Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 14:54

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2008, 19:08 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Дек 2008, 18:37
Мнения: 1
Здравейте всички

Днес се регистрирах в този форум.Четох доста из форума но неплучих инормациатя която искам -затова ще пусна темичка.

Предстои ми евентулана на Mazda Premacy 2.0 ditd - 1999 г.

Моля ви дайте съвет , колата е от автокъща, пише 4е е на 156000 км и т.н.

Кажете ми какво трябва да се гледа при покупка, капризни ли са тези дизелови мотори.

Разхода как е на този ван градско/извънградско ? Тези 90к.с. не са ли му много малко ? Този вдигател няма ли да се тормози и да погорва доста?

А поддръжката много ли е скъпа?

Благодаря на всички отзовали се предварително.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2008, 23:48 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Апр 2008, 01:14
Мнения: 25
Местоположение: Карлово
Здравеи колега имам такава кола от 5 години и мога да ти кажа че съм много доволен.Съмнявам се колата да е на 150000 но ти си знаеш.Моита е на 230000 реални защото си я взех нова от стар мотарс. Скъпи части и малко дефекти това е !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2012, 13:32 
Offline
любител
2003 Mazda Premacy

Регистриран на: 28 Фев 2012, 13:11
Мнения: 10
Местоположение: Varna
аз имам mazda premacy 2.0 2003g. 101kn. преди 6 месеца си я вкарах от германия това което мога да ти кажа е че е малко тромава понеже турбината се задейства на 2500 оборота разхода зимата е около 8на 100 градско и около 6 извън а сега е под 7 малко трудно се намират частите като двигател е супер проблема е във помпата има един клапан които струва 300лв. и турбината също правела проблеми но като цяло вана е много по добър вариант от zafira pikaso nisan tino micubihi speistar последните две са със reno двигател смяна на масло със филтъра ремъка горивен филтър въздушен и на купето + двете биелетки 440лв. със труда е майстора ми е познат не ми взе много за труда
доволен съм от вана има място за количката багажа и за сега нямам проблеми а единия диск нов е 16 лв. наклатки задни около 30 лв.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2012, 20:15 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2010, 18:14
Мнения: 47
Местоположение: Бяла Слатина
skype: fiuri1
Мога да кажа за разхода (66кв/90коня-2000г) :
Когато я взех преди година и половина разхода ми беше около 6/100 комбинирано.
До този момента не бях карал дизелов автомобил.
Махнах катализатора, смених маслото с 5W30 и сложих спортен въздушен филтър J&R (панелен) , добавка 1мл/1литър дизел (някаква зелена от ОМВ) и разхода падна на около 5.6/100км комбинирано.
След това сложих една ламаринка на EGR клапана и Маздата леко се поотпуши в ниските обороти и разхода падна на около 5.2/100км комбинирано. Карах около 12 хиляди км и при смяна на гумите забелязах, че предните са леко поизносени отвътре. Взех си нови гуми Pirelli cinturato p1 185/65/14 и минах на реглаж на предницата. Инерцията се подобри.
Понеже ме вълнува разхода се навих да си взема и алуминиеви джанти. "уж по-леката джанта+гума, като собствено тегло, подобрявала динамиката на автомобила" - в това не вярвах, докато не смених металните (7.7kg) с алуминиеви (6.0kg) .
В момента разхода е около и <5/100 комбинирано. Естествено има и значение стила на каране, гледам да карам с около 90-100км/ч с плавно ускорение и без излишни изпреварвания. :)
За качеството на родния дизел - няма да коментирам. С дизел от Ромпетрол (дано не прозвучи като реклама) , съм свалял до към 4.5/100...

_________________
Mazda Premacy, 2000, 2.0 DiTD, 66kW and Mazda CX-5, 2.2D, 150ps


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2012, 12:57 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Дек 2011, 13:03
Мнения: 2
Аз купих енда такава, произведена 2001 и имам следните впечатления:

Возията на колата е прилична. Широко е и има къде да натовариш багажа на домочадието. Комфорта е добър. Мотора работи много добре. Пали и в най-големите студове без сериозни забележки(на няколко пъти тази зима ми се наложи да задържа 2-3 секунди на стартер докато развърти). Разхода ми се движи между 5.2 и 8(завизи от температури, градско или не, каране и т.н.)
Като динамика мненията са различни - за мен е сравнително ОК. До 1500-2000 оборота е като мъртвец. След това е нормално. Изпреварването не се прави с настръхнала коса и свито сърце :) Над 160 не съм вдигал. Изглежда ми малко нестабилна над тази скорост.
Малко по-шумна е в купето, но се свиква. Имам предвид, че мотора се чува вътре повече отколкото ми се иска. Като всеки по-стар дизел си има подрънкващи кори. На моята подрънква предното табло и се чудя как да го оправя. Замислил съм някои неща, та да видим.
Подържката и е като на стара мазда - нормални цени. За сега съм сменял масла и филтри биалетки и амортесьори(дано не ми се налага нищо др.). Малко по-скъпо от митичния голф ;). Имам леко почукване при въртене на волана на място. Чука като лагерче. Като го оправя ще споделя. Вчера ми светна лампата на АБС. Вероятно е зацапан датчик. Ще го гледаме и него. Климатик пълних. Събира 650 грама.

В общи линии това е. Колата е перфектния баланс между предлагано качество, екстри, разходи и цена. За момента смятам, че съм направил правилния избор. Естествено ако можех да си го позволя бих взел 5ца, ама нямам.
Ако има нещо конкретно питай. Ако мога с радост ще отговоря.

При покупка ти предлагам да гледаш: Ако идва от Австрия - за ръждички тук там, отдолу най вече. Ако е от Италия, за изгорелио пластмаси. По принцип мотора е добър и изобщо не пуши. Останалите неща като филтри, масла и подобни дребни неща за да съдиш как е гледана са ясни. Километрите вероятно не са 150-160. Все пак колата е на 13 години, а никой на запад не кара по 10-12 хил годишно. Това обаче не е проблем. Има коли дето на по 500 К са си в прекрасно състояние.

Успех ти пожелавам :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2012, 09:58 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 226
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Примака е чудесна семейна кола. Гледай за ръжди отдолу по вратите, задните вежди и вратата на багажника. Покарай я малко да загрее и след това се опитай да я запалиш топла. Ако пали трудно топла има проблем в помпата. Частите са като на повечето коли, мотора е здрав и не е капризен. Успех.

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2012, 10:04 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
Към минусите може да сложиш това, че трябва дай сипваш само каяествена нафта. Забрави за тубата от Пешо ;)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2012, 01:47 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Юни 2011, 11:19
Мнения: 89
Местоположение: варна
1 година разходи - колата я купих 11г. от италия:
-ремонти +2 летни гуми - дребни 300 лв.
-масла обслужване -100 лв.
-ремонт климатик /не работеше като я купих/ - 400лв.
-данък - 60 лв.
-гражданска 150 лв.-варна
-винетка -76 лв.
-преглед -около 50 лв.
Така грубо около 1000 лв. на година ,аз като сменя ангр.ремък/500 лв./ до година и 2 зимни гуми /200лв./-пак около 1000лв. ще отидат.

_________________
Ако нещо е трудно, ще го направим,ако е невъзможно ,ще отнеме малко време.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2012, 08:37 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
А този ремонт на климатика защо толкова пари? Компресор ли смени?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Апр 2012, 19:27 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Дек 2008, 17:55
Мнения: 21
Местоположение: Burgas
колеги,как се изолира този EGR клапан?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Апр 2012, 08:35 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Юни 2011, 11:19
Мнения: 89
Местоположение: варна
Радиатор на климатика/240лв. ,фреон80 лв.,ремъци/10лв. и демпферна шайба/30 лв. от моргата + работата = 400лв.

_________________
Ако нещо е трудно, ще го направим,ако е невъзможно ,ще отнеме малко време.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2018, 15:36 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
Някой има ли отзиви между Mazda Premacy 101 к.с. дизел и Opel Zafira 2.0 DTi 101 к.с. .
Трябва ми кола за рибар . Интересува ме коя е по-висока и евентуално лични впечатления като возия, еластичност на двигателя.

Mazda Premacy 101 к.с.

Opel Zafira 2.0 DTi 101 к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2018, 00:10 
Offline
любител
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 27 Окт 2010, 17:32
Мнения: 78
и двата модела са ниски и неподходящи за лек офроуд. Относно двигателите маздата е по-безпроблемен дизел, ако държиш на опел търси 2.2 dti със 125 кс.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб