Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 21 Юли 2018, 00:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2014, 19:03 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Сеп 2013, 10:22
Мнения: 2
Местоположение: ст загора
колеги здравейте ,случайно попаднах на тази тема като си търсех инфо за power box .Ta конкретно иска да попитам дали може да се реализира на друга кола с тази помпа (ако не се лъжа това е помпа v 5 deno с въпросния клапана *(авансов ) течащ монтиран и на 17 дти исузу мотора на опел ),искам да попитам този клапан http://prikachi.com/images.php?f=images ... endlinks=1 при мазда имали си отделен модул за управление (както при опел ) и този боост сензор където се свързва кабела с различните съпротивления какво поточно е да не е мап сензор който е монтирам на всмукателния колектор при опел или става дума за атмосферен датчик http://prikachi.com/images.php?f=images ... endlinks=1 съдейки къде е забоден при мазда е по вероятно да е той .Искрено се извинявам че пиша тук дано получа разбиране и отговори най вече ,но причината поради която пиша тук е че вече съм хвърлил едно ecu в следвие на remap принципно y17 dt може да се чипне но това което искам не е кой знае какво от колата само динамика в ниските че е доста зян там .Благодаря ви предварително колеги и хил .без аварийни километри


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2015, 23:00 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Ное 2012, 10:42
Мнения: 25
Местоположение: София
Да повдигнем темата малко :) Та моята bj е 90 коня преди околу 2000 км сложих 2х100 ома съпротивления и резултатът е 20 км върху максималната скорост или иначе казано 185 км/ч без съпротивления и 205 км/ч със . Скоро затапих и ЕГРа и за сега го докарвам на среден разход 6.5 без да жаля колата

_________________
626 GF 2.0 115HP LPG BSM
626 GF 2.0 136 HP LPG Star Gas


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Дек 2015, 01:23 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Юни 2014, 17:33
Мнения: 23
Местоположение: гр.Нови пазар
А колеги какво ще кажете за това дали ще има ефект http://olx.bg/ad/nay-noviyat-chip-tunin ... 5xqcm.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2015, 18:43 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Юни 2014, 17:33
Мнения: 23
Местоположение: гр.Нови пазар
Колеги пробвах с резистор 51 ома и когато се кача да паля колата само припалва и изгасва два пъти пробвах и го махнах тоя резистор има ли посока на слагане или не? (не можах да намеря 50 ом )


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2015, 12:44 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1657
Местоположение: София
Цветалин написа:
Колеги пробвах с резистор 51 ома и когато се кача да паля колата само припалва и изгасва два пъти пробвах и го махнах тоя резистор има ли посока на слагане или не? (не можах да намеря 50 ом )


Няма посока на свързване и това , че е 51 а не 50ом е без никакво значение в този случай !
По скоро ЕКУ-то да е вдигнало грешка ако си дал на контакт без да си сложил резисторите и така да си симулирал, че няма няма датчик и затова да не пали.
Направи рестарт на ЕКУ-то / чистене на грешка / и пробвай отново да запалиш.
Не виждам причина да не запали !!

Успех ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2015, 22:50 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Юни 2014, 17:33
Мнения: 23
Местоположение: гр.Нови пазар
Готово направих го днес просто съм вързал резистора на другият кабел за това е палела и гаснела.Днес го направих както трябва


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2015, 01:03 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1657
Местоположение: София
Цветалин написа:
Готово направих го днес просто съм вързал резистора на другият кабел за това е палела и гаснела.Днес го направих както трябва


Тези дни ще споделиш разликата ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2016, 21:56 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Юни 2014, 17:33
Мнения: 23
Местоположение: гр.Нови пазар
Разликата е огромна в положителен смисъл въобще не се замисля при изтегляне но ми се струва че вдигна малко разхода но като се има в предвид че тия дни времето застудя.След няколко дни ще напълня резервоара и ще засека отново и ще ви кажа дали е вдигнала разхода но за сега съм много доволен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2016, 11:47 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1657
Местоположение: София
Нормално е да имаш по висок разход на гориво ;)
тази "динамика" от къде мислиш , че идва.... ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2016, 17:18 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Апр 2015, 13:34
Мнения: 3
Местоположение: Dimitrovgrad
Имам 626 2.0ДИТД 90 и сложих 2x100 Ома 2вт =(50ом), само не разбирам ако сложа 2x50oм=1вт, означава че увеличавам мощноста нали? Сега си купих и 323 2.0 ДИТД обаче 101 коня, и четох че се слага нещо като шайба за подлагане на геометрията на турбото. Някой има ли идея как става? :) Иначе има голяма разлика от 626 и 323 като усещане.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2017, 09:21 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 208
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Така колеги !
Малко да изтупаме темата .
След прочитане на почти всички страници в полския форум :
Слага се жичка между синия с бяла лента кабел на SPV клапана или иначе казано ако "чопчето" на буксата е отгоре то следва да е левия кабел от там до Дебитомера където се свързва с втората жичка от ляво на дясно като гледате буксата с лице към Вас(кафява жичка) и "чопа" отгоре както си е . Жичката трябва да съдържа Два резистора от по 100 ома 1ват успоредно свързани ! Наблягам на Два такива.
За още по "луд" ефект можете да пробвате и другите два вариянта а именно 1бр 100 ома 1 ват и един 50 ома 1 ват. 3тия вариянт е 2бр по 50 ома 1 ват.
В допълнение можете да поставите на червената жичка като я прекъснете - червена с жълта лента от дясно на ляво на дебитомера (противоположна на първата на която закачихте жичката от SPV Клапана) и сложите съпротивление 470-670 ома 1 ват - предполагам това съпротивление е за да "лъже" че колата е в студена среда , но не съм убеден т.к. Автомобила по схема има два такива датчика за температура....
Това е което пише с няколко думи в Полския Форум с който е започнала и нашата дискусия тук.
Към момента аз лично тествам вариянт 1 : 2х100 ома 1 ват. - Доволен съм доста от поведението на Автомобила . Определно има по "мек" поне в моя случай звук и по добра Еластичност при шофиране. Не забелязвам никой да е споменавал какво се случва с разхода т.к. това влияе не само на джоба но и на ДВГ при работа , при елементите му и всичко останало...Свръх Димност като (комин) не се забелязва поне при мен . Има първоначална , да при студено време имам предвид към днешна дата -10 примерно.
След това мисля , че всичко е в норми. Колата загрява по бързо което според мен е признак на Завишен разход на гориво . Въпроса е тези които са го пробвали ако има такива и искат да споделят разбира се - с Колко. Разбира се изхождам от идеята ако се "добавят" 10кс и разхода се вдигне с 1литър в града и толкова извън - Струва ли си реално ?!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Май 2018, 13:23 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Май 2018, 00:02
Мнения: 1
Местоположение: Пловдив
martod написа:
Е как така не си усетил още 18 коня пауър, да не си сложил резисторите на обратно ? :D
По въпроса ти, Руснаците имат една много добра поговорка, "не пипай това което си работи" .. :wink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб