Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 21:36

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2010, 01:44 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Мар 2010, 21:00
Мнения: 32
здр колеги
имам въпрос за 8цата...харесах си една на 57 000 и на 74 000км,та въпроса ми е при покупката как може да разбера дали наред,понеже нямам възможност да ида на мазда сервиз(причината е че тук всички сервизи работят с час)...
и още 1 въпрос един чисто нов двигател за мазда rx8 на каква цена е? понеже като чета разни теми за 8 и ми става малко гадно с подръжката на този автомобил,и искам да знам колко е възможно да искат от мазда сервиза за да ми направят основен ремонт на 8ка....
като дизайн е страхотна...ако можеше да и сложим и дизелов... цилиндров двигател щеше да е страшен автомобил...
разполагам с 9к евро и както виждам цена екстри стил по добър избор качили няма :(
дайте съвет...
и не разбрах това с доливането на масло в бензина ли кво е....това означава ли че след всяко зареждане на гориво трабва да и слагам или май наистина не съм разбрал нищо sorry :oops:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2010, 11:42 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
не е толкова страшно с поддръжката, ( стига да обичаш да разглабяш :lol: ) , ....
е майтапа настрана ама го има и този момент,, всъщност атмосферния ванкел с добра поддръжка може да изкара 200 -300 хил. макар, че и двете неща като че ли не се случват особено често. та в този случай 50 -70 000 може да не са хич много а може да са и напълно достатъчни за да е заминал моторът. най-добрият тест разбира се винаги е КОМПРЕСИЯТА. ако дава високи почти до оригиналните стойности взимаш и караш, ако паднат малко надолу да кажем 2 атмосфери и колата вече си е твоя от известно време, най-добре: отваряне и смяна на сегменти докато е смислена цялата операция, ако отиде по-надолу тогава или не я взимаш въобще или събираш парички за основен ремонт. оттам с падането на компресията идат само проблемите, : ниска мощност, повишаване на разхода и 1 не палене през зимата и 2 не палене и на топъл двигател. така че с две думи мериш и решаваш.
в мазда не мисля че някой ще седне да прави ремонт на двгател, ще ти кажат че могат да ти сложат нов, преди години съм питал в сумит моторс и беше към 7000 долара, а за 8 цата и сега не знам. всъщност и за работата ще ти вземат доста добре.
за маслото : има си помпичка на картера която впръсква определено количество от картерното масло в бензино въздушната смес по време на работа и по този начин смазва повърхнистите в камерите като при двутактовия двигател.при 7 цата на 5000 км отива 1.5 л а при 8 цата 1 л на 1000 км ( мисля) точно колко знаят колегите с 8 ци.което значи че е увеличено смазването към 5 пъти..... иначе можеш да си доливаш премикс в резервоара но не знам доколко е необходимо при 8цата.
......P.S : след 1 вото успешно разглабяне и сглабяне на ванкел ще видиш ,че ще ти хареса и пак ще искаш ...
много е зарибяващо (виж снимките на lubo_car) .... :wink:

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2010, 19:06 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Мар 2010, 21:00
Мнения: 32
''най-добрият тест разбира се винаги е КОМПРЕСИЯТА. ако дава високи почти до оригиналните стойности взимаш и караш, ако паднат малко надолу да кажем 2 атмосфери...''

Колега как да тествам Компресията?и каде пише въпросните атмосферите ?
ако са някви 2к евро не е проблем да я ремонтират....
в моя случай по добре да дам маята на майстора....:Д
сам не бих се хванал и понятие нямам от такива неща...

ами ако не са я натискали мн би трябвало да искара мн км...ама ако са и искарвали сокчето на горката (както мен...мое мнение-''да не е ставала кола''и яко натискам :Д)

наскоро гледах старт на 8цата с бмв м3 300+кончета...и бях разочарован от тез коне 8цата го скъса,нз само м3 гавреше ли се с 8ка...щото 8цата е 194 кона а бмвто 300+ :cry:
някак нереално е такава гоненка едното е сас 100 и кусур кончета отгоре..

п.с.:извинете че съм толкова бос по темата.... :oops:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Авг 2010, 00:09 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Мар 2010, 21:00
Мнения: 32
хайде колеги моля помагайте спешно се нуждая от помощ....след около 2 седмици махан моята мазда и мисля да си взема ерхикс 8 ама ми трябва да знам как с какво се измерва компресията.....
и имам още един въпрос колко масло е нормално да гори....щот аз натискам бая и може ли това да се отрази на горенето на маслото.....имали проблем ако се тормози тази кола?.....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Авг 2010, 14:30 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda RX-8

Регистриран на: 11 Юли 2007, 01:52
Мнения: 494
Местоположение: София
me4i, ти май наистина не четеш... в следващите теми са ти обяснени всичките випроси, които задаваш за 2-ри път...
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=42&t=21047&p=230627#p230627
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=42&t=20471
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=42&t=16474
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=42&t=10073

_________________
R26B
www.2bfit.bg


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2010, 17:38 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
значи :1. компресията се мери с обикновен компресометър без обратен клапан както го писах вече в една предходна тема, другият вариант е да си купиш оригинален от мазда , мисля че цената няма да ти допадне :) пък и компресията си е компресия та ако ще и в ракетен двигател да е...
2 масло гори пропорционално на разхода на гориво тъй като го миксира, в случая е електрическа помпата и тя си знае кога колко пуска ( не твърдя че пропорцията е с права графика)
3 ванкела друго ако не, то поне можеш да го ръчкаш колкото си искаш и то даже е препоръчително да го караш повечко в обороти за да не лепи много нагар, това даже и в мазда го знаят :)
4 вярно чети малко по внимателно, не че не ни се пише но поне да е по веднъж :)
5 дай малко по-смело с тая кола че докато се решиш да я купиш и тя вече ще е стар модел....

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб