Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:10

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2015, 12:02 
Offline
фен

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Както се казва в бгмамата - Момичета, помагайте!

От известно време разучавам опциите за малко принудително пълнене, но ударих на камък как да увелича горивото и да намаля предварението моята 1.8 VVT. Въпреки ниската активност, в сравнение с фейсбук, реших да пусна тема тук, тъй като се надявам на по-смислена дискусия, която евентуално да е от полза и за други, които имат интерес от темата.
Целя около 200 коня на вала. Доколкото разбрах, опциите са:
1) Регулируем регулатор на налягането (adjustable fuel pressure regulator) - регулатора има маркучле за вакум, което се връзва към входящия колектор и повишава бензина с повишаване на налягането във входящия колектор. Проблема на колите след 99та е, че не връщат гориво към резервара и ще трябва да се пусне още един маркуч, който да връща излишното гориво в резервара. Може и да трябва по-голяма помпа.

2) така наречението piggybacks или електроника, която се слага СЛЕД компютъра и модулира сигналите, който подава компютъра, така че да се подава повече гориво и да запалва по-късно. По аналогия с точка 1, електрониката има маркучле за вакум и се включва, която усети налягане. Конкретните "бюджетни" опции са Greddy Emanage Blue и АЕМ FIC. Основните ми страхове са "Как да го свържа бе младеж?" и дали няма да почнат да се "бията" двете електроники. Piggyback-a да добавя гориво, компютъра да гледа ламбда сондата и да каже "а, много богата смес" и да намалява горивото; въобще от евентуалните проблеми, който могат да възникнат, когато има две системи при които целта на едната е да излъже другата...

3) Изцяло нов компютър и конкретно Meqasquirt. От прочетеното разбрах, че само последната версия MS3 може да контролира VVT. Ако искам да е plug and play, т.е. изключвам моя и включвам Мегата, цената удря в небесата малко и отива колкото едни MisterR... Освен най-скъпа, тази опция ми се струва и най-страшна понеже не знам къде ще удари, кое друго по електрониката на колата няма да ми проработи. Ще ми работи ли OBDII, записване на грешки, лампи по таблото и т.н. и т.н. неща, които ще откривам едно по едно с недуомение:)

Има и една опция, за която R ме света и това е Megasquirta-a да се пусне паралелно на Компютъра, но там не знам как стои въпроса с VVT.

По отношение на компресорите - Eaton m45 - има ги в изобилие и ще ми е достатъчен за половин бар.
m62 - по-големия брат. Освен, че е по-голям, гъзарията тук е, че има електрически съединител. т.е. мога да си го пускам и спирам с копче. Така, че ако решението за горивото, може да увеличава горивото с увеличение на налягането, ще мога да си карам кола с и без компресор. Това звучи супер, но дали не са само размисли и страсти, които не са приложими.

Ще се радвам да споделите вашите възгледи и евентуално опит за всяка една от опциите и също така, ако знаете къде в София има човек, който се занимава с електроники.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2015, 19:50 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
аз съм с 1.6 и компресор, само да споделя малко впечатления и личен опит
точка нула - широколентова ламбда сонда, иначе не знаеш какво правиш
1. Регулатор на налягането, мойта и ако се на лъжа следващите версии са с една линия на горивото, нямаш такава за въщане фабричния регулатор е около резервуара. Нпаравих паралелна система с помпа и регулатор (продавам чарковете и за сведение) няма желания ефект, обеднява и забива нос когато дойде boost-a
2. Паралелен комп - не съм тествал, може и да стане но ти трбва човек който да го настрои, не знам как ще се отрази на оригиналния комп, сигналите за позициите на валовете са капризно нещо
3. В момента съм със счупен компресор и полу настрена Мега (сам съм си я настройвал) колата си върви (е опитва се да гасне докато стигне работна температура) малко се повиши разхода, но кефа се дигна много...

П.С.
Има хора които се занимават с електроники, но парите които изкат са сериозни


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2015, 20:40 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Мерси за мнението! Т.е точка 1 отпада. Wideband ще се взима, чудя се само дали ми трябва и инструмента, който визуализира съотношението въздух брнзин или да сложа един волтметър.

Ти с кой компресор си? Едно или две тела за газта trotle body? Познаваш ли някой, който се занимава с електроники?

Въпроси, въпроси, въпроси...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2015, 20:09 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
m45 от мерцедес, много рязене и заваряване падна, препоръчвам от мини да си търсиш. Разрови се по сайтове, имаше един тип със списък от части...

едно тяло за гЪза, байпаса на компресора си го управявам аз, след едно положение на газта плавно (1 сек) затваря кпата, за сега сме на 0.4 но нямам спомени дали не съм оставил малко отворена клапата


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2015, 22:44 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
С едно тяло шумен ли е компресора, става ли за всекидневка. Кой ти настройва мегата?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2015, 19:56 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
да, не, да, аз ... следва дългата версия
не знам на какво викаш 1 тяло, ако питаш гугъл за компресор на мерцедес кола те са едни и същи
има леко виене, на фона на отворените гърнета не се чува много
за ежедневка си я правя, нямам време специялно да я карам на писта
сам си настройвам, колата в е движение, но иска да се пипне от разбирач. Това е следващата стъпка


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2015, 15:10 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 211
Местоположение: Sofia
Едно тяло, исках да кажа throttle body, демек дросел.

Та ти с един или два си?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб