Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 26 Май 2018, 04:28

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2018, 07:53 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Яну 2018, 07:41
Мнения: 1
Местоположение: Ловеч
Уважаеми съфорумци,
Изчетох редица теми за проблем с паленето на Mazda Premacy при топъл двигател, но при мен ситуацията е друга. Притежавам този автомобил повече от три години, паленето никога не е било проблем и при +40, и при -30 градуса. От октомври миналата година, при първото падане на температурите(под 10 градуса), колата не може да пали. Купих нов акумулатор и при продължително въртене (около 20-30) минути припалва, работи около минута, след което гаснее наново. След още един курс на въртене - около 5 минути, пали и няма проблем. Час, два(в зависимост от това, колко е студено времето) в покой, упражнението се повтаря.
Водих я при редица майстори, никаква файда. Първо твърдяха, че са подгряващите свещи - сменихме ги. После сложихме възвратен клапан на горивния филтър. След това били дифтунгите на дюзите - и от тях не е. Последният майстор подозираше, че проблемът е в датчика на коляновия вал, но не може да направи диагностика на колата, за да установи проблема. На таблото свети лампичката на двигателя.
П.П Последният път, когато температурата беше под нулата я дърпахме в продължение на 30 километра и не запали. Запали на стартер.
Моля, ако някой е имал такъв проблем, да даде някаква насока, къде да търсим болката.
Предварително благодаря.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2018, 17:31 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Яну 2012, 14:21
Мнения: 20
Местоположение: гр.Добрич
skype: asddido
Свържи се с професор martod, от форума, само той ще ти помогне. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2018, 08:45 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4239
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
churkov написа:
Уважаеми съфорумци,
Изчетох редица теми за проблем с паленето на Mazda Premacy при топъл двигател, но при мен ситуацията е друга.

П.П Последният път, когато температурата беше под нулата я дърпахме в продължение на 30 километра и не запали. Запали на стартер.
Моля, ако някой е имал такъв проблем, да даде някаква насока, къде да търсим болката.
Предварително благодаря.

Трябвало е да изчетеш и темите за проблем с паленето на студено и щеше да избегнеш всичките драми . :)
Проблема е в релето управляващо SPV клапана, така че болката я търсете в бушонното табло на левия подкалник, релето е с надпис В4В5, най външното реле в кутията, откъм предното стъкло на колата .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб