Здравейте колеги,
Понеже смятам да стана представител на Идемитсу, бих искал да попитам няколко неща. Първо, считам, че е крайно време в България да има ДОСТЪПНО и НАЛИЧНО от най-правилното масло за Ванкели. Точно поради тази причина, съм в преговори с Идемитсу за представителство в България.
Бих искал да ви попитам, колко от вас реално биха използвали това доказано най-подходящо масло за ванкели? Вие как мислите? Понеже, съвършенно естествено, според обема на количествата е и цената, логично. Да не говорим, че основният проблем пред едно такова начинание, както предполагам повечето от вас знаят е, самият транспорт и всички мита, ддс и т.н. Самото масло, за никого не е тайна колко струва ( 8-10$) , но транспорта на този продукт е изключително скъп ( на фона на базовата му цена), понеже е АДР. Отделно върху тази основа, базова стойност + транспорт, се начислява мито и на финала ддс и цената става кардинално различна от тези под 10$ базово за кварт ( почти 1 литър).
Между другото категорично бих прибавил и ДОСТАТЪЧНО количество Премикс, поради...понятни причини
.
Та мисълта ми е, колко от вас реално считат, че налично, това масло би представлявало интерес за тях? Включвам както 10/30, така и 20/50 версиите. Отделно Премикс, отделно и 75/90 трансмисионно.
Защото за мен не е проблем да внеса и 10 тона дори ( да обезпечим масло за 5 години напред за всички Ванкели в БГ
), но ако ще ми стои само да си се снимам с него... няма да стане
. От друга страна, по-голямо количество е по-благоприятно не толкова от гледна точка за самата му по-ниска цена ( което рефлектира и към крайният клиент), но най-вече като по-евтин транспорт ( по-важното в случая).
Интересно ми е мнението на собствениците за реалната нужда от това. Всички знаем за какво става дума по точно ТАЗИ тема...
Сега, относно цените. След като прегледах всички възможности за реално налично такова масло в ЕС, се оказа, че са едва няколко държавите където въобще го има. На мои запитвания, почти всички казаха, че имат около 5-10 бутилки ( уж само толкова им били останали към момента
) .
ДРУГО ВАЖНО уточнение е ФАКТА, че транспорта, дори и вътре в ЕС не е особено евтин също. Дори и така известните византиици, таксуват на, според мен, нагло високи ставки. Както и да е. С две думи, там където въобще го има налично, с доставката до БГ (от няколко дни до няколко седмици....), излиза на стойност над 45лв/л.
Цените с които мога да се "класирам" като крайно упражнение биха били следните:
10/30 - 36.35лв
20/50 - 39.35лв
ПРЕМИКС - 32.63лв
75/90 - 44,40лв
Цените са за кварт ( 0.95л) , крайни с включено абсолютно всичко, както и ддс фактура ( без ддс НЕ планирам да продавам).
Поръчвате днес, получавате утре. Просто защото ще е налично.
--------------------------------------------------------------------------
Друго --> Планирам да закупя ОРИГИНАЛЕН Мазда компресомер за Ванкели. Предполагам, повече от вас знаят за какво става дума. Чисто нов, такъв с какъвто мерят най-добрите специализирани сервизи в Япония. Повтарям, оригинален Мазда компресомер, а не аналог - американски, австралийски или какъвто и да е друг. Писал съм по темата.
Така, искам да Ви задам въпроса --> колко от вас биха се заинтересували, да си измерят компресията с ТАКЪВ компресомер. Меренето включва освен самите данни ( три стойности за всеки един ротор, приравнени към контролните 250/1) + разпечатка за стойностите по време на 7-те секунди мерене за всеки един ротор. Знаете за какво става дума.
Изхождайки от стойността на компресомера ( малко над 1000Е, но нетно Япония, което в моят случай с транспорт мито и т.н. идва към 1340Е !!!) , всяко мерене ще си има и цена.
За всички РЕГИСТРИРАНИ членове на форума, считам че 90лв е разумна стойност за едно мерене. За всички НЕ регистрирани, цената ще бъде 120лв .
Считате ли, че това ще ви е от полза и бихте ли използвали тази услуга. Предварително благодаря за евентуалните коментари.
-----------------------------------------------------------------------------
Последно, понеже тези дни ще пусна поръчка от моето място в Япония за части , ако някой иска да се присъедини, използвайки обща доставка, респективно значително ( особено на по-големите и/или тежки неща) по-ниска стойност, нека каже.
Само за информация, някой дребни неща които ми предлагат към момента (всички за РХ-8):
- накладки Project Mu ( Made in Japan ) - модел NS ( входно ниво КАЧЕСТВЕНИ накладки. Според мен превъзхождат многожеството високо ниво ЕУ и американски марки от еквивалентните им модели, а само японските Ендлесс са по-добри от тях) работен диапазон 0-400 градуса ( важно уточнение - работят веднага, а не се налага да се загряват за да почнат да работят, което мисля, че е плюс за стандартни коли). Предни и задни САМО от този модел ( другите са от 50% нагоре по скъпи) , към момента с промоционална цена. Според зависи от бройките и транспорта , крайната цена до БГ би била между 150 и 200лв грубо за комплект за ос. Това е с текущата отстъпка ( тоест всички отстъпки които имам аз) и НЕ Е с печалба!!!
- бобини - ОРИГИНАЛНИ МАЗДА ( наистина О-РИ-ГИ-НАЛ-НИ
) , според количеството поръчани и транспорт, в рамките между 400 и 450лв ориентировъчно. Незнам добра цена ли е или не .... вие кажете.
- свещи, но Дензо, СПЕЦИАЛНО ЗА 8-ци - между 40 и 50лв/бройката. ( за да стане 40лв трябват около 10 комплекта... тоест 40 свещи за да стане доставната цена 41.86лв крайна) . На фона на NGK за около 40лв доколкото аз знам като крайна минимална стойност за доставени до БГ, незнам добре ли е офертата за Дензо или не ..... вие кажете.
- маслен филтър Грейди "максимална филтрация" ( цитирам) , според бройките между 20 и 30лв според бройките.
..... всъщност, имам към 10-15 неща записани, но сега ако тръгна да пиша всичко ще станеее...... Затова, ако някой го интересува нещо конкретно да пише. Следващата седмица поръчвам така или иначе и ако мога да помогна на някой, бих го направил с радост.
Апропо, ако има някой фен..... цените на ротори и хаузинги са по около 500Е ( по памет цитирам), което на фона на Маздатрикс......сещате се.
Та това е засега. Ще се радвам ако споделите мнението си относно маслата и меренето на компресия.
Предварително благодаря за вниманието.