Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2017, 22:11 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Здравейте Приятели! Бих искал да споделя впечатленията си и разходите си за въпросните 50 хил.км. откакто колата е в моя гараж. В края на поста си ще дам инфо за всички дадени пари относно ремонтите които съм правил. Колата е тази от подписа. Австрийка е. Купих я от Враца /леле мале биха казали всички :shock: / ама сякаш извадих късмет. Била е блъсната челно в дърво или дирек, но удара е бил слаб, защото само радиатора на климатика беше сменен. Според мой приятел авто тенекеджия никакви изкривявания по предницата не се забелязват. Радиатора на климатика който е монтиран е с доста изгнили тънки ламаринки м/у ламелите, но с известни укрепвания от моя страна посредством залепване на тънка алуминиева ламарина с червен термоустойчив силикон ламелите не вибрират и вече 4 год. климатроника си работи на охлаждане без проблеми. Това лято се наложи за пръв път да му доналеят малко фреон. Още в самото начало се прояви прословутия проблем с ДПФ филтъра. Наложи се софтуерното и физическото му премахване, с последващо затапване на ЕГР клапана. После ми излезе проблем с МАП сензора /не го бъркайте с МАФ-а-дебитомера/, отстраних го с купуване на втора ръка от една авто морга. И за последно наскоро реших след две годишно чудене и опити по диагностики да си реша проблема със постоянно светещия индикатор на еърбега. Купих нов модул /централа/ за управлението на еърбега от катастрофирала кола. Наложи се естествено да се изчисти софтуерно запаметената грешка и всичко се оправи. Еърбезите са си ми на мястото, не са гръмнали-проверено. Тази година /колата е на вече 9 год./ ми се появиха леки набъбвания от ръжда на преден ляв и заден десен калник. Веднага предприех мерки за отстраняването им, наистина професионално. Друго май не се сещам. За първоначалното сменяне на накладки /предни и задни/ и двата задни аморта няма да говоря, както и един изгорял ксенон /дето се сменя през калника-ужас/няма да говоря, то си е консуматив. Друго не съм сменял още. За ремъци и ролки е рано. Все пак когато я взех колата беще в гаранция и е обслужвана във фирмени сервизи на Мазда в Австрия - проверено в Стар Моторс. За годините винаги съм наливал маслото закупено от колегата badprince /винаги коректен/ и проблеми не съм имал. Колата въобще "не го пипа маслото". Никога не съм доливал. Карам колата само извън градско /за в града си имам друга/ със смятам нормален стил на каране - 100-140 км.ч. /е имало е и екстремални изпреварвания и други такива/! И тук едно допълнение, за което може би ще бъда най малкото коментиран, но! От поне 20 хил.км. редовно доливам на всеки 10 л. нафта по 30 мл. синтетично двутактово масло от това: http://shop.yacco-bulgaria.com/index.ph ... uct_id=239 и 20 мл. през лятото от това: http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192 а през зимата по 10 мл. от това: http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5005 и до сега проблеми никакви! Преди това си патих една люта зима при -26 градуса със замръзване на нафтата по време на движение. Ами това е Приятели. Надявам се да не съм пропуснал нещо. Аз за всичките си проблеми съм писал тук във форума, така че предварително се извинявам ако неумишлено съм пропуснал някой разход. Ако някой има въпроси нека пише. Поздрави! Весела Коледа! Щастлива Нова година и бъдете здрави Вие и Вашите семейства!
Дадени средства /пари/:
- Тубичка червен силикон - 2-3 лв.
- Доливане на фреон - 15 лв.
- Премахване на ДПФ-а /но след продажбата му/ излезе на около 200 лв.
- МАП сензор /втора употреба/ - 30-40 лв. /не помня точно/.
- Модул /централа/ за еърбега :evil: /има го и за по малко пари/ - 150 лв.
- Работа в Мазда-Плевен :evil: /прозвъняване на кабели за установяване дали не са прекъснати/ - 90 лв.
- Софтуерно изчистване на запаметената грешка на модула - 70 лв.
- Отстраняване на първично набъбналата ръжда по калниците - 200 лв.

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб