Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 24 Яну 2018, 03:34

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 08 Дек 2016, 08:37 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Юни 2016, 09:10
Мнения: 13
Местоположение: UK
Здравейте, имам рх8 231коня.
Преди няколко дена, колата като я запаля, работи все едно някой от цилиндрите не работи. Смених свещите, колата бе задавена. Някак си с голяма упоритост успях да я запаля. Карах 3-4 дена без проблеми, но уви. Снощи отново същият проблем. Прочетох за грешки и ми изкара следните: р0301 и р0610. Моля за съвети. Благодаря ви предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Дек 2016, 16:11 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 14:25
Мнения: 60
Местоположение: София
Проверка на свещ, кабел, бобина, в този ред. Замяна на неизправните.

Аз как ги проверих? Купих си едни ръкавици за 25 000 волта. На работещ двигател изваждам на около 1 см (1/2 инча за живеещите в UK) кабела и гледам дали прескача качествена искра. При мен беше дефектирала първата бобина. След замяната и, колата върви отлично.

PS: Дори с една умряла бобина, двигателят палеше от раз. За живеещите в UK има много готин стартер, който струва 30-40 GBP и върти много бързо, двигателят пали за секунда.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2016, 09:18 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Юни 2016, 09:10
Мнения: 13
Местоположение: UK
А дали е възможно да е от горивото, което ползвам. А98? Почвам да си мисля, че може това да е подпомогнал проблема


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2016, 14:58 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Юни 2016, 10:59
Мнения: 7
Местоположение: Бургас
От това, което обясняват излиза че при грешка Р0301 има прекъсване в работата на 1ви цилиндър.
Препоръчват първо да се смени свеща и ако това не помогне да се търсят други причини/кабел, бобина, лоша връзка/.
Предвид колебанието в оборотите на двигателя датчика на коляновия вал генерира променливи сигнали
което натрупва грешки в ЕКУ. Затова и се появява втората грешка Р0610. Натрупани грешки във
вътрешната памет-променливи данни или лоша връзка в захранването /бушон, овлажнен кабел/ на компа.
Ресет на компа.
Хубаво е да се направи и едно почистване на дросела и дебитомера ако отдавна не е правено. Профилактично ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2016, 17:48 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 14:25
Мнения: 60
Местоположение: София
Проверихте ли това, което написах?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб