Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Ное 2017, 10:41

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Cold air intake (дизел)
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2014, 06:43 
Offline
фен

Регистриран на: 19 Юни 2012, 23:54
Мнения: 242
Местоположение: Burgas
skype: crazy-master-jokera
http://www.mycarforum.com/uploads/sgcar ... els_21.jpg

Дали би имало полза от допълнителна тръба, която взима въздух от предната броня на колата и го кара към филтъра?

Става въпрос за дизел.

Нека обсъдим този въпрос

_________________
DesignItPro.net - Уеб Дизайн и Изработка на Сайтове


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2014, 08:10 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4294
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Полза от студен въздух за двигателя винаги има, защото той е по наситен с кислород, но точно там на местото на халогена е пълна грешка монтирането, :) при първия пороен дъжд и влизане в някоя голяма локва и биелите ще станат сърповидни .. :D

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2014, 10:51 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda 323

Регистриран на: 15 Фев 2010, 14:30
Мнения: 162
Местоположение: София
skype: sashosod123
Искам да кажа че колега не си прав, вече 4-5 месеца карам така нито снега, нито дъжда пречат. Да не говорим че мия колата два пъти в седмицата и никога не се съобразявам и си набивам там но нали си имаме и въздушни филтри, пък и водата не е луда да бяга нагоре.

_________________
Mazda 323f BA 1.5 16V


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2014, 12:07 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1329
Местоположение: Пловдив
По близко до земята- дърпа повече прахоляк...
Вода - Не! Ако си използвате колата за подводница и стоковата с- ма не издържа повече от 3-4сек. Като се има впредвид обема на резонатора и стоковия отвор.водата може да тръгне само ако отвора е изцяло потопен за да може да засмуче по гъстия флуид(водката) е тогава може да ви се стъжни...
За малки локви под нивото на отвора няма грижи, над него е лошо...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2014, 14:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4294
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
sashosod1234 написа:
Искам да кажа че колега не си прав, вече 4-5 месеца карам така нито снега, нито дъжда пречат.
Е убаво де, карай си смело щом не съм прав .. :)
Аз ви го казвам от опит, правил съм десетки двигатели поради тази причина, за това предупреждавам, па вие си правете квот си знаете .. :wink:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2014, 14:04 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Юни 2012, 23:54
Мнения: 242
Местоположение: Burgas
skype: crazy-master-jokera
ще повиши ли мощността, без да се променя нищо? къде да го сложа за мазда 6, с какво да е изработен?

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 8665_n.jpg
?

_________________
DesignItPro.net - Уеб Дизайн и Изработка на Сайтове


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2014, 17:28 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Юни 2012, 23:54
Мнения: 242
Местоположение: Burgas
skype: crazy-master-jokera
никаква идея колеги?

_________________
DesignItPro.net - Уеб Дизайн и Изработка на Сайтове


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2014, 08:11 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 766
Местоположение: русе
На тая мазда 6 вероятно имаш и турбо и интеркулер. При наличие на кулер операцията към която се стремиш става излишна.

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 00:57 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Юни 2012, 23:54
Мнения: 242
Местоположение: Burgas
skype: crazy-master-jokera
няма ли все пак да помогне малко?
колата е с турбо и интеркулер, има дори и чип

_________________
DesignItPro.net - Уеб Дизайн и Изработка на Сайтове


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2014, 01:12 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mercedes-Benz E Class

Регистриран на: 18 Ное 2008, 20:53
Мнения: 766
Местоположение: русе
Може би толкова малко, че ще е пренебрежимо като стойност и усещане.
При нагнетяването от турбото, въздуха бива загряван до температури, доста над тези на които е засмукан. После идва интерколера (чието действие можеш да усетиш само при извън градско каране с високи скорости). През него се отдава частично температурата на сгъстения въздух. При високи скорости поради по- доброто обдухване на интерколера се получава по- добро охлаждане на въздуха, който постъпва в двигателя. Охлаждането се повишава със скоростта и така имаш допълнителна мощност при високи скорости (тогава реално ти е най - нужна)
А между другото при оригиналните инсталации засмукваният въздух винаги е външен. Дали ще е от калника или някъде зад предната маска / броня , инженерите са се постарали хем колата да засмуква студен въздух, хем да има някаква преграда пред всмукателната тръба, която да пази от вода.

_________________
.......игнорирането на факторите не променя фактите.......
>>>w210 e290 129hp/300N-m<<<
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=336164
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=350388


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2014, 14:54 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 971
Местоположение: Ст.Загора
А за колите с кулер какво мислите за обливането му с вода.Гледах един клип в който тестваха и сваля доста температурата,и пишеше че на свалени 10 градуса мощността се повишава с около 3%?Друг е въпроса как да се направи така че хем да охлажда ефективно хем водата да не свършва за 30мин.
http://www.youtube.com/watch?v=ZtUfgA_mtDA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2014, 22:00 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 19 Юни 2012, 23:54
Мнения: 242
Местоположение: Burgas
skype: crazy-master-jokera
изглежда доста интересно, ако има полза найстина може да се измисли начин да се облива с вода при нужда и някъде в купето да има казанче

_________________
DesignItPro.net - Уеб Дизайн и Изработка на Сайтове


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб