Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 17 Дек 2017, 06:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Апр 2011, 21:32 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Авг 2010, 11:22
Мнения: 16
Здравейте колеги,
ОТ 2 седмици имаме нова кола Мазда Premacy 2001г. DITD 101 к.с.
Колата е перфектна със заводски тунинг - предни, задни брони, лайсни и т.н.
Единствения проблем който ни измъчи адски много е следния
На студено пали без проблеми, върви идеално, двигателя е идеален, спираме я и неможе да запали - трябва да я чакаме да изстине поне 1-2 часа! Стрелката на температурата не се вдига на по-високо от средата. Днес един "майстор" ми я бутна и сега стрелката за температурата е постоянно най-горе! Моят майстор се е спрял на датчика на коляновия вал! Всичко друго й е наред сменихме консумативите, но незнаем къде да я закараме за диагностика - все нямали японска букса :evil:
Ако някой е имал подобен проблем или знае в кой град мога да я закарам за диагностика с японска букса (от Свищов съм)? Моля помогнете - изстине ли пали от първия път - върви идеално, но спреш ли я - неще и неще да запали :cry: :cry:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2011, 12:57 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 231
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Здравей колега.
Пусни в търсачката за проблема с паленето и ще откриеш много теми в раздела за 626 ДИТД. Проблемите обикновено са няколко на този мотор. Диагностика можеш да направиш на 85 км от тебе /в плевен/. Ако те интересува ще ти кажа къде да отидеш и срещу 10 кинта ти правят диагностиката.
Поздрави. :mazda-logo:

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2011, 18:53 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Апр 2011, 18:48
Мнения: 16
Местоположение: Плевен
bloiler написа:
Здравей колега.
Пусни в търсачката за проблема с паленето и ще откриеш много теми в раздела за 626 ДИТД. Проблемите обикновено са няколко на този мотор. Диагностика можеш да направиш на 85 км от тебе /в плевен/. Ако те интересува ще ти кажа къде да отидеш и срещу 10 кинта ти правят диагностиката.
Поздрави. :mazda-logo:

Кой е този сервиз и само диагностика ли правят,защото ми предстои обслужване и незнам в Плевен към кой сервиз да се обърна за да съм сигурен,че няма да се изгаврят с колата :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2011, 02:01 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 231
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Това не е сервиз. Момчето има всичката необходима апаратура за тестване на всякакви коли. Закачва и ти казва дали има проблем. Ако има натрупани грешки, ги чисти. Намира се над хотел Балкан в "пансервиз" и се казва Пламен. На мене ми взе 10 кинта, направи диагностика /откри ми проблема/ и ми изчисти 2 грешки. Имам майстор от Плевен, който ми прави колите от 7 години насам. Ако се интересуваш ще ти дам координати, гарантирам ти че няма да ти прецака колата. :lovemazda:

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2011, 21:08 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 24 Авг 2010, 11:22
Мнения: 16
Най-накрая майстор - моя в Плевен се казваше Венци - откри проблема и изчисти грешките. Проблемите са от клапан на помпата и EGR. Сега върви идеално :lovemazda: - утре ще я регистрирам в Търново! Някой да ме посъветва от къде мога да си взема клапан на помпата и EGR втора ръка?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Апр 2011, 13:36 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 24 Авг 2010, 11:22
Мнения: 16
Пак същия проблем - минавам 100Км и пак старата песен!
Какъв е тоя винтил и за какво са го сложили японците!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Апр 2011, 21:19 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 231
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Пич, кажи по - точноза кво стаа на въпрос. Какъв винтил? къде се намира и т.н?

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Апр 2011, 21:36 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4295
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Vinnie написа:
Пак същия проблем - минавам 100Км и пак старата песен!
Какъв е тоя винтил и за какво са го сложили японците!
Ами сложили са го, защото е трябвало и така са преценили :) или най малкото, за да не може всеки втори диагностик да ти оправи колата с чистене на грешки ..
Между другото, можеш и сам да си ги чистиш, с откачане на акумулатора и натискане на спирачката, ама ефекта ще е пак няколко километра и такааааа, докато намериш някой да ти оправи помпата . ..
Иначе има голяма вероятност, да се сдобиеш с резервни клапани и вентили, които да си разкарваш в жабката .. :D

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2011, 10:03 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 24 Авг 2010, 11:22
Мнения: 16
До този клапан/винтил или каквото и да е това стигнах след всички посетени майстори, диагностики в Плевен и т.н. "това трябва да е " :evil:
Изображение
А същевременно горивния филтър е сменен - каква е логиката тази лампа пак да ми свети при условие че няма вода в тази помпа - снемена е! Още отначало като я взехме светнах - като запали и гасне .
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2011, 13:08 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4295
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Vinnie написа:
До този клапан/винтил или каквото и да е това стигнах след всички посетени майстори, диагностики в Плевен и т.н. "това трябва да е " :evil:
Не се ядосвай, не е и това :) и по добре, защото е 700 и кусур лева ..
Този клапан ако не работи, сутрин няма да можеш да я запалиш и с 3 акумулатора, вързани успоредно .. :D
И изобщо четеш ли какво ти пишем, или си правиш само изводи от диагностиките ? :?:
Ще ти го кажа още веднъж, току виж си го разбрал ..
Спри да си даваш парите за диагностики, нищо няма да откриете ..
Трябва ти майстор помпаджия, да ти оправи помпата ..

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2011, 13:32 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 24 Авг 2010, 11:22
Мнения: 16
Премасито е на бащами - харесва мазда, такава иска, много му харесва, надеждни са, здрави са - но както виждате е импулсивен и стават такива работи.
Аз си имам 626 GF 1,8i от 6 месеца - само наливам и карам - никакъв проблем :lovemazda:

До сега - консумативи, ремъци и т.н. + датчика на коляновия вал (първия заподозрян проблем :oops: )- сменени.
Един "майстор" направи "принудително запалване" с една жица по средата и към акумулатора - щях да го убия.
На платформа до Плевен. Там диагностика и изчистване на грешките - още 120 лева.
До Търново за регистрация и точно в КАТ спираме и до там - заливам с вода и след 1 час - запали без проблем.
И това е за сега.
Според диагностика в Плевен или е винтила или е EGR. :!:
Същевременно бивш собственик на Премаси в Свищов ни заяви - "докато не смених помпата не се оправи" - и аз вече съм убеден че е това.
Тоя дето я продаде от Враца даде информация днес че същата помпа я има Опел Астра (полицейските) с двигател на Исузу или как се води незнам.
Гледам обяви - приличат - ама като незнам какво да правя :? :oops:

Къде да търся сега такива майстори - бивши собственик каза че докато я е имал - никой не се занимавал с електронни помпи и за това си взел втора употреба помпа! Ако някой знае къде има майстори моля помогнете


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2011, 09:52 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4295
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Vinnie написа:
До сега - консумативи, ремъци и т.н. + датчика на коляновия вал (първия заподозрян проблем :oops: )- сменени.
Един "майстор" направи "принудително запалване" с една жица по средата и към акумулатора - щях да го убия.
На платформа до Плевен. Там диагностика и изчистване на грешките - още 120 лева.
До Търново за регистрация и точно в КАТ спираме и до там - заливам с вода и след 1 час - запали без проблем.
И това е за сега.
Според диагностика в Плевен или е винтила или е EGR. :!:
За да спреш до тук с купуването на излишни части, ще ти кажа какво да направиш ..
След празниците палиш колата (на студено) :) и отиваш пак в Плевен ..
От там хващаш пътя за Троян, качваш и спускаш Беклемето и на Карлово хващаш пътя за Пловдив .. :D След което ми звъниш по телефона, да ти обясня къде да я докараш, като преди това ми се обаждаш на ЛС да ти дам номер .. :)
След това правим помпата и си тръгваш щастлив, защото на топъл мотор, само докато вкараш ключът в патрона и тя е запалила .. :mrgreen:
На връщане може да минеш през Шипка и Габрово, мисля че от там е по пряко ..
На места е по стръмно изкачването, но маздата ти вече няма да се плаши от баири ..:lol:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2011, 18:10 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 24 Авг 2010, 11:22
Мнения: 16
Един последен въпрос?
Възможно ли е да се сложи дизелова помпа от по-мощния вариант rf4f - 101кс. или 110 ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 03:54 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Мар 2012, 03:27
Мнения: 2
Местоположение: France
Здравейте на всички реших да не създавам нова тема защото проблема ми е сходен! Днес купих на баща ми Мазда Премаци 2002 година 2.0 101кс. дизел. Клолата е с проблем неиска да пали , собственика каза че след големите студове нафтата е замръзнала и от тогава е спрала да пали ! Купих я много евтино спрямо пазарната цена , колата се намира в франция, въпроса ми е евентуални проблеми ,като пробвах и развъртах клапана на по горната снимка и след малко припомпване на помпичката върху горивния филтър качва нафта, след това свлих датчика които е по долу с клапанчето фонкционира , при развиване на дузита не пръска нафта, атак с стартов спрей в въздушния филтър препалва и гасне, а без само върти и не пали ! Има и една лампа която свети постояно в книжката пише че е за горивния филтър! Колата ще се прибира с автовоз до пловдив или пазарджик но баща ми е в бургас ще ми се поне да пали и да може да си я докара до бургас сам че става въпрос за възръстен човек и не ми се ще да търси човек с платформа да го натоварвам допалнително! Моля ви не успях да намеря елкон с букса за мазда и софтоер каже те ми евентуални решения ако някой се е сблъсквял с подобен пролем! Блягодаря предварително.
П.С. Извинявам се за првописните грешки , пиша с преводач от латиница на кирилица!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2012, 15:10 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Мар 2012, 03:27
Мнения: 2
Местоположение: France
помпата е
RF4F 13 800
VE4/1E2200RND502
1 096500-5020 7
10C01112 6
ако проблема е в помпата има ли оправяне че като чух цените и ми станa лошо


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2017, 19:24 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2010, 09:22
Мнения: 77
skype: LoL_MaFiA
Сори, че вдигам толкова стара тема ама ми трябва диагностика за Премаси в Пловдив. Някой да даде мнение и координати моля.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Юли 2017, 17:32 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Юли 2017, 17:22
Мнения: 1
Местоположение: Варна
Здравейте! Имам нужда от ремонт помпата на моето Премаси 2.0, 101к.с. дизел. Ако някой от вас колеги се занимава моля дайте координати или тел.номер. Имам една резервна помпа която мога да изпратя с куриер! Симптомите на колата са същите като изброените досега в темата .от Варн съм но няма значение бих дошъл или изпрарил навсякъде стига да ми кажете че се ремонтират! Благодаря ви предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Авг 2017, 08:20 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Авг 2017, 18:40
Мнения: 7
Местоположение: Бургас
Колега аз съм със същия проблем, и вече говорих с Martod ,на него ще пращам помпата си та ако решиш говори с човека.Аз съм от Бургас


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2017, 22:15 
Offline
любител
1998 Mazda 626

Регистриран на: 26 Дек 2009, 23:15
Мнения: 34
Местоположение: Стара загора
skype: penko14
За ремонта на помпата при трудно палене топла, има описание в чуждите форуми. Помпата не се сваля от колата, нищо не се разглобява и ремонта почти нищо не струва. Давам жокер форума е беларуски за мазда премаси. Който го мързи да чете дава пари по измислени майстори.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Ное 2017, 21:31 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 215
Местоположение: Бургас
Като пусна жокета колега, пусни и един линк :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Дек 2017, 19:48 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Яну 2015, 11:20
Мнения: 25
Местоположение: Кърджали
Здравейте, колеги! Търся задна стабилизираща щанга за Мзда Premacy. Ако някой има, или има идея къде мога да намеря, нека пише.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб