Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:32

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2009, 17:03 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Сеп 2009, 21:46
Мнения: 38
Искам всички да ви попитам колко струва смяна на сигменти,и ако има накои от град пловдив да ми препорача сервиз кадето може да го направят качествено,и също така да ли се налага да се разпробива блока с работни бутала и също така дали и те трябва да се сменят.Ако можете кажете ми някаква приблизителна цена.Мерси предварително
P.S.
пишете на gurcho


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2009, 17:57 
Offline
маниак
Аватар
2011 Mazda 6

Регистриран на: 23 Апр 2007, 23:08
Мнения: 917
Местоположение: sofia
добре дошъл ;)
2000 лева +

_________________
Mazda 323F BG 1.8 SOHC - първия трепет
Mazda 323F BA 2.0 V6 - авантюрата
Toyota Avensis 1.8 VVTi - любовта
Mazda 6 Mirai - страстта
Mazda 6 Takumi - ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2009, 06:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Сеп 2009, 21:46
Мнения: 38
То хубаво ама каде може да го направят тва и според вас ще се наложи ли разпробиване на блока с работни бутала.(Пловдив)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2009, 08:18 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 04 Юни 2006, 22:57
Мнения: 119
Местоположение: Варна
Аз онзи ден питах моя човек от Варна за японски авточасти ремонта на мотора ми излиза за части между 700 и 1000 лева без труда.Това включва сегменти пълен комплект гарнитури семеринги и прочие и биелни лагери.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2009, 12:18 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Сеп 2009, 21:46
Мнения: 38
Ми тои труда ще ти е някаде толкова.Аи де няма ли накои от пловдив да ми каже каде може да се направи тая кола или да даде малко савети.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2009, 14:37 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
damyan написа:
Аз онзи ден питах моя човек от Варна за японски авточасти ремонта на мотора ми излиза за части между 700 и 1000 лева без труда.Това включва сегменти пълен комплект гарнитури семеринги и прочие и биелни лагери.


Стига с тея космически цени...,не плашете колегата,има и по евтини вариянти....

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009, 05:50 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Сеп 2009, 21:46
Мнения: 38
Проверих колко струват сегментите 143лв.комплекта,но по важното което ме интересува дали ще се наложи разпробиване на блока с работни бутала и има ли смисъл от цялата работа и толкоз ли няма някои от Пловдив :cry:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009, 07:19 
Offline
фен
1996 Mazda MX-3

Регистриран на: 12 Май 2008, 06:05
Мнения: 123
Местоположение: Plovdiv
здрасти колега
за какво разпробиване става дума
сегменти се сменят , като се свалят главите , сваля се картера
отвиват се петите на биелите , буталата излизат нагоре , сменяш сигментите (ако няма други износвания) и зглабяш по обратния ред

добре е да смениш и биелни лагери , защото само тях отхлабваш , но ако са добре може и да си го спестиш.

гарнитурата на картера със силикон , на главите нови , на капаците на валовете пак със силикон

като при разглабянето е добре да си почистиш повдигачите и да си погледнеш маслената помпа


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009, 13:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Сеп 2009, 21:46
Мнения: 38
Колега мерси за обстоиното обяснение,но ходих на две три места и ми казаха че от износването някои пат се получава раб на цилиндрите и трябва да се разпробият с работни бурала,зъщо така да се шлаифат главите.
P.S.
моляте ако знаеш някои читав майстор в пловдив които може да си сварши работата качествено кажи ми.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 07:11 
Offline
фен
1996 Mazda MX-3

Регистриран на: 12 Май 2008, 06:05
Мнения: 123
Местоположение: Plovdiv
ремонтни бутала на японски мотор :)
при японските мотори се износват сегменти и бутала (евентуално)
в повечето случаи се късае за сегменти - вероятно и при теб ще е така
ако имаш износени бутала се купуват бутала , за ремонтни незнам дали въобще съществуват затова шлайфането на блока (цилиндрите) го забрави 8)
глави се шлайфат ако са изкривени а не щото майстора казал
и това дето ти го е казал някой вероятно е майстор на лада или москвич :idea:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 07:50 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
mark7bg написа:
ремонтни бутала на японски мотор :)
при японските мотори се износват сегменти и бутала (евентуално)
:
Абе понякога и цилиндрите се износват, нищо че са Японски...
Ето на този двигател http://media.snimka.bg/2697/011650053.jpg ........ http://media.snimka.bg/2697/011650057.jpg му бяха сменили сегменти и гумички и пак си дърпаше 2 л. масло на 1000 км. докато не му направихме първи ремонт, и сега изобщо не закача маслото...
А бутала си има за Японските и за втори ремонт.. :P
Никой не може да преодолее законите на Физиката, даже и Японците... :(

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 10:39 
Offline
фен
1996 Mazda MX-3

Регистриран на: 12 Май 2008, 06:05
Мнения: 123
Местоположение: Plovdiv
ти май бъркаш ремонта с възкресяване
такива ремонти се правиха когато нямаше вариант да си вземеш цял мотор
а за да се стигне до такива износвания (2литра на 1000км.) що не помислиш за друг мотор
то и без тва не е останало много от него :P
и друг път като питаш кой може да ти оправи мотора си спестявай личните примери и диагнози
те хубаво са ти казала да ти разпробият цилиндрите :P

доколкото си спомням във форума се продаваше някаква мх6ца с 2,5литров мотор за 1600лв с десен волан
колите от англия са добре поддържани и няма да ти се наложи да правиш ремонти скоро , та онзи мотор ще ти заспи и ще ти е в пъти по евтино от това за което говориш

ай със здраве


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 11:00 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Батко ама и ти се изказа :laughing_:
Тоя 2.5 мотор ще му заспи ама вечен сън хахахаха
Разликата в захвана м/у 2.0 и 2.5/1.8 моторите е голяма, ще трябва да заварява и прави нови планки за единия тампон т.е. ще трябва много добро напасване, след това окабеляването е друго, трябва да го прехвърли от МХ6-цата... там пък зарад десния волан сигурно дължините на кабелите са различни... т.е. влизаш в един интересен филм без ясен резултат, а средствата ще са му повече от колкото да си оправи неговия мотор.
Директена трансплантация на 2.5 без преправяници може да се направи на МХ3 V6 само :wink:

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 12:04 
Offline
фен
1996 Mazda MX-3

Регистриран на: 12 Май 2008, 06:05
Мнения: 123
Местоположение: Plovdiv
gurcho написа:
Проверих колко струват сегментите 143лв.комплекта,но по важното което ме интересува дали ще се наложи разпробиване на блока с работни бутала и има ли смисъл от цялата работа и толкоз ли няма някои от Пловдив :cry:


много отговори бре
ето ти и въпроса по горе
за да се разбере дали има смисъл ще трябва да разглабяш и меришм

на другите колеги :
без значение какви преправяници се налага да се правят те са минимални и не се налага да се сменя инсталацията

аз лично карам mx3 v6
зимал съм части от кседос и не съм имал никакви проблеми при захвати и каквото и да е
а иначе съм виждал вече няколко разглобени мотора на такива мазди и разни майстори да им правят основни ремонти :lol:

резолтата е фатален - двигателите остават разглобени за винаги или с куп неясни проблеми
колегата гледам има и друга тема за водната система !
много по-лесно е да се смени цял (здрав) мотор отколкото ремонта който си е наумил
да ти напомня че на тези коли не може да се прави диагностика при актуални стойности


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 12:38 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
И какви точно части от кседос си взимал и са ставали? Да водна помпа, гарнитурка някоя, делко те са еднакви... но човека ще се види в приключение ако тръгне да слага 2.5 мотор при него и инсталацията ще се смени много ясно просто по тоя 2.5 мотор има сигурно 2 пъти повече датчици от колкото на неговия 2.0...

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 16:36 
Offline
фен
1996 Mazda MX-3

Регистриран на: 12 Май 2008, 06:05
Мнения: 123
Местоположение: Plovdiv
може да е сигурен че няма два пъти повече датчици, както и от друга инсталация
и двата мотора са v6
но щом твърдиш че е по-сигурно, евтино и лесно да се направи ОСНОВЕН ремонт така да е


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 19:02 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
mark7bg написа:

много по-лесно е да се смени цял (здрав) мотор отколкото ремонта който си е наумил
Е да ама баба Ванга умрЕ... :(
Няма кой да му каже, дали е здрав целият мотор който ще купи и дали и той не е за ремонт..
Те всъщност всички дето ги продават, казват че са здрави, ама колко е верно ?.. :-k

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009, 22:30 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Фев 2008, 21:24
Мнения: 17
Местоположение: PZ
mark7bg написа:
gurcho написа:
Проверих колко струват сегментите 143лв.комплекта,но по важното което ме интересува дали ще се наложи разпробиване на блока с работни бутала и има ли смисъл от цялата работа и толкоз ли няма някои от Пловдив :cry:


много отговори бре
ето ти и въпроса по горе
за да се разбере дали има смисъл ще трябва да разглабяш и меришм

на другите колеги :
без значение какви преправяници се налага да се правят те са минимални и не се налага да се сменя инсталацията

аз лично карам mx3 v6
зимал съм части от кседос и не съм имал никакви проблеми при захвати и каквото и да е
а иначе съм виждал вече няколко разглобени мотора на такива мазди и разни майстори да им правят основни ремонти :lol:

резолтата е фатален - двигателите остават разглобени за винаги или с куп неясни проблеми
колегата гледам има и друга тема за водната система !
много по-лесно е да се смени цял (здрав) мотор отколкото ремонта който си е наумил
да ти напомня че на тези коли не може да се прави диагностика при актуални стойности


:thumbsup:

_________________
Kapa XEDOS V6


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 20:45 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Сеп 2009, 21:46
Мнения: 38
пичове питах само за смяна на сигменти и кой може да го направи качествено в Пловдив :oops:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2009, 07:59 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
gurcho написа:
пичове питах само за смяна на сигменти и кой може да го направи качествено в Пловдив :oops:
Ти се радвай че те накараха само двигателя да сменяш, а не цялата кола... :lol:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: xedos v6 24 140 P.S.
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2009, 09:44 
Offline
маниак
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 04 Юли 2006, 22:44
Мнения: 946
Местоположение: dobrich-varna
martod написа:
gurcho написа:
пичове питах само за смяна на сигменти и кой може да го направи качествено в Пловдив :oops:
Ти се радвай че те накараха само двигателя да сменяш, а не цялата кола... :lol:

Има време :)
Колега само едно не прочетох,може и да го има в темата,но да съм го пропуснал :) Защо ,ще сменяш сегменти толкова ли много харчи масло? С какво масло си в момента ?

_________________
Mazda 626 1.8 16v GE 105 hp 1992-бивша ;(
Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 hp 1999-любовницата
Mitsubishi Shogun Pinin 2.0 GDI 129 hp 2001-за риба и офроуд :)
Opel Omega 2.0 8v 115 hp 1987-бившата

Ако любовта е курва ,еби я в гъза :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб