Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 14:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 234 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Апр 2018, 10:37 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Да обобщим веднъж завинаги, че добър шофьор с мощна кола става по-добър, а лошия по-лош :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Апр 2018, 10:39 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
4x4 не можеш да караш на асфалт - ще хвърлиш сумати части... На сухо трябва да разкачиш някой мост ;)

vladki4 написа:
Да обобщим веднъж завинаги, че добър шофьор с мощна кола става по-добър, а лошия по-лош :)
По-скоро добрия ще ползва горницата когато трябва, а лошия и когато не трябва :x

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Апр 2018, 11:26 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Хахаха... Щом стигнахме до 4х4, значи да обобщим...
Следващата кола трябва да е мощна, 4х4, икономична и екологична кола :)
За предпочитане без данък...

(4х4 си се кара спокойно на асфалт, ама все пак зависи и какво е това 4х4 - със заключен диференциал или раздатка - тогава ще трошиш части разбира се)...
Кашкая като е на 4х4 не буксува при тръгване по сух асфалт от някоя пресечка... Ако го оставя на 4х2 - буксува, мига ТС, реже мощност и т.н...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Апр 2018, 23:33 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
vladki4 написа:
Да обобщим веднъж завинаги, че добър шофьор с мощна кола става по-добър

Не винаги... :D
vladki4 написа:
...а лошия по-лош :)

Винаги.. :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2018, 07:49 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Мар 2014, 20:07
Мнения: 23
Местоположение: sofia
В известна степен се явява офтопик, но мисля, че следното сравнение е актуално към момента: конските сили са като презерватива - по-добре да ги имаш и да не ти трябват, отколкото да ти трябват и да ги нямаш.

Безаварийни километри, колеги и повече използване на сивото вещество!

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2018, 15:24 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Всичко е баланс... Като почнеш да плащаш 1300+лв за данък + ГО (без Каско) започваш да се замисляш къде точно е компромисът :)

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 07:46 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
slowtraveler написа:
Всичко е баланс... Като почнеш да плащаш 1300+лв за данък + ГО (без Каско) започваш да се замисляш къде точно е компромисът :)


Именно, почваш да си мислиш, бе с тея пари що не слезна едни 50ина коня нядолу и да се науча да преценявам малко по-добре, и без това в над 80 % от времето не ми трябват тея коне. Щото за 5 години отиваш на 6-7к отгоре.
То винаги важи принципа на имал- дал, ама все пак..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 10:50 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Смятай тия 6-7К си ми седят в джоба.. :lol:
Отдавна съм ги похарчил по семейството за по смислени неща отколкото колите.
Годишни разходи за едната от моите "баби"(без горивото):

Данък - 25-26лв.
Преглед - 30-40лв.
Застраховка - 150-170лв.
Обслужване - 200-250лв.

В най лошия случай прехвърлям малко над 500 лв. За година..
Това някои хора го плащат само за данъка и прегледа.. :lol:
Разбира се в обслужването съм включил едни 100-120лв горница за непредвидени повреди по автомобилът(все пак не е първа младост)
На месец харча около 100 до 120лв за бензин, а ако трябва да го обърна в газ съм някъде 70лв макс.
Не ми трябва нова кола която ще струва майка си и баща си за да я оправям след като се разбие по хубавите ни пътища.
Виж, електричката си е далавера.Освободена от данъци,не плаща синя/зелена зона,не трови(поне не директно обкръжаващите я хора),тиха е,не харчи нищо на място в задръствания, консумативите и са сведени до един! Който реално е и най големия и минус - батерията и малкия пробег за един заряд..
Но, за 3,20лв. На 100км бих отделил още 2 лева в касичката за евентуално новата батерия след 4-5 години!?А реално 90% си е карам на къси разтояния от порядъка на най много 40-50км на ден..
Просто си е по екзотична още за нашия пазар и хората не са дорасли умствено.
Малко се отклоних но във връзка със темата бих гледал нови ел. Автомобили а не ДВГ-та..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 11:47 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Радвам се, че колегите разбраха какво имам предвид - всеки си търси баланса за себе си...
Да, и аз искам да си взема джипа 707к.с., ама си взех 250к.с. :)
Данъкът на големия би бил 2700лв... Каското - около 6х.лв... ТО - навярно около 1400 годишно...
Та общо взето ги докарахме 10х.лв годишно... За удоволствието да имаш коне ако ти потрябват...
Към това добави разликата в разхода на гориво - ежегодно да си купуваш що годе добър автомобил заради удоволствието да имаш няколко коня в повече в джоба?
Може, ама не за нашите условия :)

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 13:38 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Аз пък стигнах до друга житейска истина и прозрение:
Ако един човек има бюджет от около 10 000лв - трябва да си купи или кола за 7000-8000лв или за 12 000 - 13 000лв, средно положение няма, или трябва да свалиш надолу и да се примириш, или трябва да вдигнеш малко, за да сбъднеш желание :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 14:02 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
slowtraveler написа:
Радвам се, че колегите разбраха какво имам предвид - всеки си търси баланса за себе си...
Да, и аз искам да си взема джипа 707к.с., ама си взех 250к.с. :)
Данъкът на големия би бил 2700лв... Каското - около 6х.лв... ТО - навярно около 1400 годишно...
Та общо взето ги докарахме 10х.лв годишно... За удоволствието да имаш коне ако ти потрябват...
Към това добави разликата в разхода на гориво - ежегодно да си купуваш що годе добър автомобил заради удоволствието да имаш няколко коня в повече в джоба?
Може, ама не за нашите условия :)


Бе не в тоя машаб имах предвид, ама същото :)
Аз говорех, че не ми се плащат 50 коня данък отгоре, ти говориш за 500 отгоре:)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 17:01 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Мар 2009, 22:48
Мнения: 73
Офффф, значи вчера ходих до дилъра да ми сменят маслото на трансмисията. Тъй като е сравнително бърз процес, останах да изчакам, вместо да ме закарат вкъщи.

Тъкмо им бяха докарали няколко от новите 6-ци с 2 и половина литра турбо. Направих един 15-минутен тест с излизане на магистрала (къткат ме щото сегашната ми кола е четвъртата, която съм купил от тях). Върви като звяр, а според търговеца беше с нискооктанов бензин. Ускорението от 60 до 120 км/ч при минаване от рампата на магистралата те залепва за облегалката. Много неприятна ситуация - не е време да си сменям още колата.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 22:02 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
aerooo написа:
Офффф, значи вчера ходих до дилъра да ми сменят маслото на трансмисията. Тъй като е сравнително бърз процес, останах да изчакам, вместо да ме закарат вкъщи.

Тъкмо им бяха докарали няколко от новите 6-ци с 2 и половина литра турбо. Направих един 15-минутен тест с излизане на магистрала (къткат ме щото сегашната ми кола е четвъртата, която съм купил от тях). Върви като звяр, а според търговеца беше с нискооктанов бензин. Ускорението от 60 до 120 км/ч при минаване от рампата на магистралата те залепва за облегалката. Много неприятна ситуация - не е време да си сменям още колата.


Да ти имам проблема значи.. :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2018, 22:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
На сайта няма такава за купуване с турбо. Интересно. Какъв е двигателя?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2018, 23:00 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Сигурно 250-hp SKYACTIV®-G 2.5T Dynamic Pressure Turbo DOHC 16-valve 4-cylinder with VVT

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2018, 12:29 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Би било прекрасно и бих сменил моята, но не виждам на сайта на Мазда такава оферта. Сега 192 к.с. без турбо е тромава работа. 250 к.с. с турбо би било прекрасно предложение.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2018, 14:37 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
192 к.с. тромава работа?! Все си мисля, че този мотор би трябвало да тегли доста добре. Още повече и кутията е автомат, не съм я карал, но така си мисля. 250 к.с. вече става самолет.

Относно Шкода Съпърб какво мислите за бензиновите мотори:
- 1.5 tsi 150 к.с.
- 1.8 tsi 180 к.с.
Дали в комбинация с DSG този 1.5 ще се справя? При Октавията чета невероятни отзиви - икономичен, динамичен, абе идеален за нея, но за Супърб няма мнения и "ревюта" с него. Дали ще е достатъчен? Колата с него и автомата е 1350 кг. и й дават ускорение 0-100 за 8.8 сек, докато Октавията е 150 кг. по-лека и съответно 8.2 сек. до 100. Някой да има преки наблюдения?

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2018, 18:34 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
2.5 192 тромав? не е сериозно това, просто се кара по различен начин - трябва да е в обороти, тромав може да е , ако кутиятя не го управлява като хората. Трябва да се кара при ускоряване от 3500 до към 5000 оборота дори до 5500.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2018, 19:17 
Offline
фен
Аватар
2012 Mazda 3

Регистриран на: 31 Мар 2012, 17:11
Мнения: 319
Местоположение: България
[quote="donpeev"]192 к.с. тромава работа?! Все си мисля, че този мотор би трябвало да тегли доста добре. Още повече и кутията е автомат, не съм я карал, но така си мисля. 250 к.с. вече става самолет.

Относно Шкода Съпърб какво мислите за бензиновите мотори:
- 1.5 tsi 150 к.с.

Имаме една такава служебна, 2017г. Екстра е колицата, наистина е икономична, върви си добре, с ръчни скорости е. Въобще,приятно съм изненадан от Шкода, ползваме ги от 10г. и нямаме оплаквания

_________________
2012 Mazda 3 2.0 Activematic, 150 HP.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2018, 20:16 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Joe, а върви ли прилично? В смисъл като ти трябва ряз дърпа ли? Не съм някакъв състезател (сегашната ми е атмосферна 120 к.с., би трябвало Съпърба да върви много повече), така ли е?
И относно ръчните скорости, адекватни ли са? Чувал съм, че при 1.4/1.5 ръчните били много къси и трябвало да "изкъртиш" лоста от сменяне. Мисля да заложа на ДСГ.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2018, 20:34 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Ами тромав е. Не че колата не върви, не ме разбирайте погрешно. Върви си много прилично. Може би сравнявам с предишната ми кола, която беше 125 к.с. и имаше турбо. Вървеше и реагираше много по-добре.
Е, ти откри топлата вода за бензин без турбо. ;) Естествено, че над 3000-3500 оборота е добре, ако това имаш пердвид под: Кара се различно. Кара се с яко натискане на педала. Това е решението. А до тогава? Трябва постоянно да натискаш кика на педала. Или разбира се, да си в СПОРТ режим. Нали знаете, къде отива разхода тогава (не че точно това ме бърка).
Ако някой, който не го е карал този двигател и иска да го тества, само да каже къде иска да се видим. :)
За това и попитах за тази опция (2.5 Т), която в момента не я виждам налична в Мазда с тези двигатели. Още утре ще звънна на дилъра да попитам.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2018, 09:00 
Offline
фен
Аватар
2012 Mazda 3

Регистриран на: 31 Мар 2012, 17:11
Мнения: 319
Местоположение: България
donpeev написа:
Joe, а върви ли прилично? В смисъл като ти трябва ряз дърпа ли? Не съм някакъв състезател (сегашната ми е атмосферна 120 к.с., би трябвало Съпърба да върви много повече), така ли е?
И относно ръчните скорости, адекватни ли са? Чувал съм, че при 1.4/1.5 ръчните били много къси и трябвало да "изкъртиш" лоста от сменяне. Мисля да заложа на ДСГ.



Аз не я карам много, но върви добре, има си мощност, за скоростите не съм обърнал внимание,но не са ми се сторили къси,ама аз карам предимно автоматици, та не съм някакъв специалист. Сега обаче виждам, че питаш за Супърб, а аз ти говоря за Октавия :)

_________________
2012 Mazda 3 2.0 Activematic, 150 HP.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2018, 17:10 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Мар 2009, 22:48
Мнения: 73
jeffw720 написа:
За това и попитах за тази опция (2.5 Т), която в момента не я виждам налична в Мазда с тези двигатели. Още утре ще звънна на дилъра да попитам.


В България май още имат само модели 2017.

2018 GT с 2.5Т двигател му дават 10.0/100 градско (демек сигурно ще отиде към 12 литра) и 7.5/100 на къра. Струва ми се поносимо.

С прилично оборудване и всичките му данъци, такси и дреболии и без никаква отстъпка обърнато в български пари идва около 55 000. И финансирането до 5 години е с 0% лихва...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2018, 18:36 
Offline
фен
Аватар
2017 Mazda 6

Регистриран на: 21 Апр 2018, 18:38
Мнения: 147
Местоположение: София
Това в Щатите ли? Цените там са от друга планета, изобщо не ги гледайте...

_________________
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G AT Ultimate Black Pearl with Vanille Bourbon Leather MY2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Май 2018, 07:19 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
@ donpeev - 1.4/1.5 са идеални за Октавия,независимо от ръчна/DSG. С ръчна върви колкото 2.0 дизела 150кс и за семейни нужди е даже ракета. Спрямо 2.0 бензин на Мазда ще върви колкото 165кс атмосферката, на доизпреварвания може и по-добре.
В Супърб не знам как се държи обаче двигателя. Следя всички форуми само в Бришкода имат няколко и са доволни. Според ще е доста приличен и там,но аз лично бих тествал преди да взема. И то за по-дълго ;)

1.8 имай впредвид,че се спира скоро и се заменя от 2.0 190кс. Отделно в момента тече 'изчистване' на произведени бензинови двигатели и следващите са с GPF (аналога на DPF за бензин).

Аз лично съжалих,че не взех преди 2г атмосферен бензин Мазда. Не ми трябва кой знае колко вървеж пък ще са доста по-надеждни и рафинирани. Сега ако вземах щях да бързам преди да станат и те турбинирани :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Май 2018, 07:51 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Дам, следя форумите на Шкода. Интересно, че са два. Нямам идея защо..?
Относно GPF-а, пак ли ще си е на същия принцип като DPF? Регенерации и т.н.? То накрая да не скочи човек на дизел :D
Гледах, че има доста оферти и в сайта са качени много налични коли на склад, но към този момент по-скоро разглеждам и анализирам пазара. Не ми се сменя още колата.
Относно тези, които имат 1.4 Съпърб може ли линк?

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2018, 08:10 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
Това е линк към Бришкода. За конкретни хора с 1.4 на Супърб аз не се сещам.

https://www.briskoda.net/forums/forum/2 ... rb-mk-iii/

Относно GPF няма почти никаква информация никъде. Но дори да е на олекотен режим пак ще трябва да ги изгаря,пак ще остава пепел в него, нали е филтър.. Ще спъва мотора със сигурност освен това.

Относно форумите - в България сме.Как да няма два, тук всеки се дели за нещо..Аз бях до скоро активен по срещи, но и там е секта и неясен за мен фанатизъм към VAG. Отделно се хейти всичко друго и мен това не ми понесе.

Аз просто трябваше да съм по-смел и ако я откраднат,откраднат. Май поспряха? Купих Октавията - 6 месеца бях ултра доволен. После се появи един 'проблем', който ми отне кефа (след DPF-а, който не прецених,че ще ме дразни и той) - сутрин преди да загрее вакуум помпата издава едни 'колкочещи" звуци 10на минути. Първо никой не го чуваше в сервиз, после аз си намерих в руски форуми клипове, разяснения и отидох с ясен тон казах какво е. Последва проверка и ... "те всички са така, някой ги чуват, други не. Имаме бюлетин,че не афектира нищо и не сменяме нищо". Ходих и в друг град - няма да ти го сменим. Да не говорим,че в София е бъкано със Шкоди и имат все още един сервиз в Надежда, там опитай да спреш и да я опазиш без някой да не отвори поне врата в нея. Това допълни разочрованието ми и за втори път дадох трудно изкарани пари и не получих удовлетворение за дълго. Другите на масата бяха Корола и Мазда 3. Еми до ден днешен се чудя как не прецених,при все че дълго проучвах.

С две думи ако имах GH от нова надали щях да гледам да я сменя. Двойка бензин 155кс фейслифтова изтървах на малко км, нямаше да погледна друга марка.

Но за нова Шкодата просто даваше повече неща за парите си и това наклони.

Избор има, но май читави дилъри и сервизи в БГ - не.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2018, 15:39 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
В интерес на истината имам поглед от известно време над още 4-5 форума и смея да кажа, че нещата в този форум са много похвални, а в сравнение с някои отделни - в пъти по-добре. Навик ли, напасване ли - факт е, че за мен тук всичко освен да е подредено е и с много богата и различна информация, добре синтезирана и от много хора, които се стараят да поднасят нещата лесно и достъпно. Обобщено - много по-лесно човек, влизайки тук, ще намери отговор на много въпроси от поддръжка до вечния въпрос - кой модел и двигател.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2018, 07:45 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
aerooo написа:
Офффф, значи вчера ходих до дилъра да ми сменят маслото на трансмисията. Тъй като е сравнително бърз процес, останах да изчакам, вместо да ме закарат вкъщи.

Тъкмо им бяха докарали няколко от новите 6-ци с 2 и половина литра турбо. Направих един 15-минутен тест с излизане на магистрала (къткат ме щото сегашната ми кола е четвъртата, която съм купил от тях). Върви като звяр, а според търговеца беше с нискооктанов бензин. Ускорението от 60 до 120 км/ч при минаване от рампата на магистралата те залепва за облегалката. Много неприятна ситуация - не е време да си сменям още колата.


Ходих до Мазда. Говорих с Ковачев. Изгледа ме доста странно. Казах, че никога не са имали 2.5 Т в България.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2018, 07:53 
Offline
фен
Аватар
2017 Mazda 6

Регистриран на: 21 Апр 2018, 18:38
Мнения: 147
Местоположение: София
Колегата aerooo по-горе най-вероятно живее отвъд океана. MY2018 с новия турбо мотор ще се появи в Европа след няколко месеца...

_________________
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G AT Ultimate Black Pearl with Vanille Bourbon Leather MY2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 234 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб