Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:45

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2016, 17:00 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Мар 2016, 16:38
Мнения: 6
Местоположение: Шумен
Колата на бутане пали веднага, но на стартер върти но пали когато си поиска, когато откача главния кабел на стартера и го захраня от друг акумулатор колата пали без проблем. установих че когато се получи спад на напрежението при въртене на стартер колата не пали, върти идеално но не пали, пали когато си поиска, понякога. Всички маси са проверени, захранванията на бобините и на компютъра също са проверени и всичко е наред с тях. Моля помогнете ми ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2016, 18:48 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 14:25
Мнения: 65
Местоположение: София
Има ли разлика при студен или топъл двигател?
Какво е напрежението в момента, в който е тартера върти?
Пали ли точно когато отпуснеш ключа?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2016, 18:57 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Мар 2016, 16:38
Мнения: 6
Местоположение: Шумен
няма разлика топъл или студен, пада до 10,9 - 11,0 волта, когато опитах да захраня стартера от друг акумулатор, даже не беше добре зареден,колата си пали перфектно!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2016, 20:19 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 14:25
Мнения: 65
Местоположение: София
Звучи така, както е при слаб акумулатор. Вероятно не стига пусковия ток. Проверете с друг акумулатор.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2016, 21:20 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Мар 2016, 16:38
Мнения: 6
Местоположение: Шумен
с още 3 акумулатора пробвах и не става...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2016, 22:54 
Offline
маниак

Регистриран на: 20 Май 2012, 19:13
Мнения: 846
Местоположение: Плевен
A защо не премериш компресията на мотора?

_________________
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '05 - бивш
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '06 - бивш
Honda Accord 2.2 i-CTDi '04 Executive - бивш
Honda Accord 2.4 Automatic '04 Executive - бивш
Lexus IS220d Luxury - бивш
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo 4x4 - бивш дейба


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2016, 23:02 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Колега щом с директен ток на стартера пали,то или имаш проблем със акумолатора или с някоя маса.Например тази под филтърната кутия

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2016, 06:35 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Мар 2016, 16:38
Мнения: 6
Местоположение: Шумен
проверени са всички маси, а относно компресията не е там проблема защото няма искра при вътрене на стартер, а когато захраня стартера от друг акумулатор, дори другия беше много слаб и стартера въртеше много бавно колата си пали идеално, въпроса е че нещо спира искра искрата при този спад който се получава при въртене на стартер


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2016, 16:26 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
При този мотор управлението / ECU / управлява продължителността на отворен инжектор и времето за зареждане на бобината в зависимост И от напрежението на захранващата инсталация.
Казано с други думи: при завъртане на стартер той се явява най- сериозният консуматор. Напрежението на акумулатора спада от големият ток който се консумира. Този спад се " компенсира' от еку-то за да работят в норми двете звена / гориво и искра / .
Има заложени карти по който работи еку-то в различните режими.

Не случайно едно от нещата е защо трябва да се съобразяваме с предписанията за капацитета на акумулатора според производителя за даден мотор.

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2016, 19:22 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Проверете силовите кабели за прекъсвания или изтънявания вследствие от годините употреба..
Ток може да има но някой трябва да го преведе качествено до консуматора..
Друго е че стартер на примерно 6-7000 (паленета) не върти по същия начин като нов и изисква малко повечко ток който да компенсира било то оборот или сила на въртене...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб