Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 18:07

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2018, 20:55 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Здравейте, къде да намеря ремонтния комплект необходим за смяна на турбото?

Edit : Сваляне на турбо
По надолу в темата съм го почнал.
Който желае да допълва.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Последна промяна Радичев81 на 20 Юни 2018, 12:35, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2018, 16:42 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Има доста фирми предлагащи такива комплекти... Зависи какво е турбото - някои позволяват ремонт, а при други турбокомпресори решението е смяна на самата 'средна част' (компресорно и турбинно без управлението)...,
Лично аз предпочетох да дам турбото за ремонт (подмяна на средната част), а не да си го правя сам, защото поемат и гаранция... A и ако ремонтираш - няма как да го балансираш без техниката...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2018, 19:05 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Може би грешно съм задал въпроса.
Ще слагам друго втора ръка и под " ремонтен комплект " търся разните му там гарнитури.
Тия гарнитури се оказаха златни в Бг.
Препоръчвам на който ги сменя да си взема отвън.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Последна промяна Радичев81 на 20 Юни 2018, 12:40, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2018, 19:48 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
...........

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Последна промяна Радичев81 на 20 Юни 2018, 12:38, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2018, 05:21 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Как да ти кажат хората като не се знае за дизил или бензин търсиш части.
Аз на дизел сменях и двете гарнитури - към колектора и към филтъра. Не помня цена, явно не е била стряскаща.
Медните пръстенчета и гарнитурата от маслената магистрала оставих същите.
Нищо сложно.
Ето ти пълен ремонтен комплект /ако е такава колата де/
[url]https://www.autopower.bg/монтажен-комплект-турбина-ajusa-mazda-6-saloon-gg-2.0-di-jtc11549-g9127c72-i26781987.html[/url]

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Май 2018, 09:06 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Благодаря колега
Може ли да уточните къде са тези пръстенчета? Колата е дизел 143к.
Намерих този кит в ибей излиза под 50 лв с доставката. Ще стане ли?
На гарнитурите слага ли се нещо (силикон, грес) или не?


Прикачени файлове:
IMG_20180524_094945.jpg
IMG_20180524_094945.jpg [ 432.62 KiB | Прегледано 4990 пъти ]

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Май 2018, 12:39 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Аз купувам частите от колеги във форума.
Предлагат добри отстъпки и винаги мога да им върна стоката ;)
"Пръстенчетата" уплътняват тръбата, която захранва турбината с масло: https://photos.app.goo.gl/YGk1YDrO076RStGx2

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Май 2018, 18:17 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Май 2018, 19:31
Мнения: 1
Местоположение: varna
здравей те може ли да питам къде във Варна мога да отида да ми видят турбото и дали се рециклира и колко струва


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2018, 22:15 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Vasko по добре чукни в гугъл имате си добър сервиз там.
Цената ще ти я кажат след като се установи що за ремонт трябва.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Последна промяна Радичев81 на 20 Юни 2018, 12:37, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2018, 16:12 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Аз свалях и тръбата към ДПФ филтъра.
Така ми беше по-лесно, че с тия шпилки видях зор.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2018, 15:15 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
https://youtu.be/iCJjCbUW0vU

1 Сваля се акумулатора и поставката под него.

2 Вадим филтърната кутия. ( откачаме маркуча към турбото и двете маркучлета от вакуума ако имате такива и кутията излиза с дърпане нагоре)

3 Махаме двете тръби ( входяща от филтърна кутия се вади изцяло а изходяща към интеркулер отмятаме встрани да не пречи) При ваденето им за по лесно се разкача целия кабел към инжекторите и всички останали букси. Разхлабваме скобите им на турбото. Първо металната после пластмасовата излиза.

До тук с лесното.

4 Следва да извадим кривото м/у дпф и турбо. Желателно е. Разболтваме отдолу до дпф, горе на турбото и в средата на 2 места. Една планка с 2 болта и една малка с един болт. Излиза със завъртане нагоре.

5 Разболтваме охлаждането.
На самото турбо 2 болта където е гарнитурата. 3 планки още. Една към турбото отзад. Една долу над масления филтър. И последна на термокожуха.
След това махаме само болта на планката под топлата турбинка. Тая планка е хваната за блока на двиг. и турбото. На снимката е оградена в червено.

6 На турбото имаме 3 болтчета които държат маслената му магистрала и вакуум тръбичка. Махаме ги.

7 Махаме и последния болт който държи маслената тръбичка. Точно до дебелата където изтича обратно маслото. И я изваждаме като внимаваме при ваденето и да не изгубим медните и шайби. Ако нямаме други ще ни трябват.
Има по две на болт по 1 от всяка страна на пръстена и.

8 Разболтваме и дебелата ( до т.7) и накрая 4те шпилки които държат турбото към двигателя.
Шпилките или излизат заедно с гайките или се развиват само гайките. Както тръгнат, но яко пръскане с wd40 при откачането на генерацията от турбото и турбото от двигателя трябва.

Основно се ползва камък 14 и 10, удължител, фенерче и биричка.
За първо сваляне час и нещо ако не бързате де.


Прикачени файлове:
IMG_20180615_210140.jpg
IMG_20180615_210140.jpg [ 966.44 KiB | Прегледано 4717 пъти ]
IMG_20180615_143723.jpg
IMG_20180615_143723.jpg [ 764.96 KiB | Прегледано 4728 пъти ]
IMG_20180615_140241.jpg
IMG_20180615_140241.jpg [ 832.72 KiB | Прегледано 4728 пъти ]
IMG_20180615_135920.jpg
IMG_20180615_135920.jpg [ 1.05 MiB | Прегледано 4728 пъти ]
IMG_20180615_135240.jpg
IMG_20180615_135240.jpg [ 926.51 KiB | Прегледано 4729 пъти ]

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )
Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб