Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 26 Май 2018, 14:03

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2018, 12:09 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Сеп 2017, 09:25
Мнения: 4
Местоположение: София
Здравейте.

Хайде и аз да кажа моята история с проблема с маслото и как точно се реши този проблем, защото гледам има доста въпроси. Преди 1 месец и малко купих моята Mazda 6 с двигател 2.3 бензин, 166 коня, фейслифт 2006-та година. Смених масло и филтри веднага. 1200км след това забелязах, че маслото го няма, просто го е изгорило. Веднага разбрах, че има проблем и успях да се свържа с правилните хора и да намеря човек, който се знае, че ги прави както трябва. Закарах му я, погледна я и резултатът от всичкото това беше следният :

Лагери 240 лева, шлайф + хонинг 110 лева, ревизия на главата 70 лева, гарнитура на глава 101 лева, масло и филтри 110 лева, сегменти 140 лева, гумички на клапаните 60 лева, водна помпа 70 лева и автомивка + обезмаслители общо 15 лева. Това са частите и нещата правени по нея, като те струват 916 лева.

Трудът беше 400 лева, та така стигнахме до обща цена от 1316 лева. За щастие колата съм я откарал на време, защото лагерите на втория цилиндър бяха точно пред превъртане, а от там щях да засегна и биелите, което щеше да вдигне цената драстично.

Та, да... Това е от мен. Надявам се да съм дал някаква парична идея за това как се решава този проблем.

Това е от мен, -1316 лева съм !

Всичко отне около 1 седмица ремонт при Влади Костенец.

Цените са ми давани от него, на доверие.


Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2018, 12:34 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 29 Яну 2015, 11:28
Мнения: 158
Местоположение: София
Газ до ламарината и 1 милион км :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2018, 21:08 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 69
Местоположение: София, България
Честито, колега! Сега поне може да си спокоен, като проверяваш нивото на маслото. Интересно ми е дали се усеща положителна промяна в работата на мотора след ремонта - разход, ускорение, шум?

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2018, 11:47 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 09 Сеп 2017, 09:25
Мнения: 4
Местоположение: София
За жалост нямам наблюдения. Нямах много време да свикна с колата преди ремонта и .... Не мога да кажа нищо по въпроса,
честно. Но да , сега съм спокоен, поглеждам го, но няма никаква промяна и си оставам щастлив.
Sky_Walker написа:
Честито, колега! Сега поне може да си спокоен, като проверяваш нивото на маслото. Интересно ми е дали се усеща положителна промяна в работата на мотора след ремонта - разход, ускорение, шум?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2018, 18:56 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 05 Юни 2016, 15:50
Мнения: 35
Местоположение: София
На мен друго ми е интересно, след като се отваря мотора. Вериги, водачи, обтегачи защо не се сменяват? Не съм имал кола с верига ама доколкото съм запознат те не са вечни, карат 250-300х.км. Огледал съм се в кола с такъв мотор, та сондирам мнения.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2018, 21:01 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7856
Diksata Тя колата ти е била пред сериозен проблем щом са сменяни лагери и шлаиф на главата... :? Множко са парите наистина но пък имаш вече здрав мотор.Дано нямаш проблеми със ръждата след година-две че ще стане неприятно..

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 08:26 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 993
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
takev написа:
На мен друго ми е интересно, след като се отваря мотора. Вериги, водачи, обтегачи защо не се сменяват? Не съм имал кола с верига ама доколкото съм запознат те не са вечни, карат 250-300х.км. Огледал съм се в кола с такъв мотор, та сондирам мнения.


Еми комплекта е 750 лв (ОЕМ) ... отделно ако тръгне да сменя и вариатор (пак ОЕМ) там са още 600лв :)

Вероятно това е причината, за да не ги смени :Д

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 16:44 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 09 Сеп 2017, 09:25
Мнения: 4
Местоположение: София
Всъщност истинската причина да не ги сменя е, че майсторът Влади ми каза, че ги е погледнал и всичко е наред, изглеждат добре и не са за смяна. Доверих му се.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 20:00 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 05 Юни 2016, 15:50
Мнения: 35
Местоположение: София
VJS написа:
takev написа:
На мен друго ми е интересно, след като се отваря мотора. Вериги, водачи, обтегачи защо не се сменяват? Не съм имал кола с верига ама доколкото съм запознат те не са вечни, карат 250-300х.км. Огледал съм се в кола с такъв мотор, та сондирам мнения.


Еми комплекта е 750 лв (ОЕМ) ... отделно ако тръгне да сменя и вариатор (пак ОЕМ) там са още 600лв :)

Вероятно това е причината, за да не ги смени :Д

Да то ясно че парите винаги са проблема, за това караме стари кошници, а не чисто нови от магазина ;) . Но пък ако колата е направила едни 220-250х.км., и ти да отвориш мотор и да не смениш веригата ми се вижда по нерентабилно. То след 20-30х.км. като и дойде време за смяна ще натовариш сметката с още едни 350-400лв (предполагам) за труд само. :)
Разсъждавам само де, все пак малко са колите на които можеш да провериш цялата история и да си сигурен, че е на километрите на които пише. ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 20:29 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Яну 2010, 08:58
Мнения: 122
Местоположение: Бургас
Ако поназнайвате руски, в тубата има доста подробни клипове как точно се прави ремонт на фордо-маздовските бензинови двигатели. А и на доста японски и корейски. Показват и обясняват подробно диагностиката, измерване на цилиндрите, реглаж на клапани и някои доработки на главата на буталата и смазочната система. Поръчват сравнително качествени китайски ремонтни комплекти за съответния двг, като само малка част от детайлите нямат заместители. Посочват и цените на цялостния ремонт, когато собствениците на автомобилите го разрешат.
Нагледах се на поразии от некачествени масла, горива и откровени ментета. Някои от автомобилите бяха с доказан реален пробег между 24000 (Kia) и 80-90000 Mazda 6.
KPOWERtuning https://www.youtube.com/results?search_ ... OWERtuning

Дали има и у нас такива специалисти - с умения, знания, опит и достъп до специализирани машини за металообработка?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб