Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 20 Апр 2018, 06:58

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2016, 21:38 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:34
Мнения: 11
Местоположение: EU
Здравейте колеги,

Понеже смятам да стана представител на Идемитсу, бих искал да попитам няколко неща. Първо, считам, че е крайно време в България да има ДОСТЪПНО и НАЛИЧНО от най-правилното масло за Ванкели. Точно поради тази причина, съм в преговори с Идемитсу за представителство в България.
Бих искал да ви попитам, колко от вас реално биха използвали това доказано най-подходящо масло за ванкели? Вие как мислите? Понеже, съвършенно естествено, според обема на количествата е и цената, логично. Да не говорим, че основният проблем пред едно такова начинание, както предполагам повечето от вас знаят е, самият транспорт и всички мита, ддс и т.н. Самото масло, за никого не е тайна колко струва ( 8-10$) , но транспорта на този продукт е изключително скъп ( на фона на базовата му цена), понеже е АДР. Отделно върху тази основа, базова стойност + транспорт, се начислява мито и на финала ддс и цената става кардинално различна от тези под 10$ базово за кварт ( почти 1 литър).
Между другото категорично бих прибавил и ДОСТАТЪЧНО количество Премикс, поради...понятни причини :mrgreen: .

Та мисълта ми е, колко от вас реално считат, че налично, това масло би представлявало интерес за тях? Включвам както 10/30, така и 20/50 версиите. Отделно Премикс, отделно и 75/90 трансмисионно.
Защото за мен не е проблем да внеса и 10 тона дори ( да обезпечим масло за 5 години напред за всички Ванкели в БГ :lol: ), но ако ще ми стои само да си се снимам с него... няма да стане :-) . От друга страна, по-голямо количество е по-благоприятно не толкова от гледна точка за самата му по-ниска цена ( което рефлектира и към крайният клиент), но най-вече като по-евтин транспорт ( по-важното в случая).
Интересно ми е мнението на собствениците за реалната нужда от това. Всички знаем за какво става дума по точно ТАЗИ тема...

Сега, относно цените. След като прегледах всички възможности за реално налично такова масло в ЕС, се оказа, че са едва няколко държавите където въобще го има. На мои запитвания, почти всички казаха, че имат около 5-10 бутилки ( уж само толкова им били останали към момента :roll: ) .
ДРУГО ВАЖНО уточнение е ФАКТА, че транспорта, дори и вътре в ЕС не е особено евтин също. Дори и така известните византиици, таксуват на, според мен, нагло високи ставки. Както и да е. С две думи, там където въобще го има налично, с доставката до БГ (от няколко дни до няколко седмици....), излиза на стойност над 45лв/л.


Цените с които мога да се "класирам" като крайно упражнение биха били следните:

10/30 - 36.35лв
20/50 - 39.35лв
ПРЕМИКС - 32.63лв
75/90 - 44,40лв

Цените са за кварт ( 0.95л) , крайни с включено абсолютно всичко, както и ддс фактура ( без ддс НЕ планирам да продавам).
Поръчвате днес, получавате утре. Просто защото ще е налично.

--------------------------------------------------------------------------

Друго --> Планирам да закупя ОРИГИНАЛЕН Мазда компресомер за Ванкели. Предполагам, повече от вас знаят за какво става дума. Чисто нов, такъв с какъвто мерят най-добрите специализирани сервизи в Япония. Повтарям, оригинален Мазда компресомер, а не аналог - американски, австралийски или какъвто и да е друг. Писал съм по темата.
Така, искам да Ви задам въпроса --> колко от вас биха се заинтересували, да си измерят компресията с ТАКЪВ компресомер. Меренето включва освен самите данни ( три стойности за всеки един ротор, приравнени към контролните 250/1) + разпечатка за стойностите по време на 7-те секунди мерене за всеки един ротор. Знаете за какво става дума.
Изхождайки от стойността на компресомера ( малко над 1000Е, но нетно Япония, което в моят случай с транспорт мито и т.н. идва към 1340Е !!!) , всяко мерене ще си има и цена.
За всички РЕГИСТРИРАНИ членове на форума, считам че 90лв е разумна стойност за едно мерене. За всички НЕ регистрирани, цената ще бъде 120лв .
Считате ли, че това ще ви е от полза и бихте ли използвали тази услуга. Предварително благодаря за евентуалните коментари.

-----------------------------------------------------------------------------

Последно, понеже тези дни ще пусна поръчка от моето място в Япония за части , ако някой иска да се присъедини, използвайки обща доставка, респективно значително ( особено на по-големите и/или тежки неща) по-ниска стойност, нека каже.
Само за информация, някой дребни неща които ми предлагат към момента (всички за РХ-8):

- накладки Project Mu ( Made in Japan ) - модел NS ( входно ниво КАЧЕСТВЕНИ накладки. Според мен превъзхождат многожеството високо ниво ЕУ и американски марки от еквивалентните им модели, а само японските Ендлесс са по-добри от тях) работен диапазон 0-400 градуса ( важно уточнение - работят веднага, а не се налага да се загряват за да почнат да работят, което мисля, че е плюс за стандартни коли). Предни и задни САМО от този модел ( другите са от 50% нагоре по скъпи) , към момента с промоционална цена. Според зависи от бройките и транспорта , крайната цена до БГ би била между 150 и 200лв грубо за комплект за ос. Това е с текущата отстъпка ( тоест всички отстъпки които имам аз) и НЕ Е с печалба!!!

- бобини - ОРИГИНАЛНИ МАЗДА ( наистина О-РИ-ГИ-НАЛ-НИ :lol: ) , според количеството поръчани и транспорт, в рамките между 400 и 450лв ориентировъчно. Незнам добра цена ли е или не .... вие кажете.

- свещи, но Дензо, СПЕЦИАЛНО ЗА 8-ци - между 40 и 50лв/бройката. ( за да стане 40лв трябват около 10 комплекта... тоест 40 свещи за да стане доставната цена 41.86лв крайна) . На фона на NGK за около 40лв доколкото аз знам като крайна минимална стойност за доставени до БГ, незнам добре ли е офертата за Дензо или не ..... вие кажете.

- маслен филтър Грейди "максимална филтрация" ( цитирам) , според бройките между 20 и 30лв според бройките.

..... всъщност, имам към 10-15 неща записани, но сега ако тръгна да пиша всичко ще станеее...... Затова, ако някой го интересува нещо конкретно да пише. Следващата седмица поръчвам така или иначе и ако мога да помогна на някой, бих го направил с радост.
Апропо, ако има някой фен..... цените на ротори и хаузинги са по около 500Е ( по памет цитирам), което на фона на Маздатрикс......сещате се. :D


Та това е засега. Ще се радвам ако споделите мнението си относно маслата и меренето на компресия.

Предварително благодаря за вниманието.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2016, 08:08 
Offline
фен

Регистриран на: 13 Юни 2011, 14:34
Мнения: 213
А защо не и други масла, не само за ванкел? Имам предвид същата марка, но с различен вискозитет и спецификации.

_________________
Мазда 626, 2001г., 2,0ТД, 110 к.с. - бившата
Мазда 6, 2011г., 2,2, 163 к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2016, 17:46 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:34
Мнения: 11
Местоположение: EU
В процес на преговори съм по тази тема :wink: . Като стане ще напиша отделна тема за тях. Но като гледам какъв е интереса за Роторните Идемитсу.......се чудя има ли въобще смисъл....!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2016, 18:01 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1052
Местоположение: Густо Майна Филибето
Няма абсолютно никакъв смисъл. Тук във форума има 10-20 такива коли. От които половината са ги взели ей така за гъзарията и ще ги препродадат, заради типичните им проблеми. Остават 10 сериозни, дори и всичките да вземат от твоето масло ще продадеш минимално количество. Това не са масови коли и инвестиция в такъв бизнес проект е абсурдна. По-голям успех ще имаш с някакво масло за широка употреба. Тогава с реклама тук там по форуми, фейсбук, сайтчета и т.н. може да постигнеш някакви що годе добри продажби. Но сигурно едно японско масло с доставките, таксите и печалбата ти ще излезе 100 лв/5л. , което пак няма кой да ти го купи, в предвид, че оригиналното на Мазда е 65лв.
Успех все пак!

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2016, 18:01 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7850
Безсмислено упражнение в предвид броиката коли във България.Виж ако отвориш сервиз за такива модели и успееш да привлечеш клиентите които бягат към Турция и Гърция за ремонти мисля че ще се подредят нещата макар и доста бавно.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2016, 23:22 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2006, 10:14
Мнения: 75
Местоположение: София
Здравей,
За маслото,погледни тази тема и сам прецени дали си струва:

viewtopic.php?f=42&t=40951

Аз имам компресомер,за 7 месеца имам измерени тук 6 автомобила срещу 70лв..Изпратих го преди 2 месеца в сервиза в Атина и за това време има 9 мерениа.



П.П.
За масло,гуми и подобни има и ЕКО такса(ако не е премахната,но съмнявам се).

_________________
http://www.ssmotorsport-bg.com
https://www.facebook.com/poliracingcars/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/maxdrivebg/?ref=bookmarks


Последна промяна poli на 18 Ное 2016, 08:43, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 00:29 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:34
Мнения: 11
Местоположение: EU
Здравейте и благодаря за мненията.

Вижте, аз това не бих го направил като основно мое занимание или дейност ( ще си умра от глад точно на 2-рия ден :-) ). Идеята ми е друга, да помогна има достъпни ЕЛЕМЕНТАРНИ неща за любимият ми/ни модел. Това е. Защото за толкова години, едно елементарно масло доколкото знам никога не е било достъпно в БГ. Което е ......тъпо и глупаво. Бухат там някакви измислени "чайчета" дето "нямало проблем" да е с тях и после...... "що стана Бай Филипе" :lol: :P . Малко агресивно го описах, но .... :-) !

То е ясно, че истински компетентните собственици на Ванкели слагат каквото трябва, но и си го набавят отвън само. Но ако наистина няма интерес от самите собственици, за толкова елементарно нещо като - най-правилното масло..... и 3-4 души биха си купили за ... 2 месеца, пределно ми е ясно, че смисъл неможе да има. Поради понятни причини.

valio323, за сервиза, като цяло имам такава идея, още откакто съм се прибрал в БГ наскоро. Но засега ....няма как да стане, поради ред причини. За съжаление де...! А за това кой бяга към турция например ...... ако наистина има такива индивиди, просто... ще се пукна от смях :mrgreen: . Резаци и Ванкел ..... :-)))))) . Виж за византийците, по мога да се съглася по тази тема. Имат опит, но колко добре си вършат работата аз лично незнам ( и неискам да разбера). На византиец съм давал само камиони Скания да ги тунингова и може да се каже, че са достатъчно компетентни. :-)

poli, мисля че ти мернах някъде тази тема. Само че, примерно за Премикса, горе пишеш 11Е, а на финала 15Е ( всичко нетно франко София ?) . Почти съм убеден, че към момента (края на 2016г.) крайните цени с абсолютно ВСИЧКО ( включая транспорт, такси по плащане и т.н.) не биха били тези. Да не отварям темата за византийците и тяхната прословута "коректност" :P . Но ако към момента важат дори и близки на тези цени които си постнал, важащи за частен клиент който иска да си купи Идемитсу за Ванкели, и тези стойности включват наистина абсолютно ВСИЧКО от-до по покупката и доставката на това масло ( в малки, клиентски количества), то значи аз имам някаква грешка и определено моите цени биха били лоши за краен български клиент. Незнам.....


Явно ще трябва да мина на класическото Идемитсу за обикновенни коли, ако искам да се занимавам и с масла в БГ. Там поне нещата са по-различни, а Зепро-то, поне е 100% японски продукт ( роторното Идемитсу е американски между другото).

donpeev , по принцип 100% японското Идемитсу за нормални коли, няма как дори и на мен да ми дойде под 30лв литъра ( със всичко що е такси, транспорти и тем подобни и на финала + ддс фактура). Говоря обаче за наистина японско масло, произведено и опаковано в Япония. Говоря за 100% ПЪЛНА ИСТИНСКА СИНТЕТИКА. Отделно за естерната ( 100% естерна, а не на естерна основа) е друга тема. Защото масово се спекулира с наименованията при много от производителите и така най-лесно се лъжат клиентите. Едно е минерално, друго е полусинтетика, трето е НС-ХидроКрек "синтетика" ( което си е всъщност на минерална основа) , четвърто истинска 100% пълна синтетика и съвсем различно 100% естерна. И като започнат да ми рекламират .....незнам си какво "синт" или "синтетик" и т.н., а то всъщност е хидрокрек "синтетика" и ...

А и друго, незнам колко от вас знаят, но оригиналното на Мазда ( Декселия) всъщност се произвежда от Тотал във Франция....!!! Допирни точки няма с Япония. Също както и уж "японското" Енеос, което освен уж Сустината ( струваща майка си и баща си) , всичко друго се произвеждаше в Белгия (или Франция) ако си спомням добре. Така че....!

Като цяло Идемитсу, би струвало, между 15 и 35лв/л според типа, вида и произхода си. Понеже освен 100% японско, другият вариант ( версии) са от Сингапурската рафинерия на Идемитсу и по-евтините и нисък клас тръгват оттам. Просто информативно го пиша това :wink:

Още веднъж благодаря за мненията, бяха ми полезни, преди да купя 420 литра роторно Идемитсу :twisted: .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 08:40 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2006, 10:14
Мнения: 75
Местоположение: София
Аз смятам че грешиш по-начина по-който искаш да започнеш бизнес.

Аз бих направил следното:
-намиране най-близкия доставчик на продукта
-договаряне за възможно най-добри цени
-транспорт бърз и евтин
-реклама на най-подходящите места за продукта
-една година работа
-преценка на ситуацията на пазара
-преценка на ситуацията в страната от където се е взимало
-договаряне за цени с фирмата производител като се дава праграма за евентуална покубка/продажба(ако двете последни точки са положителни)
-докато пристигне пратката голяма реклама
-запознаване на предишният ти доставчик със ситуацията
-предлагане цена само с 10% печлба на предишният ти доставчик

Смята че така трябва да се стъпи да даден пазар.

Ако има в България Идемицу аз бих си закопувал само премикс.Аз ползвам в двигателя Мотул 300V,карам я рядко и не ми пречи цената.

В темата за маслото,там цените горе са цена клиент Гърция без никакво договаряне,банковия превод беше от порядъка на 12-15 евро,транспорта 15 евро,до колкото си спомням цифрите.А темата ти я пуснах не толко за цените,а повече да видиш итереса.


В Япононя хората,сервизите и отборите използват други различни масла синтетични и естерни.


За коректността на гърците... :D
Горното е написъно от Апостолос Саридис-Поли :)

_________________
http://www.ssmotorsport-bg.com
https://www.facebook.com/poliracingcars/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/maxdrivebg/?ref=bookmarks


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 16:40 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:34
Мнения: 11
Местоположение: EU
poli, относно темата ти, да аз я видях, а ако наистина интереса е бил толкова "голям".... нон сенс, че е безмислено наистина :-).

Що се отнася за "бизнес план" и т.н., то всеки човек си действа по различен начин. Ти не си мисли, че не съм проверил абсолютно всичко преди да предприема конкретни действия. Дори лично ходих до Дортмунд да говоря с официалното представителство на Идемитсу за ЕС. Резултат - те НЕ продават масла за ЕС , а само други химични продукти. Отделен е въпроса, колко точно малоумни са самите немци в офиса им там :-))).
Отделно, аз каквото и да правя, винаги съм се стремял да пия вода от извора ( по-чиста и хубава е винаги ;) ) . Нямам намерение да търся близък поддилър и да правя каквото и да е по този начин. За мен, най-правилното е директно да се контактува с фирмата. И това направих. Ще видим какво ще стане. Въпрос на желание, компетентност и възможности ( финансови също).

За византийците :lol: , ще ти го кажа така. Аз никога не слагам абсолютно всички хора под общ знаменател. ОБАЧЕ, точно в конкретният случай, лично моето мнение не случайно е негативно. И то, базорано на реален опит през годините. Без значение дали е ставало дума за проблеми със спедицията ми, когато се контактува с гръцки клиенти или нещо друго. Големи филми и схеми винаги :-).
Ще ти споделя и нещо конкретно и емблематично за мен. Преди няколко години, ходих до Гърция със задачата да изкупя всичко що е Ланча Делта Интегралле Ево. Всички истински Ево-та. Намерих 6 броя. Единия ме прати за зелен хайвер, карайки ме да го чакам до едно село, а след това си изключи телефона. Другите трима, се оказа, че точно 0% от това което говорят е истина. А пък за колите им да не говоря. Абсолютно пълни мошенници от-до. Чак нагли дори. Да не изпадам в подробности, но няколо дни се занимавах с откровени идиоти и лъжци. ОБАЧЕ, останалите двама, с ръка на сърцето си мога да кажа, че бяха абсолютно перфектни. Включая и честни и почтенни. Каквото ми казаха беше истина, помогнаха със всичко що е документи и въобще, бях впечатлен. Което си е факт, си е факт. Не че този ми пример е кой знае колко меродавен, но просто го споделям.

Относно маслата за Ванкели, ще споделя и нещо друго. Преди 2-3 години, реших да си направя ФД, по начина по който АЗ искам ( сумата която платих за всичко надвиши 30.000Е!!!) . Говоря от-до, според моите разбирания и желания. Нямаше японска фирма, специализирана в ТАКИВА коли, с която да не влязох в контакт. От-до ВСИЧКИ!!! От години ми беше като мечта това. Една от темите беше за маслата. Ще споделя какво ми казаха ВСИЧКИ без изключение. Ванкел се кара САМО с масло за Ванкел. Точка! Сега, какво точно е друга тема, НО, Идемитсу е базата от която се тръгва. За стандартни, но дори и за тунинговани мотори, Идемитсу е еталон. Оттам нататък изниква въпроса, защо почти всяка от тези фирми си имат СВОЕ масло. Брандирано с тяхното име и т.н.
Отговора е много прост. Като всяка една реномирана и уважаваща себе си специализирана тунинг фирма, камо ли на такова ниво, и те правят следното. Тестват даден мотор без/със подобрения ( различни по вид и т.н.), ИЗТОЧВАТ маслото и го дават в лаборатория за АНАЛИЗ. На базата на този анализ, те казват на производителя на маслото ( между другото повечето работят точно с Идемитсу) какво искат да се подобри, според техните желания, компетентност и т.н. Производителя прави това, произвежда количества, тунинг фирмата плаща и си го брандира със своето име. Това е.
Има доста различни мнения относно самият базов бренд. ФИИД например, категорично казват, че 100% естера е най-доброто ( тяхното обаче :P ). Исами Амемия отхвърля естера и използва САМО 100% пълна синтетика, но направена за него и според неговите зададени спецификации. Изхождайки от факта какъв опит има точно той, включително и в емблематичните серии Д1...... сещаш се.
Цените на неговото масло между другото ги написах малко по-горе. 100% естерната от ФИИД, за малки количества, с транспорт и всичките добавки, стъпваше на около 100лв литъра си спомням ( може и да греша, но с малко). Това беше стойност за внос в Италия, тогава не беше проблем. Както и да е.
Така че, това е причината да коментирам по този начин нещата. И на базата на чий мнения го пиша всичко това.

Поздрави ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 18:12 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7850
Виждам че имаш готов отговор за почти всичко.Имаш и желание и възможности.Опитаи.Все пак говорим за друго качество масла.30-35лв за литър не е нещо стряскащо.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 19:02 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2006, 10:14
Мнения: 75
Местоположение: София
Не знам да тук е мястото за този разговор,обсъждане...
Не знам кой ти даде тази информация за маслото Амемия,аз когато бях на обучение/посещение там,имаха на склад под 1т.и маслото им е от ....друга фирма не от Идемитсу,и по въпроса за Идемитсу дъртия каза че го препоръчва за състезателни автомобили/двигатели и 11000об./м
Масло се тества с хиляди километри за смазване,износване,издържливост към горива,температура,окисляване...
Ланчий има в Япония,в много добро състояние.
Дортмунд НЕ е най-близкия вносител!

Желая ти искренно успех,аз ще съм ти клиент(до където ми е изгодно).

Ако мога с нещо да помогна :) съм на разположение :)

_________________
http://www.ssmotorsport-bg.com
https://www.facebook.com/poliracingcars/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/maxdrivebg/?ref=bookmarks


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 19:53 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:34
Мнения: 11
Местоположение: EU
valio323, 30-35лв. за 100% пълна синтетика, произведена, опакована и изпратена от Япония. Другите, най-общо казано... 12-22лв според ... 100 неща :wink: .

poli, аз не казвам, че точно на Исами маслото идва от Идемитсу. Общо взето забравих ( а и никога не съм считал за нужно да помня) коя от фирмите къде поръчва масло. Това което запомних е, че по-голямата част работеха с Идемитсу. Другото съм го обяснил.
Не съм ходил при тях ( имах огромно желание, но нямах абсолютно никакво време за това), контактувах с мейли и няколко пъти по телефона.

Ланчии, че има в Япония ми е пределно ясно. При това в страхотно състояние. Лошото е, че не само аз ( и ти) го знаем това :-)). Един от италианските клубове на Ланча, от години изкупуват всичко що е такава Делта от Япония. Към момента ( последните години) екземплярите от Япония струват наистина много пари ( не че няма защо де).

Аз никога не съм казвал, че Дортмунд е най-близкото място за Идемитсу. Дортмунд е ЕДИНСТВЕНОТО място, където е позициониран официалният, директен офис/представителство на Идемитсу за ЕС. Нищо повече.
Мястото където става да се работи е в обратната посока :P и към момента там е минус 10 градуса с обилен снеговалеж 8) .

Иначе за помощ, ако имаш желание, да, можеш да помогнеш. Да докараш една хубава японка.... на "обучение" тук :twisted: 8) .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 20:14 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2006, 10:14
Мнения: 75
Местоположение: София
Само по последното :)
Трудно...
Всяка японка ожениласе за гайджин ще бъде отхвърлена(грубо казано),от семейството си,от приателите си,от работата си...
С мъжете не е така :)

Не мога да помогна.

_________________
http://www.ssmotorsport-bg.com
https://www.facebook.com/poliracingcars/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/maxdrivebg/?ref=bookmarks


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 21:35 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:34
Мнения: 11
Местоположение: EU
Ее, еееее..... чак да се жени. Няма. Само компресия да измери, с оригинален компресомер :lol: :twisted: .
Малко грубо прозвуча, но ..не се сдържах :mrgreen: .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2016, 18:28 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 14:25
Мнения: 61
Местоположение: София
Въпрос:
Цена за Idemitsu Rotary 10W30? Бих купил 12 литра
Трябва ми комплект свещи.
Каква ще е цената на 4 броя бобини + кабели?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2016, 14:59 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 14:25
Мнения: 61
Местоположение: София
Умря ли идеята за поръчка?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб