Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:42

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Апр 2018, 06:39 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Авг 2013, 20:06
Мнения: 110
Местоположение: София
Колеги,
Този материал,който е от долната част на пластмасовия капак на двигателя.,,,със какво може да бъде заменен,тъй като след време започва да се рони и цапа всичко по двг.?

_________________
Mazda 6 GY 2005 2.3 Combi


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2018, 18:06 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 145
Местоположение: София, България
Колега, ще следя темата с интерес, тъй като и при мен се рони доста и всичко отдолу става ужас. С удоволствие бих я сменил.
Беше ми хрумнало да пробвам с вата за тонколони, но май няма да стане с нея, че там са и доста високи температури. Трябва ни звукопоглъщаща материя, която да държи на висока температура. Има една такава, като сив дунапрен, който е релефен и го слагат по стените на звукозаписните студиа. Нямам идея дали с такова би станало...

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2018, 19:29 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Sky_Walker написа:
Колега, ще следя темата с интерес, тъй като и при мен се рони доста и всичко отдолу става ужас. С удоволствие бих я сменил.
Беше ми хрумнало да пробвам с вата за тонколони, но май няма да стане с нея, че там са и доста високи температури. Трябва ни звукопоглъщаща материя, която да държи на висока температура. Има една такава, като сив дунапрен, който е релефен и го слагат по стените на звукозаписните студиа. Нямам идея дали с такова би станало...

Надали ще издържи температурата. Там не е мястото за експерименти


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2018, 19:40 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 145
Местоположение: София, България
vladki4 написа:
Sky_Walker написа:
Колега, ще следя темата с интерес, тъй като и при мен се рони доста и всичко отдолу става ужас. С удоволствие бих я сменил.
Беше ми хрумнало да пробвам с вата за тонколони, но май няма да стане с нея, че там са и доста високи температури. Трябва ни звукопоглъщаща материя, която да държи на висока температура. Има една такава, като сив дунапрен, който е релефен и го слагат по стените на звукозаписните студиа. Нямам идея дали с такова би станало...

Надали ще издържи температурата. Там не е мястото за експерименти


Да, и на мен не ми се иска там да има неподходящ материал.

Междувременно се поразрових малко и намерих решение:
https://www.ebay.com/itm/Automotive-engine-cover-noise-insulation-cotton-wool-10mm-thick-foam-board-black/263351017009?epid=8010552045&hash=item3d50f19e31:g:~hMAAOSwjM5aHkWs&vxp=mtr

Цената е повече от прилична за 1 кв. метър и отговаря на всички изисквания. Като дойде, изрязвам по формата на старата изолация и ритуално ще изгоря същата - много ме дразни в момента! Ще пиша за резултат ;)

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2018, 21:06 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Авг 2017, 08:14
Мнения: 61
Местоположение: Пловдив
Аз просто нямам изолация под въпросния капак.То другата шумоизолция не върши работа,та камо ли тази.Просто я изхвърлете и си ползвайте капака без нея.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2018, 21:13 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Ако се коментира шума от двигателя, тая "шумоизолация" върши работа.. да не ти прегори капака лятото от прекалената жега от двигателя отдолу.. обира и шум, да, но не кой знае колко, някакви вибрации ако има да но в определени обороти само..Зимно време пък на двигателя му е по топличко..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2018, 17:44 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2016, 17:58
Мнения: 45
тази процедура и аз съм я планирал по някое време
даже съм се спрял на някой материали :
Покривна битумна лента с алуминиево покритие TYTAN 150мм/10м :
https://praktis.bg/pokrivna-bitumna-lenta-s-aluminievo-pokritie-tytan-150mm-10m

Шумоизолация K-Flex AUTO DUCT METAL , ODE NFAF
http://www.isoline.bg

Шумоизолация FIREX ДЕБ.20ММ
[url]https://www.mr-bricolage.bg/bg/Каталог/Строителство/Изолации/EPS-и-XPS-изолации/FIREX-ДЕБ-20ММ--1ЛМ-ЗВУКОИЗОЛ/p/929049[/url]

Шумоизолация - FONAS 31
https://www.suhstroi.com/shumoizolaciya-fonas-31

идеята ми за пластмасовия капак е първо да нанеса битумната лента Титан (два слоя или 3)
и отгоре шумоизолация K-Flex auto duct metal 10mm .

Не знам обаче дали да правя нещо и под целия преден капак .
В интернета има бая снимки как е налепен с шумоизолация ,но седи ужасно грозно с това алуминиево покритие : Изображение

_________________
Ако мъж отваря вратата на колата за жена си или колата е нова ,или жената...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2018, 18:36 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
За декоративната пласмасова кора на двигателя ли говориш? Това няма никакъв смисъл, даже може някоя беля да направиш. Звука ще си излиза от страните. Иначе за металния капак, може и да има минимален резултат.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2018, 18:54 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2016, 17:58
Мнения: 45
да ,за пластмасовия на двигателя говоря ...даже си мисля ,че точно от него би имало повече ефект ,защото е на 3-4см от двигателя и трябва да обира най - много шум .
А горния металния още не съм решил как да стане ,дали да си запазя оригиналната кора и зад нея да попълня с материал 8-10мм или да се свали на цяло и да си изрязвам нов и да го лепя ....

_________________
Ако мъж отваря вратата на колата за жена си или колата е нова ,или жената...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2018, 20:25 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 22 Яну 2018, 20:51
Мнения: 145
Местоположение: София, България
vladki4 написа:
За декоративната пласмасова кора на двигателя ли говориш? Това няма никакъв смисъл, даже може някоя беля да направиш. Звука ще си излиза от страните. Иначе за металния капак, може и да има минимален резултат.


Има осезаема разлика - личен опит отпреди няколко часа! Махнах кечето отдолу, за да видя дали действително прави нещо. Е - прави! Без него е чуваемо по-шумна при отворен и затворен капак. При отворен капак тракането на инжекторите например се чува по-отчетливо. За топлината немога да преценя, но след 10 минути работа на място, капака на мотора беше една идея по-топъл отпреди, но не много по-топъл... Та извода е - този ъпгрейд става абсолютно задължителен! Само чакам да ми пристигне изолацията и режа и лепя ;)

_________________
.::: 2007 Mazda 6 Hatchback 2.3 166 hp :::.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2018, 14:22 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 20 Авг 2013, 20:06
Мнения: 110
Местоположение: София
Справих се.
Купих 3мм вълнен филц (кече),изрязах нужния размер и залепих със хелметекс.
Получи се добре.На кечето му дават температуроустойчивост до 120-130 градуса.
Сега няма да ми се рони и цапа двигателя гадната оригинална вата.
Послепис....Кечето го продават само на квадратен метър.
Остава бая.Един квадрат стига за 4 капака.


Прикачени файлове:
rsz_20180517_233721.jpg
rsz_20180517_233721.jpg [ 97.91 KiB | Прегледано 6067 пъти ]

_________________
Mazda 6 GY 2005 2.3 Combi
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2018, 20:13 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Фев 2014, 09:16
Мнения: 55
Местоположение: Пловдив
Аз съм използвал микропореста гума.Топлоизолираща е и има различни дебелини.Лепи се много лесно.Стана доста добре.

_________________
Mazda 6 2.3 166 h.p. Petrol
AGIS OBD/CAN


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2018, 20:54 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Max-83 написа:
Аз съм използвал микропореста гума.Топлоизолираща е и има различни дебелини.Лепи се много лесно.Стана доста добре.


Колега, тая микропореща гума има ли алуминиево фолио против температурата или директно си я лепил така. Знам за каква гума точно говориш и ми е интересно дали издържа на температурата точно там


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2018, 21:17 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Фев 2014, 09:16
Мнения: 55
Местоположение: Пловдив
vladki4 написа:
Max-83 написа:
Аз съм използвал микропореста гума.Топлоизолираща е и има различни дебелини.Лепи се много лесно.Стана доста добре.


Колега, тая микропореща гума има ли алуминиево фолио против температурата или директно си я лепил така. Знам за каква гума точно говориш и ми е интересно дали издържа на температурата точно там

Няма фолио и съм я лепил директно.Трудногорима е и издържа даже на открит пламък.Има и такива гуми с фолио.

_________________
Mazda 6 2.3 166 h.p. Petrol
AGIS OBD/CAN


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб