KoRn_Val написа:
Така, както си тръгнал, с гледане ... няма да стане.
Отиди на едно дино и тогава гледай да не се фрапираш от видяното на екрана, но както си литнал в облаците... май ще те е срам да си кажеш конете дори. Само да поясня... дино-то не мери коне на мотора, а коне на главините или на колелетата в зависимост от диното. 163 коня на колелетата би значело над 200 коня на мотора при някакви измислени формули.
Иначе качи едно Z5 на диното на Хеед и гледай сеир... точно към 50-60 коня ще изкара преко сили
Лошо няма... човъркай си по колата, но недей се надъхва с клипчета в youtube и писаници по чужди форуми
Така е наистина, най-вероятно замерванията които гледах на Z5 са били по DIN, не на колелата
За момента няма и смисъл да качвам моята на дино - не съм направил нищо съществено, та да си струва парите и пътя до там.
Все пак при една бърза засечка 0-100 снощи се видя, че съм си свалил около 0,5с от времето, което още е далеч от заветните 10%, но мисля с една читава изпускателна система след катализатора ще може да се достигнат - вие как мислите?
А задължително гледам в youtube какво са правили другите и най-вече чета писаниците в 323f форума, защото не че се оплаквам, ама тук освен теория тук таме няма почти нищо във форума нагледно, пък и там сякаш всички са доста по-позитивни. Освен темата на rally86 имам чувството че всеки си човърка тихичко по колата в гаража и никой нищо не казва/показва
Пак давам английския форум за пример, където всеки си е пуснал една темичка с доработки и подобрения които са правили по автомобилите и като цяло може и да не са кой-знае какво, ама така много по-лесно може да видиш какво правят другите, да дадеш или получиш съвет, или просто да питаш нещо, за което не си струва да пускаш отделна тема.
mecan4o79 написа:
явно искаш вървяща евридейка,няма лошо.от колектора ще имаш файда,ако сложиш малко по широка генерация,но малко.ако е много широка губиш ниските.друго,което можеш да направиш е,да и портнеш главата.новите колектори са ти по широки от старите със сигурност.отворите преди колектора,трябва да се пораз6ират, за да издиша хайвана.да не забравяме един хубав спортен филтър.ако имаш човек да ти преработи скоростната кутия,например малко по къси 2ра и 3та и сдрug файнъл драиф.така може 5та да ти стане още по икономична.
колата е с много яко излъчване,но за 6 цилиндров мотор е мако казано слаба.като изключим 5 цилиндровия хгт на фiaт браво,тази мазда е другия спрелоч.дано твойта се поотпуши
Точно нещо такова си мислех и аз - колекторите са предвидени за 2.5" изход към катализатора, може би ще е най-добре да продължа всичко до края така? Портването мисля да е следващата стъпка в тази насока като приведа обаче колата в цялостен изправен вид, което се надявам да стане до два месеца. Трябва и да потърся кой да помогне, защото тук в Ст. Загора като чуят V6 и все едно кооой знае какъв двигател е вече и почва големия рев - много сложно, много трудно, дрън-дрън.
Относно спортния филтър, мисля си за няколко варианта:
Един конусен филтър от тези в собствени кутии, за да не взима горещ въздух от двигателя със тръба байпас на резонаторната кутия, има и друг вариант който прилагат някои от club323f форума - изрязват дупка в предната броня, има един пръстен за халоген на range rover който пасва идеално на извивката на бронята и от там мрежа и тръба директно към филтъра -
ето как изглежда. Признавам не е най-красивия вариант, но май така най-ефективно може да се докара свеж въздух в двигателя. Другата опция е един pipercross панелен филтър със CAI вече по някой от описаните горе начини.
Относно скоростите, имам познат прави основно на скъпи джипове кутиите, мога да говоря с него да видим какво ще каже.
Повече от ясно ми беше още като я взимах, че не е светофарна бегачка, но пък доста съм доволен как си върви, особено пък извън града - кеф си прави да я караш (не че нямаше наказани пишман рейсъри тук из града де
). Като ми омръзне решението е ясно - import на KL-ZE и нещата си идват на място
Между другото твоя xedos сравнявал ли си го с 323 или по-стар такъв? Доста собственици на малко по-новите xedos-и реват, че били много по-тромави от по-старите години?
Благодаря за съветите, най-накрая едно по-позитивно мнение, не дежурните няма смисъл, защо се занимаваш, сменяй направо двигателя и т.н. които са във всяка втора тема където някой е питал дали си струва да промени нещо по автомобила.