Да, разбирам намека на "slowtraveler" но ако трябва да съм подробен ,случаят беше че точно такива ситуации да не се случват , поръчах от магазин за авто части (Някъде из европа...) И господина ми продаде 5 Liter Liqui Moly Special TEC 5W-30 Ford A1 B1 ( и след смяната му ... и първия ми коментар ... взех да чета из форума , разбрах че маслото което съм сменилнил е ACEA A1 а нe ACEA C1 и мада фака разбирасе малко нерви ,пари, занимавки и обеснявания че маслото което ми е продал е А1 а не С1 и че поради тази мада фака причина колата не върви и мига ДПФ и свети Чек и TCS и че незнам дали въобще DPF ще се оправи,продавача ми се изсмя.Както и да е накрая им поръчах да ми поръчат
Liqui Moly Top Tec 4500 5W-30, 5 л ии за съжеление не искаха да ми дават нов маслен филтър
, гадните им ф... ,и последния ми коментар ...всичко е ок , а иначе сега като гледам старото масло е било (CHAMPION LUBRICANTS OEM C3, 5W30, 5л) което до колкото разбирам и каквото съм прочел във форума също е не подходящото масло ( и то уж при "Пепо" сменяно
)