Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 17 Окт 2017, 13:29

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2012, 17:01 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Здравейте колеги.Значи докато си карах колата изведнъж загасна и пак тръгна.Като спрях нема палене.Въртя ключа не свети диода за паленето.Вмомента свети диода гасне и пак не ще да запали.Проверих не хвърля искра.Какво мозе да е.Вървеше като куршум,сега събира пепелта.Какво може да е...Благодаря ви предварително.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2012, 21:15 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Проверих бубината и от нея излиза 5 волта ток вместо 20000.Колеги в нея ли е причината или има нещо преди нея дето куца.Ако някой по запознат със този проблем нека да пише.Благодаря ви предварително.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2012, 22:14 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3690
И как точно щеше да ги премериш тея 20КВ... :D ,извинявай,ама или си конкретизирай поста (кой светодиод свети) или трудно ще намериш отговори.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2012, 07:34 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Значи не идва ток до свщите затова проверих дали идва ток до делкото.Какво повече да се конкретиризирам. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2012, 07:36 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
А що се отнася до измерването на 20кв естествено че с мултицет а не с език. :lol: :lol: :lol: :lol:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2012, 09:17 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3690
pa4o_77 написа:
А що се отнася до измерването на 20кв естествено че с мултицет а не с език. :lol: :lol: :lol: :lol:



Когато успееш да премериш тези 20К волта..ела и ми се обади,аиде стига с тея глупости!!! Не се заяждам..,ама да пишеш пиодобен род небивалици не са ти от полза...,пак те питам кои диод свети ??? Има ли слаган допълнителен иммо..или аларма ???

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2012, 10:49 
Offline
фен

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 152
Местоположение: София
Все пак и аз чакам, да видя за кой диод става дума. Да уточним - има фабричен имобилайзер с лампа на таблото - за него ли иде реч или ? или нещо допълнително ??
Ако не е самия имобилайзер - най-лесно е да се направи диагностика и да се разбере какви грешки е записало ЕКУ-то. Има го писано някъде - диагностика със светоид. Оттам може да изскочи проблемен датчик.
И - наисина не мери свещите с мултицет, че ще стане весело. за мултицета.

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2012, 11:10 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Става на въпрос за фабричния имобилайзер с лампата на таблото.
При контакт той не светва.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2012, 11:38 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3690
Лошо..,прочети записаните грешки...и кажи.

п.п то иммото не прекъсва само запалването..,спира и помпа..,спира и инжекциона..

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2012, 21:59 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Ясно колега но защо като сваля клемата на акомулатора и я сложа въртя ключа ламата на имобилайзера светва и гасне но няма палене.Втори път подавам на контакт и вече не свети. :(


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2012, 10:07 
Offline
фен

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 152
Местоположение: София
Ами - при сваляне на клемата се изчистват грешките на ЕКУ-то. После - пробваш, явно има проблем, то пак трупа и така. Прочети грешките и късмет, дано оттам излезе кой датчик точно е проблемен. А между другото - акумулатора ти как е ? Ок?

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2012, 17:39 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 3013
Местоположение: Костенец
skype: rally86
То това и е ролята на лампата,прави си своята проверка и ако ключа съвпада с имобилаизера не светва повече

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2012, 20:09 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Ами акумулаторът не е първа младост но има ток.Имам нов ще пробвам с новия в сега в събота.Благодаря на колегата не се сетих за това :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2012, 20:17 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
За мен проблема не е от имобилайзера има нещо друго.Не може по време на движение да се прецака и да загасне колата.Един датчик до бубината е гроб няма как да ви кача снимка.Черен е с две крачета и на него пише 64 ампера 047/250 това може и да е кондензатор ако някой знае нещо да пише .Благодаря ви


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2012, 21:02 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3690
Е хубаво,може да е в делкото проблема,ама как установи че еди кои си датчик е здал багажа,недей да хвърляш боб..а най добре закараи колата до кадърен диагностик,че инак риска от хвърлени маса $ е голям.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2012, 18:27 
Offline
фанатик
Аватар
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8064
pa4o_77 написа:
За мен проблема не е от имобилайзера има нещо друго.Не може по време на движение да се прецака и да загасне колата.Един датчик до бубината е гроб няма как да ви кача снимка.Черен е с две крачета и на него пише 64 ампера 047/250 това може и да е кондензатор ако някой знае нещо да пише .Благодаря ви

Повярваи възможно е.Имал съм такава случка.Както си карам и ми загасна колата точно от имобил.И после 6-7ч във сервиз докато я оправят.Но не беше Мазда автомобилът.

_________________
http://lbbulgaricum.bg/


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2012, 22:12 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Колеги много се извинявам но просто ви помолих ако някои знае нещо по конкретно по вапроса да пише.Ама тръгна точно по български знае недознае той говори.Иколегата дето се учуди за тока от бобината сега пък нови 20 как съм разбрал че конд. не ми работи ами пак същия отговор колега без да се обиждате не съм ясновидец със уред ги меря разберете накрая... :o


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2012, 08:47 
Offline
фен

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 152
Местоположение: София
Не се сърди.
Хвърляш някакъв неясен въпрос. Ние се чудим, казваме по нещо с половин уста. А реакцията ти е - "Незнам какво е, ама не е това". Ако искаш прост отговор - дали ни се е случвало колата да ни изгасне насред път и да не знаем какво й е? - ами не, с японските коли това почти никога не се случва.
Направи най-простото нещо - диагностика. Кседоса има тая екстра, може да се направи с един светодиод. След това кажи номерата на грешките тук и ще я мислим. Не мисли за механика и проста електротехника с мултицет - тази кола има компютър. Оттам тръгни. Мое мнение(може да не се съобразиш).
:?

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2012, 09:03 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3690
Е добре де,почни с метода на изключване,т.е първо виж дали бензиновата помпа работи,дали прави налягане (помпата сработва едва когато завърти мотора,и наи вер се следят импулси от делкото - не съм сиг за това),провери дали има управение на инжекторите (захранват се с ''постоянен'' + след контакт,и се затварят през ECUто към ''маса'',та гледай дали има ''клатене'' от към страната на ECUто,ако там всичко е ОК се насочи към делкото (няма как да премериш тоя волтаж на кабелите за свещите,по няколко причини,а най много да изгориш мултицета) провери дали има изкра на които и да е кабел (със поставена свещ в лулата - там не си прави много експерименти че много лесно може да прецакаш и здраво делко).Това че лапмпата на иммото угасва след като сложиш ключ и завъртиш на контакт значи че иммото си разпознава ''чипа'' и най вер. не е в него проблема.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2012, 10:57 
Offline
фанатик
Аватар
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8064
pa4o_77 написа:
Колеги много се извинявам но просто ви помолих ако някои знае нещо по конкретно по вапроса да пише.Ама тръгна точно по български знае недознае той говори.Иколегата дето се учуди за тока от бобината сега пък нови 20 как съм разбрал че конд. не ми работи ами пак същия отговор колега без да се обиждате не съм ясновидец със уред ги меря разберете накрая... :o

Кои знае не дознае..... :!: :!: по принцип 2ма човека ти говорят едно и също.Не хукнал целият форум да ти дава насоки.... :wink: Като не си ясновидец даи 20лв да ти направят диагностика някъде.Виждам в Италия уж ти е местонахождението няма сервизи ли кво... :wink: .

_________________
http://lbbulgaricum.bg/


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2012, 14:40 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Ок колеги не се ядосвайте намерих сервиз дето ще и направят диагностика.Надявам се да не е нещо сериозно Благодаря ви за вниманието.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2012, 19:41 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
В сервиза ми казаха че е или датчика или бубината ако не запали пак значи е компа...Така че ако някой има бубина за продаване да свирка. За датчика още не знам какъв е.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2012, 21:01 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 05 Дек 2011, 22:40
Мнения: 38
Местоположение: italia
skype: nipo_it1
Оказа се делкото.Е какво да се прави :( няма нищо вечно важното е че я оправиха и сега е куршум :) :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2017, 23:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 198
Местоположение: Плевен
Да раздвижим темата колеги :D Търси се бобина за 1.6. По-точно за 1-и и 4-и цилиндър.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994
http://masterhome.alle.bg


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017, 22:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 198
Местоположение: Плевен
Сега внасям допълнение към моя проблем с паленето - НЕ ИДВА ТОК към онази част от бобината, която подава на 1 и 4 цилиндър! Каква е причината за това според вас? Всъщност моя Xedos е 1.6 и нямам делко. Та някой датчик ли е и как да проверявам? Искам да кажа само, че взех бобина от колега във форума и с нея е същата работа! Т.е. проблема 99.9% не е в бобината. Просто не стига ток до онази част от нея, която отговаря за 1-и и 4-и цилиндър. Проблема стана изведнъж, а не постепенно!

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994
http://masterhome.alle.bg


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб