Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 67 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2010, 19:16 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Окт 2005, 19:52
Мнения: 41
Местоположение: Mazda MX-5
green_miata написа:
Вътре имаше това:


Под кожения калъф, надявам се има SFI cert. padding?
Защото инак като караш без каска, ролбарите както се казва са малко нож с две остриета - предпазват да не те сплеска колата като се обърне, но дори и при най-лек удар може да си нараниш главата доста лошо от удар в ролбара.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2010, 19:36 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Окт 2005, 19:52
Мнения: 41
Местоположение: Mazda MX-5
green_miata написа:
Дисковете са DBA Series 4000, накладките са Carbotech 1521 - въглеродно-керамични.
Ако не ме мързи много до края на седмицата трябва да ги сложа и ще гледам да направя снимки, ако някой се интересува, как се сменят дискове и накладки.


И аз съм наредил едни DBA Series 5000 и ковани Wilwood апарати, но от 3-4 месеца все не мога да се наканя да ги сложа.
Единствената причина поради която ще ги слагам е, че комбинацията с алуминиева шапка и кован апарат би трябвало да са с 4 кила по-лека от заводската.
Дали е така ще си проличи като махна заводкия апарат и го сложа на кантара :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2010, 02:26 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Padding-а е стандартният, който продава HardDog.
И аз ги гледах големите спирачки на Goodwin, 949 и дори новият кит на Willwood, обаче реших, че за момента, нямам нужда, а и имам определена 14-цолова джанта на ум, която няма как да стане, ако сложа по-големите дискове.

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2010, 08:50 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Окт 2005, 19:52
Мнения: 41
Местоположение: Mazda MX-5
green_miata написа:
Padding-а е стандартният, който продава HardDog.

И аз съм със същия



Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2011, 04:04 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Вчера пристигна една нова играчка за колата :D , най-вероятно утре ще я слгам, ако разбира се, не ме мързи.

Прикачени файлове:
IMG_46761.JPG
IMG_46761.JPG [ 72.13 KiB | Прегледано 11385 пъти ]

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2011, 12:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2008, 10:37
Мнения: 136
Мания! 360мм?

_________________
CA18DET turbo miata


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2011, 17:51 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
350 mm - перфектен размер.

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2011, 04:00 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Започнах по малко да си събирам частите за окачването...

Прикачени файлове:
IMG_46851.JPG
IMG_46851.JPG [ 170.16 KiB | Прегледано 11331 пъти ]

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2011, 16:56 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2008, 10:37
Мнения: 136
Супер!

_________________
CA18DET turbo miata


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2011, 04:53 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Най-накрая се реших за окачването и днес пристигна една кутия :D

Прикачени файлове:
IMG_46881.JPG
IMG_46881.JPG [ 85.58 KiB | Прегледано 11301 пъти ]


А там, тия "човечета" :)

Прикачени файлове:
Коментар на файл: Tein Flex
7/6

IMG_46891.JPG
IMG_46891.JPG [ 153.9 KiB | Прегледано 11301 пъти ]



А от друго място дойдоха малко украшения за джантите.

Прикачени файлове:
Коментар на файл: 949 алуминиеви гайки
IMG_46921.JPG
IMG_46921.JPG [ 126.56 KiB | Прегледано 11301 пъти ]

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2011, 10:14 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2008, 10:37
Мнения: 136
Завиждам ти! Благородно разбира се:)

_________________
CA18DET turbo miata


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2011, 15:06 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
Еее каде са 6UL та??? :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2011, 20:05 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
За бронзови 6UL трябва да чакам до Юни месец?!!
Няма как да стане.
Най-вероятно ще са RPF1 14x7 :D, но ще видим....

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2011, 20:37 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1527
Местоположение: Добрич
green_miata написа:
... RPF1 14x7 :D...

ле-л-лее като ги видях тея джанти се влюбих в тях :lovemazda:
Изображение

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2011, 03:40 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
И аз, така... :D

Прикачени файлове:
DSC_6543-2.jpg
DSC_6543-2.jpg [ 618.15 KiB | Прегледано 11256 пъти ]

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2011, 02:06 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
15 по добре идея от колкото 14ки заради BBK. 1.8 спирачките не достаточно добре наи малко ти трабва 11'' дискове.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2011, 02:45 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
За съжаление, няма 15-ка, която да ми хареса истински....
Единствената, която гледах е 6UL 15x8 бронзова, но 949 има само 2 налични, следващата пратка е 20 Юни, ако не се лъжа. #-o
Що се отнася до спирачките, и аз си мислех за ВВК, но честно нямам нужда. Миата със сток спирачки и накладки като моите, гуми Dunlop Direzza Star Spec (каквито и аз смятам да взема) 185/60/14, спира от 60 мили (96 км/ч) за 117 фита - 35,6 метра, което е доста добро постижение.
Ако, обаче трябва да съм напълно честен, просто ми харесва "ретро" вида с високите гуми и плоските спици на 14-ката, прилича на кошниците от 60-те и 70-те години. Отделно джантата е много лека 3,8 кг, 12 кг гума и джанта, 15х7 RPF1 със същата гума тежи само 0,5 кг повече, но спиците са извити навън и ми грознее, иначе бих взел нея, заради по-ниският борд и по-големият изор на гуми.
А ако някой ден вдигна мощността ще й сложа една 225-ца и е готова. :D

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2011, 09:38 
Offline
маниак
Аватар
2011 Mazda 6

Регистриран на: 19 Авг 2009, 06:37
Мнения: 874
Местоположение: Варна
skype: STUFFF_1
Сега само ти трябва да ти се вдигат вратите нагоре :D

_________________
Osu


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2011, 01:59 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
^ Могъща е при теб, е тъмната страна на силата. :)

Изображение

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2011, 17:49 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
От миналата седмица Flex-а е вече на колата. :D
Инсталацията ми отне около 12 часа, което включва и гледане на квалификациите от Китай (на запис :) ), без да си давам много зор.
Необходими инструменти, или поне какво ми трябваше на мен:
хидравличен крик
четири стойки, за да е цялата кола във въздуха
14мм ключ
17мм ключ
дълга плоска отверка
14мм дълбок и обикновен камък
17мм дълбок и обикновен камък
7см и 15см удължители
масло за разхлабване на клеясали и ръждясали болтове (такива имах много) - penetrating oil

Започнах като вдигнах цялта кола във въздуха още предната вечер, за да мога да напръскам всички болтове, които ще се развиват.
Това са местата за повдигане на колата и поставяне на стойки:

Прикачени файлове:
miata_jackpoint.JPG
miata_jackpoint.JPG [ 47.36 KiB | Прегледано 11194 пъти ]


Задната част е по-лесна, с по-малко болтове, а моите са и по-малко ръждясали, за това започнах оттам.
Първо се развиват двата малки болта в двата края на шапката (14мм):

Прикачени файлове:
IMG_4729.JPG
IMG_4729.JPG [ 208.96 KiB | Прегледано 11194 пъти ]


Ако ще сменяте целият комплект - амортисьор с пружина средният болт изобщо не трява да се пипа; ако сменяте само пружини или само амортисьор средният болт трябва само леко се разхлаби, така че като се махне от колата да е по-лесно развиването му, но само толкова, защото той трябва да продължи да държи пружината. Прекаленото му разхлабване е опасно, необходимо е около 1/4 до 1/2 оборот.
Следващият болт е долният болт на накрайниците на торсионната щанга (14мм). За мен той беше по-лесният от гледна точка на достъп до него, но може да се развие и горният, няма особено значение.

Прикачени файлове:
IMG_4713.JPG
IMG_4713.JPG [ 120.03 KiB | Прегледано 11194 пъти ]


Последният болт е в основата на амортисьора (17мм). При него гайката е част от долния носач. След като и той е развит трябва просто с крак или с лост да се натисне носача надолу и амортисьора с пружината просто ще излязат. Необходима е доста сила, така че може да се наложи някой да ви помогне.
Сглобяването е по обратната процедура.

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2011, 18:10 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Ще започна нов пост за предните, защото старият стана много дълъг и ми скрива писанията. :(
Процедурата в началото е същата - развиват се горните болтове (забравил съм да направя снимка, те се виждат само като се отвори предният капак).
Следващ по реда си е отново долният болт на накрайника на торсионната щанга (14мм); следва отново основният болт на амортисьора (17мм). Аз първо развих гайката, защото от дясната страна беше страхотно клеясал за металния пръстен на тампона. Много трябва да се внимава от въртенето да не се скъса гуменият тампон в основата на амортисьора, защото тогава единственият вариант е да се реже болта.... :o

Прикачени файлове:
IMG_4721.JPG
IMG_4721.JPG [ 104.54 KiB | Прегледано 11192 пъти ]


След като и този болт е развит и изваден (добра идея е не просто да го издърпате, е да го развиете, т.е. да оставите резбата да го извади), взимате плоската отверка и избутвате амортисьора, за да се открие болта под него. Той също трябва да бъде развит (17мм):

Прикачени файлове:
IMG_4722.JPG
IMG_4722.JPG [ 92.06 KiB | Прегледано 11192 пъти ]


Снимките ми не са много на фокус :( , ама се вижда идеята.
Последният болт е в основата на долният шарнирен болт (17мм). За съжаление нямам снимка точно на него, но на горната съм посочил, къде се намира. След като и той е развит цялата главина се издърпва навън. За да се извади амортисьора, долният носач трябва да се натисне силно възможно най-надолу и след като болтовете на шапката се освободят, да се извади като се дърпа към предната част на колата.
Сглобяването отново е по обратната процеура.
Общо взето, това е. Доста е елементарно, но ако има някой ръждясал болт отнема доста време и нерви, докато се освободи. :evil:

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Апр 2011, 16:48 
Offline
фен
Аватар
1991 Mazda MX-5

Регистриран на: 25 Апр 2009, 17:12
Мнения: 146
Местоположение: София
Давай снимки с новото окачване, сподели впечатления :) Иначе смяната наистина е лесна, стига да имаш набор интрументи и хубави крикове или подемник. Скоро монтирах задни Koni, чакам тия дни да доидат и предните, та да се позанимавам няколко часа със смяната :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2011, 03:39 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
За съжаление вече две седмици само вали и изобщо не става за снимки.

Колата се държи уникално. Нямам база за сравнение с друг тип окачване, така че не мога да направя сравнение.
В момента съм на 10 (ако 1 е най-твърдо, 16 - най-меко), в завой е стабилна, с много малък наклон, (торсионната щанга още не съм я сложил, защото в 949 накрайниците ще са в наличност чак Юни), много малко "потъване" и "повдигане" на носа при спиране и ускорение, съответно. В дълги и бързи завои е в пъти по-контролируема, почти няма недозавиване (това обаче може да е по-скоро ефетк от увеличеният кембър). Доста е стегнато и в същото време поема неравностите по разбитите пътища като заводско окачване. Проблем има само като опре на тампоните, което се случва само при дълбоки дупки или дълги "гърбици" и тогава ефекта е пак като при заводско окачване. Поради свалянето на височината на колата, също се наблюдава и известно следване на надлъжни неравности по пътя при високи скорости.
С две думи возията е като заводска (на тази настройка), стои много по стабилна и по-контролируема в завой.
На 16 (най-мекото), поглъща много по-големи неравности, отколкото заводското окачване.
На 1 не може изобщо да се кара на улицата, само от 7-нататък се търпи.
Височината опред е 30 см от центъра на колелото, до калника, отзад е 31,5см.
Отзад има 1,7см преднатягане на пружината, отпред 9мм.

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2011, 10:08 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Апр 2009, 02:59
Мнения: 62
Честито! Съвсем друг е света със окачване на колата:).

А това, че си отвил болтовете на долните предни носачи, за мен само означава, че или живееш в Калифорния или колата е изключителен гаражен екземпляр.
На много кофти място са - събират много боклук и вода, а предпазването срещу ръжда както знаем при мазда е минимално.
Тях свалиш ли ги, смяната е песен.
В 99% болта не се развива и алтернативно свалят дългия болт на горния носач. Мен не ми се прави геометрия всеки път и със стиски за пружини свивам макс. стръта и с 2 метрова щанга и втори човек ги изкарвам със много благопожелания към мазда.
Задните не са проблем.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Май 2011, 03:39 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Де да беше прав за липсата на ръжда..... :(
явно това върши чудеса:

Изображение

от предната вечер ги накиснах, и само един ми се опря. :)

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2011, 05:39 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Ето и "преди" и "след" снимка.

Прикачени файлове:
predi i sled 96000 mili.JPG
predi i sled 96000 mili.JPG [ 191.02 KiB | Прегледано 11040 пъти ]


Отзад ще я сваля около 1см още, опред е точно където искам.

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2011, 11:57 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1527
Местоположение: Добрич
Браво, браво! :lovemazda: Остана снимка с джантите :D

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2011, 03:34 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Скоро и на колата :)
Enkei PR-F1 14x7 +28
Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec 195/60/14
12кг (гума+джанта), 6кг по-леки от сегашните.

Прикачени файлове:
IMG_4756.JPG
IMG_4756.JPG [ 208.56 KiB | Прегледано 11003 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_4757.JPG
IMG_4757.JPG [ 174.74 KiB | Прегледано 11003 пъти ]

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2011, 10:10 
Offline
фен
2000 Mazda MX-5

Регистриран на: 18 Сеп 2009, 21:10
Мнения: 310
Страаашни са =D>


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2011, 17:29 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Гумите са перфектни.Джантите не ме грабват.Но все пак. :respekt:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 67 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб