Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Мар 2024, 05:10

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2018, 14:51 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здравейте,

Може ли да попитам за мнение от хора които са притежавали, притежават или имат пряко наблюдение върху тези автомобили.

Туко що продадох стария си авенсис(2007г) и съм се насочил към Мазда 6 след 2013. Но не мога да избера дали да е дизел или бензин. Някои мои познати се опитват да ме плашат с тежката поддръжка на дизела - дпф, турбо и тн. Докато бензина единственият недостатък според мен би бил по-високия разход - предполагам градско няма как да е под 11-12, а извън сигурно не под 6.5-7. Става въпрос само за автоматик.

Благодаря за отговорите Ви предварително.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2018, 20:22 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
2.5 бензин е само в ниво на оборудване ultimate, т.е. гарантирано имаш всичко без евентуално анорамен люк, металик, навигация, зависи от предния собственик, докато 150 дизел автомат се предлага в нива challenge и revolution, т.е. нещата които няма може да са повече. Разхода градския горе долу си там, но извънградско може такъв ако не си по магистрала, аз предвид че съм 2.0 като се кача на магистрала и карам 140-150 (обикновенно със 145 на круиз) съм на около 7,5-8/100 а карам само със 100 октана. За дизела няма много писано във форума, до момента констатациите са че ако караш много градско маслото се сменя на 7-8000 км. защото вкарвала нафта в маслото заради регенерирането. Един колега се оплака от счупено турбо при кола купена втора ръка, така че трябва да се оглежда добре при покупката, за съжаление е трудно да се каже дали след дълги преходи турбинита са оставяни да се охладят преди да се угаси мотора.
Въпрос на избор е кое те кефи повече, турбо тласъка или плавното но постоянно ускорение до близо 7000 оборота, въпреки че този дизел развърта без проблеми до 5000 без да пада въртящият момент.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2018, 22:31 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Апр 2018, 16:49
Мнения: 57
Местоположение: София
Моето мнение е, че кола втора ръка (дизел) се купува само, ако е с ясна история.
Така направих аз - от първи собственик, цялата история от СМ е прозрачна. Да чукам на дърво на 204 хиляди е вече и е като пушка. От автокъща, с неясно минало не бих си купил дизел никога. Вървежът й е прекрасен за смешния разход, който дава. Влизаш навреме за консумативи в бокса, не пестиш от цена на масло и “спи градът”. Ако искаш да играеш на сигурно, взимаш бензин, то е ясно.

_________________
Mazda 6 GJ 2013, Sedan, Ultimate /2.2D Auto 201 hp, 499 NM/
"Ако след като слезеш от колата си не се обърнеш да я погледнеш поне веднъж, значи не си избрал правилната кола. Същото е и с жените."


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2018, 11:05 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здравейте,

Благодаря ви за мненията.
Мисля че открих автомобила за мен. Нека да обясня малко повече.

Мазда 6 2.2 150к.с(надявам се да не е тромав, но какъвто такъв и без това не обичам да цедя колите - по скоро винаги карам меьду 90 и 140км). автоматик, 2014г, 143 000км, мисля че е най-високо изпълнение
Автомобила е в Германия в официално предсравителство на Мазда.
Един собственик закупил автомобила от там, обслужвал го само там с пълна история и го върнал отново там за новия модел.

Ще го взема за малко над 10к евро като от Мазда ще ми направят пълно обслужване на автомобила т.е. масла, филтри, абсолютно всико(по принцип не ми е ясно колко пари излиза едно такова нещо - ако някой може да ме ориентира ще съм много благодарен).

Също така имам питане - тъй като до преди това карах Авенсис който е на верига не на ремък, някой може ли да ми каже как е при Мазда 6 - верига или ремък?

Благодаря Ви предварително за отговорите.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2018, 13:16 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1820
Местоположение: Густо Майна Филибето
То най-важното е колко и къде ще се кара колата? Ако си като мен по 10 000 км/година няма смисъл да рискуваш да взимаш дизел. Разликата в разхода е около 2л./100 км. Но евентуални проблеми с дизела са доста повече и все скъпи. Другото е, че за основно градско каране дизелът не е за препоръчване. Дизел бих си взел само нов или втора ръка от познат, за да знам как и колко е карана колата реално.
Във всеки случай си вземи кола от човек или от представителство с ясна история и поддръжка. По салоните е трагедия.. Коли на 2 г. на по 300 000 км. и отгоре.. да не говорим за удари и преправяници..

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2018, 15:09 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
VPO написа:


Също така имам питане - тъй като до преди това карах Авенсис който е на верига не на ремък, някой може ли да ми каже как е при Мазда 6 - верига или ремък?

С верига е, че даже са и 2, но това не означава, че са вечни, трябва да се сменят и те от време на време . :D

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2018, 15:31 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здрасти,

Ок мерси за инфото че са 2 вериги - може ли малко уточнение какви и за какво са веригите и на колко км се сменят?

Изобщо ще бъда благодарен за всякакво инфо което може някой да ми даде за конкретния автомобил и двигател:
Мазда 6 2.2 Дизел 150к.с 2014г Автоматик

Поздрави.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2018, 15:57 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Привет,
както писах по-горе 150 коня дизел, поне в България се предлага само с нива на оборудване challenge и revolution, в Германия, като голям пазар може да е било и малко по-различно, но ето по какво ще познаеш колата дали е с най-високото ниво, ето няколко неща които се предлагат само в ultimate (поне в БГ де):
1. камера за движение назад
2. кожени седалки с памет
3. пера за превключване на предавките от волана
4. адаптивен круис контрол - това ще познаеш по емблемат отпред не е релефна, а има нещо като стъкло, както и че на волана има още два бутона подобни на тези за hang-up/out с които се наглася дистанцията
5. музика bose.
6. джанти 19-ки (но да кажем че тях може да смениш в последствие)
7. автоматично спиране при скорост до 140 км/ч.
Това са разликите между Ultimate <-> Revolution

Разликите между Revolution <->Challenge са повече, като най-видните са че Revolution има:
- би ксенон
- лед дневни
- подгрев на седалките
останалите разлики са разни асистиращи системи, за следене на лента, за мъртва точка, превключване на къси-дълги.

По моторите между 150 и 175 коня мисля че технологични разлики няма май и двата са с две турбини, 175 има повече въртящ момент и е с по-добро ускорение, обем, клапани степен на сгъстяване, мощност и момент са при еднакви обороти.
Дали за ради данъци или друго е направено това с различните мощности незнам.
Отново да обърна внимание че коментирам колите които се предлагаха в България.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 14:21 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Прикачени файлове:
$_201.jpg
$_201.jpg [ 103.72 KiB | Прегледано 14178 пъти ]
Прикачени файлове:
$_20.jpg
$_20.jpg [ 90.69 KiB | Прегледано 14178 пъти ]


Привет отново,

Е както казах вече и аз съм в Мазда клуба - Мазда 6 GJ 2.2 Дизел 150 к.с.
Колата я взимам от представителство на Мазда в Германия - въната от лизинг и обслужвана само там(т.е. с пълна история, Дано :) )
Ще и направят пълно обслужване - масла, филтри и т.н., ще я минат повторно през TUV и тогава ще я качат на платформа и хайде за България.

Питането ми е следното - колко излиза едно обслужване в Стар Моторс, имам предвид масло + филтри и т.н. ?
Доколкото разбрах от немците следващото обслужване би трябвало да е след 20 000 км.

Ето и малко снимки, по нататък повече.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 14:47 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
К-Во Ед.Цена Общо
1 ADDMAT спом.материали, спрей антикор.почистване 0.1* 50.00 = 5.00
2 TO Техническо обслужване 2.4* 50.00 = 120.00
3 DEXELIA ULTRA5W30 1L масло двигателно 5.1* 22.50 = 114.75
4 PE01-14-302 филтър маслен 1* 29.22 = 29.22
5 PE07-13-3A0A филтър въздушен 1* 51.90 = 51.90
6 KD45-61-J6X филтър климатик 1* 55.6333 = 55.63

общо 376 лв. без ДДС или 451 лв. с ДДС
Това са бензинов мотор но за дизел не очаквай кой знае колко по-скъпо да е. Имай е в предвид че цената на маслото е от СМ, която е с мая, набухватели и т.м. препоръчвам ти колегата badprince който може да ти достави оргинално масло за мазда на в пъти по-добра цена, като остава само да се уговориш със СМ че искаш маслото ти да си доставиш. Ако ще го купува от тях имай в предвид че за Декселия (което се прави от Тотал-пише го на тубата и се води Mazda Origianl Oil) ще трябва изрично да го посочиш в поръчката иначе ще ти сипят Orlen Platinum, което е полско, и двете се доставят от Мотобул които са част от Еврохолд, където са и СМ.
По книга спирачна течност се сменя на 2 години, това е още 140 лв. над цената която съм писал по-горе. Ако накладките евентуално са ти за смяна и го сменяш там отиваш към 700 лв. а ако и дискевете са за смяна минаваш 1000. За разните му там ремъци, ангренажи и т.н. незнам защото не съм сменял.
По принцип има програма за коли на 4+ години и правят някакви отстъпки може да се поинтересуваш.

P.S.
Точно за този модел имаше сервизна кампания за проблем с ръчната... дълго е за обяснение, но на мен ми смениха ляв заден спирачен апарат. може да се поинтересуваш какъв е статуса, ей тука съм писал по темата:
viewtopic.php?f=40&t=47391

също така провери дали е сменям блутуут модула, защото през него се управлява USB входа към който може да се свързват външни аудио носители, демек флашки. Ако не е сменян резултата е, слагаш флашка с песни, слушаш до някоя песен, гасиш-палиш и тръгва винаги от първата песен на флашката. За съжаление се оправя със смяна на целия блутуут модул, ако не е сменен гаранционно, имаше кампания и за това, цената която искат в България е над 1000 лв. :-(

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 14:59 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Благодарско за инфото.
Със сигурност ще се опитам да се свържа с badprince като му дойде времето.

Сериозна сума за накладки и дискове, ама каквото е такова.
А иначе няма ли някой друг сервиз освен СтарМоторс, който да се занимава с тази марка? Защото по стара традиция официалните сервизи обичат да ти режат главата откъм глезените.

Поздрави.

П.С.
Това масло Декселия - вече с ново име Мазда Ултра - го намирам за 69 лв, а тия пичове в СМ го дават за 114лв ама така е оторизиран сервиз.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:29 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Привет,
за стандарни обслужвания, каквито търсиш има доста сервизи, аз лично на жената за колата тъй като излезе от гаранция, ползвам Радиал в кв.Света Троица, щото ми е на съседната улица. Колата е Сеат 1,6 тди, купувам си нещата от тях та за 5 л. Castrol Edge Titanium 5w-30 LL FST Fully Synthetic за дизели с дпф, маслен филтър, въздушен филтър, филтър климатик и работа, това са около 220 лв. с ддс.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:39 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Ок, но въпроса е да търся сервиз който после да нулира компютъра за смена на масло. Няма начин да не започне да светка някоe предупреждение за това че съм прехвърлил километрите за смяна.
Също така, сигурно е писано де по този въпрос, но как седят нещата с регенерацията на ДПФ(виждам че си с бензиновия мотор но все пак може да си запознат) - по принцип колата сигурно ще има около 500км на седмица като около 330/340 ще са извънградско. Наистина ли постоянно се покачва нивото на маслото - имам предив на пръчката - след регенерация?
Моля някой с дизелов автомобил да сподели малко инфо също.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:47 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
При такива километри извънградско и то на седмица не мисля че ще имаш проблеми, за маслото май беше че има 3 осначения, дола чертичка - MIN, горна чертичка-MAX и осначение "Х" което като се достигне трябва да се смени маслото, т.е. в маслото има вече нафта, а другото е да си следиш показанията на компютъра, май се променяли динамично, колеги с СХ-5 се оплакваха че след мяна и основно градско каране на 7-8000 км. им светвало за смяна.

Ще споделя на жената дизела какво казва за ДПФ-а, в книгата и пише, като светне лампата, че трябва да се кара 30 мин, със скорост 60 км/ч. и 2000 оборота, при нея за 6 години е светвала веднъж, а тя кара основно градско.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:49 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1106
Местоположение: София
VPO написа:
Ок, но въпроса е да търся сервиз който после да нулира компютъра за смена на масло. Няма начин да не започне да светка някоe предупреждение за това че съм прехвърлил километрите за смяна.
Също така, сигурно е писано де по този въпрос, но как седят нещата с регенерацията на ДПФ(виждам че си с бензиновия мотор но все пак може да си запознат) - по принцип колата сигурно ще има около 500км на седмица като около 330/340 ще са извънградско. Наистина ли постоянно се покачва нивото на маслото - имам предив на пръчката - след регенерация?
Моля някой с дизелов автомобил да сподели малко инфо също.

Ами колега аз съм с този двигател 2.2, 150 к.с. и ръчни скорости от 2016 година. Както ти е писал колегата обслужването в СМ е около 500 лева. Аз лично до сега за 90 хил. км не съм усетил кога се регенерира ДПФ-а. Ако я караш както казваш над 60% извънградско, не би трябвало да имаш проблеми с филтъра.
Относно покачаването и пръчката за маслото си признавам :( не съм я поглеждал от години и на тази и на предишната мазда само сменям на 15 хиляди.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:53 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Ok, благодаря ти много.

Всички тези питания са защото преди този автомобил карах Тойота Авенсис 2006г. само че беше бензин(закупих го чисто нов) и като стана на около 180к му сложих газов инжекцион и така му наблъсках още над 250к км. Тая кола беше катил, но вече и дойде времето за смяна а пък от доста време им бях хвърлил око на Мазда 6. Оказа се че на бензиновия мотор е безсмислено да се монтира газ, а и ме навиха за дизела че бил читав и междувременно изскочи тази в Германия и аз взех че скочих в дълбокото...дано да съм оцелил.

П.С.

До колегата bjrov . Чудя се дали да я карам със по-скъпия дизел или няма смисъл? Имаш наблюдение?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 16:07 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1106
Местоположение: София
Ами да ти кажа карам я моята с обикновен дизел на 90% от зарежданията. Сипвам и от другия но много рядко, предимно зимата. Не мога да кажа 100% но може и със скъпия да харчи една идея по-малко, но пък като сложиш и разликата в цената е все тая.
Иначе честито и аз от бензин взех такъв дизел и за сега съм доволен.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 20:13 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9180
Моите поздравления VPO.Излезе ми афта на устата да пиша че когато човек разполага със по добри пари заделени за кола верният вариант е при смотаните германци.Колата е прекрасна.Обслужването е символично в предвид годината и състоянието което вярвам е проверено и отлично още по време на покупката там. :thumbsup:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 07:44 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Благодаря valio323

Ами да си призная аз съм виждал колата само на снимка, просто не можах да летя до Германия. Харесах колато по интернет, видях че е от представителство на Мазда, обадихме им се, пазарихме се и се разбрахме - важното е да поясня че по телефона не разговаряхме с немски турчин, а с чист ариец - Клаус някаквъв си, бе шваба баце. Защото далаверките се правят там от етносните кланове - турци, поляци и т.н. :) Естествено изпратих и един мой приятел който живее в Хамбург да отиде и да я погледне(той пък работи в сервиз на Мерцедес там и според мен разбира коя кола е читава или не). Също така и прегледа цялата сервизна история - колата е била собственост на служутел на това представителство, човека си я е карал обслужвал само там в продължение на 5г. и сега я е върнал за нова - европейска работа бате, само нови коли си карат хората. Та се разбрахме да я обслужат напълно - масла, филтри, ако трябва нещо да се сменя друго ще го направят, после минават TUV и доколкото знам днес трябва да ми я вземе една платформа и хайде за БГ. Та тук сега ме чакат регистрация, ГО и Каско - така че имам още малко плащания. А пък ха дано съм случил, щото вече и немците се отвориха на автоджамбазките далавери.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 17:25 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
Има и такива коли в БГ и то на добра цена https://www.mobile.bg/11534776911929867
Ама свършват за 2 часа :-)

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 19:17 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здрасти,

Даа, тази е хубавица - само че аз не искам кожа, да изглежда доста по-добре с кожен салон но на мен не ми е комфортен(знам че звучи странно, но това си е моето усещане за нещата). А и този автомобил го нямаше аз когато издирвах - гледам че обявата е качена на 20.08 така че явно не е била моята кола. Живи и здрави.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2018, 15:03 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Туко що се сетих, някой има ли идея на колко хилидя се обслужва автоматичната скоростна кутия на Мазда 6 2.2 Дизел? На Тойотата го правих на 80-90хил км? И при тази ли е така?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2018, 16:56 
Offline
фен
Аватар
2016 Mazda 6

Регистриран на: 20 Сеп 2006, 11:26
Мнения: 263
Местоположение: Sofia
Най - интересно е че в ръководството, не пише нищо за смяна на маслото на автоматичните трансмисии.
Но поне има типа който се слага.


Прикачени файлове:
Mazda6_1.JPG
Mazda6_1.JPG [ 102.89 KiB | Прегледано 14001 пъти ]
Mazda6_2.JPG
Mazda6_2.JPG [ 127.43 KiB | Прегледано 14001 пъти ]

_________________
Mazda 626 GC 2.0, 1983 - липсва ми
Mazda MX-5 NB 1.6, 2004 - на служба
Mazda MX-6 2.5, 1993 - на служба
Mazda 6 Sport Combi 2.5, 2016 - на служба
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2018, 19:02 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Хмм странно, не ми се вярва да не се сменя. Какво ще е това чудо което да кара вечно - то вътре става на кока кола след време...някой ако е сменял моля да пише.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2018, 15:31 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Имам интересна информация...

Днес говорих с един пич от Мазда/Стар Моторс, та го питах за маслото на автоматичната скоростна кутия и кога се сменя. Човека ми каза никога, това масло не се подменя.
Попитах го дали е сигурен в това което ми говори а той потвърди. Та ми е интересно дали наистина е така, та тия в Мерцедес, БМВ и другите големи играчи толкова ли са глупави че не го направят и те така? Някой може ли да даде мнение по въпроса, моля Ви.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2018, 15:37 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Незнам колега, до момента съм имал 5 сервизни облужвания, но повече от две смени на спирачна течност и веднъж накладки не са ми сменяли, в книгата не пише нищо, незнам и за мен е странно ама като никъде нищо не пише зорлем да си измисляме. Питал съм например за свещо, казаха ми на 120 К. км, питал съм за горивен филтър, не се сменял защото бил част от бензиновата помпа, реално няма как да знаем.
Освен да пишеш в някой междунарорен форум и да чакаш там какво ще кажат.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Авг 2018, 15:17 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Апр 2018, 16:49
Мнения: 57
Местоположение: София
Влизам след 3 дни за осблужване в СМ, моята е вече на 205 000 км, 2.2 дизел, 175 коня, автомат.
Буквално им се моля по телефона да ми сменят маслото на скоростите и да ми вземат парите - отказват и отказват.
Не се сменяло и това е. Аз също не го вярвам, но ще им повярвам. Имам имейл от служител на СМ, в който пише - маслото на автомат. скорости не се сменя.
Ако нещо стане с кутията, ще вдигна джабала до Япония, честно :)

_________________
Mazda 6 GJ 2013, Sedan, Ultimate /2.2D Auto 201 hp, 499 NM/
"Ако след като слезеш от колата си не се обърнеш да я погледнеш поне веднъж, значи не си избрал правилната кола. Същото е и с жените."


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Авг 2018, 20:05 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
[Maverick] написа:
Влизам след 3 дни за осблужване в СМ, моята е вече на 205 000 км, 2.2 дизел, 175 коня, автомат.
Буквално им се моля по телефона да ми сменят маслото на скоростите и да ми вземат парите - отказват и отказват.
Не се сменяло и това е. Аз също не го вярвам, но ще им повярвам. Имам имейл от служител на СМ, в който пише - маслото на автомат. скорости не се сменя.
Ако нещо стане с кутията, ще вдигна джабала до Япония, честно :)

Отличен тест ще се получи. И аз съм скептичен за lifetime маслата на АСК, но с писмени доказателства ще се застраховате. Интересно ще е да отговорят ПИСМЕНО колко е живота на тази кутия. Да няма някъде написано "За живота на АСК(ххх) км, не се предвижда смяната на маслото и.
Където ххх=250000км, примерно.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2018, 10:51 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Да, колега. Точно това ме притеснява и мен. Да не се окаже че са заложили живот на СК около 250/300к и после да трябва да си купуваш нова. Някак си на това ми мирише, защото при всичкото това триене вътре какво ще е това масло чудо че да не се сменя никога- освен ако никога значи тотал щета на около или след 250к...
Но е добре че колегата има писмен отговор от официален представител/сервиз на Мазда че маското на АСК не се сменя. Ще може да ги гони до края на света ако иска.
Аз моето животно ще го вкарам в СМ другия вторник на диагностика че нещо не ми харесва един шум при работа на двигателя в по ниски обороти/скорост - прилича ми на някаква ролка или нещо такова и ако е такъв случая германското представителсво на Мазда ще приема рекламации и ще ми покрива сметки тук(поне така се разбрахме в емейл). Стискайте палци..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2018, 13:19 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2013, 13:15
Мнения: 71
Местоположение: София
VPO написа:
Ок, но въпроса е да търся сервиз който после да нулира компютъра за смена на масло. Няма начин да не започне да светка някоe предупреждение за това че съм прехвърлил километрите за смяна.
Също така, сигурно е писано де по този въпрос, но как седят нещата с регенерацията на ДПФ(виждам че си с бензиновия мотор но все пак може да си запознат) - по принцип колата сигурно ще има около 500км на седмица като около 330/340 ще са извънградско. Наистина ли постоянно се покачва нивото на маслото - имам предив на пръчката - след регенерация?
Моля някой с дизелов автомобил да сподели малко инфо също.


Аз си сменям сам масло и филтри и не ми се е налагало да го занулявам с компютър.Влизаш през менюто на дисплея където си следиш колко ти остава до смяна на масло и му задаваш нови километри например 10000км.
Аз карам по 600 на седмица от който 200 извънградско и маслото не ми е мръднало.Ако се покачва сигурно имаш някакъв проблем с ДПФ.Аз съм на 106000км

_________________
2013 Mazda CX-5 2,2 Skyactiv-D 4x4 Revolution
2007 Mazda 6 2.0D-143hp
2014 Mercedes w205 250CDI
2015 BMW X5 F15 3,5I 306HP
http://www.avtoklimaticisofiq.com/prices.html Сервиз за автоклиматици в София


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб