колега,кой ти пусна мухата за спортен колектор.аз един спортен филтър не можах да си намера за кседоса ти колектор.нищо рейсингово няма за маздите.дет вика колегата,не са спортисти маздунките.
значи,колектор се слага за повече обороти в определен диапазон.за да върви повече в ниските 4-2-1,във високите 4-1.не говорим за 4-2-2-1 и т.н.за да изкараш повече тяга и да има келепир от спортен колектор трябва да сложиш спортни вълове,спортна генерация.раздвижна ролка{за двувълов мотор},хубав спортен всмукателен колектор,по широк дросел за обем,филтърче,свещи и т.н.мога да ти изброя още но това са основните неща.след всичко това,ще ти трябва една добра настройка на колата,ремапване.тогава може да иzkaраш нещо от твоя двигател.за още повече мошност и здраво направен двигател,ще ти трябват спортни бутала,биели-подсилени,спортни лагери и т.н.
всичко това ти го казвам,защото предполагам,че искаш да си позасилиш колата и за да не се набуташ.по добре инвестираи в едни хубави зимни гуми да речем
за да не съм много of,ето кой може да ти направи колектор и генерация-
http://www.extreme-tuning.bg/index.php? ... subcat=196ако си решил да засилваш имай предвид,че пътя, по които тръгваш не е отъпкан.
за 5-10 коня първоначално бих те посъветвал,портване и полиране на главата,портване и полиране на дросела,порт и полиране на изпускателните отвори,нова по широка генерация,проходно крайно гърне,хубав(истински спортен филтър)по тънко масло,свещи -иридии,4-2-1 колектор.колектор без генерация няма абсолютно никав ефект,ама никав.отпушваш малко и във враската със старата ти генерация,пак одушваш мотора.ако после намериш и някой да ти ремапне колата,може да изкараш добри резултати