Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 21:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 67 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2018, 17:31 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
Дизел нов само, ако се кара основно извънградско. Не си слагайте таралеж в гащите, може да ми пишете на лично, да не цапаме темата на колегата.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2018, 17:55 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
jeffw720 написа:
Искам да опитам и дизел. До сега само бензини съм карал, та искам да опитам и дизел хубав. 4х4 180-190 к.с., но не знам още. Маздата е нова и не си струва да се сменя в момента, но ако продължава с мизерии, кражби и т.н. ще видим. А и вози като каруца с тия големи гуми. Кожата не е качествена... абе има какво да се желае.

Ха и аз така огледал съм се в Суперба, той ми беше другата опция и като я купувах :) .
Смятам и се чудя пък може да опитам ако някои ми даде парите, които ще поискам :wink: .
Като цяло моето мнение е, че Мазда 6 е надценен автомобил най много ме дразни шума в купето при по-висока скорост.
Иначе е готина особено на външен вид, моята може би е друга от тези които разисквате защото в завоите не усещам никакво "плаване" както го нарекохте.
Относно кражбите още не съм претръпнал от втората кражба, сутрин слизам със смесени чувства :lol: . Да кажа и тук за колегите, втората кражба на моята кола стана според мен не без помощ на някои от сервиза в София. Много странно беше, но както ми каза полицая пиши ама можеш ли да докажеш нещо?
Сега съм с имобилайзер от новите и вече една нощ оцеля =D> , ще видим за напред как ще е.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2018, 18:15 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
Не си купих Мазда основно заради кражбите. Колегите споделящи тук ми помогнаха, за което съм благодарен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2018, 00:52 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
TTodorov написа:
Дизел нов само, ако се кара основно извънградско. Не си слагайте таралеж в гащите, може да ми пишете на лично, да не цапаме темата на колегата.


Напротив. Нека бъде тук, за да е вседостъпно и да може да помогне и на други хора. Когато мнението е обективно и градивно може да бъде полезно, без значение в коя тема е ;)
Сподели.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2018, 10:18 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
до 2016 съм карал бензинови коли. 2016та реших, че няма да е Мазда заради кражбите и отидох в Шкода. За да взема двигател, който исках 1.8 или 2.0 бензинов турбиниран, ми казаха - ще чакаш поръчка от 2 до 6 месеца, идвали за два обикновено, ама не се знаело и т.н.Вече бях продал предишната си кола и нямах опцията, а да си призная и търпението, да чакам 6 месеца и да моля брат ми за кола, когато ми потрябва.

Респективно - наличен 2.0 дизел 150кс взех. Бях се запознал мнооого обстойно с всички двигатели на групата - този нямаше сериозни болести, беше основен, с различни модификации. Докато 1.8 и 2.0 имаха от предишното поколение славата на маслояди, 1.4 на трошливи - реших айде няма да рискувам. В нета обаче си се пишеше, че след 2013 тези неща ги няма - и наистина досега се оказват верни. Та закупих аз дизела, знаейки, че трябва да е бетон като ресурс, има прилично ускорение, сравнително добър разход и DPF.

За DPF в нета - абе не е добре в града, на две седмици да се излизало извънградско, ако всичко му е наред не регенерирал често и т.н. И аз си викам - не съм карал дизел - вземам да видя...

Оказа се - супер доволен съм извън града, в града - не. Извънградско - на всеки 400-500км влиза в невидима регенерация (аз я гледам със софт, наложи се да купя). В града обаче - 200км и се запушва. Проблемът е, че само да се кара не го отпушва - трябва си стабилно минаване на околовръстното или Цариградско до края за да може да му се помага. Стоенето на място също не помага.
Така се оказах в ситуация, в която ако исках да си пазя ресурса на колата и да не я убия за няколко години ползване се налагаше да следя кога прави регенерация, кога ще идва такава, какви са симптомите - с две думи сега знам всичко за цялата система на моят двигател :)

Относно градската тема - въпреки, че последните поколения са относително умни (затварят кръговрата, впръскват гориво и т.н.) двигателят не може да загрее за 4км в София, че и да свърши регенерацията. На моят му трябват близо 16км каране в обороти и около 20 минути за целта. Тук говорим за постоянно каране, не спри, тръгни.

Някой казват - майната му, гасиш го, после ще продължи, кво го мислиш. Да, но не. Ще продължи, но ако го караш само 4-5км на ден, след 2рата седмица ще се откаже само - няма условия (обороти постоянни около 2000 без клатене, температура на двигателя над 80С и т.н.). Има някои не го мислят и не го следят - да вероятно ще издържи така някакво време, но много по-бързо ще се скапе. Ако не мислите да я смените след 3-4г не бих го правил.

Досега съм минал 25 хил км. 90% извънградско. С подходящите знания и подход в момента е добре - 6% от капацитета е използван. Следя и пиша в няколко теми - това е средното нормално поведение при правилно използване. Но има и случаи - на 90 хил км запушен без опция да се регенерира - само градско каране. Тогава или нов или който иска да му тежи на съвестта - да го маха, продава и т.н. Аз не искам.

Цялата тази история ме дразнеше много в началото, знаех че я има, но не мислех, че е чак толкова дразнеща. Отделно карането по магистрала НЕ отменя регенерацията - случва ми се, пътувам от Бургас, стигам София и на първият светофар я усещам, че почва процеса - дали щото се е охлаждала от бързото каране, дали защото е стигнала фиксирани километри за това - не е ясно.

Много пъти съм съжалявал, че не купих 2.0 Мазда бензинка - няма я цялата тая тегавина, двигателят е по-надежден според мен. Е нямало тяга от турбото.... да кеф е турбото, но извънградско при изпреварвания го усещаш най-добре.

В резюме - купих си стар Ярис за града, бензин. Карам дизела извънградско основно или като знам, че маршрута в София ще ми е дълъг (уикендите). Ако не се крадяха Маздите щях да карам или 2.0 120кс или 165кс в Мазда 3.

Това е тема, която поддържам за да си споделяме за VAG DPF. Малко е по-дълга https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopi ... DPF#p27330

п.п. никой не ангажирам с мнението си - има много хора дават газ, хвалят си само колите и не знаят съкращението DPF какво значи дори. Вероятно са благословени в тяхното невежество, но аз не мога така.
п.п.2. след като се научих технологично сега ми е по-спокойно, в момента ме дразнят неща повече като - шум на студено от вакуумна помпа, обслужване сервиз и т.н.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2018, 10:51 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Жена ми кара дизел, 1.5 TDI купен 2012, незнам от кои модификации е, колата е автомат със 7 ск. Кара се основно градско, но гледам поне веднъж е месеца да се изкарва извън града поради описаните по-горе причини. В момента колата и е на 53 К. км. като до момента веднъж и е светвала лампа за регенерация, не следим както е състоянието от други източници. Тогава прочетохме в книгата какво пише по темата и описанието е: Кара се 20 мин. с 60 км/ч с 2000 оборота, съответно запалих колара много рано в почивен ден и на магистралата, тъй като с тази скорост и оботори неставаше нито на "D"нито на "S" включих на ръчно превключване на кутията та на 3-та с 60 км/ч беше на около 2100 оботора, просто си карат около 30 мин. После на "спорт" и се прибрах от тогава мина година, не е светвала пак лампата. Маслото не се променя, нито нагоре, нито надолу, сипваме само Castrol Edge 5W30 LL за коли с DPF, сменям го всяка година нищо че е LL, зареждаме само от "мазната нафта" дами има смисъл или не незнам, то кола 105 коня няма как да литне, и гледам на 3-4000 км, да сипвам добавка за почистване на разпръсквачите на Лики Моли, за комънрейл мотори. Факт е че с маздата ги нямам тея притеснения, сипвам и карам, с предната ми кола инсигния cdti 130 коня също не съм имам проблеми, ама нея я карах 4 години и малко и я продадох на 46 К км. За мен проблема с дизелите е че им се клатят краката, вероятно неоснователно, ама.... та ще е неприятно да неможеш да влизаш в центъра защото си с дизел примерно, а в Европа вероятно ще го направят.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2018, 22:18 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Яну 2011, 22:39
Мнения: 16
"Как тогава взимаш семеен автомобил, щом никой няма да се вози отзад"
Отзад се вози детето самО, има място и зад пасажерската седалка за възрастен човек. Просто зад моята седалка няма място понеже съм с дълги крака и се налага да я издърпам макс назад. Да, прави сте в Октавията след като издърпах седалката имаше поне 5-10 см за краката, но цената ме отказа.
Иначе взех Ц-тка комби 2012г излезе ми 34000 с регистрацията, нов внос, но според Силвър стар е на реални км и редовно обслужвана до 140 000. Е има си кусури де, вече и Мерцедес ги правят в Китай, но ще си притворим очите :)
Сега сигурно ще кажете че М6 от 2012 е 20 000лв, да но предпочитам фейслифтови коли и се бях насочил към М6 от 2015. Мислех си и за СХ-5, но след като покарах БМВ Х5 една седмица повече на "джипка" не ми се вози :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 10:58 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Дек 2015, 10:14
Мнения: 8
Местоположение: София
Здравейте на всички и за малко помощ ако може.Насочил съм се да си купя Мазда 6 2013-2015г.харесват ми на визия и като цяло имат добър пакет екстри.Имах до скоро 6-та ама 2005г. 136 к.с. дизел, която продадох, карам и Мерцедес w211 2007г. 2.7 CDI и 6-та беше мнооого назад по всичко от бенца, а и возеше отвратително твърдо, ама може и аз да съм по-разглезен от возията на Мерцедеса.Обаче сега чета доста недобри отзиви за новата 6-ца и се чудя дали просто да не си взема отново мерцедес горе долу същата година. Някой който има наблюдения и за двете марки моля да сподели.Много се бях навил за Маздата, ама много, но явно не стига комфорта на мерцедесите май и ако има някой с обективно мнение по въпроса да сподели (да сменя търсенето с MB).Имах чувстото че са качествени автомобили.Поне предната 6-ца три години абсолютно никакъв проблем за сметка на мерцедеса, който си имаше ядове и цените за смяната им бяха брутални.Добре, че се намериха тук таме някои отстъпчици.Но направо немога да повярвам, че тая Мазда не е добра.Много ми пасваше на философията.Благодаря на всички предварително.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 11:45 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
morfeus написа:
Здравейте на всички и за малко помощ ако може.Насочил съм се да си купя Мазда 6 2013-2015г.харесват ми на визия и като цяло имат добър пакет екстри.Имах до скоро 6-та ама 2005г. 136 к.с. дизел, която продадох, карам и Мерцедес w211 2007г. 2.7 CDI и 6-та беше мнооого назад по всичко от бенца, а и возеше отвратително твърдо, ама може и аз да съм по-разглезен от возията на Мерцедеса.Обаче сега чета доста недобри отзиви за новата 6-ца и се чудя дали просто да не си взема отново мерцедес горе долу същата година. Някой който има наблюдения и за двете марки моля да сподели.Много се бях навил за Маздата, ама много, но явно не стига комфорта на мерцедесите май и ако има някой с обективно мнение по въпроса да сподели (да сменя търсенето с MB).Имах чувстото че са качествени автомобили.Поне предната 6-ца три години абсолютно никакъв проблем за сметка на мерцедеса, който си имаше ядове и цените за смяната им бяха брутални.Добре, че се намериха тук таме някои отстъпчици.Но направо немога да повярвам, че тая Мазда не е добра.Много ми пасваше на философията.Благодаря на всички предварително.

Привет, като гледам караш "Е" класа, съмнявам се в мерцедеса да има адаптивен круиз, автоматични фарове къси/дълги имам в предивд, а и до колкото знам осветяването в завой, става с фаровете за мъгла, а на маздата се въртят самите лупи. В маздата има и система за мътва точка и за следене на лента, това последното едва ли се ползва много но го има, останалото вероятно в мерцедеса е доста по изпипано, като седалки и настройка на седалки, информационна система, комфорт. Ако оставаш с този мерцедес вероятно маздта може да го замени и да получиш просто по-нова кола, но ако си решил да сменяш мерцедеса със следващата "Е" класа, тази с ромбоидните фарове:
https://www.edmunds.com/mercedes-benz/e-class/2011/
немисля че има място за сравнение, все пак мерцедес е премиум марка, а "E" класата е над средното ниво, докато мазда си е среден клас автомобил.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 13:24 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Дек 2015, 10:14
Мнения: 8
Местоположение: София
Благодаря за бързия отговор, да изброените екстри ги няма в този модел.Иначе смятам точно с този който казваш (W212 е модела) да сменя евентуално, ако не взема Мазда.Иначе да-някои от екстрите ги нямам, но пък имам други дето въобще не се предлагат в Маздите, масаж например :), автоматично прибиране на огелдала и отваряне при отключване, функции изпращане и посрещане, бленди и най-различни глезотийки , дето просто праят добро впечатление.Просто ме учудва, че такива неща няма в доста по-новите Мазди.Незнам, като цяло карам 12г. мерцедеси и ми се иска да сменя малко и точно маздата много ме кефи на визия (много по-красива ми стои от бенца и посочените все пак модерни екстри са от голям плюс).Мене обаче ме интересува наистина повече надежност, качество и най-вече безопаснот и системи за безопаснот (возя си детето и търся максимално обезопасени автомобили).Маздата която имах вратите и колоните и бяха като хартиени в сравнение с масивните греди и врати на мерцедеса. Дригия вариант е джип (но на Мазда ми се струва пък грозен, а ML-те не съм им фен нещо).Не искам да ме разбирате погрешно-аз с мерцедеса съм наясно с почти всичко и силни и слаби страни.Просто ме интересува дали новите мазди отговарят на същите критерии, като цяло с МБ.И почти даже в момента съм си харесал Мазда и сега се чудя дали да я капарирам след това което прочетох като ревюта (благодаря на колегите за подробната информация).А и не ми е ясна разликата Скайактив, Ултимейт и въобще как се подреждат според нивото на оборудване.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 13:45 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Макар че си запознат, влез и покарай и двете коли и съм сигурен, че решението само ще дойде. После се върни тук и сподели наблюденията си. Вече само за надеждността ще трябва да помислиш повече.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 14:04 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
morfeus написа:
Благодаря за бързия отговор, да изброените екстри ги няма в този модел.Иначе смятам точно с този който казваш (W212 е модела) да сменя евентуално, ако не взема Мазда.Иначе да-някои от екстрите ги нямам, но пък имам други дето въобще не се предлагат в Маздите, масаж например :), автоматично прибиране на огелдала и отваряне при отключване, функции изпращане и посрещане, бленди и най-различни глезотийки , дето просто праят добро впечатление.Просто ме учудва, че такива неща няма в доста по-новите Мазди.Незнам, като цяло карам 12г. мерцедеси и ми се иска да сменя малко и точно маздата много ме кефи на визия (много по-красива ми стои от бенца и посочените все пак модерни екстри са от голям плюс).Мене обаче ме интересува наистина повече надежност, качество и най-вече безопаснот и системи за безопаснот (возя си детето и търся максимално обезопасени автомобили).Маздата която имах вратите и колоните и бяха като хартиени в сравнение с масивните греди и врати на мерцедеса. Дригия вариант е джип (но на Мазда ми се струва пък грозен, а ML-те не съм им фен нещо).Не искам да ме разбирате погрешно-аз с мерцедеса съм наясно с почти всичко и силни и слаби страни.Просто ме интересува дали новите мазди отговарят на същите критерии, като цяло с МБ.И почти даже в момента съм си харесал Мазда и сега се чудя дали да я капарирам след това което прочетох като ревюта (благодаря на колегите за подробната информация).А и не ми е ясна разликата Скайактив, Ултимейт и въобще как се подреждат според нивото на оборудване.

Да абсолютно си прав, при мен лично маздата беше първата неЕвропейска кола, която карам и да наистина сравнена с европейските е назад с тоста глезотии, даже на жена ми колата от 2012 за 36 К. лв. има повече екстри от маздата ми, но и аз бях подведен от външността... Като качество, аз имах една случка на първият месец, нещо ми се разтропа предницата и преди месец ходих да ми гледат фаровете че се бяха забили пред мен, сега са ОК. Като сигурност незнам, и на мен това ми е семейната кола, не съм имал удари, дай боже и да нямам. В един момент много се бях издразнил и бях решил да я продавам, но си преосмислих преоритетите и ще я карам до където може пък после знае ли се..... аз обаче едва ли ще купя пак мазда. Ако искаш за да не дразним феновете ма марката може на лично :-)

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 19:08 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Скайактив е новата концепция на Мазда, нивата на оборудване можеш да видиш в сайта на Мазда. Иначе тези функции с огледалата и посрещане и изпращане също ги има, както и бленда но само на централното огледало.

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 21:35 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
ivan1 написа:
Скайактив е новата концепция на Мазда, нивата на оборудване можеш да видиш в сайта на Мазда. Иначе тези функции с огледалата и посрещане и изпращане също ги има, както и бленда но само на централното огледало.

я сподели как точно ти работи coming/leaving home - че ми стана интересно, за огледалата това съм споделил, има но само на вътрешното, малко някои да се поакже в ляво/дясно на светофар и вади очи...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2018, 07:58 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Функцията leaving home работи всеки път при отключване от разстояние. Светват фарове, задни светлини и вътре в купето. Това разбира се, когато е тъмно или поне са се задействали авто светлините. Когато отключвам от вратата , нищо не светва.
Другата функция coming home работи, след като се изгаси двигателя и се дръпне лостчето за фаровете (все едно присветваш), и светват късите. Заключваш колата и продължават да светят минимум 30 секунди, може и повече да се избере. И двете функции могат да се изключват. Положението на лостчето при мен е auto.

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2018, 10:24 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Интересно.... при мен лоста е завъртян на ауто, и бутнат "напред" за да превключва къси/дълги автоматично, като отключа обаче светва само купето, а като заключа въпреки че врътката е на ауто и дръпна лоста назад, така че да изключа къси/дълги и после присветна, само присветва, нищо не остава да свети. В менюто на всички отметки за светлини съм дал на ON. При жена ми например, като се отключи колата е както ти си описал светват фаровете и купето, но като заключи и фаровете са светели, те гаснат но светват и оставят да светят фаровете за мъгла. Отделно през менюто може да се настройва времето за светене от 10 сек. до 90 сек. с интервали +/- 10 секуни за всяка от функциите по отделно.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2018, 19:26 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Имаш ли в менюто, двете опции leaving home и coming home. Ако ги няма , няма да стане.
Аз нямам никъде изписано high beam control и съответно не работи. Доста изчетох как се пуска ама не става. Причината да го търся беше, че в брошурата на Стар Моторс беше обявено, че го има, а се оказа че е налично само в ниво ултимейт.

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2018, 11:37 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Дек 2015, 10:14
Мнения: 8
Местоположение: София
Благодаря на всички отзовали се. Отказвам се от Маздата.По мое мнение имат доста да учат от Мерцедес и БМВ.Насочвам се натам.Безаварийно на всички.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018, 10:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
ivan1 написа:
Функцията leaving home работи всеки път при отключване от разстояние. Светват фарове, задни светлини и вътре в купето. Това разбира се, когато е тъмно или поне са се задействали авто светлините. Когато отключвам от вратата , нищо не светва.
Другата функция coming home работи, след като се изгаси двигателя и се дръпне лостчето за фаровете (все едно присветваш), и светват късите. Заключваш колата и продължават да светят минимум 30 секунди, може и повече да се избере. И двете функции могат да се изключват. Положението на лостчето при мен е auto.


Никога не съм отключвал с ключа, но ще го пробвам още довечера. Винаги цъкам бутончето на ключалката и нищо не светва.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018, 12:02 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2006, 16:44
Мнения: 577
Местоположение: Банкя
Явно се смята че си намерил колата. :D

_________________
...и от време на време ме плаши със тез 115 кранти ебати!

Skoda Forman>Mazda 626 CG GT>Mazda 626 GE 2.5i V6>BMW E39 540i>Mazda 626 GF>Alfa Romeo 166 3.2i TI>MB E320i 4Matic>Alfa Romeo 156 2.5 V6>Mazda 3 2.2D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2018, 21:07 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Не свети нищо обаче като отключиш с ключа. Странно.
Еее, намери се отдавна :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2018, 09:38 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Яну 2018, 14:45
Мнения: 1
Местоположение: Пловдив
Здравейте,

Много добро ревю от създателя на темата. Някой друг колека да сподели още слаби места ако има? Оглеждам от миналата седмица точно такива коли и скоро трябва да има тест драйв.
Бих искал също така да попитам какво не влиза в гаранцията на нов автомобил до изтичане на гаранцията? Как е СМ по отношение на зачитане на гаранциите?
Надявам се да имам възможност да пиша доста в този форум. Дано се навия :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2018, 16:05 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Фев 2018, 14:34
Мнения: 1
Местоположение: София
да споделя и аз- моето мнение след 1 год с колата се покрива с колегата с ревюто. доволен съм, оборудването е доста адекватно, ако се изключи малкия за днешно време екран, липсата на андроид/айфон интеграция и аудио системата. Има какво да се иска от качеството на изработка още, но според мен като цялостен пакет цена/качество/визия е в горната граница- затова съм я и избрал.

разход- извън града е добре, но доста се разминава с официалните данни- както каза колегата може и да зависи от стила на каране. в града е ламя, особенно ако се кара студена на дистанции под 5 км. на дълъг път се забелязва, когато започне регенерация DPF, временния разход рязко скача за може би 20 км или няколко минути, не мога да му схвана схемата.
окачване- наистина е меко, от ревютата на седана очаквах да е по-спортно, но може и да е проблем само на 4х4 комбито- скоро ще взема да покарам на един приятел бензиновия седан от 2017г с предно.

да кажа какво според мен не е съвсем наред, понеже такова е питането
малко подозрително дава различни дефекти, което не би трябвало да се случва на нова кола от този клас- моята на 5к км даде дефек в някакъв датчик на горивната система и трябваше да се смени гаранционно. седалката до шофьора понякога без причина пада сама до крайно положение назад. също има доста дразнещо скърцане в спирачните апарати отпред, силно забележимо при пълен завой в някоя от посоките (според хората в СМ това било нормално за автоматик). лаковото покритие е изключително меко и прави люспи много лесно от всяко камъче (това е за повечето нови коли заради боята на водна основа и намалената дебелина заради skyactive). на въпросния приятел със седана му се развали HUD и едното огледало пак в гаранция. скоростите дори в ръчен режим не могат да се сменят съвсем ръчно. дори да си купиш навигация, няма live traffic- това се плаща на годишна база допълнително

от какво съм много впечатлен
седалките са много удобни, особенно сравнено с някои на конкуренцията в класа. LED фаровете са също на ниво. 4х4 задвижването (изключвам gvectroing) не ме е предало нито веднъж. дизеловия мотор като динамика е супер, особенно ако се пипне

неща, които съм променил за по-добро и съвсем са ми подобрили впечатлението
вътрешното осветление с нормални крушки не пасва на външното LED осветление. вместо да дам 260 лв. в СМ си купих и си смених сам с LED всичко вътре
няма възможност за автоматично заключване на вратите за моделите от Европа, само за САЩ- това се променя с препрограмиране на определени регистри и се показва в менюто на инфотеймън системата
има разни дразнещи предупреждения на инфотеймънт системата и не работи сензорния екран в движение- това също се оправя с препрограмиране, но през USB порта
двигателят може повече- особено след определени обороти се усеща спад на мощността- и това се променя с препрограмиране, но на ECUто- едни хорица от САЩ предлагат кабел+софтуер, с които дори и по-неграмотни потребители, като мен, могат да си променят настройките- крайният резултат е около 210-220 коня и 520 нютона, но по-важното е че кривата на мощността и ускорението стават доста по-оптимални и разликата определено се усеща (особенно ако изключиш стабилизиращата система, която в дадени моменти иначе рестриктира според мен двигателя)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2018, 10:23 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Я да питам колегите с дизелите.
Аз карам за първи път "печка" (като от заглавието на темата) и не съм запознат със следното:

В това студено време бавно почва да духа топло.
Това така ли е по подразбиране с тези мотори?
Не ми се мисли на минус 18-20 градуса какво ще е ...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2018, 12:14 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
JojoMojo написа:
Я да питам колегите с дизелите.
Аз карам за първи път "печка" (като от заглавието на темата) и не съм запознат със следното:

В това студено време бавно почва да духа топло.
Това така ли е по подразбиране с тези мотори?
Не ми се мисли на минус 18-20 градуса какво ще е ...
Така е при дизелите - свиквай. Не е нещо специфично защото е Мазда и да - по-бавно ще стопля като дойде същинската зима.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2019, 18:50 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Ще наспамя темата на колегата, но се чудих къде да го постна това, а и не намерих нищо в тунинг темите.
Понеже колата е същата ... та поне малко да уцеля аудиторията. :-)

Въпросът: Някой слагал ли е амортесьори на предния капак?

Загледал съм се в тези по - долу.
Дори една от покупките с ревюта е от БГ човек, :)
(а късмет да е някой от форума)

https://www.aliexpress.com/item/Auto-Ca ... 2e0eKrJTlR

Ясно ми е, че за последната година капака съм го отварял много рядко - уж да проверя нещо по течностите, или да долея за чистачките и едва ли ще имам огромна ползва от тях, но съм хобимен и все си намирам/измислям някакви задачки.

Та, споделете и мнение.
Какво мислите за идеята?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2019, 19:41 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2007, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
https://youtu.be/YzhtOB0BONM
Монтажа отнема около 20-30 минути. Вършат си работата нормално. Планките за закрепването трябва да са поставени точно според указанията.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2019, 20:36 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
JojoMojo написа:
Ще наспамя темата на колегата, но се чудих къде да го постна това, а и не намерих нищо в тунинг темите.
Понеже колата е същата ... та поне малко да уцеля аудиторията. :-)

Въпросът: Някой слагал ли е амортесьори на предния капак?

Загледал съм се в тези по - долу.
Дори една от покупките с ревюта е от БГ човек, :)
(а късмет да е някой от форума)

https://www.aliexpress.com/item/Auto-Ca ... 2e0eKrJTlR

Ясно ми е, че за последната година капака съм го отварял много рядко - уж да проверя нещо по течностите, или да долея за чистачките и едва ли ще имам огромна ползва от тях, но съм хобимен и все си намирам/измислям някакви задачки.

Та, споделете и мнение.
Какво мислите за идеята?

Идеята не е лоша ,особено като си доливаш течността за чистачките и комшията гледа завистливо :)
п.п.Ако си наистина хобимен свали си амортесьорчетата от спалнята и ги монтирай на маздата /вършат същата работа и струват 10лв. двете/ ;)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2019, 20:58 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
niko64 написа:
https://youtu.be/YzhtOB0BONM
Монтажа отнема около 20-30 минути. Вършат си работата нормално. Планките за закрепването трябва да са поставени точно според указанията.


Мерси Нико, екстра са.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2019, 08:49 
Offline
фен

Регистриран на: 11 Юни 2018, 09:29
Мнения: 153
Местоположение: BG
Монтирах си на моята СХ-3 преди месец, доволен съм. Махнах щеката, ще видя дали са качествени амортисьорите и до кога ще държат. Монтажът е малко по-различен,но принципа е същия.

https://www.youtube.com/watch?v=LJZCDQu-KBg

_________________
CX3 evolution 2018 2.0 120к.с.
CX30 2021 2.0 150к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 67 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб