КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ http://forum.mazdabg.com/ |
|
Здравейте, няколко въпроса за RX8... http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=42&t=10073 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | musicmaniac [ 10 Юли 2008, 07:22 ] |
Заглавие: | Здравейте, няколко въпроса за RX8... |
Здравейте, планувам покупка на RX8 и искам да разбера нещо повече за този модел. Търсих във форума теми по въпроса ,но нищо не ми свърши работа. Та да питам : Има ли значение коя година е (т.е. видях ,че има 2004-05-06-07)?Разликите какви са? Какво да търся?Двигателят (231bhp) добър ли е?Има ли някакви проблеми,които може да възникнат по подръжка или дефекти? Разход?Като цена за 231hp с всички възможни екстри как варира?Въобще всякакви подробна информация и впечатления за модела ще ми е много полезна. Въпросите са ми най-вече към тези, които карат този модел. Предварително много благодаря и се надявам скоро да се похваля с покупка ! |
Автор: | Speed_Demon [ 11 Юли 2008, 13:33 ] |
Заглавие: | |
основната разлика в различните години е цената... иначе има малки промени като пробката за маслото, форма на картер и други, но те не са фундаментални. търси кола на малко километри око 40000 с подробна сервизна история и на изгодна цена. Какво разбираш под добър двигател? блока е един и същ, включително и роторите просто 192коня (май толова беше) е 4 порта а 231 е 6 порта? подръшката на ротор не е за всеки... колата е капризна и изисква доста ресурси. аз имам проблеми само от едно зареждане с лош бензин. както всяка кола и тази не е застрахована от единични дефекти, но такива които да са характерни за колата като цяло няма. Но си има страшно много особености... Разхода на 231 коня е 12,5 извънградско със 150-170км/ч натоварена и градско (софия) м/у 14,5 и 19 литра... зависи как я караш... цени можеш сам да првериш . питай нещо по специфич и ще ти бъде отговорено. като цяло колата изисква много повече подръжка и внимание от всяка друга в нейния клас... пс. ако я вкарваш от щатите гледай да са и направени всички ъпградове на ЕЦУ - то към днешна дата... |
Автор: | musicmaniac [ 11 Юли 2008, 17:11 ] |
Заглавие: | |
Благодаря много за информацията! Като цяло бих искал да те питам доволен ли си от колата? Струва ли си, имайки предвид разходите по нея, подръжка и т.н. Аз не съм имал възможност да я покарам ,но много добро впечатление ми направи от разни тестове.С какъв бензин я караш?Някъде четах ,че се кара само с 98.Вярно ли е? Мерси още веднъж!!! |
Автор: | Speed_Demon [ 12 Юли 2008, 03:19 ] |
Заглавие: | |
аз лично карам на 95 карера или в-пауър.. св 98 ми дава по-голям разход с 1.5 до 2. иначе съм доволен но пак ти казвам че колата не е за всеки... има си характер, особена е и ако се чудиш м/у нея и нещо друго по-добре си вземи другото. просто трябва да си сигорен че я искаш. за мен си струва, но за много други е безсмислено харчене на пари и време.... а какви други коли си гледал? |
Автор: | MAZDA RX8 [ 12 Юли 2008, 13:47 ] |
Заглавие: | |
Не е ли логично като се кара с бензин с по високо октаново число, изгарянето да е по добро и с по малко детонации и съответно по нисък разход на гориво Аз каръм с OMV 100 или Shell V-Power Racing. Зареждал съм и в Лукойл 95. Не мисля, че поддръжката на колата е толкова страшна, но съм съгласен с Speed_Demon, че колата не е за всеки |
Автор: | klenovsky [ 13 Юли 2008, 10:02 ] |
Заглавие: | |
аз карам с OMV 95 / 100 Carrera зареждал съм и на Лукойл 98 и мисля, че на ОМВ 100 ми харчи по-мялко. Вчера заредих на РОМ Петрол 98 и ще го видя как е. поддръжката не е много евтинка, направих сервизно обслужване в СТАР Моторс преди 2-3 дни - смених маслото в двигателя и скоростите, свещите, филтри, накладки (само предни) - 1200 лв |
Автор: | musicmaniac [ 13 Юли 2008, 21:47 ] |
Заглавие: | |
Много мерси за инфото! Сигурно разходите се оправдават от качеството де ... Не знам ,аз много си я харесвам и ще я покарам малко да видя дали ще ми хареса и след това. Мерси за помощта!!! |
Автор: | MAZDA RX8 [ 13 Юли 2008, 23:36 ] |
Заглавие: | |
klenovsky написа: ...............
И аз сменях на скоро свещи, но си ги поръчах в Проспийд след като в сервиза са алчни и ги интересува само печалбата В Проспийд ми излезнаха 300 лв. а от сервиза на Мазда 440 лв. + 40 лв. за монтаж. Та от тези 1200 лв. само свещите са ти 480 лв.! Не всичко си струва да се взема от тях, аз ще сведа до минимум ходенето при тях по ред причини |
Автор: | klenovsky [ 14 Юли 2008, 01:06 ] |
Заглавие: | |
знам дебилно обаче я бях оставил за преглед вечи и ми се обадиха да кажат че са за смяна и им казах да ги слагат |
Автор: | MAZDA RX8 [ 14 Юли 2008, 11:44 ] |
Заглавие: | |
Като ходиш в сервиза на Мазда си имай едно на ум! Преди време имаха нахалството да ми сменят филтъра на купето без да ме питат И направо ми сервираха колко им дължа Първо се пита и обяснява нуждата от смяна на дадена част и после се сменя по желание на клиента, но върви им обяснявай на тия...... Имаш късмет, че са те питали Извинявам се на musicmaniac за спама |
Автор: | vixxon [ 23 Юли 2008, 08:49 ] |
Заглавие: | |
За сервиз отидете в Мото Уни в Бургас. Супер готини са хората, още същия ден ти правят всичко и са доста внимателни. Аз вече две смени на масло правя при тях, от София съм, доста съм доволен и мисля, че в бъдеще там ще си правя всички сервизни дейности. |
Автор: | Speed_Demon [ 23 Юли 2008, 19:19 ] |
Заглавие: | |
извинявай за коментара, ама до Бургас ми е малко далечко да ходя а и ми трябва механик който да може да работи по колата ми... маслото си го сменям сам |
Автор: | jingi69 [ 12 Яну 2009, 00:15 ] |
Заглавие: | |
знаете ли на колко хиляди км максимум се прави основен ремонт на двигатела |
Автор: | klenovsky [ 04 Фев 2009, 22:11 ] |
Заглавие: | |
до колкото знам на този мотор при ХУБАВО! поддържане му дават към 200 000 да изкара... ама на толкова сигурно и хаусингите, че даже и айръните трябва да се подменят и то какво стана - нов двигател и още 200 000 км за скромната цена от около 2500 $ ако сам си го правиш |
Автор: | niki_rx7 [ 09 Фев 2009, 19:20 ] |
Заглавие: | |
на атмосферните ванкели им дават над 200 000 мили = над 320 000 км при добра подражка и експлоатация и има доста такива от rx7 а мисля и от rx8 макар че има и доста обстоятелства и вазможни начини да си прецакаш двигателя по рано и доста от тях изкарват много по-малко от този пробег.а ремонта зависи колко ще излезе наи-вече от това на какво дередже е моторът.при този пробег минимум: нови ротор хаузинги около 500$ единият пълен комплект сегменти около 1100$ комплект гарнитури около 150 $ при добро стечение на обстоятелствата но малко вероятно за тези километри се използват старите ротори ако не около 600$ единият страничните хаузинги могат да минат шлайф и да се ползват пак.цените са в usa на mazdatrix и ги пиша по памет горе долу и са за rx7 но са подобни и за rx8 |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |