Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Юли 2018, 00:07

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2012, 16:40 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Здравейте колеги !
Искам да ви представя последното възстановяване което извърших на RX-8. Състоянието в което беше двигателя ... "тотално блокирал" . Изкарал е общо над 230 000 Км.


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Проблемът е често срещан при двигатели които не се следят и ремонтират на време. Автомобилът е каран до последно :!: "След което някой от основните сегменти не реши да види какво става извън ротора 8) "


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


В много от тези случаи роторът , страничния хаусинг и трохоида се повреждат до такава степен ,че не могат да се ползват повторно :!:
Но поради факта ,че всичко е на много високи цени и имаше един колега които ми предложи цена за ротор равна на ... колкото да купя цял двигател, обработихме всички детайли и в край на сметка проектът бе завършен със оригиналните си части. Каналите на ротора бяха обработени до почти оригиналния им вид ,шлифоване на страничните хаусинги и частично шлайфане на трохоида . Много лек порт на всмукателните отвори за да не изисква донастройка и обработка на изпускателните отвори за да не натрупва карбон .Често се забелязва запушване почти на половина на изпускателния отвор.
Нови апексита ,сиал апексита,спрингс кит ,уплътнения и др.

Изображение
Изображение
Изображение

Използваните материали необходими за затварянето на мотора са идентични с тези за оригинално вграждане. Автомобилът е все още в разработка и върви чудесно.
В момента тествам свещи достъпни на нашия пазар и многократно по евтини . Ако някой се интересува и от нови бобини да пита :idea:
И специално да благодаря на колегите от Мазда сервиз София за това ,че не си направиха труда дори да ми кажат някакви цени за части ... както стана и с всички останали доставчици в БГ :wink:

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2012, 02:00 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
използвали сте този хаузинг?????? :shock: каква компресия даде? а как го шлайфахте??????????

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Окт 2012, 00:57 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Точно така :wink: конкретно снимките със износените хаусинги умишлено съм ги качил. Експериментален рпоект , нискобюджетен или както искаш го наречи. Точно тези хаусинги са сложени в това състояние и са сменени само централните сегменти. Колата върви чудесно а относно компресията ще се мери след разработка.

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Окт 2012, 13:00 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
а какво сте им шлайфали на ротор хаузините? като го гледам как е надран и тези напречните набраздявания, хаузингът си е напълно за смяна, аз лично не бих го ползвал, по -скоро всеки друг втора ръка що годе запазен би бил по добър избор, но щом сте решили да се пробвате... , не знам как ще уплътнява в него...а частите от къде пазарувахте?

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2012, 21:43 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
колега мисля .че достатъчно ясно се изразявам с обясненията ... написано е по-горе :idea: Части навсякъде дори и в БГ ако решиш да плащаш.

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2012, 23:26 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Обслужване свещи и бобини

Изображение

Изображение

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2012, 11:14 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
е ако не ти е приятно няма да те питам, пуснал си темата пък само да гледаме без да питаме??нали идеята е да разискваме и да се чете от всички..... а пък за ясно: става ясно че тук дори и цени не са ти дали... аз съм купувал от Mazdatrix, продават и atkinsrotary И rotary aviation, едните имат оригинални но по-скъпи, вторите имат тяхни апекси по-евтини,любопитно ми е дали някой ги е пробвал, третите също имат тяхни, но са известни с това ,че са по твърди и надират хаусинга, виждал съм го при светльо в бърно на живо резултата, всички от горе изброените са по-евтини от тукашните които може да се купят както от стармоторс така и от николай велков, на едни и същи цени , а може би и от друг... има и още много варианти ..свят широк, знам го това.....
2 : казваш че си сменил само апексите, на снимката изглежда че в комплекта има и side seals + springs... може и да бъркам , не се вижда идеално. защо не ги сменяте и тях, вярно че по-малко се износват и се твърди, че им няма нищо , но имат един clearance който се нагласява с шлайфане в/у абразивен камък поради това че каналите на ротора явно имат минимална разлика, той е от порядъка на max 0,4 десети , което според мен е бая, някои английски сервизи го правят минимален за да качат компресията. mazdatrix сменят задължително пък всички сегменти .
3: питах те за шлайфа на трохоидата защото ми е любопитно как става.... чел съм някъде ,че май някой се пробваха да правят resurfase , но тая форма си я докарват само в завода, математичеки се получава от движението на една окръжност по друга като влиза и излиза извън нея, при какъвто и да е шлайф,тази форма се нарушава и в добрия случай ако да кажем я имаш тази машина, трябва да свалиш хром никела доста и равномерно , но с толкова ,че да изчезне надраното( а с него и целият слой), а в лошия на ръка или с каквато и да е друга машина което е извън всякакви правила ...
4: портването става по шаблони които се продават и са опитно доказани, че работят, при това също има доста специфични неща за да стане добре: форма на канала в дълбочина, гладкост и леко заобляне на ръбовете откъм камерата, други начини означават експеримент...
аз лично отдавна съм имал желание да сглобя N на брой различни двигатели , по различни схеми за да видя какво точно ще се получи. пробвал съм с шлайфани side housings и нови роторни ... заради не съвсем прецизно престъргани за 3мм апекси слотове на роторите ,компресията пак не идва на макс. критериите за ротор хаусинга да е Usable са много над това което виждам на снимката.
5: казваш, че сте обработили роторите до началния им вид, това значи apex seals grooves, ясно е , че обирате смачканото от сегмента , но останалалото.... на 8цата апекса е малък : 4мм, при износването се качва нагоре и разбива канала на ротора. това е поправимо само ако се престърже за 3мм сегмент който е от 13b 85 година и е 2.93 мм демек каналът трябва да е 2.99 , дават им мин от 5-6 стотни хлабина, въпреки че по спецификация е до 15 стотни. но дори и това е както казват в mazdatrix : trickywork.
това са нещата които дават компресията , а тя е деликатен въпрос при ванкела, разглабянето и сглабянето е ясно за всеки без една две подробности (като например от коя страна да поставиш малкото парченце на апекса :))))), но останалото.....
та пишете повечко, не бъдете кратки и сдържани като английски джентълмени :)))

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Окт 2012, 15:56 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Колега по първия въпрос . Запазвам правото си да не коментирам цени и доставчици тъй като имам сервиз и се оказа че всеки иска да те пързаля което мен лично ме подразни . Като ти потрябва нещо и колегите ти смъкват кожата.Затова не ги коментирам , който го интересува ремонт или или обслужване се свързва с мен . Има доста колеги които ме намират. Съжалявам наистина за това но това е положението.
По втория , снимките са от различни двигатели .Както и частите които съм снимал. Не гледай датите на снимките!!!
По третия въпрос има много снимки и клипове как и на какви машини се правят трохоиди и сиал-хаусинги.
По четвъртия ясно е написано и обяснено.Ако трябва пак да повторя че отвора е модифициран така ,че да не натрупва нагар и в същото време не се нуждае от корекция в ЕКУ.
По петия , всеки проблем който се отстранява повреда без да се сменя частта с нова е частен случай. Ротора се наранява по сходен, но никога по един и същ начин. В този случаи са използвани оригинални апекси. При друг случай се подхожда по-най правилния за целта начин.
Къде отива смисъла на този ремонт ако ти тръгнеш да правиш ротор със апексита на 3мм или някакви други промени свързани с голям финансов ресурс .За да ги смениш с други трябва да смениш и всичко от страни. Извода е смени ротора когато наистина не става.

Не се плашете от това че двигателя няма голяма компресия! Ако върви добре значи проблем няма. Но се страхувайте от факта ,че вече по-износеният двигател може по всяко време да ви поднесе сериозен проблем. На около 100 000 км. апекса се износва около 1мм което значи ,че на 150 000 е добре да се направи една такава профилактика. В противен случай всеки двигател го чака този край. Аз направих мотор който беше за скрап. Сядаш ,палиш работи като часовник.... можело станало ,това не значи ,че всички ще стават така. Части има дори и втора ръка няма проблем .

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2012, 09:38 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
не мога да разбера идеята ти като казваш" ясно съм обяснил" , не ми е целта да споря, :( но да прощаваш ама нищо не обясняваш. за нагара може единствено да полираш изходящия отвор, което не е портинг за който пък се иска да се направи нещо конкретно по шаблон..... трохоиди не се възстановяват , особено пък в българия,тук няма кой и с какво да ти я направи като форма, гладкост и качество на хром -никеловото покритие, да филмчета има как ги произвеждат в завода , но това няма нищо общо с твоя ремонт. ако е разхлабен канала на апекса, няма начин да го върнеш в първоначалното състояние освен да го престържеш за 3мм апекс , (което не е лесна работа , ако и да изглежда така) (отстрани няма какво толкова да се сменя освен corner seals които и без това е добре да се сменят) няма друг вариант, слагането на нов сегмент малко намалява хлабината , но пак остава с възможност да изскочи при сравнително леко износване. компресията си е компресия, без нея двигател с вътрешно горене не може да работи, та няма как да не е важна, това е против принципите на двг-то.
относно частите: цените ги знам доооста добре и съм си поръчвал и сегменти и гарнитури и нови ротор хаусинги даже мога и снимка да ти покажа, ако някой се интересува във форума бих му ги казал директно и публично за да съм полезен с опита си ( което е идеята на форума), не виждам причина да ги купувам през друг тъй като няма как да даде по-ниска цена... не мисля , че от mazdatrix ще те изпързалят заради това ,че имаш сервиз което те дори не го знаят.. кажи ми какво би станало ако контактувам с теб лично и ми трябва един комплект апекси примерно.. може би ще ги купя с малко горница :))))

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2012, 23:59 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Всеки има право да пазарува от където и от когото си иска колега :wink: Виждам ,че си напорист но защо по същия начин както водим диалог с теб не попиташ Златков как се настройва Аудито.... той сигурно ще ти обясни :) От самото начало ти се иска да не хващаш смисъла на това начинание. Искаш да ми обясниш как нищо не е както трябва :lol: а колата си върви ли върви . Всички знаем ,че от новото по-хубаво няма . Това е избор на клиента искаш нов мотор няма проблем .Нови хаусинги 2700лв двата без ДДС :roll: и нови ротори 2000 лв без ДДС пълен комплект със всички дреболии 2200лв без ДДС :D не виждам колко хора ще си поправят двигателя да стане като нов за тая цена .
И ние знаем как се правят нови мотори само да има кой да ги плаща 8) Също правим и "скрапери" според колегата , които обаче се движат по улице на БГ без проблем поне за-сега. Да не коментирам ,4е качеството на контрол в завода на мазда при производство на 8-мици е толкова занижен .Често срещан проблем с неправилно поставени уплътнения и силикон замазан къде ли не ....Тази информация се коментира почти навсякъде не си го измислям аз. Как на 20К мили двигателя е тотал за смяна !!!
Карайте си роторите без да се притеснявате и въпреки всичко не е автомобил за всеки човек :zoom-zoom:

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2012, 00:55 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
ако мислиш, че ме притеснява да питам златков как си настройва колата грешиш. лесно ще го попитам, а какво ще ми отговори де да знам, ако ти пък мислиш , че теб не трябва да те питат, просто не пиши и няма да имаш такъв проблем. исках да споделиш малко конкретна иформация относно критерите при ремонта, това е нещото което ме е интересувало при ванкела от доста години, от доста общите ти отговори заключавам че такива критерии няма.... нямаше да съм напорист ако не беше високопарното изказване с : достатъчно ясно обясних... ок , но обясни тогава.... ако очакваш да се възхищаваме мълчаливо на чудото на техниката....
не става въпрос за пари и това дали можем да си позволим нови части (има разни варианти за по-евтини и втора ръка), но това което не става наистина не става... надран хаусинг е абсолютно неизползваем питай който искаш. далеч съм от мисълта да те упреквам в това какво си направил с твоята кола.тя си е твоя, твоя работа е как ще я направиш естествено. роторните коли са твърде малко у нас и са доста непознати, мисля тук е мястото да споделим опит, да помогнем на някой информация или дори да запалим още някой по каузата. не ми се сърди , но идеята не е да си направим реклама на сервиза или някаква свръх секретна информация да мине през мен или теб... не искам и да кажа,че всичко което си направил е кофти или прочие, мисля ,че всеки разглобил ванкел е интересен случай за мен лично, затова се включих в темата, всъщност това е единственото нещо останало интригуващо за мен от тия ръждясващи и пушещи машинки на колела :) защо не се отпуснеш малко и не се настроиш за по-свободен диалог, мисля , че винаги има какво да се научи от някой друг, за мен от теб и за теб от мен...
P.S . качеството в завода винаги ще е по -високо от който и да е сервиз в който нещо не са доволни от призводството, ако искат , нека да направят нещо работещо , новаторско и на добра пазарна стойност, после да приказват...
P.S.2 : с най добри чувства , но двигател с надрани хаусинги ще работи като нов ама..... друг път....
P.S.3 :'трохоиди и сиал-хаусинги'..... това второто пък какво е..........

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2012, 09:34 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Какво очакваш да споделя , ти от първия си пост започна да ме учиш кое как се прави и кое правилно и неправилно :lol: Да виждаш някъде в заглавието да пише "как да си поправим ванкела" ? Дори и да ти звучи като реклама аз искам да покажа какво се прави при нас .Нямам намерение да ти обяснявам каквото и да било поне и не с този подход :wink: Не ми пречиш да си пишеш в темата а ако темата ти пречи по някакъв начин на твоите "възможности" да я махна ...ако искаш :roll:

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2012, 10:14 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
не те уча... направи ми впечатление ,че говориш за невъзможни процедури като: частичен шлайф ма ротор хаусинга, връщане на ротора в първоначалното му състояние , използване на части които не стават за употреба ( казано от теб самия ) и лек портинг който не изисква промени в ECU -то ( че то за да изисква промени си трябва бая сериозен и всичките се правят по шаблон) ... направил си нещо , постнал си го ...това ок, със сигурност не ме дразни или да ми пречи :))) няма и защо. въпросите ти ги задавам защото почетох доста преди време за това как да си подберем кое да използваме и кое не и всичко ( написано не от мен а от хора които имат доста опит) се разминава с това което правиш,( специално частичният шлайф на трхоидата е абсурден) учудваш ме ,че боравиш много мъгляво с гореспоменатите процедури по ремонта без да можеш да кажеш нищо конкретно ( а си ги нахвърлял просто като литературни изрази), отговаряш малко надуто и винаги встрани от това което те питат. не разбрах какво токлова има да се крие и премълчава по цялата работа.....някакви технологии от наса може би... във всичко което пиша няма някакво лично отношение към теб защото не те познавам , нито пък цел да омаловажа работата ти, но ако всичко това не се разисква, форумът ще бъде просто като стен вестник пълен с малко сними и фактология която мълчаливо се следи от околните :)))

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2012, 11:18 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Няма невъзможни неща , има непонятни за теб процедури които се извършват с машини измислени от човек а не от космоса :D Ако смяташ ,че си чел достатъчно в което аз не съм убеден вземи да правиш нещо на практика с което можеш да бъдеш полезен на хората и на себе си. Не само да разказваш къде и какво си прочел. Ти разбра ли какво правя аз ? :shock: за да ме сравняваш с някакви хора и да твърдиш ,че се разминава моята работа с тази на някой си [-X
""P.S . качеството в завода винаги ще е по -високо от който и да е сервиз в който нещо не са доволни от производството, ако искат , нека да направят нещо работещо , новаторско и на добра пазарна стойност, после да приказват..."" тоест според теб точно тези хора най-добрите майстори на ванкели само приказват празни приказки а в същото време ти черпиш информация от тях . Не мислиш ли ,че си противоречиш :wink: Старанието ти та изкривиш идеята на тази тема не ми пречи но ако искаш да водиш лекции можеш да си отвориш тема да напишеш какво си видял от другарите по света подпрени с малко цифри от техническите спецификации и готово ...остава само да чакаш булшинството от хора да ти се прикланят на това как ти си поправяш "ръждясващи и пушещи машинки на колела" на цената колкото за нов автомобил.
Пиши колкото искаш ,питай каквото искаш а дали ще ти кажа :?: не знам :| Който е черпил от моя опит е останал доволен, работа има колкото искаш което ме навежда на мисълта,че тия ръждясали машини вървят :wink: Предполагам цирка вече е голям и с удоволствие се чете темата.

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2012, 20:27 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
не си противореча , в мазда произвеждат ванкели, разработили са ги най добре от всички до днес и едва ли не разбират точно там, ако някой твърди , че ги знае по-добре нещата или ,че там работят зле, то по-скоро изглежда смешно отколкото сериозно...
по въпроса със частичния шлайф на трохоидата ще ти кажа само едно: не си го правил със сигурност или ако си пробвал то е пълен майтап... покажи на каква машина го направи и какви ротори сложи после: за първи, втори или кой ремонт :)))))))))))
очевидно не можеш да кажеш нищо съществено и подкрепено с доказателства по нещата които пишеш, а предпочиташ да влизаш само в надприказване, този който изкривява темата си ти, досега не си отговорил конкретно по нищо от това което те питах, оставаш само на твърдения с които упорито не искаш да покажеш че си наясно....защо ли...като гледам заобикаляш всички детайли с оправданието ,че аз не съм виждал, не знам или е твое право да не казваш...
.... с това ,че темата е станала интересна искрено се забавлявам, но мисля да спра дотук защото нещата отиват към обикновено заяждане което не е целта на подобни форуми. ако все пак решиш да представиш нещо по-подробно от изброените процедури не се стискай :))

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Последна промяна niki_rx7 на 03 Ное 2012, 19:18, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2012, 16:46 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6109
Местоположение: На село...
На мен само ми е интересно цената на свещите 4 броя от тези сниманите под 128лв ли е?

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 10:22 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Не е под тази цена. Знаеш ,че няма как :) вноса трябва да е безплатен за да са по-надолу.

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 10:50 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
niki_rx7 написа:
не си противореча , в мазда произвеждат ванкели, разработили са ги най добре от всички до днес и едва ли не разбират точно там, ако някой твърди , че ги знае по-добре нещата или ,че там работят зле, то по-скоро изглежда смешно отколкото сериозно...
по въпроса със частичния шлайф на трохоидата ще ти кажа само едно: не си го правил със сигурност или ако си пробвал то е пълен майтап... покажи на каква машина го направи и какви ротори сложи после: за първи, втори или кой ремонт :)))))))))))
очевидно не можеш да кажеш нищо съществено и подкрепено с доказателства по нещата които пишеш, а предпочиташ да влизаш само в надприказване, този който изкривява темата си ти, досега не си отговорил конкретно по нищо от това което те питах, оставаш само на твърдения с които упорито не искаш да покажеш че си наясно....защо ли...като гледам заобикаляш всички детайли с оправданието ,че аз не съм виждал, не знам или е твое право да не казваш...
.... с това ,че темата е станала интересна искрено се забавлявам, но мисля да спра дотук защото нещата отиват към обикновено заяждане което не е целта на подобни форуми. ако все пак решиш да представиш нещо по-подробно от изброените процедури не се стискай :))


Очевидно крайните резултати друго говорят =D> Не знам защо но като реша ,че няма да кажа и се започва "обикновено заяждане" :lol: най често ... ти не знаеш :lol: ето това е смешно

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 19:01 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
е какви са крайните резултати? че си сглобил двигателя ей така , с части за които сам каза ,че не стават за употреба. пишеш,че си правил някакви измислени шлайфове и портинги за които не можеш да кажеш и бъкел.... много ясно ,че ще си мълчиш :)) аз съм имал двигател със счупени апекси и пак се движеше... едвам... целта ми беше да говорим по-подробно по темата , ама ти като не си наясно и с малкото цифри с които казваш съм подкрепил тезите си , то ти остава само да приказваш общи неща, както и правиш. цифрите са си цифри и са доста важни при двигателите, ама ти май си над тях :))) като разбираш вземи отговори по смислено , а не се прави на интересен : няма да кажа, свържете се с мен, вижте филмчетата в интернет и дрън -дрън ... големите потайни познания и майсторлък ... като се пазиш толкова недей да пишеш хич, то все тая....

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2012, 10:17 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6109
Местоположение: На село...
В крайна сметка компресия след ремонта мерена ли е и каква е? :)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2012, 15:48 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
niki_rx7 написа:
като се пазиш толкова недей да пишеш хич, то все тая....

Щом ти пречи не чети :P Човек колкото повече научава,толкова повече осъзнава ,че нищо не знае.
Решил съм да сложа нитрото на тоя скрапер .Според теб инженере дали ще се почупи с тия чаркаляци :lol: я ми кажи ако сложа дюза за 100HP с не-прогресиращо впръскаване , с колко да мръдна аванса :?:
KoRn_Val написа:
В крайна сметка компресия след ремонта мерена ли е и каква е? :)

скоро като я замеря ще пиша :wink:

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2012, 10:28 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
пак настрани от темата....а я кажи пък ти какво имам в левия джоб :))))).... вземи си един два хаусинга втора ръка но по читави и няма да има нужда да слагаш нитро, като гледам какво си ползвал, сместа няма да знае в коя камера да остане :)))
пак не каза по това което си написал : как шлайфа ротор хаусинга и на каква машина....

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2012, 12:08 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
:lol: забавен си
Защо не отправиш и един призив към всички от форума .... не турбинирайте :arrow: оправете си компресията и няма да имате нужда от турбо :shock:
Жалко ,че това дето те питам не го пише в сервизното за да ми отговориш :P

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2012, 17:22 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
абе човек , какво ще турбинираш на мотор с надрани хаусинги,сам казваш,че компресията не е важна, е нали ще ти минава надува от едната камера в другата, че в твоя случай и в третата , ( ако пък стигне обратно до първата може и да се получи....виж това не съм го мислил...) :o , първото условие преди всичко останало е: да ти е изряден мотора , какво значение има дали пише или не пише в сервизното, всъщност го няма там въпроса,имам го това сервизно...пестиш пари за части дори и втора употреба пък сега турбо с нитро.... и не се измъквай ами кажи като си написал: как тачно направи частичния шлайф на ротор хаусинга ? после ще мислим за моите отговори...

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2012, 18:22 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7885
KoRn_Val написа:
В крайна сметка компресия след ремонта мерена ли е и каква е? :)

Наистина интересен въпрос.При положение че е така надран колко фин шлаиф ще го оправи за да запази добра компресия.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2012, 22:11 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Сеп 2012, 18:38
Мнения: 2
Местоположение: sofia
skype: iliyan.iliev5
много полезна тема !!!!!!,регистрирах се във форума за да ви кажа че нищо не написахте свързано с темата. тоя двигател е върха на двг.възхитен съм от него.ама всеки се прави на модерен и всезнаещ.пишете нещо реално ,а не заядливи фрази.може пък да понаучим нещо дет не го знаем и да си бъдем полезни вместо да се заяждаме.всеки е виждал снимки на счупени мотори
даите инфо кое как се прави и къде.може да се възползва някой, пък някой да спечели някой лев от ремонта.за шлаиф знаем за буталния .даи кой прави шлаиф на роторния,толкова пък да е тайно????
благодаря !!!!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2012, 19:06 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
koлега, няма тайни работи :))) поне според мен няма защо да се държат в тайна, това което имах предвид като започна цялата 'дискусия' е как да подберем кои части има смисъл да ползваме и кои не.действително новите са доста скъпи и не са по всеки джоб, не винаги се налага обаче да са нови, може да се направи сносно и с някои ползвани. изключвам апекси и някои други неща от комплекта сегменти. страничните хаусинги са плоски и могат да се шлайфат, добре е да не е много дълбок шлайфа, по начало са нитрирани което е процес на повишаване на износоустойчивостта на повърхностния слой на метала. дълбокото шлайфане отнема слоя и отива към по-мекия. старите имаха канали за водните уплътнения и затова е добре да не се отнемат повече от о,2 мм.при по-новите каналите са на ротор хаусинга и можеш да не се съобразяваш с тях. маздатрикс казват, че винаги шлайфат и не са виждали по -бързо износване впоследствие, аз съм го правил веднъж, но още не съм видял ефекта тъй като не съм разглабял мотора.засега...
ротор хаусингите са алуминиеви с вложка която е сплав от хром, никел и добавки, по -късните години дават по -ниско триене със сегментите. мазда са похарчили доста пари за тяхната разработка тъй като това и апекса е най-капризната част на двигателя. поради това ,че формата е трохоидална и изисква специална за целта машина, това няма как да се шлайфа. за да възстановиш износен хаусинг трябва да нанесеш първо материал върху стария, да надвишиш оригиналната дебелина , после да го шлайфаш докато се върнеш на първоначалния размер.как ще направиш същия материал, как ще го нанесеш качествено в/у стария и откъде ще вземеш машина е въпрос на който трудно ще получиш отговор :))) ремонтни размери ротори не се продават освен това често износванията за доста дълбоки, а пласта хром-никел е достатъчно тънък за да не можеш да ги преодолееш.. колегата от по-горните постове е писал ,че го е правил, но сам не иска да каже как...
има критерии по които можеш да си вземеш прилични хаусинги втора ръка , но трябва да имаш идея какво да гледаш по тях, ако надвишават определено износване което хич не е много, няма да постигнеш добра компресия въпреки смяната на апексите. този показан на снимката е далеч извън тях. погледни в старата тема : смяна на мотори , любо пусна снимки от неговия двигател, виж работил хаусинг, напълно годен, сравни ги двете и ще прецениш дали има общо. онзи мотор беше със сравнително малки износвания, понеже мина само с чистене на нагар и без смяна на никакви сегменти, компресията беше: 4,5 и 5,5 , така и не вдигна повече, при степен на сгъстяване 9:1

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Последна промяна niki_rx7 на 12 Ное 2012, 02:09, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2012, 01:38 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Темата няма толкова за цел да ни учи как най-правилно да отремонтираме ванкел , а по-скоро да се демонстрира нагледно ,че ванкера може да живее дори и в България и да се отремонтира с българска заплата :wink:
Всеки интелигентен човек с познания било то малки или големи като отвори един файл за сервизно ръководство би прочел и видял подробно описано как и какво се прави, кое е правилно и кое не.
Защо преразказваш сервизното с тези нахвърляници по горе как трябвало да стане и какви били технологиите като ти дори не знаеш в каква посока се слага сегмента :shock:
Има начин да се правят нещата, затова не прави сравнения кой какво е използвал след като ти реално не знаеш това :) Хората масово са наплашени само като чуят за ванкел и свят им се завива . Няма нищо толкова капризно . Ясно е ,че колата не е за всеки, че гори масло и повечко бенз. Примерно Ауди , Опел гори бобини и свещи като замаяно и спокойно минават за консумативи.По същия начин и RX-a има консумативи . Гори ми 9 ... 9.5 /пълно-пълно/ извън гр. сигурно защото няма компресия. И точно ти ще си последния човек който ще ме поучава как се правят ротори. Нека хората разберат ,че има почва за тези коли у нас пък ние с каквото можем ще помагаме.

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2012, 02:08 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
значи гледай сега : горният пост не се отнася до теб, а до колегата който се включи в темата, тези неща не ги пише в ръководството което го имам а ти може би не си виждал и затова не знаеш този факт... понасъбрал съм това онова с известна доза интерес, четене и питане насам натам , не виждам причина да не го кажа... всичко казано е точно и вярно и не виждам смисъл да пишеш тъпи коментари, ако мислиш ,че говоря неверни факти вземи и се обоснови... теб специално не смятам хич да те поучавам първо защото нямам причина и второ защото като гледам нито знаеш нещо по-подробно, нито те интересува , нито си склонен към смислен диалог, нито каквото и да е... виждам ,че си нямаш хал-хабер идея и не можеш да отговориш по точките които каза ,че си правил... затова и ги заобикаляш ,а дрънкаш някви пълнежи... сегментът ,разбирачо се слага с компенсаторът от ляво по посока движението на ротора, това наистина го пише и в ръководството за твое сведение.... да разглобиш и сглобиш ванкел не е някакъв проблем и може да се направи не само у нас,а вероятно и на луната.... от всеки който ръчичките не са му на топлото местенце по-отзад...който го е страх от мечка не ходи в гора , който му се завива свят не си разглабя двигателя , а се обажда на познавачи които си правят реклама във форума и се опитват да изглеждат важни и да изкарат парички от това...а и наистина биха го направили само такива дето както каза : им се е завил свят....а ти ако обичаш , не отговаряй с известна доза високопарност на неща написани и адресирани не към теб....и ако можеш вземи та кажи нещо , ако не : трайчо...

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2012, 17:44 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Аааа ... професоре правилно ли те разбрах
niki_rx7 написа:
...и ако можеш вземи та кажи нещо , ако не : трайчо...

Значи ако не ти отговарям да си трая :lol: жалък си бе човек ! Не уцели начина . А ти продължавай да си четеш ...ама то не става само с четене . Ти как я мислиш ,че като четеш чужди форуми и там акъла е на супер ниво тоест ние в БГ сме зле ама нали се сещаш че и ти си в това число. Като понаправиш нещо и имаш нещо зад гърба си тогава може и да излезе смислен разговора :wink: айде със здраве ,че големи мечки бягат из гората :-$ :)

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб