Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 17:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2012, 03:30 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
1: като кореспондираш с маздатрикс ето ти отговорът: http://mazdatrix.com/faq/synthetc.htm там е обяснено ясно и точно за качественото мин. масло... ако наистина кореспондираше с тях нито щеше да питаш къде, нито да приказваш тъпотии за шлайф на роторхаусинги , нито да обясняваш за разработка на надрани такива....нито за портинг , най малкото че имам и оригинал на техния филм за това как се прави...
2: по-горе никъде не си обяснявал за мерене , чистене на нагар и пак мерене, а да ти кажа по -точно това го коментирахме аз и speed demon, ти твърдеше ,че компресия над графиката е едва ли не проблем, че натрупаният нагар ще я вдигне... да ама докато стане толкова ,че да я вдигне, тя ще е паднала много повече от запичането на сегментите, няма нагорял мотор с по-висока компресия от чист такъв...
3: степента на сгъстяване на седмицата е по малка от 9.0 САМО на s4 с турбо: 8,5/1 другите са: s5 турбо : 9.0 /1 s/4 Non turbo : 9,4/1 и s5 non turbo 9,7/1 на ренезиса е 10.0/1
4: нормалната компресия ти казах ,че може да надхвърли графиката ,т.е да ти покаже макс и на по-ниски обороти от 300, никъде не съм казвал на колко километра пробег.....но чети какво казват маздатрикс за минералното масло и пробег от 200 000 мили...
5: нагар по ротори съм чистил на няколко пъти и даже във форума има и снимки , чисти се както с wd-40 така и с коресилин разправяй на баба си ,че не става, ако искаш ще се обзаложим и ще го направя публично... wd-40 НЕ Е СМАЗОЧЕН СПРЕЙ...
6: + всичко останало с което почна темата и процедурите които неведнъж казах ,че са невъзможни и не се правят и за които ти не можа да кажеш и бъкел.....прескочи и точката по която се изсили да питаш кой ми е казал,че може да се ползват 3мм апекси, отвори темата която пуснах специално заради нашия разговор и чети....
първите си въпроси зададох наистина с любопитство, дебатът с теб обаче е абсурден и моля ти се наистина не пиши неща които не отговарят на истината или са директно измислени... все пак някои ги четат и няма нужда да си пълнят главите с измишльотини.... ако някой ще дойде в сервизът ти след проверката която може да си направи на твоите теории, значи трябва наистина да му хлопа дъската.....
аз съм дотук . чао....

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Последна промяна niki_rx7 на 11 Дек 2012, 01:38, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2012, 01:54 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Ако някои вижда някакво обяснение за използване на най-обикновенно минерално масло в този линк да ме поправи http://mazdatrix.com/faq/synthetc.htm :| Ясно е обяснено нещо друго което явно ти не забелязваш :roll: "че не всички синтетични масла горят" цитирам буквално :lol:
Има удобрено от Мазда 100% минерално масло 5в30 но не се внася в Бг
На практика минерално масло се ползва при двигатели в разработка тъй като има неравномерна молекулярна структура и така повърхнините на металите се трият.Ако искаш маслото ти да изгаря ...карай с минерално ама от хубавото.Ако пък искаш да няма износване ...да гори и да не запича карай синтетика със примекс.Никой не отрича качествата на Идемитсу 8)
Относно портинга измисли ли го вече! Каква е зависимостта между статичната компресия и сгъстяването ? Когато си го обясниш ще разбереш в какво се състои порта при роторния двг, и етапите на пoртване :wink: Тия сгъстявания дето си ги цитирал от сервизното нямат нищо общо с темата!

Има нагорял мотор с по-висока компресия . Препоръчвам да караш винаги с примекс за да не ти се запича :P . Спрея почиства движещите части .Камерата няма как да се самопочисти освен ако не потопиш двигателя в метанол и го запалиш :lol: :lol: Защо не препоръчаш на колегите да си пръскат в ревизионния отвор по едно WD-40 :lol:
niki_rx7 написа:
.....прескочи и точката по която се изсили да питаш кой ми е казал,че може да се ползват 3мм апекси....
защо ли ми се струва ,че лекичко се опитваш да завъртиш нещата . Въпросът беше защо на фреза. Чети внимателно преди да пишеш

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2012, 02:46 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
TRY AGAIN : http://mazdatrix.com/faq/synthetc.htm :evil: :rules:
......INVEST IN YOUR FUTURE, LEARN ENGLISH .......... =D>
RECOMMENDED : http://mazdatrix.com/videos.htm

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Последна промяна niki_rx7 на 06 Дек 2012, 10:11, променена общо 5 пъти

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2012, 02:48 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Забравих да ти благодаря за това ,че ме светна :lol: за студеното горене говоря .
niki_rx7 написа:
не са ти ясни на теб , ясно ти е само как се слагат крушки и стрелки между редовете :))) ето да те открехна още нещо: заради голямата си работна площ горенето е малко по-студено и по бавно заради формата на камерата и скритите в дупки свещи. та и с минерално да го караш пак нагаря, камо ли със синтетика.

Ама явно пак не си разбрал ,че тая работа се случва когато двигателя се експлоатира в някои определени режими ....затова се препоръчва редовно вкарване на оборотомера в лютеницата.
"The exhaust system requirements of a rotary engine are notably different from those of a four-stroke reciprocating engine. With rotary engines the exhaust gas temperature is very high - approximately 1,700° -2,000°F at full throttle and high RPM for a 1971-95 peripheral exhaust port engine or about 1600°F for a Renesis (RX-8) side exhaust port engine, as compared to 1,100°-1,400°F for a four-stroke reciprocating engine. Also, the unmuffled exhaust noise of a rotary is very loud!
We have found that these extremely high exhaust gas temperatures require that performance exhaust components be manufactured with tubing of either" ... бла...блаа . Да обяснявам ли кога и как се случват нещата ? Ако искаш ти обясни

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2012, 02:57 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
http://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_efficiency

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2012, 01:30 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
погледни в трейлъра на филмчето за ремонт какво казват за драскотините по хаусинга и как чистят нагара по роторите...
http://mazdatrix.com/videos.htm

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2013, 08:46 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 07 Апр 2013, 07:28
Мнения: 22
Местоположение: Sofia-Bulgaria
skype: SSmotorsport.Ltd
Първият ми пост.

Темата е интересна!

_________________
КЕФ ЦЕНА НЯМА


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб