Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 11:35

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2018, 10:05 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Авг 2018, 09:57
Мнения: 2
Местоположение: Sofia
Здравейте, карам Мазда 6 фейслифт модел, 2007г, 2.0 дизел, 136 коня. Зимата смених горивен и въздушен филтър, преди два месеца изчистих машинно ДПФ, смених масло и маслен филтър, миналата седмица маховик и съединител, които задръстваха датчика на коляновия вал със стружки и колата не вървеше добре, нямаше мощност и повишаваше рахода. Сега, когато не е загрява дава добър разход, нормални стойности, но когато вдигне температурата, след около 3—4 км каране се усеща едно придърпване и рязко се повишава моментният разход и то с 3 пъти повече. Данните ги следя по моментния разход на компютъра, следващия месец ще направя и пълнене до горе, да засека. Някой има ли някаква идея на какво може да се дължи? Свещи, дебитомер...?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2018, 11:38 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 05 Юни 2016, 15:50
Мнения: 71
Местоположение: София
Нямаш свещи за сменяване това е сигурно. Колата ако е с ДПФ дали не 143к.с. все пак казваш, че е фейслифт. Двата мотора са различни. Калибрация на дюзи, чистене на дюзи, чистене на ЕГР. Ако мирише на нафта да се огледат горивопроводите, а също и печката (повечето в тези години имат).


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2018, 09:34 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
Маздата ти е или 121 или 143 коня. 136 коня нямат DPF.
Рязкото покачване на моментния разход най-вероятно се дължи на регенерация на DPF филтъра. Излез я покарай половин-един час извън града без да я гасиш и виж дали няма да се оправи. Не прекъсвай регенерация(да гасиш колата докато е в регенерация) да не си циментираш филтъра.

Също не е лошо както е казал колегата да се пусне калибрация на дюзите и да ти се изчисти дебитомера.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2018, 15:22 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Авг 2018, 09:57
Мнения: 2
Местоположение: Sofia
Да, пропуснах да кажа, че два дни преди да се покачи, направи регенерацията си. Днес бях в един сервиз, доверен сервиз. Преди смяната на маховика и съединителя, ми се налепваха стружки по датчика на коляновия вал и колата рязко започваше да губи мощност и да придърпва. Колкото и нелогично, но имах подозрения, че след ремонта не са изчистили датчика, както ги помолих. Човекът в сервиза ми каза, че е много възможно и най-вероятно от там идва проблемът, датчика подава грешна информация, компютърът се обърква и започва да се увеличава впръскването. 5 мин след като си тръгнах от сервиза, изпънах я на 3-та и 3000 оборота до вкъщи (3-4км) по Околовръстното и се оправи. Поне за сега ...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2018, 23:00 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Да не пускам нова тема
С Форскам хваща ли се неправилно работеща ламда сонда?
При махнат физически и софтуерно дпф кои датчици намиращи се там все още подават реална инф. към компютъра?
Само ламдата ли?

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб