Проста работа е, не за гаражния майстор само, а и за майстора, пред блока. За сравнение: мазда 6 2.0 дизел 136 коня, 121 коня, както и мазда 6 1.8 бензин - 120 кс, 2.0 бензин.141 коня имат абсолютно еднакви гърнета, барабар с чупките. На 2.3 мотора има добавено още едно гърне, а чупката е съобразена с релефа на колата... а 2.0 бензин пак LF мотор, само че 147 коня има 2 гърнета, като 2.3 мотора. А относно шума, колата работи на място, запушваш едното гърне, и колата отихва... Това все пак е масова кола, която е направена сравнително простичко, а не е център за изстрелване на сувалки. А относно смятането е по скоро, проба грешка, отколкото смятане, защото няколко години след като се появява на пазара и има реални наблюдения, производителя слага 2 гърнета на същия мотор... а материала винаги е възможно най-евтината тенекия, подходяща за дълбоко изтегляне (като изключим тръбата, направена от стомана 3)...
|