Колега, не ти трябва специална диагностика, колата сама си казва какво и е - грешка 19 - инфлатор номер 1 (пиропатрон-а) на еърбега на волана с прекалено голямо съпротивление... 2-те най-вероятни възможни причини са:
- Дефектирал пиропатрон - за смяната му e необходимо да свалиш капачките отстрани на волана, махаш 2-те болтчета (с глава 10 мм), изтегляш и обръщаш внимателно еърбега, с малка плоска отвертка надигаш четните пластинки, откачаш кънекторите. Пиропатрона се държи към еърбега с 4 гайки 8 мм. Сменяш го (обърни внимание каква е позицията му преди да го свалиш). Сглобяваш и пробваш. Според инструкциите на производителя, НЕ трябва да мериш съпротивлението с мултицет!
- дефектирал лентов кабел - за него се сваля и волана (камък 21 с удължение и тресчотка), и отвертка ph2. Разкачаш кънектора на мулти-волана, разхлабваш леко гайката, без да я сваляш. Центрираш волана. Натискаш волана от ляво и го дърпаш от дясно. Ако не отпусне сглобката, пробваш на обратно 2-3 пъти и ще освободи (Офицялната версия е ползване на скоба, но за случая не е необходима). След като е свободен волана - махаш гайката и сваляш волана внимателно. Махат се 3-те болтчета (ph2) от пластмасата отдолу и се разглабя. Ако слагаш друг лентов кабел, който Не си свалял сам и не си сигурен в позицията му, завиваш го нежно докрай, развърташ 2,7 оборота и го монтираш. Ако си от Пловдив, мога да ти съдействам за решаването на проблема, имам и чаркалъците. Успех!
|