Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 17:32

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2018, 19:05 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Дек 2017, 16:40
Мнения: 2
Местоположение: Пловдив
Здравейте, имам Mazda 6 2009 г. 2.2/163 кс. Днес сменях маслото, при точенето изтече 7 л. а после при слагането на новото масло събра 5 л. и 500 мл., при което ми казаха, че това най вероятно е от запушен DPF филтър и част от нафтата отива в картера. Отидох до сервиз, към който ме насочиха за DPF - а. Пичовете го закачиха и видяха, че има някакво запушване с 0,3 милибара над допустимото.
Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем и ако е имал, по какъв начин го е решил?

- с водородно прочистване ?
- със специален препарат за прочистване ?
- с директно премахване ?
- с добавки ?

Благодаря !!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2018, 20:04 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Bojidar777 написа:
Здравейте, имам Mazda 6 2009 г. 2.2/163 кс. Днес сменях маслото, при точенето изтече 7 л. а после при слагането на новото масло събра 5 л. и 500 мл., при което ми казаха, че това най вероятно е от запушен DPF филтър и част от нафтата отива в картера. Отидох до сервиз, към който ме насочиха за DPF - а. Пичовете го закачиха и видяха, че има някакво запушване с 0,3 милибара над допустимото.
Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем и ако е имал, по какъв начин го е решил?

- с водородно прочистване ?
- със специален препарат за прочистване ?
- с директно премахване ?
- с добавки ?

Благодаря !!!

Аз го реших с физическото му премахване и съответната софтуерна обработка. И вече четири години нямам проблеми. Успех!

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2018, 21:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
kochtrela написа:
Bojidar777 написа:
Здравейте, имам Mazda 6 2009 г. 2.2/163 кс. Днес сменях маслото, при точенето изтече 7 л. а после при слагането на новото масло събра 5 л. и 500 мл., при което ми казаха, че това най вероятно е от запушен DPF филтър и част от нафтата отива в картера. Отидох до сервиз, към който ме насочиха за DPF - а. Пичовете го закачиха и видяха, че има някакво запушване с 0,3 милибара над допустимото.
Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем и ако е имал, по какъв начин го е решил?

- с водородно прочистване ?
- със специален препарат за прочистване ?
- с директно премахване ?
- с добавки ?

Благодаря !!!

Аз го реших с физическото му премахване и съответната софтуерна обработка. И вече четири години нямам проблеми. Успех!

Има ли проблем с минаването на преглед?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2018, 21:27 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Не,няма проблем.....дори и със премахнат си доста под нормите във БГ ;)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2018, 23:14 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Само хубаво се консултирай кой да го направи софтуерно.
Не малко хора имаха ядове после.
Чистене решава нещата временно. Пари на вятъра.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Авг 2018, 12:12 
Offline
любител
2009 Mazda 6

Регистриран на: 08 Дек 2016, 10:09
Мнения: 43
Местоположение: София
Относно запушването не съм запознат, но бих ти дал съвета като сипваш масло да е само толкова колкото е предписано. А то е 4,7 поне на 185те коня, но предполагам, че и на 163те е толкова. Иначе да, нафтата отива в картера и това е нормално. Прочети малко повече за ДФП-а и как работи и ще ти стане ясно.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Авг 2018, 12:52 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Колегата не е написал за колко време е станало от 5 на 7л. За мен лично това е абсурдно да караме колите си с толкова нафта в маслото. Може да е нормално да просмуква едни 10% на 15-20 000км но с 2 литра ми то тоя двигател все едно че го караш с масло от Кауфланд за 34лв 5л туба.
5.5л много ми се вижда и на мен. На щеката до къде стигна?

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Авг 2018, 19:48 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 03 Дек 2017, 16:40
Мнения: 2
Местоположение: Пловдив
Радичев81 написа:
Колегата не е написал за колко време е станало от 5 на 7л. За мен лично това е абсурдно да караме колите си с толкова нафта в маслото. Може да е нормално да просмуква едни 10% на 15-20 000км но с 2 литра ми то тоя двигател все едно че го караш с масло от Кауфланд за 34лв 5л туба.
5.5л много ми се вижда и на мен. На щеката до къде стигна?



На щеката стигна до Ful-a,не е до най-високата точка -хикса.
Иначе маслото е MOTUL 8100 ECO-CLEAN 5W-30/ 23 лв. литъра.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Авг 2018, 09:08 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
До full не се пълни защото нивото се покачва с времето. На х се сменя веднага щото вече не е масло ми промивка. Покрай дпф затова.
Мотул са добри предполагам знаеш, че трябва да е acea c1 заради дпф-а.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 18:09 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Има машини които чистят ДПФ филтрите и се получава дълготраен ефект

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2018, 15:32 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 29 Яну 2015, 11:28
Мнения: 208
Местоположение: София
rally86 написа:
Има машини които чистят ДПФ филтрите и се получава дълготраен ефект


Така е, най-добрата от всичките се казва "Флекс" :mrgreen: :rolling: mhihi

_________________
Mazda 6 2013 Takumi XR 2.0 155hp petrol


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 09:00 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Радичев81 написа:
До full не се пълни защото нивото се покачва с времето. На х се сменя веднага щото вече не е масло ми промивка. Покрай дпф затова.
Мотул са добри предполагам знаеш, че трябва да е acea c1 заради дпф-а.

Не съм съвсем убеден, че това е правилният начин на действие... Ако го пълниш до ФУЛ, то разреждащата нафта ще го покачи до Х например след 1л нафта в 5л масло...
Докато ако не го напълниш първоначално, то съотношението ще бъде 4л масло на 2-3 л нафта :)

Относно ДПФ - според мен най-го мори прекъсването на регенерацията.. Лошото е, че в повечето съвременни автомобили няма индикация кога ДПФ регенерира..
На джипката преди един софтуерен ъпдейт го хващах много лесно кога регенерира, защото започваше да вие вентилатора на радиатора като турбина на СУ-27 при форсаж :) И въртеше на максимални обороти докато не приключи регенерацията... Ама вече промениха логиката и го нямам този ефект... Все пак дебна и ако усетя, че е тръгнала регенерация - оставям колата да поработи без да я гася докато не я приключи...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 11:05 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Аз затова питах дали някой знае с колко се покачва нивото литър/см. Мисля, че от full до х е много повече от литър.
Човека е източил 7л. но не стана ясно до къде е било.
Прав си колкото повече масло сложиш толкова по малко нафта ще има до х.
Обаче ако колата гори масло и си "допълва" с нафта то до х като стигнеш мотора отвътре ще блести :D
Флекс е точната дума за това недоразумение.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 12:18 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Не съм съгласен за флекса... Факт е, че можеш да видиш дима на автомобил без ДПФ... Предпочитам да се задръства ДПФ вместо дробовете.
Също както е факт, че ДПФ е 'филтърът', който е достатъчно чувствителен за да се задръсти първи при проблем с мотора...
Изправен мотор няма проблеми с ДПФ до над 300х.км (т.е. нормалният живот на автомобила)... Докато доста народ след 'флекса' почват 'ама то и дюзи трябвало да сменяме' и т.н. и т.н.

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 14:23 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Ако гледаме екологията с дизелите трябваше да приключим отдавна.
Никакъв дпф не помага. Моята е на малко под 120к. км и не пуши все още.
А днес на паркинга на Кф. един си седеше в колата на климатичето а отвън беше мъгла около него. С определено по нова кола от моята. Та мисълта ми беше, че над 80% от дизеловите коли в Бг пушат и то яко. Ни катализатор ни дпф могат да преборят тая шитня с която зареждаме. Това е всичко друго но не и истинска нафта.
Затова и изправните мотори имат проблем с дпф. Дизел се кара на дъъъълги разстояния.
У нас ги карат из града.
Не става регенерацията и почват проблемите.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 14:38 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Продължавам да не съм съгласен с теб колега... Карам дизел сравнително отскоро - от около 4г...
Карал съм го с всякаква нафта. И никаква разлика не съм усетил в качеството на горивото извън БГ и тук.
Тук нафтата си е съвсем нормална. Разбира се - зареждам предимно в реномирани бензиностанции.
Също така съм имал достъп и до анализи на горивото - ами изследваното си бе в ЕС нормите...
Мога да ти правя колкото си искаш клипчета - при мен не излиза нищо освен пара при студено време (а сега - нищо не се вижда). Ауспусите все още са лъскави..

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 15:08 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Маздата беше и тя с лъскави накрайници до момента, в който дюзите не скапаха филтъра... След това гаража ми набра толкова много сажди, че все едно въглища съм съхранявал! Много трудно реших да си взема хибрид ;)

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 15:31 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Колега да не спорим. В най мошеническата страна живеем няма как да вярваме на анализи и ала бала. ( живял съм в чужбина 10г. знам разликата)
След последното зареждане на ОМВ колата умря. Ни хал ни дявол и разхода изхвърча на 16!
Айде викам си пак се скапа нещо. Да ама не. Като я изгорих и заредих на Газпром се пооправи.
Из 2-3 града в Бг може на големите вериги да зареждат нещо по реда си. НО няма как на другите места да е така.
Тук всичко трябва да е на 200% печалба.
На бас, че една кола която покрива евро5 с наша нафта няма да мине в норми газ анализатор в Германия например. При това евро5 е почти като 4 т.е замърсява си.
Аз знам, че на анализ са 6.
Кой в тая страна ще посмее да викне "царят е гол " в бизнес за милиарди?
Затова всичко си пуши и никой пет пари не дава.
Другата ми кола е на метан. Като гледам с тая скоро ще се разделим. Нямам нерви да дебна за " хубавото" им гориво.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 17:03 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
WoLF написа:
Маздата беше и тя с лъскави накрайници до момента, в който дюзите не скапаха филтъра.../

Точно това имам предвид... Че народа масово разказва приказки как 'ДПФ бил капризен', а в реалност ДПФ просто индикира друг проблем..
Радичев, вярвам не само на анализи, но и на зареждания на автомобила ми в 10-15 западни и източни държави..
Та общо взето - никаква промяна нито в параметри (през сканер) нито в субективно впечатление...
От ОМВ сигурно съм изгорил над 15-18 тона нафта последните 4 години. И още над 2-3 тона 'чуждоземна' нафта. Чак пък толкова да не усетя 'колко ни е лоша нафтата'?!!

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 17:49 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Радичев81 написа:
Ако гледаме екологията с дизелите трябваше да приключим отдавна.
Никакъв дпф не помага. Моята е на малко под 120к. км и не пуши все още.
А днес на паркинга на Кф. един си седеше в колата на климатичето а отвън беше мъгла около него. С определено по нова кола от моята. Та мисълта ми беше, че над 80% от дизеловите коли в Бг пушат и то яко. Ни катализатор ни дпф могат да преборят тая шитня с която зареждаме. Това е всичко друго но не и истинска нафта.
Затова и изправните мотори имат проблем с дпф. Дизел се кара на дъъъълги разстояния.
У нас ги карат из града.
Не става регенерацията и почват проблемите.

Незнам само защо бъркате пушенето със замърсяването, баща ми например 86-та година си купи мерцедес W123/240 D тъй като имаше автосервиз си направи ремонт на мотора и след това си го поддържаше изряден, когато го запалеше студен пропишваше леко синкав дим докато загрее и след това и той не пушеше, даже и при настъпване, това означала ли че не замърсяваше?
Само за справка ето и според нашите министерства как са класифицирани финните прахови частици:
http://eea.government.bg/bg/output/dail ... ts/pm.html
и ако трябва да сме обективни са напълно в съответстие с европейските норми.
При движението си една кола е изряден екодвигател тествана през далееечната 2004 е изпускала приблизително 343 (PM10), 319 (PM2.5), и 168 (PM1) µg/m³ както се вижда приблизително 1/2 от изпусканите финни прахови чстици са от типа РМ2.5 или 2,5 миктро метра, още по-точно с размер 1/3 от дебелината на косъма. Е ако с просто око можте да видите тези частици да излизат от ауспуха на колата ви, за която гордо се биете в гърдите че не пуши и е ОК, шапка Ви свалям....

P.S.
както писах в една друга тема където се коментираше има или няма смисъл от старт/стоп ситемата.... децата ни го дишат това и те ще ни съдят. Докато сме на принципа щом комшията мърля и защо и аз да не мърлям нищо няма да се промени.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2018, 23:03 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Интересното е, че навсякъде казват махай го EGR/DPF това е само за екологията, а никой не се замисля как тази екология не е глобалното затопляне след 50 години, а директно вашето здраве сега, ама директно. Ако знаете колко сажди изметох няма да си запалите повече колата в близост до човек. Но нали е на разрочено не ни дреме...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2018, 00:07 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Не искам да поставям всички под общ знаменател, но това е лична отговорност, днес по новините например гледах какво кават хора които карат в аварийната лента при катастрофите на Тракия, всеки казва "... колко други минаха не съм само аз..." същото е и с филтрите, всички са ги отрязали, не съм само аз... но никой не се замисля че ако точно той не кара в авариината и ако точно той не си е отрязал филтъра ще са "другите -1" и ако още някои от тези "другите" и той се откаже от "ПоБългаряването" ще станат -2 и т.н. Замислих се на това пролетта, пътувах малко с колата и около Будапеща... 16 км. задръстване... всички тирове в лявата лента, всички коли в дясната, авариината напълно свободна.... та това 16 км. задръстване преминах за точно 45 мин, засечени по километраж и часовник, НО без терикати, аналогията с новината от днес, на тракия се оплакват 5 км. задръстване за 2 часа... с "N" наброй терикати...така е и с DPF-а и с много други неща. Пък после се чудим защо децата ни се разболяват в пъти повече над нормите, чудим се защо зимата със седмици не виждаме чисто небе и слънце... но всеки казва не съм само аз, то индустрията, то печките, то другите... но никои не се решава да започне промяната....

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2018, 08:02 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
Най добре да се забранят изобщо дизеловите автомобили.
Както и всички останали с двигател над 1.3
Има ли желаещи да се спасят животи и екологията ?
Можем да се съберем да подпишем петиция и да поискаме да се внесе съответния законопроект.
Или пък да поискаме по малко да крадат за да си вдигнем стандарта и си купим по една Тесла или поне хибридче.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2018, 08:21 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
За дизеловите автомобили според мен в момента е повече истерия... Критериите и ограниченията са достатъчно строги, стига да се изпълняват и използват пречиствателните устройства...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2018, 08:47 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Дизел сега е мръсна дума навсякъде по света, нищо че новите отговарят на изсикванията повече от някои бензини... Замислете се защо при нас го няма този ефект - защото ни дреме какво се случва сега, гледаме някъде напред, чакаме "оправянето" и междувременно се озъртаме да не пропуснем някоя кирия. Това е настоящето за българина - късогледство, а бъдещето може и да не дойде, така че давай да живеем за момента и да резнем "ненужните" неща. Обвинението ми не е към тези ядящи баницата. Контрол ни трябва на нас, защото сме калпазани и винаги ще бъдем, и контрол на контрола, и контрол на контрола на контрола........

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2018, 09:41 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Напротив - предпазливост... Погледни какво тръбяха французите преди десеттина години. Когато при нас нямаше бум на дизели, но при тях това бе част от държавната политика за 'екология'...
Постави се на него време - как биха звучали думите ти тогава - 'късогледи, защото всеки не си взема дизел вкъщи'...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2018, 09:46 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Би имало аналогия ако си ги "ремонтираха", както и наще убавци...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2018, 10:42 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Мар 2018, 21:58
Мнения: 164
Местоположение: Хасково
WoLF написа:
Би имало аналогия ако си ги "ремонтираха", както и наще убавци...


Не знам за Франция, но помня като бях в Испания също махаха катализаторите.
Разликата е ,че тук ги свалиха заради парите.

_________________
Mazda 6 TS D 143 ( GG 2.0 2007 )


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб