Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 25 Юни 2018, 02:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 116 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Дек 2017, 00:55 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Накратко: Изгасва по време на движение и край - няма палене повече. Мотор 1.6 (В6 мотор) - няма делко! Липсва искра на 1-и и 4-и цилиндър. Нови свещи, нови кабели, нов акумулатор, заменена бубина, свалена от безупречно работеща кола. Проверен датчик на Хол за омасляване и механични повреди - ок е, но не е диагностициран дали работи! Колата стои като паметник и не мога да я закарам в сервиз. От друга страна не ми се и ще да я вкарвам в сервиз, че повечето мастери даже не са чували думата Кседос. Така че колеги, моля за помощ и приемам идеи по моя проблем (не отварям нова тема току-така)!

допълнение за което се сетих - като дам на контакт, има ток на всеки един от четирите кабела под бубините (т.е. до тях има ток). Но при въртене на стартер, на изхода на бубината на 1-и и 4-и цилиндър няма никой! На стартер върти с лекота дори в студа и прикюфква - почти запалва на 2 цилиндъра, което ме кара да игнорирам версията за прескочил ангренажен ремък 1000% съм сигурен! Колата е готова да запали - просто няма ток на два цилиндъра.... -

Ново допълнение от днес: прехвърлих захранващите кабели на бубината от работещите 2-и и 3-и цилиндър, на 1-и и 4-и. И както предполагах се появи искра на 1-и-и-4-и и изчезна от 2-и и 3-и. Т.е. бубините са доказано 100% работещи! Сега моля някой който е наясно да ме светне, от къде точно и как точно се подава сигнал към бубините? Проблема е там!

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Последна промяна firecock на 06 Фев 2018, 20:10, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Дек 2017, 16:27 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Ное 2017, 17:18
Мнения: 6
Местоположение: Велико Търново
skype: marincho-sgi
Разпределителната капачка , това мънинкото чопче централното да не би да е окъсяло или да има друг проблем в нея ? Изображение ? Просто като идея го подхвърлям :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2017, 02:59 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Не, моя двигател е 1.6 - нямам делко. Утре ако намеря работещ магазин ще си взема един 12V светодиод и ще тествам Хол датчика. Според мен е твърде вероятно той да е виновника!

Прикачени файлове:
Inkede8b63bas-960_LI.jpg
Inkede8b63bas-960_LI.jpg [ 848 KiB | Прегледано 1470 пъти ]

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2017, 20:56 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Пробвах ги тези датчици (оказа се че са два във един корпус) и единият нещо не е баш както трябва... Няма ясни индикации че е 100% загинал, но не работи съвсем както трябва. Утре пак ще го тествам, както и ще проверя за всякакви останали грешки колата (т. нар. самодиагностика). За сега нямам яснота за проблема. Обаче забелязах нещо странно - при подаване на контакт (без въртене на стартер), започва да работи бенз. помпа! Това специално при Кседос не е нормално. При Кседос помпата включва само при запален двигател! Не знам дали тази аномалия има връзка със липсата на искра на два от цилиндрите, но най-вероятно има, понеже до този момент бензиновата помпа се е включвала само при завъртане на стартер, а не при подаване на контакт.
М/у другото, ако някой има идея от къде да се сдобия със пълната схема на ел. инсталацията на Кседос 1.6 (малкия мотор), ще съм му безкрайно благодарен!

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2017, 22:32 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Ное 2017, 17:18
Мнения: 6
Местоположение: Велико Търново
skype: marincho-sgi
Как си правиш диагностика ? Аз по тази схема с парче кабел и светодиод работех няколко кода така си извадих и после с една програма ауто дата ги разгадах кое какво е , друг въпрос е ,че проблема дето го имам не го разреши тая диагностика и все още е неразрешен ама ... Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2017, 14:59 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Точно така я правя със светодиод. Появиха се грешки 1 и 41. Има ги за V2 (KF) мотора, но за моя 1.6 (B6) не мога да открия значенията... М/у другото за 1.6 е свръх оскъдна информацията за всичко, в сравнение със KF, KL.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2017, 18:57 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Ное 2017, 17:18
Мнения: 6
Местоположение: Велико Търново
skype: marincho-sgi
А аз мислех ,че за моята японка нещата са тежки :D Успех колега, нещата наистина с тоя модел автомобил са доста трудни и всички дето караме такива щем нещем ставаме и автомеханици , мен са ме връщали от всички сервизи в Търново за диагностика , понеже никой не е виждал такава кола кво остава да работи по нея , а за кодовете моя съвет е да прегледаш на другия мотор как са нещата кой код какво значи , не вярвам японците да са писали различни кодове за двата мотора и ако се вързват поне като ориентир да ги използваш къде да си търсиш проблема. Стискам палци да я оправиш , щот инъче автомобила вози адски приятно , звука от двигателя мен ми гали сърцето :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2017, 19:33 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Опитах да инсталирам Autodata - някаква кракната, но се разпищя антивирусната и прекратих... Продължавам да търся инфо за грешките на моя 1.6 мотор, ама за сега без резултат....

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2017, 20:29 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 927
Местоположение: София
И преди информацията за Xedos си е била оскъдна, но кодовете май са доста общи за моделите:
Прикачени файлове:
Xedos_codes.jpg
Xedos_codes.jpg [ 401.4 KiB | Прегледано 1400 пъти ]

http://www.carsforum.co.il/vb//attachment.php?attachmentid=204487

https://mazda-xedos.ru/
http://forums.mazdaworld.org/100-millenia/59771-xedos-6-a.html

_________________
Mazda 3, 2.0i, 2004, Fobos 5


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2017, 22:42 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Добрах се до данните от Аутодата и там пише следното: грешка 01 - Ignition pulse missing, грешка 41 - intake manifold air control solenoid 1. Като възможни причини, за 01 са - Wiring, tachometer, ignition coil, distributor, ECM, TCM, а за 41 причините са - Wiring, intake manifold air control solenoid. Така като гледам, ми се струва, че тоя соленоид дето изобщо не го знам къде е и за какво служи, няма връзка с изчезването на искрата от двата цилиндъра... Обаче за фаталната грешка 01 причините са интересни. Wiring (окабеляване)-ок, ignition coil (бубина)-ок, дистрибутор, ЕСМ и ТСМ -ОК....! Ама каква връзка има tachometer (оборотомера) със тая работа!??

Помагайте хора, че колата ръждяса пред блока. Комшиите взеха да се подиграват на марката :mazda-logo: вече

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2017, 23:34 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1420
Местоположение: Пловдив
До сега не съм имал възможността да си "играя" точно с тоя двигател..
това за тахометъра, да не се има в предвид датчик на хол?? :?

При липса на делко(контакт разпределител) компа казва на бобините кога какво да правят..
Сигналът идва от неего, и там трябва да се търси ако изчезне..
Може да има кофти спойки.. може и да не е това.. но принципът е такъв, компа дава сигнала на бобините кога да индуцират ток за свещите...
Стига да няма допълнителна система като Едис примерно.. ама се съмнявам..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2017, 00:19 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
На друго място пък видях друго тълкование на грешка 01 - Нет импульсов с минуса катушки зажигания. И моята логика ме кара да предположа, че компа дава сигналите на бубината, обаче на Хол датчика има 4 кабела (+ и - които го захранват) и два, които дават сигналите към....???? Ето тези два кабела не знам къде отиват! Вероятно към компа...? :hmm:
А някой знае ли кое е и къде е релето на шибаната бензинова помпа, която почна да върти само като дам "на контакт" без да върти стартера? Това при Кседос е невероятно и неправилно! А тая аномалия с помпата се случи едновременно с изчезването на искрата на двата цилиндъра! Не знам каква е, но почти съм сигурен че имат връзка двата проблема! Като нямам схемата на ел. инсталацията, как да ги прозвъня тези кабели? Не знам кой къде отива....И още - двете двойки на бубината имат от долната си страна захранващи кабели. Като им размених местата на тези кабели, неработещата бубина заработи, а работещата спря да дава искра. Това показва, че самите бубини са ок, но едната двойка захранващи кабели не е ок. Все си мисля, че някой лайнян кабел ми трови нервичките, ама как да разбера кой е...?? До последно колата си вървеше нормално и проблем с паленето и през ум не ми е минавал....

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2017, 15:21 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1420
Местоположение: Пловдив
Виж в някоя морга за ЕКУ..
Смени го и пробвай..
Ако запали, плати им го. Ако не, върни си им го.
Естествено най вероятно ще искат парите за залог..
Но поне ще си сигурен че не е то.
Ако не ти се занимава поне го отвори и виж дали е сухо, да не би нещо да е окъсило вътре, буксите дали са ок . и т.н.т...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2017, 18:22 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 1885
Местоположение: селянин в София
Тук отиваш и теглиш DE repar manual:
http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/Xedos/
Има го и твоя мотор B6. Но е на немски.
Успех

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2017, 10:07 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Благодаря колега ihristov! Въпреки че е на немски, информацията е много ценна! Реших да действам на принципа "проба-грешка". Ще сменя последователно датчика на Хол, комутатора и ЕКУ-то, да видим какво ще стане... Сега търся тези части.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2018, 11:47 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Яну 2018, 11:35
Мнения: 2
Местоположение: Gurgaon
Ръководството за ремонт на автомобили от серията Mazda B и ръководството за документи. https://manuals.co/workshop/mazda/b-series

_________________
Manualsco


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2018, 18:22 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Благодаря на всички колеги, които взеха отношение по темата, но за жалост колата все още не пали. Новото е, че отпадна съмнението за повреден комутатор - смених го с чисто нов без абсолютно никаква промяна. Датчик на Хол - изправен. Бубини - изправни. Доколкото разбрах, Хол датчика дава сигнал на компа, компа на комутатора, а комутатора на бубините. Проблема е, че на едната бубина 1-4 цилиндър има само 12 V, а на другото кабелче (синьо на цвят) няма нищо. От Аутодата намерих кои са пиновете от компа за изходящ сигнал към комутатора - те са два на брой (единият е за 2-3 цилиндър, другият е за 1-4-и). Сега въпроса е, как правилно и безопасно (за самия компютър) да проверя, дали от пина за 1-4 цилиндър отива сигнал към комутатора? Доколкото разбрах, компютъра дава към датчиците на колата напрежение около 5V. Т.е., ще може ли с обикновен мултицет да се установи дали от тоя изход на компа отива сигнал към комутатора? Моля някой запознат да даде мнение!?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2018, 19:20 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Яну 2010, 08:58
Мнения: 122
Местоположение: Бургас
Провери за лош контакт и окисляване на някоя букса. Особено в купето.
Напръскай ги с контактен спрей, почисти ги със спирт и пак ги напръскай. Под контактен спрей нямам предвид WD40!
Не познавам Мazda, ама ако компа е в купето, както предполагам, това може да е проблема. Примерно в междинни букси под арматурното табло или под жабката.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 18:10 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Установих накрая къде е проблема колеги - ECU!
Прикачени файлове:
P_20180202_122728 (2).jpg
P_20180202_122728 (2).jpg [ 625.5 KiB | Прегледано 1063 пъти ]

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 19:02 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1420
Местоположение: Пловдив
maZZda написа:
Виж в някоя морга за ЕКУ..
Смени го и пробвай..

:secret:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 20:34 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Колега maZZda, твоите предположения се оказаха верни. Обаче аз действах по метода на изключването и след като установих изправността на всички останали елементи от запалителната с-ма + релета, бушони и проводимостта на кабелите и връзките, стигнах до компа. Утре ще е в ръцете на най-правилния човек при подобни ситуации и се надявам да се оправи и Маздата да запали накрая. Иначе се обзаведох с нов комутатор, бобина и датчик на Хол :D Да има за резерва ... А човека даже без да го е видял, само като му казах какво виждам на платката, каза че най-вероятно е изтекъл кондензатор и осрал пейзажа около себе си (както е видно и от снимката)! Така че се надявам всичко да е ок :)

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Последна промяна firecock на 02 Фев 2018, 23:08, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 21:55 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1420
Местоположение: Пловдив
Стискам палци!
Само да вметна че май май и мен това ме чака :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 22:13 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Преди да умре колата не съм имал абсолютно никакъв проблем с паленето. Даже и през ум не ми е минавало... Просто изгасва по време на движение и край (баща ми е карал). Като тръгнах да търся причината, първото нещо което забелязах е, че като извадих лулите на свещите, вътре в гнездата имаше масло! Т.е. свещите са работели неизвестно колко време, покрити с около 1.5-2 см. масло от изпуснала гарнитура на капака на клапаните. Демек, окъсявало е яко! Съдейки по сериозния нагар по керамичните изолации на свещите, бая време са работили така. Баща ми не е усетил никаква промяна в поведението на колата. Грешките при самодиагностика със светодиод са 41 и 01. Грешка 41 касае един соленоид VICS, който отговаря за нещо съвсем друго, за което си блъсках главата в продължение на няколко години... А именно за това, че когато колата е във средни и високи обороти и пуснеш рязко педала на газта (изключиш от скорост), двигателя да не гасне. При мен в началото а-ха а-ха да угасне, но се закрепваше и връщаше в нормални обороти на празен ход. И ги потдържаше бетон! Обаче дойде момент, в който ако не подам принудително газ в момента в който изключвам от скорост, 100% гасне. Чак ми стана навик това нещо. Все пак не се доверих 100% на ECU-то и измъкнах тоя клапан да го тествам. Оказа се че наистина е блокирал. За щастие е около 6$ чисто нов и го чакам да пристигне от братски Китай :D

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Последна промяна firecock на 02 Фев 2018, 22:30, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 22:29 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1420
Местоположение: Пловдив
Зависи, на един приятел на Роувъра му (чиста хонда), свещите плуваха до горе с масло, само лулите ги пазеха да не се намокрят горе на полюса.Колата не прекъсваше и нямаше никакви признаци за проблем.. открихме го като се беше решил да сменя свещите.. че сменяхме и 8бр. О-пръстена с гарнитурата барабар после..
Та зависи си и от свещите..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2018, 22:36 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Наистина горе в самите лули бяха сухи свещите. Кабелите "Аутолайт" ги купих преди години от колега във форума. Може би за това не е дала индикации за проблем. Пък и не е ясно дали това масло е причината за избушването на компа... Според мен по-скоро не е. А гарнитурата на капака я сменях преди 2-3 години ( VICTOR REINZ) и даже е мазана с херметик. Обаче баща ми има стар жигулски навик да долива масло и ме съмнява че е налял повече от максимума, вдигнало е налягане и избило през тая гарнитура... :D А свещите ми бяха Денсо иридиум. Сега ги смених с най-обикновено френско NGK. Казват че не са много стока, ама преди Денсото бях пак с такива и честно казано не намирам разлика нито във вървежа, нито в мощността нито в икономия на гориво или нещо подобно.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 18:35 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Ядовете продължават. Компа е ремонтиран, но искра на 1и и 4и цилиндър няма! Бях убеден че ремъка не е прескочил, но понеже вече не остана нищо за проверка го проверих и него (за чиста съвест). Ремъка си е ок.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 19:01 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1420
Местоположение: Пловдив
Премери изходите на компютъра за 1-ви и 4-ти цилиндър има ли някой или си за нов комп..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 19:48 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Утре ще проверя и входящите в ECU - от Хол датчиците към ECU. Смятам да направя пробите с въртене на стартер и хващане на импулси от порядъка на около 5V с мултицет, от вътрешната страна на пиновете на компа, при свален капак и включени куплунзи (двата снопа кабели). Очевидно изгорелите елементи в компа не са причина, а по-скоро следствие от нещо....
Лошото ми предчувствие днес като закачих компа (преди да опитам да паля), бе породено от звука на бенз. помпа, която продължава да работи с подаване на контакт. Все повече започвам да търся връзка между нея и липсата на искра.. Сетих се и още, че сега при проверка за грешки, светодиода свети постоянно като дам на контакт! Не мига изобщо както до сега. Като ми писне накрая, ще я пратя на скрап. Не си заслужава парите, дето троша по нея... Ще си купя Голф :D Три марки коли съм имал до сега, ама такива ядове, такова ходене по мъките и такова трошене на пари, не съм имал.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 20:45 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1420
Местоположение: Пловдив
Писах ти аз да пробваш с друг компютър.. ама ти се дърпаш.

Ето тук като чета, пише че помпата може да заработи няколко секунди след като си на 2-ри контакт.. или само аз така го разбирам... :|
https://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Maz ... 316iB6.pdf

The fuel pump is operated by a relay. The
conditions the relay is closed are.

during several seconds after switching
on the ignition

during the time the system receives RPM
pulses.
The fuel pump relay is often controlled by the
control unit.


Тук между другото можеш да разгледаш и информация за бобината/бобините(зависи дали е една или две) и блока за управлението им..
Успех!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 22:15 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 256
Местоположение: Плевен
Преди да дам компа за ремонт търсих и питах на 100 места (вкл. и тук във форума) за комп, но не намерих. А за релето на помпата доколкото разбрах, трябвало помпата да се включи за няколко секунди при подаване на контакт и да спре. И за заработи отново, когато релето получи сигнал (ей тия RPM импулси -
вероятно от компа!?) при запалване (завъртане на стартер). Може и да греша, английският не ми е силна страна...
Абе не знам вече... Взе да ми писва прекалено много..

Откакто я имам колата 8-ма година вече, помпата никога не е включвала дори за миг, преди да съм завъртял на стартер! Или е станала някаква абсолютна каша в моя комп или не знам вече какво...
Едно нещо поне е сигурно независимо дали колата ще се оправи или не - повече никога няма да взема подобна японска екзотика!!! Да няма от къде да прочетеш 2 реда информация и за елементарни части да преобръщаш планетата .... По-добре масова кочина, за която в който и магазин и сервиз да влезнеш има всичко. Планини от информация, илюстрована, свръх подробна, преведена на хиляда езика, за стотици модели от всякакви марки коли съм чел, обаче за тези Кседоси (особено за 1.6) е истински ужас... Бах тия японци, бах та в свръх секретния автомобил...........
В града има само 2 Кседоса - моят и още един с големия мотор. И да искам да пробвам моя комп на друга кола - няма.....

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 116 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб