Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Мар 2024, 11:01

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 110 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2010, 12:50 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 20:17
Мнения: 67
Местоположение: София
Това изглежда страхотно удоволствие! :)

_________________
Mazda 323f BG


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2010, 15:44 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
и доста скъпо колега

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2010, 18:18 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
Привет пак съм се заровил в маздето , след като другия проект ( Кордоба 16вт 4х4) изкара 327 коня на колелата. Да ама си е лятна кола, върви плашещо,но няма земна сила да ме накара да я карам на мокро тази кола , камо ли на сняг .

След несполучливия сезон миналата година ( все ме предаваше на хубавия сняг, а сняг нямаше много ) , зарязах колата през м. Март с строшено турбо и неработеща хидр. рейка.

Онзи ден запалих колата , и автоматично ми се вдигна адреналина. за час турбото беше долу, и двете с това от миналата година са с заминали лагери.Проверих внимателно да няма нагар или липса на достъп на масло, но не е това причината , Причината е ЕГНто на турбините , все пак тези коли са 1988 г . Както и да е заминаха турбините на майстор , частите са измити, и всичко се проверява да е изрядно. Следва всеобщ преглед на всички детайли и ако нещо не е наред , колата няма да излиза от гаража.


Следва смяна на рейка , масла, филтри, ремъци, и чакаме снега. Ако остане време, ще се преправи на полиуретан окачването и това ще е .

Поздрави

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2010, 19:17 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Браво браво, явно 2010 е годината на сриване на турбини на Мазди :)
Може да пишем още една IHI VJ9ка в актива на мъртърците :P

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2010, 16:01 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
привет и помощ , търся VJ 11/14 ( форд проуб и мазда 2.2 ) за да направя хибрид. ,ако някой има разглобена или счупена такава с здрава студена част моля нека пише .
:lovemazda:

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2010, 20:13 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Ное 2006, 21:03
Мнения: 41
Местоположение: nedelino
skype: sikaramitev
точно тази VJ11 имам 150 лв и я получаваш
на исузу трупер 2.8 ТД с 4Jb1/т1 мотора турбината е идентична ( и студената часр ) са 1:1 IHI RHB5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2011, 09:58 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2011, 09:49
Мнения: 19
А какво е предимството на хибрида VJ11/VJ14?
И аз ще правя турбото на GTX-а скоро, а гледам, че по чуждестранните форуми пишат доста за този вариант?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2011, 16:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
IvoGTX написа:
А какво е предимството на хибрида VJ11/VJ14?
И аз ще правя турбото на GTX-а скоро, а гледам, че по чуждестранните форуми пишат доста за този вариант?



хмм
това което се опитвам да постигна е по ниска скорост на вала на турбината , при едно и също налягане - в моя случай - 0.6-0.8 бар . Тъй като не намерих 11/14 за да направя хибрид, сложихме гаретска перка с 2 мм по голяма и разтъргахме студения охлюв. Аз карам на сняг , и ми трябва респонс на турбината , а не чиста мощност във високи обороти. Тъй като държа колата под надув 3-4-5 мин без да връщам особено много , товара на тубината е особено голям. малкия размер на перката на vj9, не позволява опорния лагер да е голям и това води до по-бързото износване . май е това...

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2011, 16:57 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
http://www.youtube.com/watch?v=AiceowMFZ7Q това е горе долу как стоят нещата ама това е клип от преди 2 зими .... :oops:

не съм имал шанса да карам тази зима още , ще има още клипове .

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Яну 2011, 17:39 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2011, 09:49
Мнения: 19
С абсолютно същата цел се ще се използва и мойта. :)
В момента предстои пълен ребилд на двигателя, частите трябва да пристигнат тези дни.
Турбото естествено е за ремонт и затова търся решения за него в момента и живот и здраве - февруари на цветна заварка :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2011, 14:23 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
ако караш по софия се обади , ще се радвам на направи маздите 3 броя зимни :)

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2011, 21:16 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2011, 09:49
Мнения: 19
От София съм, да.
Ще се чуем като е готова, а може и преди това, ако раздаваш съвети :)
Телефон, нещо?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2011, 21:38 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Уф, ако ще давате съвети... дайте един и насам, че не можем да се оправим с изкарването на мощтността от вала към кутията. Вече за n-ти път сменяме притискатели и дискове и няма оправия :( Мине ли 4000об/мин и всичко приключва вмигом :?

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2011, 12:18 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2011, 09:49
Мнения: 19
Какво се случва?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2011, 19:38 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Оборотомера тръгва към лютеницата, а скоростомера не го следва :unsure: :cry_:

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2011, 21:14 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2011, 09:49
Мнения: 19
Не е добре..
Оригинален ли е? По колата има ли нещо... Виждам, че ги усещаш нещата и няма какво да ти говоря за усилени притискатели и по-големи площи на триене...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2011, 19:03 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Окт 2010, 22:18
Мнения: 14
skype: baikara777
здражеите момчета аз и 1 мои приател стегаме такава мазда но беше само на предно и искахме да стане 4x4 ж послетствие разбрахме 4е копетата не сафпадат намерих ме ново но сега ни.сервизирахме двигатела нови сигменти,довдигачи,гумички на клапани и тн.но ни трябва маслена помпа дали може някои да помогне та да хванем този сняг да попарзаляме.ще сум ви мн благодарен ако помогнете малко. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2011, 12:26 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
vili написа:
Уф, ако ще давате съвети... дайте един и насам, че не можем да се оправим с изкарването на мощтността от вала към кутията. Вече за n-ти път сменяме притискатели и дискове и няма оправия :( Мине ли 4000об/мин и всичко приключва вмигом :?


понеже не казваш какво сте правили на маздата за да повишите нейната мощност не мога да ти кажа , какъв тип съединител ти трябва. може да се мине само с усилване на притискателя, има хора тук в софия го правят това нещо. Хубаво е да се направи с нов притисккател. ако е чак много мощна , може да се направи и керамика , но все пак. . . какво е правено по колата.

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2011, 15:03 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Съединителя почна да се предава още като преди да и бяха правени някакви големи промени, освен повишения бууст на оригиналното IHI, караше се на 1bar. След това по колата не е правени кой знае какво, освен IHI-то се предаде и сменихме турбината с Toyota CT26 (актуатор на 0,8bar), съответно с друг колектор освободен, генерация 63мм. Главата не е портвана, а са и леко позагладени ръбчетата, където беше нужно. От съответните неща, обикновения феродов се предаде твърде рано. Сложихме притискател уж stage 2, който дойде обаче с диск 215мм... та това му беше УЖ по-усиленото явно. Той също не устиска много, решихме че керамиката ще удържи, направихме диск и наковахме по 4 плочки на страна (общо 8 плочки), което според доста хора в комбинация с нормален притискател трябвало да издържи до към 350Nm въртящ момент, а ползвахме тоя притискател който е УЖ stage2 :). Да наистина един единствен път успя да задържи и това му беше...
Решихме да пробваме с обикн. серия, по-добра марка...сложихме AP, който също се издъни, и в общи линии нещата са това.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2011, 17:20 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Ное 2006, 21:03
Мнения: 41
Местоположение: nedelino
skype: sikaramitev
на мен ми става интересно , има нещо което си спестявате в обясненията .
ако наистина е така може да помислите за двудисков съединител т.е. да увеличите триещата повърхност - лесно е за изпълнение , трябва ви малко да почетете.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2011, 18:50 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Окт 2010, 22:18
Мнения: 14
skype: baikara777
моля пичове дайте савет от каде да вземем такава помпа.и как да надуем оригиналното турбо.мерси предварително


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2011, 11:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
gumata77 написа:
моля пичове дайте савет от каде да вземем такава помпа.и как да надуем оригиналното турбо.мерси предварително


нямам идея, може би нова помпа или по моргите, според мен от всеки един 1.6 мотор ще стане , но може на турбомаздите да е друга , заради увеличения дебит - пръскалки на буталата и маслена магистрала за турбото .

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2011, 11:40 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 06 Яну 2011, 09:49
Мнения: 19
http://www.car-stuff.com/mmparts/mazda- ... _pump.html - това успях да намеря.

Не знам от къде си, но ако си от София, можеш да отидеш в магазина на Симеон за японски авточасти - "Балкан Партс", те също могат да ти предложат нещо.
Помпата от обикновена BF-ка съм почти сигурен, че не става. А се сещаш, че почти няма вариант да намериш BF GTX в българска морга..

Успех!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2011, 16:33 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
Почти съм сигурен че е една и съща маслената помпа ама най добре е да се провери в каталог.

виж от 1.6 90 коня 8 кл. би трябвало да стане.

И.

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2011, 18:26 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Окт 2010, 22:18
Мнения: 14
skype: baikara777
мс момчета,а какжо да и пипнем да я накараме да тругне о6те преди да сме я сабрали 4е после да нея разглобяваме пак.от софия съм.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2011, 19:38 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Гледах ги помпите в EPC-то и на турбото я дават с различен парт номер. Иначе и аз си мислех, че трябва да са еднакви като тази на 323 BF 1,6i 105 к.с. Пратих му ги на момчето още след като пита, даже в ebay.com има обява на ~90$(без доставката) .

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2011, 10:22 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
gumata77 написа:
мс момчета,а какжо да и пипнем да я накараме да тругне о6те преди да сме я сабрали 4е после да нея разглобяваме пак.от софия съм.


тя сега 4х4 ли е , че нещо не разбрах... нищо не пипайте , една ревизия и това е. Може като колегата Vili да оправите портовете , но не дълбайте много. Главата като дизайн е много добра, както и валовете с малкото презастъпване също са перфектни за турбо злоупотреба. Оригиналното турбо ще се предаде на всичко над 1 бар , просто е малко и ако бъде накарано да задържи 1 бар до 6 800 об, обикновенно се разпада :) имам 2 такива в нас . за всичко над 0.8 бар - трябва хубава генерация, желателно е да се махне оригиналния филтър и да се сложи конусен , бензинов регулатор ..... Най добрия тунинг е да се свали интериора , моята кола олекна с около 80 кг само от седалки и мокети .

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Яну 2011, 10:24 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 10:30
Мнения: 46
vili написа:
Гледах ги помпите в EPC-то и на турбото я дават с различен парт номер. Иначе и аз си мислех, че трябва да са еднакви като тази на 323 BF 1,6i 105 к.с. Пратих му ги на момчето още след като пита, даже в ebay.com има обява на ~90$(без доставката) .


Аз го казах и по горе - като дизайн еднакви но като дебит може и да имат разлика. мерси за инфото все пак .

_________________
When Sideways is not enough :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2011, 09:24 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Окт 2010, 22:18
Мнения: 14
skype: baikara777
да 4x4 е.и ние махаме интериора и имаме бензинов реголатор милсим да го сложим.само ни треа 1 електроника да исхвурлим дебитомера


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2011, 14:03 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Окт 2010, 22:18
Мнения: 14
skype: baikara777
някой да продава електроника или някакви части.ако има да пише. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 110 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб