Прикачени файлове:
звук радио 2.jpg [ 391.88 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
Кабелите три броя за включване, усилване и намаляне са запоени от долна страна на платката под самият куплунг където има удобни писти и е изпилен метала за да могат да не опират в него след което излизат през отвора на премахнатите бутони за усилване. Управлението се осъществява към маса , която вече посочих от къде се взема.Кабелите през дупката на оста за завъртане излизат на вън и се монтират на лявата тапа на болта като им се правят отвори да могат са се натискат.
Прикачени файлове:
бутони управление 1.jpg [ 111.11 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
Прикачени файлове:
бутони управление 2.jpg [ 108.82 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
Прикачени файлове:
бутони управление 3 1.jpg [ 672.04 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
От куплунга на батерията са извадени 4 кабела в двата края - и + и двата за данните в средата, като самите кабели излизат от направеният отвор на гърба на таблета.
УСБ е свързано както е посочено на снимките има удобни точки, като масата не е вадена тоест +, Д-, Д+,ОТГ. Кабелите излизат през направеният отвор на гърба на таблета.
Прикачени файлове:
ОТГ свързване букса таблет.jpg [ 48.87 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
Прикачени файлове:
ОТГ кабел.jpg [ 75.98 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
С цел сваляне на консумацията събуждането и заспиването на таблета е реализирано чрез управление към един от пиновете на датчика на Холл, самият датчик е премахнат. Управлението е преработено по плюс като се избягва поставянето на реле за управление по минус, както е отчетен факта, че при вдигането на таблета се появява +8 волта на платката над таблета, а при свалянето му този плюс изчезва. Използвани са два резистора както е показано на схемата и един диод.
Прикачени файлове:
Датчик на ХОЛ свързване.jpg [ 53.32 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
Прикачени файлове:
датчик ХОЛ по минус 2.jpg [ 271.96 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
Част от снимките не са мои, множество решения са взаимствани от други проекти ! Целта на темата е всичко което съм счел за полезно да се обедини като цялостна преработка, каквато тема не открих до дози момент за Мазда 6 с този модел таблет.
Кратко описание на работата :
На мястото на батерията постоянно се подава 4.2в. от акумулатора през поставеният модул, при отключване на автомобила чрез акуаторно реле /посочено в предишният ми проект/ се подава плюс 12в. към буксата АСС на механиката , ако таблета е бил оставен отворен /преди заключване/ то той се вдига, ако ли не се ползва бутона за отваряне появява се +8в. което през делителя от резистори се подава на третият крак на премахнатият датчик на Холл, където се установява около 3.3в. и таблета се събужда /това не е студен старт/ . При заключване акуаторното реле премахва + са, таблета се затваря +8 в. изчезва и на трети крак на датчика на Холл се появява маса – екрана загасва и таблета заспива. Това може да се осъществи и чрез бутона за отваряне/затваряне на механиката. Важният момент е консумацията при заспал таблет /ползваме приложението дълбок сън на батерията или таскера за да може да спре ВИ-ФИ то, ГПС и блутута, както и работещите приложения и да се стартират при събуждане/. Механиката при затваряне не харчи нищо, модула за захранване на таблета ползва 5 мА, таблета ползва през определен период а не постоянно до около 20 мА на 4.2в. обаче. Тоест общо натоварваме акумулатора с около 10 мА на 12в.. Маздата ще запали и след една седмица без да се използва без проблем, максимално разрешената обща консумация е 50 мА на новите коли. При желание таблета може да бъде напълно изключен или включен при вдигнато положение чрез изваденият бутон на лявата тапа. След което при отключване ще се отваря , а при заключване ще се затваря сам без да работи докато не се пусне от бутона. Ключето за режима ОТГ е поставено на лявата тапа , като УСБ завършва на мъжка букса тоест ако ни се налага да ползваме връзка с компютър изключваме режима ОТГ и свързваме компютъра. Кабелите за батерията са изкарани в жабката на куплунг при необходимост от включването й. При ползването на ОТГ режима съм направил преходник женско УСБ в микро мъжко УСБ което се включва в Хъб в който съм включил преработен тъчпад /от предният проект/ монтиран под облегалката , флашка. През блутута ползвам ЛМ 435 и програмата торк за диагностика на колата. Звука през галваничен разделител подавам на радиото и през Аукса и изготвен преходник. Интернет пускам от телефона през Вифито на таблета,телевизия , ютуб и др. Навигация ИГО 8.
Прикачени файлове:
20180329_080253 1.jpg [ 395.71 KiB | Прегледано 4754 пъти ]
Прикачени файлове:
Разглобяване екран.jpg [ 160.98 KiB | Прегледано 4754 пъти ]