КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

много странен проблем с паленето
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=42&t=42700
Страница 1 от 1

Автор:  idbi [ 08 Мар 2016, 17:00 ]
Заглавие:  много странен проблем с паленето

Колата на бутане пали веднага, но на стартер върти но пали когато си поиска, когато откача главния кабел на стартера и го захраня от друг акумулатор колата пали без проблем. установих че когато се получи спад на напрежението при въртене на стартер колата не пали, върти идеално но не пали, пали когато си поиска, понякога. Всички маси са проверени, захранванията на бобините и на компютъра също са проверени и всичко е наред с тях. Моля помогнете ми ?

Автор:  Vixon [ 08 Мар 2016, 18:48 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

Има ли разлика при студен или топъл двигател?
Какво е напрежението в момента, в който е тартера върти?
Пали ли точно когато отпуснеш ключа?

Автор:  idbi [ 08 Мар 2016, 18:57 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

няма разлика топъл или студен, пада до 10,9 - 11,0 волта, когато опитах да захраня стартера от друг акумулатор, даже не беше добре зареден,колата си пали перфектно!

Автор:  Vixon [ 08 Мар 2016, 20:19 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

Звучи така, както е при слаб акумулатор. Вероятно не стига пусковия ток. Проверете с друг акумулатор.

Автор:  idbi [ 08 Мар 2016, 21:20 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

с още 3 акумулатора пробвах и не става...

Автор:  fonzis [ 08 Мар 2016, 22:54 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

A защо не премериш компресията на мотора?

Автор:  rally86 [ 08 Мар 2016, 23:02 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

Колега щом с директен ток на стартера пали,то или имаш проблем със акумолатора или с някоя маса.Например тази под филтърната кутия

Автор:  idbi [ 09 Мар 2016, 06:35 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

проверени са всички маси, а относно компресията не е там проблема защото няма искра при вътрене на стартер, а когато захраня стартера от друг акумулатор, дори другия беше много слаб и стартера въртеше много бавно колата си пали идеално, въпроса е че нещо спира искра искрата при този спад който се получава при въртене на стартер

Автор:  californieca [ 04 Авг 2016, 16:26 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

При този мотор управлението / ECU / управлява продължителността на отворен инжектор и времето за зареждане на бобината в зависимост И от напрежението на захранващата инсталация.
Казано с други думи: при завъртане на стартер той се явява най- сериозният консуматор. Напрежението на акумулатора спада от големият ток който се консумира. Този спад се " компенсира' от еку-то за да работят в норми двете звена / гориво и искра / .
Има заложени карти по който работи еку-то в различните режими.

Не случайно едно от нещата е защо трябва да се съобразяваме с предписанията за капацитета на акумулатора според производителя за даден мотор.

Автор:  maZZda [ 04 Авг 2016, 19:22 ]
Заглавие:  Re: много странен проблем с паленето

Проверете силовите кабели за прекъсвания или изтънявания вследствие от годините употреба..
Ток може да има но някой трябва да го преведе качествено до консуматора..
Друго е че стартер на примерно 6-7000 (паленета) не върти по същия начин като нов и изисква малко повечко ток който да компенсира било то оборот или сила на въртене...

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/