КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=44&t=27599
Страница 1 от 1

Автор:  mollovg [ 07 Ное 2011, 20:26 ]
Заглавие:  Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Здравейте,

Току що се регистрирах в този форум. Проблема ми е следния ако някой може да помогне. Купих си Мазда Демио преди около две седмици всичко беше добре но от вчера отказаха да ми работят късите и следователно дългите светлини може би защото са на една крушка. Когато завъртя лоста за габаритите те се включват но като го завъртя за късите светлини седят на габарите. Незнам защо стана така тъй като не съм пипал нищо. Може би е от изгоряла крушка или е някъде в електриката. Ако можете да помогнете ще съм благодарен.

Жоро

Автор:  phobos [ 09 Ное 2011, 08:08 ]
Заглавие:  Re: Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Здравей, колега.

Според мен ти е изгорял бушона за фаровете.
Габаритите не използват същият бушон и за това работят. Нормално е да останат да работят, като завъртиш врътката на положение за фарове.
Вероятно е изгоряла някоя от крушките и за това е "заминал" и бушона.

При мен този бушон е отпред в коша на двигателя в малка черна кутия близо до акумулатора и е заедно с още няколко бушона. Този за фаровете е с надпис HEAD 20A. Твоята кола е малко по различна от моята и може да има разлика, но като за начало виж бушона.
Поздрави

Автор:  mollovg [ 09 Ное 2011, 20:28 ]
Заглавие:  Re: Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Здравей,
Благодаря много за отговора. Проверих крушките и на двата фара и са си ок, даже взех нови крушки и ги сравних според мен са еднакви. Ще провера бушона все пак. Благодаря отново.

Автор:  rally86 [ 09 Ное 2011, 21:47 ]
Заглавие:  Re: Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Ако не е от бушоните,то ключа за светлините ти прави номера

Автор:  mollovg [ 10 Ное 2011, 19:36 ]
Заглавие:  Re: Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Здравейте,

Благодаря за отговора. Не е и бушона не са крушките защото крушките светят по-принцип като дръпна лоста към мен но като го бутна към таблото не работят. Имате предвид лоста на кормилото прави проблеми ли?

Автор:  phobos [ 10 Ное 2011, 21:32 ]
Заглавие:  Re: Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Ами щом бушона и крушките са в ред остават само три неща:

1./ Както колегата rally86 ти е писал - превключвателя (лоста) на кормилото ти прави проблем;
2./ Във веригата на фаровете има и едно реле, което включва светлините при завъртане на лоста. Според схемата го дават, че се намира някъде в коша на двигателя, но лично аз не съм го търсил и не го знам къде е;
3./ Почти невъзможно ми се струва да е проблем с кабелите.

Ами то това е, друго няма.
Веригата е акумулатор -> бушони -> ключ(лост на корилото) -> реле ->лампи

Автор:  kapnilov [ 10 Ное 2011, 21:46 ]
Заглавие:  Re: Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Здравейте,от утре може би и аз ще съм собственик на Демио 1.3,2000г.Колега относно твоя проблем намирисва ми че може да се е загубила някоя маса и провери както казват покрай релето щом има ,огледай му клеймите замери какво идва отпред и след него превключва ли?Ще се мъчим който с каквото може да си помагаме.Като намериш къде е релето споделяй.

Автор:  kapnilov [ 11 Ное 2011, 23:16 ]
Заглавие:  Re: Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Здравейте отново,вече съм и аз със МАзда Демио,готина е,днес като я вземах и стана проблем единия фар ан къси и дълги направо маждукаше.Пказа се ,че му липсва -стабилен - или има отечка.Пуснах един кабел от - до единия край на халогенната крушка и се оправи засега.Като разбера откъде е отечката ще пиша.Минах кън 300км с Демиото ,засега впечатлнията са ми ,е е готино автомобилче.Изгори ми за тези 300КМ към 17л.бензин.Налях му от ОМВ 100окт.

Автор:  rally86 [ 12 Ное 2011, 09:08 ]
Заглавие:  Re: Проблем с Мазда Демио 1.5 2000 г.

Колега можеш да провериш ключа като му откачиш буксата и с пробна лампа установиш първо кое краче е плюса и след това с да видиш и кои са крачетата към габарит,къси и дълги,взимаш една жица,от инсталация,заголваш я и я слагаш на плюса,другия и краи отделяш само една жичща от всичките и почваш да подаваш към другите крачета,ако проработят фаровете вече работата е ясна че е ключа.Това с едната жичка се прави в слючаи че има някъде късо да играе ролята на бушон и да се стопи а не да запалиш инсталацията на колата.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/