Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:10

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1253 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2018, 10:48 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
@bgfrayman - Мерси за инфото. Аз също разбрах за тази информация и вече говорих конкретно за това с дилъра - оказа се отзивчив. Той провери точно за централата в Австрия и даде следната информация: до края на декември ще дойдат 3-4 автомобила (за БГ) но само един ще е с конфигурация близка до това което аз искам, но не точно. Освен това този автомобил е резервиран но не е капариран до момента. В момента производството в Япония приема поръчки за Европа за които изпълнението е около 2-3 месеца, след това има транспорт. Но се изпълняват такива и за US и други пазари където има голямо търсене. Явно капацитета на Мазда не е тоолкова голям като при по-големите брандове. Иначе по голям избор от комбинации на обурудване , цветове и двигатели ще има след февруари 2019, като ми намекна че и тогава се очаква да дойде специална поръчка ако я направя до края на септември. Реално дилъра ми каза че модела за Европа се води 2019 - лансирана края на август 2018, и тогава реално започват по големи обеми на производство, а за US е модел 2018 защото там е лансирана и пусната на пазара още през пролетта.

П.С
Проверих цената на маздата в централата в Австрия - за обурудването което искам там струва малко над 82000 лв по каталог. В БГ е към 61000лв - разликата е съществена!!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 11:05 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 29 Яну 2015, 11:28
Мнения: 208
Местоположение: София
Shimo написа:
@bgfrayman - Мерси за инфото. Аз също разбрах за тази информация и вече говорих конкретно за това с дилъра - оказа се отзивчив. Той провери точно за централата в Австрия и даде следната информация: до края на декември ще дойдат 3-4 автомобила (за БГ) но само един ще е с конфигурация близка до това което аз искам, но не точно. Освен това този автомобил е резервиран но не е капариран до момента. В момента производството в Япония приема поръчки за Европа за които изпълнението е около 2-3 месеца, след това има транспорт. Но се изпълняват такива и за US и други пазари където има голямо търсене. Явно капацитета на Мазда не е тоолкова голям като при по-големите брандове. Иначе по голям избор от комбинации на обурудване , цветове и двигатели ще има след февруари 2019, като ми намекна че и тогава се очаква да дойде специална поръчка ако я направя до края на септември. Реално дилъра ми каза че модела за Европа се води 2019 - лансирана края на август 2018, и тогава реално започват по големи обеми на производство, а за US е модел 2018 защото там е лансирана и пусната на пазара още през пролетта.

П.С
Проверих цената на маздата в централата в Австрия - за обурудването което искам там струва малко над 82000 лв по каталог. В БГ е към 61000лв - разликата е съществена!!!


Ама ти още ли гледаш какво друго да купиш, аз си мислих, че си я поръчал вече... ;))
Ако 61к е сумата с оборудването, което ти е на сърце - натисни ги там и ще ти смъкнат още от цената. Сумата е добра, а пазарлъци винаги вървят. Кажи, че имаш оферти от други марки за по-ниски суми, а ще чакаш и по-малко, пътуваш много, колата ти трябва и т.н., като наблягаш на конкурентната цена от другите марки, за които имаш оферта. Айде и да кажеш какво е станало :)

_________________
Mazda 6 2013 Takumi XR 2.0 155hp petrol


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 12:58 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Последните 2 седмици бях в отпуск и наблегнах на почивката, та не съм се занимавал с коли тестове и т.н.

До момента което съм видял и тествал маздата ми е фаворит.
Този уикенд ми остана да тествам новата опел инсигния и да видя от тма каква реална оферта ще ми направят (отстъпки това онова). щото до сега само по каталог или по телефона. Ще тествам най -новият им бензинов турбо мотор 1.6 SHT 200HP да видя как е. Това реално сега им е най-големия бензин. Който по новата система за измерване на разхода в реални условия WLTP е доста лаком :Разход на гориво, l / 100km: Ниски 10,5–9,9, Средни 7,9–7,4, Високи 6,8–6,2, Свръхвисоки 7,8–7,2, Комбинирани стойности 7,9–7,3
CO₂ емисии, g / km: Ниски 240–224, Средни 180–168, Високи 153–141, Свръхвисоки 178–164, Комбинирани стойности 179–166


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 15:00 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
blackha7 написа:
Shimo написа:
@bgfrayman - Мерси за инфото. Аз също разбрах за тази информация и вече говорих конкретно за това с дилъра - оказа се отзивчив. Той провери точно за централата в Австрия и даде следната информация: до края на декември ще дойдат 3-4 автомобила (за БГ) но само един ще е с конфигурация близка до това което аз искам, но не точно. Освен това този автомобил е резервиран но не е капариран до момента. В момента производството в Япония приема поръчки за Европа за които изпълнението е около 2-3 месеца, след това има транспорт. Но се изпълняват такива и за US и други пазари където има голямо търсене. Явно капацитета на Мазда не е тоолкова голям като при по-големите брандове. Иначе по голям избор от комбинации на обурудване , цветове и двигатели ще има след февруари 2019, като ми намекна че и тогава се очаква да дойде специална поръчка ако я направя до края на септември. Реално дилъра ми каза че модела за Европа се води 2019 - лансирана края на август 2018, и тогава реално започват по големи обеми на производство, а за US е модел 2018 защото там е лансирана и пусната на пазара още през пролетта.

П.С
Проверих цената на маздата в централата в Австрия - за обурудването което искам там струва малко над 82000 лв по каталог. В БГ е към 61000лв - разликата е съществена!!!


Ама ти още ли гледаш какво друго да купиш, аз си мислих, че си я поръчал вече... ;))
Ако 61к е сумата с оборудването, което ти е на сърце - натисни ги там и ще ти смъкнат още от цената. Сумата е добра, а пазарлъци винаги вървят. Кажи, че имаш оферти от други марки за по-ниски суми, а ще чакаш и по-малко, пътуваш много, колата ти трябва и т.н., като наблягаш на конкурентната цена от другите марки, за които имаш оферта. Айде и да кажеш какво е станало :)


Тия приказки за сваляне на цената щото има друга оферта вървят само по форумите. Лев няма да му свалят, 100% гаранция.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 15:47 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Между другото повдигнах вече въпрос за отсъпка при мазда и по скоро не са склонни да свалят, но са склонни да предоставят (подарят без да се доплаща) допълнително опции като навигация, аларма, стелки, секрети, перлена боя по избор. Сега дали всичко или само част от изброеното ще дадът ще се разбере когато / ако правим сделката.
По въпроса за дългото чакане още не съм се пазарил.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 16:07 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Ако ти подаряват нещо питай за боята или за резервна гума, за навигацията колегите вече са изпизали че реално всичко е налично, трябва ти само карта, която се намира за 60$, стеклите и секретите не ги приемай като подарък защото са 100 лв. а за оргиналната аларма можеш да се информираш колко работи ето тук:
viewtopic.php?f=40&t=39166
даже и аз съм писал.... ох добре чи си бях взел диагоналката иначе много лошо щях да изгоря с тея милиони вътре....

P.S.
за цените бих те посъветвал да питаш приятеля ти в сащ да провери там какви пари излиза и еййй така за собствено успокоение да направиш една сметка :-)

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 16:33 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
@bgfrayman - за резервната гума с комплект ключ и крик искат 1000 лв и не поддава за подарък.
за стелките - има 2 вида гумени - едните по ефтинити 120лв са като обикновенните които мога да намеря на всякъде. Другите - луксозни са двойно по дебела гума в СМ са 180лв и тях ми предлагат като подарък. За алармата ми е все тая дали е подаряват - ако някой е решил да кръде колата нищо неможе да го спре. За боята е ок. А и неща да барам нищо докато е в гаранция във връзка с навигацията.

За цените в US - имам вече инфо: Топ модела с екстри съответстващи на Такумито при нас и с бензин 2.5Т излиза към 38-39000$. Обаче след закупуването се плащат и данъци такси (тва е неизбежно). И реално цената набъбва не малко над 40К$. След тва транспортиране , фарове и тн. - не ми се занимава. Иначе имам познат който да уреди контейнер от там - споделих с него и той каза че има смисъм за луксозно и скъпо возило да се прави тази врътка (100К+). А и както казах не ми се занимава. А и гаранция за европа няма за 2.5Т. А ако се наложи по специализиран сервиз, незнам колко ще се справят в БГ. И последно но не и по важност - оказа се че 6-тицата в US няма вариант комби. На мен това ми е най - важното изискване при избора!!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 16:43 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Знами ги стелките много добре имам ги и двата модела, но реално мокетните дето са с бродирания надпис си ги държа в офиса тях ми ги подариха и не съм ги ползвал ни един ден, гумените си купих, купих си и болтовете, за алартамта съм писал, та мисълта ми е че от това което си избройл едиснтвено боята си заслужава всичко останало реално е по-малко от 1% от цената на автомобила, това няма как да се счита за отстъпка. За навигацията пак те съветвам изчети форума, не само тая тема, специално колегите с СХ-5 са писали доста, с нищо не нарушаваш гаранцията, просто СМ, към това ковто вече е налично в колата ти продават SD карта за 1000 лв. :-)
viewtopic.php?f=72&t=45313&start=60#p436159
а и честно с Андроид Ауто / Епъл Карплей не се ли обезсмисля малко навигацията?
За аларма има вариант, Viper-a е доста труден за преодоляване, но цената е доста сериозна и монтажа не става при бай пешо кварталния жичкаджия
Та ако ще се пробваш да ги цоцаш гледай да е нещо скъпо, боя или резервна гума ти си питай пък те може и да се навият :-)

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 16:56 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
@bgfrayman - Е разбира се че ще се пазарим - тва е задължително! :)
Точно, с Андроид Ауто / Епъл Карплей навигацията се обезмисля напълно съгласен съм. Но има едно важно нещо че този ъпгрейт ще е към 400 лв дори и за най новата мазда 2019. Това е инфо от СМ.
Аз вече съм взел оферти от няколко различни представителства в страната - чак и до Бургас стигнах.
Когато стане въпрос при мен за закупуване на нещо (не само кола) и особено ако е скъпо - винаги правя проучване, взимам оферти от няколко места и ако е възможно се пазаря. Но спазаря ли го рязко спирам да гледам, да не се дразня, защото нещата са доста динамични особено за техниката и цените се променят бързо.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2018, 22:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Стига с тая навигация подарък. Нея си я има така или иначе винаги. Това не е подарък. Подарък би било 5-7% от цената.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 12:23 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
@jeffw720 - не си съвсем прав за навигацията. Всички мазди с 7 или 8" дисплей имат вграден GPS модул, но нямат карти за визуализация. При това положение реално нямаш навигация докато не се снабдиш с картите. Вярно в СМ иакат маса пари за тези карти (по точно 1380лв), но както прочетох в една друга тема във форума такива карти се продава за 110 лв и реално работят. Друг е въпроса че това е тествано на моделите до 2017г, за най новата незнам как ще е, може да са сложили няква защита. Това, заеднио с вероятността да си преебеш инфотеймънт системата с този хак и при положение че ти предоставят оригиналните без да плащаш допълнително за тях - не виждам какъв е проблема. Реално съм наясно че това е стандартно и ти измиват очите с този "подарък", но като дават взимай!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 13:00 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
@Shimo - колега ти явно живеееш в заблуждение, информационната система не е нова, това реално е същата система от 2015 насам, просто екрана е увеличен от 7 на 8 за да е конкурентна колата на другите. Моторите не са нови, вакрали са тази система с гасенето на цилинтрите, но реално това си е скай актив мотора от 2013 насам, окачване спирачки тоже, това че пише нов модел, ако се разровиш по ревютата ще се убедиш кое е новото, а именно фаровете, бронитне, таблото , по останалите компоненти е пипнато туй, онуй, но в основата си са едни и същи, а темата към която те праих е на колега който е направил тая маневра с карата и е със СХ-5 от м.Февруари тази година и бачка.

P.S.
при вече налично АА/СР за мен е къде-къде по-оправдано да дадеш 400 лв. за този модул и да си ползваш каквото си искаш от телефона, кеф ти гугл мапс, кеф ти уейз, кеф ти сиджик (мой фаворит) и те да ти се ъпдейтват безплатно и постоянно, отколкото да дадеш 100$ за ката от ибей или сума ти пари на мазда за същото да получаваш ъпдейти 2-3 пъти на година и пак да няма основните пътища.... но ти си знаеш.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 14:08 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
@bgfrayman - не мисля че съм в заблуждение и съм съвсем наясно с това: [i]"колега ти явно живеееш в заблуждение, информационната система не е нова, това реално е същата система от 2015 насам, просто екрана е увеличен от 7 на 8 за да е конкурентна колата на другите. Моторите не са нови, вакрали са тази система с гасенето на цилинтрите, но реално това си е скай актив мотора от 2013 насам, окачване спирачки тоже, това че пише нов модел, ако се разровиш по ревютата ще се убедиш кое е новото, а именно фаровете, бронитне, таблото , по останалите компоненти е пипнато туй, онуй, но в основата си са едни и същи, а темата към която те праих е на колега който е направил тая маневра с карата и е със СХ-5 от м.Февруари тази година и бачка."[/i].
Но за навигацията вече се съгласих с тебе, че се обезмисля при опция АА/СР. Ама като я дават без да я искам и плащам, какво - да им кажа а не не ми трябва.
За мотора бих казал че промяната е съществена. Разбира се че са стъпили на платформата скай актив мотора от 2013 - то си е и написано, както и за системата за деактивиране на цилиндри, но реално си е нов мотор. До този момен не мисля че друга компания е направила работещ 4 цилиндров мотор на който да се деактивират 2 от цилиндрите. Има само големи 8 - 12 цилиндрови. Предполагам че в бъдеще и други компании ще последват примера на мазада за цилиндрите , ако системата се окаже успешна. За сега незнам бъдещето ще покаже. Никой не прави нищо абсолютно от нула та да се каже че е ново. Дори абсолютно новия Скайактив Х който ще излиза догодина не е нова технология и няма да е първия двигател който е направен така, просто японците са изчистили проблемите и са го докарали до серийно производство, което други като Мерцедес например не са успели или не са видели такава опция, но са правили опити.
По отношение на "пипнато туй, онуй" - платформата на шасито на мазада 6 от 2002г е "пипнато туй, онуй", сменени са материали и сглобки с цел олекотяване и здравина и така се е получило новото шаси скайактив от 2013г . Споделих в моето ревю след тестдайва на новата 6 че и седалките са променени. Разбира се не са абсолютно изцяло наново направени а са просто подобрени а не претапецирани както често се случва в автомобилната индустрия - да не споменавам премиум марки за които имам вътрешна информация че го правят.
Та идеята ми е и съм наясно, че нищо револиционно ново няма нито при мазда нито при другите производители. Но комбинация от различни малки промени и малки нововъведения създават нови неща , поколения и тн. Смятам че освен в дизайна в мазда са много добри именно в тези малки детайли и затова ми харесва.

Нищо лично към никой, но всеки си има право на мнение и не смятам нито да натрапвам моето на вас нито ще приема натрапване на чуждо мнение без да съм съгласен с това. Разбира се щом съм попитъл за мнение във форума, ще се вслушам в съветите които споделяте, ще дискутираме, но немога да приема всичко което казвате! [-X


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 14:57 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
имах в предвид нещо съвсем друго по отношение на скай актива:
1. увеличаване на степента на сгъстяване до 14:1 при бензинов мотор, това не беше налично в моделната гама до сега:
https://www.youtube.com/watch?v=E-EEbMxAho0
поради проблема с детонациите съответно е и изцяло нова изпускателната система.
2. при дизела пък май бе намалена степента на сгъстяване, намалено триенето и т.н. резултата бе че дизелите развъртат до много високи обороти:
https://www.youtube.com/watch?v=0C9OLDIRLeI
3. изцяло бе променено оказването:
https://www.youtube.com/watch?v=jgN-pNhQ9kc
4. добавиха i-eloop, високо капацитивен кондензатор и алтернатор с променлив волтаж, идеята е че не се разчита на рекуперация:
https://www.youtube.com/watch?v=afJldyR5A68
5. нови скоростни кутии:
https://www.youtube.com/watch?v=rqHGnfnQPk4

и виско това бе голямата разлика и нововъведенията спрямо модела 2008-2012 г. докато реално тези неща мисля не са пипани до сега или поне не личи да са променени в брошурата на новия модел, та това имах в предвид под туй-онуй.
Ако ти подарявам навигацията ОК, но предид това което колегите в другите теми са коментирали, не го считай са подарък или поне ако имаш възможност да избираш избери по-смислен подарък, преления металик...

P.S.
а пък дали мазда за първите с деактивиране на цилиндри или не.... виж само като отворих ципа на диагоналката какво изкочи от вътре ;-) :
https://www.volkswagen.co.uk/technology ... nology-act

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 15:56 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
@bgfrayman - научих нещо ново днес или по точно допълних липсваща за мен информация. Това само потвърждава изказването ми че нищо ново и револиционно не се измисля всеки ден. Комбинират се технологии. Нещо което в миналото се е считало за невъзможно сега е факт , но за да се случи преди това са се случили много малки промени, технологииите са се развили и нещата са се случили .
Иначе технологията за деактивиране на цилиндри знам че съществува отдавна, но едва 2001 мисля Крайслер реално въвеждат в техен двигател Multi-Displacement System (MDS). Знам че GM, Honda също ползват подобни системи с различно наименование но и с леко различни начини на действие. Досега знаех че се използва основно в двигатели с много цилиндри. Сега и за VW научавам че го имат и то за 4 цилиндъра. Спрямо мазда има разлика по отношение на начина по който се реализира спирането на цилиндрите. До колкото разбрах при VW има щифт който изключва клапаните от разпределителния вал. При мазда вала си е стандартен, просто превключват така наречения HLA и в крайна сметка получават пак същия ефект (https://www.youtube.com/watch?v=kV8LyuwtnVk). КОй от вариантите е по сполучлив ще се реазбере в бъдеще.
Ситуацията е подобна като преди време се въведе старт/стоп системата. До колкото знам почти всички производители въведоха системата с просто гасене и последващо ново палене със стартер и як акумулатор. За Мазда знам че че са си разработили друг метод за старт/стоп - използват стартера за много по кратко време а останалото се подпомага от по високото сгъстяване и от там саморазвъртане при при подаване на искара в цилиндрите. Съответно така щадят като стартера и акумулатора, така и двигателя, но и стартирането става доста по бързо от конвенционалния метод. (https://www.youtube.com/watch?v=KjNANDsAfe0)
Та идеята ми е че да и други използват същите технологии но това не означава че реализацията и съответно ефекта е еднакъв.

Наличието на eloop превръща мазада дефакто в хибрид. Други марки ползват батерии и по мощен алтернатор. Разликата е че кондензатора се зарежда и разреждда много бързо и може да достави огромна енергия но за кратко време . При батериите зареждането е бавно, енергията е по малко но може да се отдава бавно и постепенно. За това при мазда няма електрическа автономия на задвижването и не я третират като хибрид, а при другите има възможност за пробег само на ток, но пък тогава трябват и електро двигатели, което оскъпява значително. В мазда са усъзнали че такова нещо като хибридно задвижване е трърде скъпо и безмислено и са заложели на варианта за спестяване на гориво чрез повишаване на КПД или по точно намаляване на загубите! Настоящето покажва че хибридите с ел автономия няма да пребъдят дълго.

Ето такива различни подходи които са добре преценени и притеглени за реализиране на едни и същи крайни цели ме спечелиха при мазда. Разбира се има и други брандове които имарт страхотни реализации и подходи (в БМВ например) но те не са ми по джоба (поне за сега) :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 16:15 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Пак ще ти опонирам :-) много е далече, да не кажем че няма нищо общо с хибрида, поради следните два, а можеби и повече факта, но на мен на първо време поне тези два ми изникват:
1. Натрупаната енергия не се ползва за подпомагане на джицението, е помага до толкова че при високо натоварване на мотора и алтернатора се ползва енергия от кондензатора за захранване на ел.консуматори но нищо повече. Хибридната технология не е никак глупава, е колегата Wolf мисля че си купи приус от първо или второ поколение и писа че градско разхода му е 5/100, за съжаление това се компенсира извънградско, заради мижавия двг, но е факт че бъдещето е там, дали ще са хибриди с двг или с водородни клетки.

2. Рално нямаш електромотор, какъвто има в хибридите, които позволява чисто електрическо движение или да погпомага бензиновия мотор, както и енергиата, която се натрупва в кондензатора, не се натрупва с рекуперация при спиране, а се зарежда от динамото, което пък се върти от мотора

Иначе ето точно как работи старт/стоп-а при мазда хубаво е клипчето става ясно:
https://discoveryourmazda.com.au/mazda-istop-explained/
как работи при другите не съм се интересувал

понеже пак се отклонихме :-)
Питай за гума и крик, мани я тая навигация, реално нищо няма да ти даде, пък ако не се навият на крик и гума поне нищо няма да загубиш, дето се вика за питане все още пари не взимат. Стелките са нищо пари, както вече ти казахме за секрети колегата badprince е човекът, оргинали са и ще ти ги достави за нищо пари. Но ти се преценяваш де :-)

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 16:29 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
@bgfrayman - не е необходимо да ми опонираш аз имах предвид същото с това: "За това при мазда няма електрическа автономия на задвижването и не я третират като хибрид" "В мазда са усъзнали че такова нещо като хибридно задвижване е трърде скъпо и безмислено и са заложели на варианта за спестяване на гориво чрез повишаване на КПД или по точно намаляване на загубите! Настоящето покажва че хибридите с ел автономия няма да пребъдят дълго."
Shimo написа:
@bgfrayman - за резервната гума с комплект ключ и крик искат 1000 лв и не поддава за подарък.


Това го коментирах с търговеца но отказва да го даде поне за сега.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 16:58 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
Аз крик имах в колата, резервната гума и новата форма дето се слага под кората излязоха 850 лв. в Стар Моторс.

Sent by Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 17:05 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Те може би за това се дърпат, защото една карта им струва нищо пари, както стелките или болтовете, а комплекта гума и крик са от скъпите неща в списъка с допълнителни аксесоари, та каза ли са на търговеца, абе давай им там нещо на клиентите да се чувстват обгижени, но внимавай с бюджета....
@Shimo - защо не пробваш както някой по-напред беше писал, сядаш и казваш.... ама на мен при едикой си дистрибутор ми подаряват това, това и онова.... ейййтака просто да видиш как ще реагира търговеца

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 18:02 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
bgfrayman написа:
имах в предвид нещо съвсем друго по отношение на скай актива:
1. увеличаване на степента на сгъстяване до 14:1 при бензинов мотор, това не беше налично в моделната гама до сега:
https://www.youtube.com/watch?v=E-EEbMxAho0
поради проблема с детонациите съответно е и изцяло нова изпускателната система.
2. при дизела пък май бе намалена степента на сгъстяване, намалено триенето и т.н. резултата бе че дизелите развъртат до много високи обороти:
https://www.youtube.com/watch?v=0C9OLDIRLeI

Това за дизела беше доста интересно и не го знаех. Значи вече дизел/бензин ще работят на еднаква компресия. Интересно защо досега други не са се сетили за такова просто решение? От цялата работа само пиезо инжекторите ми се струват възможна новост ако са ъпгрейднати на съществуващите досега такива.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 18:25 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Защо ЩЕ работят, те работят :-), тъй като не съм с дизел, незнам тези промени до какво са довели, но при бензина това пестене на гориво не се получава. След първите месеци с колата споделих с дуги колеги от форума и се оказа че разхода при тях е толкова колоти и при мен, демек обещаното спестяване си е само на хатрия. Сге гледам че в брошурата вече има и данни измерени при реално движение и на бенизина му дават градско 9,4/100 което да кажем може да се постигне, ама 7/100 дето го пишха преди по никой начин. Реално аз слизам около 10/100 с интезнивно полване на старт/стоп, извънградско до 120-130 е ОК гори ми около 6/100 но мина ли 130 вече годни 7,5-8/100

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 19:18 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
като тръгна тази тема в друга посока да споделя малко впечатления от дизела 2017 2.2 175к

при кикдауна сменя на 5000 оборота и реве като шестак. при изпреварване в извънградско като настъпя от около 80км/ч и да мина някой и чувството на турбото да лепне за седалката е невероятно, ускорението (субективно премерено ) е повече от добро ... но предполагам всичко си има цена с тези 5000 оборота и битурбо ускорението ... тъпче яко в ДПФа.

Разхода:
- при 80-90км/ч може да се свали до 5.4 ама не трябва да правя това с кикдауна
- магистрала София - Пловдив с крузконтрола по нанадолнището и с 145км/ч 6.5
- в обратната посока и същата скорост 8.4.
- София - Бургас магистрала - 145км/с 7.5
- градско в София е между 7.0 и 8.5, всеки месец го ресетвам и все излиза различно ... незнам защо така

@shimo, СМ понякога вадят секретни гайки, които не са с въртящ се ринг, което не е добре, та по - добре си вземи от колегата същата марка са но имат ринг.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 19:20 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Разхода е много относително нещо. Зависи много и от шофьора. Аз моята я карам предимно бавно и разхода на дълъг път последните два пъти е 5.1 и 5.0. първото пътуване е Казанлък-Ахтопол, второто Казанлък-Варна. В обратна посока и двата пъти беше по висок заради по бързо каране. Този двигател е икономичен при бавно каране. И при двете пътувания в първите 100тина километра беше 4.5-4.6. Извън магистрала карам с 85-90 на темпомат. Моята е ръчка и е по лека от 6ците. На връщане от Варна с 130-140 по магистралата и преди да сляза от нея беше 7.6 л/100. В крайна сметка го докарах до 5.9 до края на пътуването.
Новите двигатели на 6-цата двулитровия мотор е обявен с компресия 13:1 . Предишния беше 14:1. И въртящият момент е увеличен от 210 на 213 nm.
Скайактив Х трябва да бъде със степен на сгъстяване 18:1 и трябва да комбинира големият въртящ момент на дизела и ниският му разход със по ниските вредни емисии на бензина. Аз лично очаквам 10% по нисък разход от сегашния Скайактив и повече тяга в ниските обороти.

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 21:34 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Това компресия, степен на сгъстяване, круши или ябълки...абе на кой каквото му хареса :smoke:

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2018, 21:41 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2007, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
Разхода на всеки автомобил е пряко свързан с трафика,стила на каране и пътните условия ,а тези фактори са винаги различни...
По каталог колата дава точно този разход който е обявен заради идеалните условия в които се засичат показателите при 90 км/ч на равен участък без никакви други участници в теста.
Напълно нормално е при всеки шофьор да има големи отклонения именно заради това, което написах в първото си изречение отгоре.
Няма никаква мистерия или измама особено, като се знае и качеството на горивата ни...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2018, 07:02 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Иване, то и моя 2.5 като го карам с 80 ми гори 5-6 на 100. Ама ти караш с 85, което е малко безумно. ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2018, 07:13 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
https://mazda.bg/pdf/Mazda6-2018-brochure-v250718.pdf
какво да кажем за разликата според NEDC и WLTP в случая обаче, колкото и да не ми харесват повечето европейски превземки в случая са прави. Аз поне до този разход се доближавам с доста висока точност 165 безн. автомат, че зависи от шофьора така е, аз примерно постигам средна скорост в града от 14 км/ч.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2018, 08:35 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Моята средна скорост за 23000 км е 43км/ч.

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2018, 08:48 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Здравейте Колеги,

Имам един въпрос относно корпоративна обвързаност и отстъпки. По точно някой от закупувалите нова мазда от СМ може ли да сподели дали има (или знае за) корпоративни отстъпки за служители на фирми с които мазда има отношения?
Например в събота ходих да тествам новия опел инсигния и от там ми направиха доста добра оферта основно заради това че фирмата в която работя е партньор (или имат някакви взаимоотношения) с Опел и заради това дават добри отсъпки за служители като мен.
Може да ми изпратите и лично съобщение.
Балгодаря предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2018, 10:20 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Относно теста на инсигнията който правих в събота - искам да споделя мнение да сравня с мазда 6.
Ходих в Опел Стефанов в Пловдив. Там бяха много учтиви и отзивчиви както почти на всякъде. Казвам почти защото при VW не беше така нямам намерение да говоря за тях така или иначе.

Предоставиха ми възможност да тествам както бензинова така и дизелова версия на инсигнията. Може би субективно (заради това че съм фен на бензина), но бензиновия вариант ми хареса повече от към динамика въпреки, че беше по малкия мотор и по маломощен от дизела. За разлика от мазда тук не ми даоха много и различни възможности да каране - без градско и без магистрала. Общо взето карах на една права отсечка с 2 завоя в началото и края за по около 10 мин на автомобил.
Тествах автомат който беше при бензина (1.5 165HP, 250Nm). Сега дали заради автомата или заради лага - турбо дупката се усещаше особено при кик даун. Усещането е следното натискам до долу момнет за замисляне след което втрои момент за реакция на автомата да свали предавки и изтрелване. Бензина е малък 1.5 двигател и бързо се развърта в комбинация с турбото ускорява добре. Реакцията е добра и при ниски обороти под 2000. Разликата с мазда 2.5 бензина (194HP, 260Nm) е че при маздата липсва това замисляне при кик даун, скоростните кутии работят еднакво добре. За ускорението - при опел като че ли има една идея по бързо ускорение в самото началото (най-вероятно усещането е заради турбото) но след това значително намалява но и скоростта вече е висока. Сравнено с Мазда там ускорението е голямо е равномерно през цялото време. Но това си е нормално предвид това че е атмосферен. По каталожни данни ускорението на мазда до 100 е по добро от опела - така и се усеща.
Дизеловия вариант при опела е 2.0 170HP, 400Nm - тук беше ръчната скоростна кутия - не е добър вариант с този дизел. Тук отново има замисляне при кик даун но само заради турбо дупката и по бавното развъртане . Противно на сващането за че дизел с този огромен въртящ момент, много трудно можед да загасиш при тръгване аз успях да го направя веднъж като исках да ускоря плавно на 2 предавка с малко над 1000 оборота и се движех леко (не от спряло положение!). Очаквах и да реагира по добре при кик даун на 3 предавка при 1600-1700 оборота но и това не се случи. Реално добрата реакция както на 2 така и на 3 предавка при кик беше над 2000 оборота. На 2 даже се усеща лека нестабилност в предницата заради огромния въртящ момент. Като развъртане обаче е по муден от малкия турбо бензин който тествах преди това, но като се развърти става звяр. Определено дизела ще работи по добре с автомат и не само при опел. При новата мазда не съм тествал дизел и немога да сравня.
За съжаление най-новия и най -мощен бензин който предлагат от опел не беше наличен за тест (1,6, 200HP) - това което аз искам!
Возията - лошо впечатление ми направи отскокливосттна при малки неравности и легнал полицай. В завой е сравнително добре. Заради големината на колата (близо 5 метра) има доста голям радиус на завой.
По отношение на интериора - вече писах в същата тема когато разглеждах този на мой приятел. На нещо специфично ми обърнаха внимание като сглобявахме пакетите - ако искам да имам резервна гума патерица (тя и тук е опция) неможе да имам премиум аудио BOSE. Причината е че баса с усилвателя заемат почти целия отсег за реазервната гума - неможе да се съберат заедно като е при някои мазди. Другото интесесно тук е че почти всички екстри от премиум калса (ЛЕД, подпомагащи системи, нави и премиум аудио и т.н.) са в допълнителни пакети и не се предлагат стандадртно дори и в най високото ниво на обурудване.
По отношение на шума в купето мисля че мазда печели като по обезшумен! Трябва да уточня че сравнението ми е с Мазда седан и Опел хечбег. Опела реално нямат седан само хеч и комби.
На финала цена на опела без отстъпка за 1,6, 200HP бензин турбо с опции и екастри почти отговарящи на тези при мазда ниво Еволюшън = 70000лв. Специална отстъпка като служител на фирма сътрудник на Опел = 62100лв. (Към 11-12% отстъпка). Стравнено с мазда 2.5, 194HP Еволюшън = 60000 лв. без отстъпка. Тук трябва да уточня следните неща за опела:
-Цената на комбито е по висока от седана (при мазда цената е еднаква).
-Тук има екстра като ел отваряне на багажника от копче и с крак. :)
-Ел регулиране само на лумбалната опора на шофьорската седалка.
-Офертата е с BOSE и без резервна гума (както при мазда).
-18" гуми (при мазда са 19")
-Доста от единичните екстри като избор на цвят, панорамен люк и др. тук са на цени доста по високи от колкото при мазда. Например един и същи перлен цвят при опел е 1300лв при мазда 980лв.
-Липсват някои екстри които ги има при мазда и обратно, но те са почти съезмирими като цена и взаимно се компенсират.

И последно само по отношение на дизайн и усещане за премиум основно съдейки по материали и изработка - визуално и на допир като усещане - 9 от 10 точки за мазда и 7 от 10 за опел. Ако тук сложа и третия предендент при избора ми Скода Супърб - 7 от 10 точки. При Супърба обаче цената отива над 65000лв и ме губи от към бюджет.
Описаните оферти с изключение на Мазда са реални с отстъпки и крайни. При мазда цената е по каталог и още предстои да преговаряме.
При това положение дори да не ми свалят и 1 лв. от цената в мазда, тя е по изгодна за конкретния случай от опел. (погледнато само от към пари!) :mazda-logo:


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1253 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб