https://youtu.be/iCJjCbUW0vU1 Сваля се акумулатора и поставката под него.
2 Вадим филтърната кутия. ( откачаме маркуча към турбото и двете маркучлета от вакуума ако имате такива и кутията излиза с дърпане нагоре)
3 Махаме двете тръби ( входяща от филтърна кутия се вади изцяло а изходяща към интеркулер отмятаме встрани да не пречи) При ваденето им за по лесно се разкача целия кабел към инжекторите и всички останали букси. Разхлабваме скобите им на турбото. Първо металната после пластмасовата излиза.
До тук с лесното.
4 Следва да извадим кривото м/у дпф и турбо. Желателно е. Разболтваме отдолу до дпф, горе на турбото и в средата на 2 места. Една планка с 2 болта и една малка с един болт. Излиза със завъртане нагоре.
5 Разболтваме охлаждането.
На самото турбо 2 болта където е гарнитурата. 3 планки още. Една към турбото отзад. Една долу над масления филтър. И последна на термокожуха.
След това махаме само болта на планката под топлата турбинка. Тая планка е хваната за блока на двиг. и турбото. На снимката е оградена в червено.
6 На турбото имаме 3 болтчета които държат маслената му магистрала и вакуум тръбичка. Махаме ги.
7 Махаме и последния болт който държи маслената тръбичка. Точно до дебелата където изтича обратно маслото. И я изваждаме като внимаваме при ваденето и да не изгубим медните и шайби. Ако нямаме други ще ни трябват.
Има по две на болт по 1 от всяка страна на пръстена и.
8 Разболтваме и дебелата ( до т.7) и накрая 4те шпилки които държат турбото към двигателя.
Шпилките или излизат заедно с гайките или се развиват само гайките. Както тръгнат, но яко пръскане с wd40 при откачането на генерацията от турбото и турбото от двигателя трябва.
Основно се ползва камък 14 и 10, удължител, фенерче и биричка.
За първо сваляне час и нещо ако не бързате де.