Здравейте, четох за този проблем в подобни теми, но поне аз не намерих случай в който колата се кара само на бензин. Проблема е от около 6 месеца, като се задълбочи напоследък. На кратко /ще се опитам поне/: -в началото без видимо на оборотомера или усезателно пропадане на същите, от ауспуха през определен интервал от време се чуваше съвсем леко ,,пуфкане", плюс придърпване в ниските. -преди седмица пуфкането се усили, мощността почти не забележимо падна и започна едно предърпване в ниските, не светеше никаква грешка, СМЕНИХ свещите с NGK иридиеви. На пръв поглед нещата се оправиха поне с придърпването /след 300 км по магистрала/ светна ,,чекичан лампата" и заби тотално муцуната, прибрах се изтрих грешка Р0421. - След изтриването на грешката мощността се завърна макар и не на цяло, но също като преди да сменя свещите. Проблема се повтори след 3 дни, пак по магистрала. Забелязах мирис на суров бензин, и ,,пуфкането" сатана по на често и малко по-осезателно.
-Сигурен съм в горивото карам с А100 от проверена бензиностанция, за проба тъй като остана почти на резерва налях от друго място, никаква промяна нямаше. Знам, че най-лесно е да сменя кабели и бобина, но според Вас те ли са по-вероятни или например първата ламбда, или пък да е умрял катализатора. Надявам се да не е, защото до колкото разбирам първата лабда се оплаква, а не втората което би било по категорично за диагноза катализатор. Освен това на последния технически преглед, човека се учуди че газовете били супер, та за някви 2000 км. да се скапе от изведнъж, без никакво премигване на лампа и запис на грешка - не знам? -Не смуче въздух от никъде проверено е вече, освен това съм измъквал буксата на дебитомера и другата до него, веднага записа грешка а оборитите съвсем се побъркаха, тоест дебитомера видимо работи. Антифриз има, не е прегрявана и карана с повече от 3500-3700 оборота в последните 2 години откакто е моя.Въздушния филтър, задно със свещите и маслото го смених. По отношение на дюзите не ми се вярва да е от ,,пикаеща" дюза, защото както казах след изчистване на грешката ускорението се завръща макар и не на цяло. Въпреки това сложих добавка ЛикиМоли за инжекцион и пак изтрих грешката, днес пак на магистралата след 30 км с около 3000 оборта, уж да продуха, но ...същия филм пак светна грешката, и се върнах достраша ме да не ме остави някде хептен. Не претендирам, че съм много вещ с колите, затова се извинявам ако съм изръсил някой бисер. Та мога да отделя 200 лв. за кебили и бобини или пък да си купя ламбда, за другите сценарий трябва да посъбера кеш вероятно. Та събирам мнения кое първо да сменя, като по-вероятен проблем. Сега някой ще каже да я вържа на диагностика и да се видят лайф данните, но не познавам достатъчно кадърен, който не просто та гледа умно параметрите и да си насосва, а да знае какви трябва да са нормалните стойности на параметрите при изправен двигател / ефекта на малкия град в случая Пазарджик, разбирачи много правачи малко/.
|