Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 27 Май 2018, 15:56

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 102 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2018, 20:12 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 69
Местоположение: София, България
Мисля, че не. Навсякъде пасват и работят адекватно съвсем обикновени лед-ове. Единствените крушки с жички останаха в габаритите и стоповете отзад, както и всички мигачи. Те просто си искат релета и засега не ми се занимава. Иначе при мигачите ефекта от ЛЕД е най-осезаем...

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Апр 2018, 08:29 
Offline
любител
2006 Mazda 6

Регистриран на: 22 Юни 2017, 20:07
Мнения: 5
Местоположение: София
Защо релета? Мигачите искат един мощен резистор, за да харчи ток вместо тях, за стоповете няма ли комбинирани крушки?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Апр 2018, 09:31 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 69
Местоположение: София, България
Онзи ден пристигнаха и LED крушките за светлините за заден ход. Основната идея на ъпгрейда, освен по-добрата визия заради бялата светлина и съчетанието с осветлението на регистрационния номер, е мнооооого по-добрата осветеност зад колата. Това е особено полезно при паркиране вечер на тъмни места, тъй като видимостта назад се подобрява чувствително.

Крушките, които взех са ето такива:

Изображение

Доста са доста евтини, но предвид факта, че светлините за заден ход обикновено работят за съвсем кратко, колкото да се направи маневрата или паркирането, не мисля, че ще има проблем с издръжливостта на диодите. Отделно от това, специално този модел, както се вижда на снимката, има един голям диод с лупа, който свети право назад и много помага с осветяването.

Все пак, направих един тест за издръжливост, за да проверя дали въобще има смисъл да си играя с тях - оставих ги включени у нас за през цялата нощ да светят. Никакви проблеми на сутринта - всичко си свети, бяха средно загрели.

Та, ето и резултатът:

Изображение

Мен лично много ме радват и нямам търпение да ги тествам някоя вечер в реална ситуация ;)

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2018, 01:50 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 69
Местоположение: София, България
Най-накрая намерих време да осъществя едно отдавна желано подобрение, а именно осветлението на багажника. Оригиналното изпъленение ми беше прекалено слабо и затова реших да сложа в багажника LED лента, разделена на 2 части, които да осветяват целия багажник. Захранването взех от оригиналния плафон...

Изображение

Изображение

Изображение

Смея да твърдя, че резултатът надмина очакванията ми. Сега в багажника все едно е ден и вече няма да ровя вечер по багажа в тъмницата.

Цена на проекта: 7 лева (4 лв. ЛЕД лентата и 3 лева кабел). Заслужава си!

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2018, 08:41 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 231
Местоположение: Пловдив
Привет,

искам да отбележа, че след почистването на въпросния клапан за празен ход се появи едно играене на оборотите, не е постоянно, от време на време. Случва се като освободя от скорост - или е малко над 1000 оборота или под, но отчетливо се вижда как стрелката играе в рамките на 100-200 оборота. Да не би да вкарва отнякъде въздух, ако не съм затегнал добре някой маркуч?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2018, 19:04 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Сеп 2015, 14:52
Мнения: 10
Местоположение: Петрич
Колега Sky_Walker, искам да те попитам, ти за задните светлини крушки с пластмасов или метален цокъл си сложил, защото на моята (комби 2006, фейслифт) всички задни светли са w21w/T20, но не намирам с метален цокъл в али-то. Всичките са с пластмасов, а колега в една тема беше писал, че тези с пластмасов горят. Какво би ми препоръчал.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2018, 19:48 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 69
Местоположение: София, България
Крушките, които взех за задните светлини можеш да ги видиш как изглеждат 3 поста по-горе от твоя. Не са нито с метален, нито с пластмасов цокъл, а е нещо като текстолит, то е се вижда на снимката. Това за прегарянето каквото си чул са пълни глупости... Диодните крушки се нагряват много по-малко от тези с нажежаема жичка, а още повече сеетлините за назад светят за много кратък период от време и просто нямат време дори да загреят, камо ли да прегорят. Аз все пак, както написах и в поста горе, ги пробвах за издръжливост и в продължение на цяла нощ крушките бяха включени и на сутринта бяха светещи и просто топли на пипане. Взимай смело и слагай, разликата с преди е от земята до небето. Вече на няколко пъти паркирам в пълна тъмница назад и все едно е ден... Поздрави!

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2018, 20:10 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Сеп 2015, 14:52
Мнения: 10
Местоположение: Петрич
Благодаря за отговора, ще разгледам и ще поръчам тия дни. Иначе подмених всички крушки в купето с бял LED и разликата е огромна. Сега ми остава да подменя тези на сенниците и задните светлини.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2018, 16:13 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 69
Местоположение: София, България
Ето че дойде ред и на още едно нещо, което безумно много ме дразнеше още от началото, а именно разпадащата се изолация под пластмасовия капак на мотора. В резултат от това, целия двигател за няколко километра каране се покрива с едни фини бели прашинки и изглежда ужасно... Та, поръчах си специална изолация за двигателни капаци, която изолира шум, топлина и вибрации и даже е със замозалепващо покритие от едната страна. Цената с транспорта от Китай беше 20 долара за 1 кв. метър, което като количество стига за ремонт на 4 броя капаци.

Ето колко заема капака от целия лист:

Изображение

Ето и как изглежда капака с ужасната разлагаща се фабрична изолация:

Изображение

Използвайки старата изолация като шаблон, изрязах дупките по новото парче изолация, и след като капакът бе внимателно измит и подсушен, последва залепването:

Изображение

Резултатът е, че вече няма досадното "опрашване" на двигателя и че вече капакът обира още повече от шума при работа на мотора на празен ход. Цъкането на инжекторите например е осезаемо по-трудно доловимо при поставен капак. Доволен съм!

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2018, 16:23 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 231
Местоположение: Пловдив
БравОс!

Дето се вика :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2018, 17:35 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 517
Местоположение: Варна
Sky_Walker написа:
Ето че дойде ред и на още едно нещо, което безумно много ме дразнеше още от началото, а именно разпадащата се изолация под пластмасовия капак на мотора. В резултат от това, целия двигател за няколко километра каране се покрива с едни фини бели прашинки и изглежда ужасно... Та, поръчах си специална изолация за двигателни капаци, която изолира шум, топлина и вибрации и даже е със замозалепващо покритие от едната страна. Цената с транспорта от Китай беше 20 долара за 1 кв. метър, което като количество стига за ремонт на 4 броя капаци.

Ето колко заема капака от целия лист:

Изображение

Ето и как изглежда капака с ужасната разлагаща се фабрична изолация:

Изображение

Използвайки старата изолация като шаблон, изрязах дупките по новото парче изолация, и след като капакът бе внимателно измит и подсушен, последва залепването:

Изображение

Резултатът е, че вече няма досадното "опрашване" на двигателя и че вече капакът обира още повече от шума при работа на мотора на празен ход. Цъкането на инжекторите например е осезаемо по-трудно доловимо при поставен капак. Доволен съм!
Това под самия преден капак може ли да се залепи? Каква е дебелината му, може ли линк?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2018, 19:25 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 69
Местоположение: София, България
Дебелината е 10 мм, и го дават че може да се монтира под предния капак.

Иначе самата изолация поръчах през ибей:

https://www.ebay.com/itm/Automotive-engine-cover-noise-insulation-cotton-wool-10mm-thick-foam-board-black/263351017009?epid=8010552045&hash=item3d50f19e31:g:~hMAAOSwjM5aHkWs&vxp=mtr

Даже гледам е паднала цената и вече е смешно евтино...

Успех! :)

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 102 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб