Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Ное 2017, 10:31

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2012, 21:35 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2010, 18:14
Мнения: 47
Местоположение: Бяла Слатина
skype: fiuri1
Мерил ли е някой данните от turbo pressure sensor-а на Премаци 2000 кубика дизел 90 коня?

Има ли смисъл да се сложи ракъв регулатор?
Искам с малко да вдигна налягането на турбината т.е с +0.1.

Данните от turbo pressure sensor-а са:

до 2000 оборота 2.6 волта
на 2500 - 2.72
на 3000 - 2.92
на 3500 - 3.12
на 4000 - 3.30
на 4500 - 3.51
на 4900 - 3.72

с изключена букса на EGR-a 2000 оборота 2.71 волта, от което се вижда, че има леко подобрение с изключен EGR е ниските до 3000 оборота.
на 2500 - 2.81
на 3000 - 2.93
на 3500 - 3.14
на 4000 - 3.32
на 4500 - 3.52
на 4900 - 3.74

Според мен малко надува, ако някой е мерил или се навие да премери за сравнение - инфото ще ми е много от полза.
Също така ще е интересно, какви са данните при модела 101 коня... :)

_________________
Mazda Premacy, 2000, 2.0 DiTD, 66kW


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2012, 12:43 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Сеп 2009, 16:38
Мнения: 22
Регулатора на налягането с колко входа/изхода е? И pressure sensor-а, от който си изкарал волтажа можеш ли да кажеш колко кпа е?

Мисля, че може да ударим едно рамо за +0.1 нагоре без да даваш излишни пари за глупости. А и важното е да го държи равно се пак и да сработва нормално регулатора. Просто леееко да го поизлъжем


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2012, 12:54 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2010, 18:14
Мнения: 47
Местоположение: Бяла Слатина
skype: fiuri1
Мисля да е този модел: http://tuning-parts.bg/buust-kontroleri/134/ , или подобен. Точно +0.1 е идеята или:

на 2500 - 2.81@2.93
на 3000 - 2.93@3.14
на 3500 - 3.14@3.32
на 4000 - 3.32@3.52

Мислил съм за вариянта да се "излъже" компютъра чрез маниполация на данните от pressure sensor-а, но трябва да тествам дали ще има ефект. Ще кача снимка от самия сензор, ако по данните от него може да се разбере колко Kpa е. :)
С изключена букса на EGR клапана надува малко повече от 1500 до 2200 (2500) оборота и определено има разлика във вървенето до тези обороти.


Прикачени файлове:
Сензор.JPG
Сензор.JPG [ 24.88 KiB | Прегледано 4931 пъти ]

_________________
Mazda Premacy, 2000, 2.0 DiTD, 66kW
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2012, 16:45 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Сеп 2009, 16:38
Мнения: 22
Не на сензора ;) На клапана, който е вързан за гейта на турбото с колко входа/изхода е ;) това е замисъла. От там се регулира, а това просто го чете и казва на компа ти аджаба какво става. Замисъла е от друго място да се регулира. Така само ще объркаш компа да чете от грешните карти и можеш само да си убиеш колата с някой друг кон


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Юни 2012, 15:25 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2010, 18:14
Мнения: 47
Местоположение: Бяла Слатина
skype: fiuri1
Преди малко намерих време и погледнах - Регулатора на налягането е с 1 вход.

_________________
Mazda Premacy, 2000, 2.0 DiTD, 66kW


Последна промяна fiuri на 03 Сеп 2012, 16:20, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2012, 16:00 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Сеп 2009, 16:38
Мнения: 22
Като имаш възможност направи една снимка или изрови от нета, че за жалост нямам възможност в момента. Ако успея тази вечер ще потърся. Мисля, че можем да го измислим за налягането ,което искаш и да го държи стабилно така, че да има очаквания от теб резултат ;) И то за много по-малко пари от колкото си си представял :D Правил съм го на доста коли включително и на импреза врх сти преди няколко дни. Е там е малко по-опасно с налягането но 1 бар си ги държи стабилно със смесите, които трябва. Хубавото е, че има и подходяща авансова карта за дебита и налягането, което може да бутне турбото. При теб абсолютно няма от какво да се притесняваш. Дизела трудно ще го счупиш от налягане. По-скоро от нафта ;)

Един малък рестриктор ще свърши идеална работа при теб. Просто трябва да намериш няколко различни размера бургийка или рестриктори. Един приятел направи 5 броя от съчми :D Заспаха направо. В момента си има 5 различни съчми за 5 различни налягания :D Електрониката ги държи стабилно до 1.2 бара .. просто нататъка турбинната част се предава и започва да го разпада колкото и електрониката да иска да го компенсира.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2012, 17:46 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2010, 18:14
Мнения: 47
Местоположение: Бяла Слатина
skype: fiuri1
Днес намерих време да сменя горивния филтър и заснех регулатора:

Прикачени файлове:
Turbo.JPG
Turbo.JPG [ 61.11 KiB | Прегледано 4751 пъти ]



Червеното е гумено маркуче, а синьото метална тръбичка. Маркучето идва от тръбата, която води към интеркулера.

Вече монтирах регулатора. Определено има подобрение. Вече напрежението от буст сензора стига до 4.2 волта :) и чак тогава лостчето се мърда и налягането пада, като напрежението пада до 3.7 волта. Остава да видя как ще премеря (не разполагам с манометър) тези 4.2 волта на колко налягане отговарят.

Едит: Вече монтирах и манометър.
Без да "действа" бустконтролера (развита врътка) надува до 0.9 бара.
В момента съм понатегнал врътката и стига до 1.2 бара. :)

_________________
Mazda Premacy, 2000, 2.0 DiTD, 66kW


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2014, 06:44 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 971
Местоположение: Ст.Загора
Vizor написа:
Като имаш възможност направи една снимка или изрови от нета, че за жалост нямам възможност в момента. Ако успея тази вечер ще потърся. Мисля, че можем да го измислим за налягането ,което искаш и да го държи стабилно така, че да има очаквания от теб резултат ;) И то за много по-малко пари от колкото си си представял :D Правил съм го на доста коли включително и на импреза врх сти преди няколко дни. Е там е малко по-опасно с налягането но 1 бар си ги държи стабилно със смесите, които трябва. Хубавото е, че има и подходяща авансова карта за дебита и налягането, което може да бутне турбото. При теб абсолютно няма от какво да се притесняваш. Дизела трудно ще го счупиш от налягане. По-скоро от нафта ;)

Един малък рестриктор ще свърши идеална работа при теб. Просто трябва да намериш няколко различни размера бургийка или рестриктори. Един приятел направи 5 броя от съчми :D Заспаха направо. В момента си има 5 различни съчми за 5 различни налягания :D Електрониката ги държи стабилно до 1.2 бара .. просто нататъка турбинната част се предава и започва да го разпада колкото и електрониката да иска да го компенсира.

---


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2017, 16:16 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 136
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Може ли някой който го е правил и - Работи да го сподели и да го видим на живо снимано къде се монтира на 101 к.с. ДВГ Дизеловия разбира се ..... ?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб