1: като кореспондираш с маздатрикс ето ти отговорът:
http://mazdatrix.com/faq/synthetc.htm там е обяснено ясно и точно за качественото мин. масло... ако наистина кореспондираше с тях нито щеше да питаш къде, нито да приказваш тъпотии за шлайф на роторхаусинги , нито да обясняваш за разработка на надрани такива....нито за портинг , най малкото че имам и оригинал на техния филм за това как се прави...
2: по-горе никъде не си обяснявал за мерене , чистене на нагар и пак мерене, а да ти кажа по -точно това го коментирахме аз и speed demon, ти твърдеше ,че компресия над графиката е едва ли не проблем, че натрупаният нагар ще я вдигне... да ама докато стане толкова ,че да я вдигне, тя ще е паднала много повече от запичането на сегментите, няма нагорял мотор с по-висока компресия от чист такъв...
3: степента на сгъстяване на седмицата е по малка от 9.0 САМО на s4 с турбо: 8,5/1 другите са: s5 турбо : 9.0 /1 s/4 Non turbo : 9,4/1 и s5 non turbo 9,7/1 на ренезиса е 10.0/1
4: нормалната компресия ти казах ,че може да надхвърли графиката ,т.е да ти покаже макс и на по-ниски обороти от 300, никъде не съм казвал на колко километра пробег.....но чети какво казват маздатрикс за минералното масло и пробег от 200 000 мили...
5: нагар по ротори съм чистил на няколко пъти и даже във форума има и снимки , чисти се както с wd-40 така и с коресилин разправяй на баба си ,че не става, ако искаш ще се обзаложим и ще го направя публично... wd-40 НЕ Е СМАЗОЧЕН СПРЕЙ...
6: + всичко останало с което почна темата и процедурите които неведнъж казах ,че са невъзможни и не се правят и за които ти не можа да кажеш и бъкел.....прескочи и точката по която се изсили да питаш кой ми е казал,че може да се ползват 3мм апекси, отвори темата която пуснах специално заради нашия разговор и чети....
първите си въпроси зададох наистина с любопитство, дебатът с теб обаче е абсурден и моля ти се наистина не пиши неща които не отговарят на истината или са директно измислени... все пак някои ги четат и няма нужда да си пълнят главите с измишльотини.... ако някой ще дойде в сервизът ти след проверката която може да си направи на твоите теории, значи трябва наистина да му хлопа дъската.....
аз съм дотук . чао....