Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:19

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: 626 GC бегачка???!!!
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 02:09 
Offline
любител
1985 Mazda 626

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Колеги!
Опитах и почти успях да направя от една развалина "бегачка".
Преди три години си купих втората 626 GC.
Изкърпих я пребоядисах я и минавайки веднъж покрай една автоморга ми щукна да я направя "бегачка"-в моргата стоеше едно GD COUPE с FE DOHC мотор.
"Насадих" го и колата "тръгна" неузнаваемо...

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 02:53 
Offline
фен
Аватар
2002 Mazda Premacy

Регистриран на: 11 Яну 2010, 22:50
Мнения: 399
Местоположение: Лясковец, Велико Търново
Колега супер! Дай снимки, дай информация какво си бутал по колата.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 09:41 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Колега, браво...поздравление за ентусиязма.
От къде си и казвай, с какво може да помагаме.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 10:56 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Снимки имам но са от времето с ръждите и "малко" ме е срам.
Но в последствие капака на клапаните го боядисах прахово в червено и черно-стана супер а на кабелите за свещите пише 1989г. т.е. май-май са си на двигателя още от конвеира.
А за помощ- да писъх в "купувам" че търся цяла инжекция за FE DOHC защото GD-то е било търкаляно през таван и от компютара неставаше ништо.
принудих се и ни в клин ни в ръкав набодух 4-ри еднокамерни карбуратора от ALFA ROMEO.
Жигулите на времето по ралитата ми слагаха такива.
Но MAZDA-та в никакъв слчей не е нито Руско "менте" на FIAT нито Италианси макарон и ...
мъките ми започнаха....
Не че невърви-върви и то прилично за кола на нейната възраст но от 3000 оборота на горе старта й е доста "спънат" а сега ми "заминаха" и и ускорителните попи за разход на гориво няма да говоря... добре де средно от 6 до 20/100км. взависимост от карането.
Ужаса е пълен...

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 11:26 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Не се притеснявай, сложи снимки каквито имаш :)
Пишеш за еку-то че не е ставало, а имаш ли инсталацията, лошото е че трудно ще се намерят тези неща които търсиш :(
Аз също имам FE-DOHC, но си е на GD Купе. Преди година и нещо, на мен ми закъси ламбда сондата и ми се стопи почти цялата инсталация и аз търсих като теб, но накрая я възстанових.
Ще се оглеждам, ако забележа части ще те информирам своевременно, и ако с нещо друго може да сме ти от помощ сме насреща.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 12:33 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Колега драсни поне от къде си и малко снимки,има хора който с удоволствие биха ти съдействали..
Кофти е че тези модификаци GC и GD са на "изчезване".. :(:(
Но има с много търсене и пари се намира решение.
Успех от мен. =D> =D>

ПП.Аз карам GD и познавам още хора от форума с такива,идвай ако от София на срещите и ще се разберем.

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 12:37 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Колега сега се сетих нещо.
Спри се на Mega I,II и не си блъскай главата.. 8)
Има много изписано за нея. :mrgreen:

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 17:54 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Значи... каво имам...
Гол двигател и ништо друго.
О.К. ще снимам "коша".
Аз съм иначе от София и най-лошото е че моргата вече я няма и дали е прекратила работа или се е преместила някъде другаде немога да разбера.
А там можеше и да е останало нешто читаво от всичките части които ми трябват.
Някой ми беше казал че и механична инжекция от GD 2.0 8v би ми свършила работа но не съм сигурен.
А пък и чесно да си кажа след всичкия този кошмар псувни по адрес на макаронаджиите и изхабени нерви предпочитам да си станат нещата както са си измислени.
А дори и да стане с инжекцията от 8v GD би ми било като резервен вариянт още повече защото така поне няма да търся делко.
Аз се казвам Стефан но приятелите ме наричат Стеф.

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 18:04 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Здравей Стеф, а как си решил проблема с тоците... какво делко си и насадил и я караш с тези карбуратори, как си решил проблема със запалването?
Мазда нямат механична инжекцията, всички са електрически. Няма да ти свърши работа да вземеш еку и инсталация от FE 8V. Най-лесно наистина би било да приспособиш някакъв всмукателен колектор с дюзи и да сложиш стендалоун. Мегаскуирт е добра основа, цената на платка е вече достъпна и с малко играчка ще постигнеш доста добри резултати.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 19:17 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Нека и аз да допълния темата ако може.
Дори да намериш инсталация от FE 8V,ще се сблъскащ със следното:
- инжекторите от FE 8V са 188сс, до като на FE-DOCH са 330сс. - с една дума може да не достигне за да захраниш мотора след 3500-4000 обр./мин...
- делкото от FE-DOCH е коренно различно от FE 8V - при DOCH имаш 2 датчика на Hall - единия следи оборотите,а другия ГМТ на разпределителните валове.При FE имаш само един който "брой" на 4 пулса.
- ще ти е необходи му и бензинова помпа с подходящото налягане.
- има огромна разлика в ECU на 2-та мотора...

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 19:53 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Благодаря ви за съпричасноста колеги!!!
Снощи (малко преди да се регистрирам) говорихме с един фен на бързите стари Японски коли (само дето кара SUZUKI 1.3 DOHC 101hp.-заблуден е човека:))) ) та той ме насочи към форума с думите:"там няма начин да не ти помогнат!!!".
Сетне добави че и той ще потърси нещо.
И ето току що ми звънна и каза че е намерил почти това което ми трябва.
Тоест всички липсващ ми "салтанати" но от последната 626 (GF предполагам).
Дали освен фланец за смукателния колектор(защото съм 1000% убеден че няма да съвпадне) ще трябва да правя и други преустройства?
А за делкото каза че могло да се изолират някакви крачета в компютара.
Незнаел дали тази компютара "комуникирал" с арматурното табло но ако било така необходимото влизало в цената.
Какво ще кажете да рискувам ли (все пак е от MAZDA) и да се впусна пак в някакви приключения или да продължавам да търся?
п.п.
Как по дяволите се качват снимки тук (обяснете ми подробно и на прост човешки език-аз все пак съм дърводелец а не хакер:)))

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 20:35 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
не, не е добра идея от GF...там датчика на хол е на коляновия вал и следи директно оборотите. По-скоро при теб е да ползваш инсталация от GE 2.0(FS) защото нейните са в делкото и ще ти е по-лесно да приспособиш. А за инсталации и една камара части може да питаш Владо (rally86). Ако искаш тази седмица в четвъртък на срещата ела да се запознаем.

п.п имай впредвид обаче, че на GE FS мотор е с 115к.с двигател, и малко се обрича потенциала на мотора FE3N :(

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2011, 21:00 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Ще дойда ако мога и на място ще видите всичко(ще умирам от срам).
Там някъде в края на редицата ще е едно кафеникаво GC седан (след `85та).
До четвъртък и благодаря за всичко!
Стеф. или както ме знаят в махалата "Дългия с MAZDA-та"

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2011, 09:25 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
За мен ще е удоволствие да се запознаем.
Тъкмо ще видиш как и къде се провеждат срещите на форума и какви хора има там.Так и по лесно ще се получиш информация от някой.

Приятен ден и успех.

ПП: vili е прав за делкото,но моя съвет е пак да не взимаш нищо от GD поколение на горе.Нещата са коренно различни и вероятността е да направиш нещо е малка,поради факта че нещата за комуникация с ECU-то и датчиците на различните поколения е различно.
След време няма да ти хареса нещо и се минават идей за чипосване,за турбиниране...нещата нямат край :mrgreen: :mrgreen:
Търси само и единствено "основно" неща от GC and GD поколение....

ППП: Сега съм в проект за махане на оригиналната електроника на FE 8V и слагането на Mega EXTRA I... имам само 9бр. кабели които са ми необходими за да работи коректно мотора,останалите са ми излишни!!
Тези който са запознати знаят какво представлява тази електроника.С една дума може да подкараш всякакъв мотор с нея и да регулираш по-прецизно нещата от оригиналната електроника.

Не искам да те навивам за нея,просто нещата са много по лесни и бързи.

Успех....от мен.С каквото мога да съдействам съм насреща :mrgreen: :idea:

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2011, 23:28 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
0885628062 пробваи тоз телефон,аз от там купих глава за същия двигател,това е морга в Пловдив и имаше купе GD с всичко което ти трябва,но има и обява в продава за Мазда 626 купе пак с този двигател.Успех


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Мар 2011, 20:50 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Ако не си много на зор,ще те оборудвам с цяла инжекция и инсталация и всичко :lovemazda:

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2011, 23:17 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Не съм на зор Ralli86 мога да изчакам до след "ВЕЛКДЕН".
Просто ми писна от давене и от глъхнене и от реглажи през седмица и за това писах и разпитвах.
Ако искаш-да ти оставя координати за връзка и когато можеш да действаме.

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2011, 10:25 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
еми ок остави,като има резултат ще пиша или ще ти звънна

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2011, 11:28 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Телефона ми е : 0898925979.
Казвам се Стеф.

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2011, 22:07 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Здравейте Колеги,
мислех си аз че,глъхненето при 1500-2200 оборота е от сдали багажа ускорителни помпи на карб-овете но, се оказа друго- умряла горивна помпа. :evil:
Как разбрах...(?)
Тръгнах да покажа на един смешник че,"баба MAZDA" още може да хапе,напълних 1-ва(7500-7600 оборота),напълних 2-ра(пак на 7500-7600 оборота) и на 3-та при 5500 оборота,изведнъж заглъхна...
Отпуснах газта(без да изключвам от скорост) и след секунда-две пак я настъпих.
Напълних и 3-та предавка, вклиучих 4-та и при 5000-5500 оборота пак заглъхна.
Както и да е- показах на ГДЛф-аджията че, даже и на куц крак GC-то ми бие с много GOLF 4 GTI.
Прибрах се в махалата и разказах за глъхненето на един любител на Италиянските макарони,отовора му беше лаконичен и прост: "-помпа!!!"
Насадих горивна помпа от OPEL OMEGA 2.0 i 8v.
Налягане около 4 bar.
Глъхненето в ниските обороти изчезна(дори и разхода понамаля) но,се появи нещо ново...
Преди(със старата помпа) двигателя глъхнеше на скорост(от недостик на гориво) при 7500-7600 оборота(на място пълнеше оборотомера и държеше така до дупка 8000) а, сега при 7000 оборота(и на място и на скорост) звука се изкривява до степен на почти пищене.
Единственото обяснение(според мен) е че, обедниава горивната смес до параметри опасни за мотора.
Но какво да се прави ще избягвам гонките до като не си туря инжекцията и туй то...

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юни 2011, 23:08 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2009, 18:51
Мнения: 148
браво колега


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2011, 10:29 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
на мен ми намирисва отново на дебит на помпа !!! :? :? :? :? :? :? :cry: :idea:

При мен се получава подобен проблем около 6000. Звука на мотора рязко се променя и забива моцуна.
Това е така поради факта че се просто се "ограничава" дебита на инжекторите по електронен път и така се получава ограничителя.
Хайде успех :mrgreen:

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2011, 17:55 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
Цецо,бате,при теб незнам,но забравяш че,нямам никаква електроника,освен ел-ния часовник на таблото . :D :P
Така че,налягане има,но дебит няма.
Какво се получава-дроселите на карб-овете са отворени почти на 90 градуса(да речем) а, горивото недостига(има го,но е не достатъчно) и сместа започва рязко да беднее.
До като при старата помпа,явно горивото е свършвало тотално и за това се е получавало това глъхнене. :lovemazda:

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2011, 21:33 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2009, 18:51
Мнения: 148
пробваи с помпа с по голям дебит


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2011, 13:58 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
ДанчоМазда626GT написа:
пробваи с помпа с по голям дебит


Рекламират ми бензинова помпа от 124 мерцедес 3000cc.
Била и с по-голям дебит и с по-голямо налягане.

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2011, 18:55 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2009, 18:51
Мнения: 148
ами някаде към 7 бара прави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2011, 23:36 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
ДанчоМазда626GT написа:
ами някаде към 7 бара прави


Прав си колега!
Прави 6.5 бара и поплаваците на карбораторите неиздържаха...
Цилиндрите се напълниха до горе с бензин и двигателя ,,затегна,,.
В първия момент си помислих че, е блокирал, но след първоначалната паника помислих малко по-трезво и стигнах до единствената причина-удавяне с гориво(спомних си че,навремето,баща ми с москвича удави поплавак на карборатора и затягането беше същото).
Свалих свещите(бяхя мокри) и започнах да изсмуквам със спринцовка бензина цилиндър по цилиндър.
За по-лесно на трезчотка прикарвах всеки цилиндър към Г.М.Т.,е плискаше по малко бензин, но какво пък,мислех си-без фира не може...
Изтеглих бензина почти на 100% и реших да завъртя на стартер да до изхвърли каквото е останало-голяма грешка...
Откачих централния кабел от бубината и чукнах стартера.
Завъртя 2-3 пъти и в този момент явно е прехвърлила изкра от +а или -а на бубината и коша(който беше целия облян в бензин) лумна в пламъци.
явно ставам за пожарникар,защото ни поня как съм стигнал до пожарогасителя,нито как съм гасил,но в крайна сметка няма никакви поражения освен белия прах от пожарогасителя навсякъде из коша и двигателя.
Сложих си сещите и пак (но този път с откачена помпа) завъртях на стартер-запали с горивото,което е останало в поплаваковите камери а, аз започнах да оглеждам за стопена изолация на кабели и за други щети-не открих.
Сложих си опеловата помпа дадох на контакт и чукнах стартера.
Завъртя на удавен мотор и след малко пак затегна.
Явно са заминали поплаваците и сега лее цялото налягане в цилиндрите...
Утре ще се поразтърся за други карборотори и ще сменям масло иначе ще си имам неприятности с горене на масото-бензина разяжда всичко и най-малкото гумичките на клапаните ще заминат та дори и по-лошо може да стане...

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2011, 19:56 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
абе какви си ги сътворил бре :(

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2011, 22:38 
Offline
любител
1985 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 20 Мар 2011, 01:18
Мнения: 75
Местоположение: София България
skype: steffsteff72
californieca написа:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
абе какви си ги сътворил бре :(


Експеримента не беше успешен...
Но MAZDA и по-специялно FE3N мотора позволяват гаври(знам го от опит) до извесна степен :lovemazda:
Пък и детето до като не се опари,не спира да си играе с кибрита- нали(?) :D
Така и не се опарих качествено- експеримента на тема ,,626 GC бегачка,, продължа... :D :D :D

_________________
Жената сменям, колата-НЕ !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2011, 10:05 
Offline
фанатик
Аватар
2001 Volvo S60

Регистриран на: 14 Авг 2006, 10:26
Мнения: 3290
Местоположение: Бургас/ София/ Плевен
skype: lepermessiah81
:D изгори ли си веждите :D направо радваш ...

_________________
Blackberry PIN: 2239E13B


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб