Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 14:41

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 01:17 
Offline
Администратор
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 29 Мар 2005, 11:43
Мнения: 4968
Местоположение: София
чудесна статия си намерил... 8)
...да я беше и прочел по-внимателно... ;-)

Октан и burning rate са две РАЗЛИЧНИ неща...
...но като ги съчетаеш с ПРАВИЛНИТЕ въздух и запалване, което е точно нашият ЧАСТЕН СЛУЧАЙ, получаваш скоростта на горене... ;-)

аз не напразно казах по-горе, че правилните настройки са свързани с много тестове... 8)
...намирането на точно нашия частен случай е тагава работа... :wink:

пп: както казвам - чел си, но не достатчно. както винаги. лека :wink:

_________________
When you go to Hell,
Tell them I'm sending you!
...you'll get a group discount.

__________________________

ВОЙНАТА НА ПЪТЯ: http://www.vbox7.com/play:0992d053 !!!

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 11:35 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Авг 2004, 21:37
Мнения: 128
poohey написа:
чудесна статия си намерил... 8)
...да я беше и прочел по-внимателно... ;-)

Октан и burning rate са две РАЗЛИЧНИ неща...
...но като ги съчетаеш с ПРАВИЛНИТЕ въздух и запалване, което е точно нашият ЧАСТЕН СЛУЧАЙ, получаваш скоростта на горене... ;-)

аз не напразно казах по-горе, че правилните настройки са свързани с много тестове... 8)
...намирането на точно нашия частен случай е тагава работа... :wink:

пп: както казвам - чел си, но не достатчно. както винаги. лека :wink:


Настройките могат да бъдат правилни или грешни - при всяко октаново число (и имат влияние върху скоростта на горене, за разлика от него). Както винаги досега - пишеш колкото да не заспиш, нищо конкретно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 12:38 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Авг 2004, 21:37
Мнения: 128
Rosen Argirov написа:
В спора се ражда истината :)
Имаме два автомобила с еднакви двигатели. Единия работи с 92 октана, другия със 100 октана. И двата автомобила имат оптимални натройки за горивото с което работят. Има ли разлика в скоростта на изгаряне на сместта?


Много общо но няма как. Степени на компресия на двете коли ?
За аванса на запалване е ясно че е различен при еднаква степен на компресия (което не значи че е еднакъв при различна) 8)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 21:03 
Offline
Администратор
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 29 Мар 2005, 11:43
Мнения: 4968
Местоположение: София
не се заяждай - казва ти се - еднакви двигатели, което предполага еднакви механични параметри, включително степен на сгъстяване, компресия и прочие...

при положение, че всички настройки са оптимални, спрямо окановото число и двигателите са еднакви - да - има - по-високия октан ще изгори по-бързо...

_________________
When you go to Hell,
Tell them I'm sending you!
...you'll get a group discount.

__________________________

ВОЙНАТА НА ПЪТЯ: http://www.vbox7.com/play:0992d053 !!!

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 21:15 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Авг 2004, 21:37
Мнения: 128
poohey написа:
не се заяждай - казва ти се - еднакви двигатели, което предполага еднакви механични параметри, включително степен на сгъстяване, компресия и прочие...

при положение, че всички настройки са оптимални, спрямо окановото число и двигателите са еднакви - да - има - по-високия октан ще изгори по-бързо...



Говориш пълни глупости. Няма как да караш еднакви двигатели с еднаква степен на сгъстяване с различни октани бензин и да ги настроиш оптимално. Не очаквам да го проумееш :lol:
ПП: Не си се аргументирал защо високия октан ще изгори по-бързо (което е още една глупост). Прави впечатление че никога не се аргументираш, предполагам просто ти липват аргументи :twisted:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 21:28 
Offline
Администратор
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 29 Мар 2005, 11:43
Мнения: 4968
Местоположение: София
искаш да кажеш, че е невъзмоно да имаме два еднакви двигателя (идентични), да ги караме с различен октан бензин, и всеки да е оптимално настроен, за себе си?!?... :lol: :lol: :lol:
...ох - стига - ще ни умориш от смях... :lol: :lol: :lol:

аргументи?!?...
...ми даже и в статията, която си пуснал има такива... ;-)
но ако много държиш, ще те запозная с мой приятели, на които точно това им е работата - да бъркат химии за професионални състезателни коли...

колкото до това, какво прави впечатление, понеже си "редовен" посетител на фурума сигурно ти е направило впечатление, също така, че аз не се меся във всеки разговор и не давам мнение по въпроси, за които нямам знания...
...говоря само когато знам какво казвам и защо...

нека ти кажа и какво друго прави впечатление - на всички тук отдавна е направило впечателние, че са те изгонили от доста форуми, щото много ги разбираш нещата - имаш много опит и много коли са направил...
...ще те помоля - не го прави и тук...

ако имаш да казваш нещо - кажи го нормално...
...заяждането е детска работа и се прибягва до него в случаите, когато няма какво друго да се каже, но трябва да бъде твоето...

и последно - заяждането в този форум не се толерира!!!...

_________________
When you go to Hell,
Tell them I'm sending you!
...you'll get a group discount.

__________________________

ВОЙНАТА НА ПЪТЯ: http://www.vbox7.com/play:0992d053 !!!

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 21:40 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Авг 2004, 21:37
Мнения: 128
Kaтo си толкова отворен, я изброй от кои форуми съм изгонен ?
"имам приятели" - също както "ама моя татко" :lol:
Да, заявявам че ако два еднакви двигателя използват различни октанови числа гориво, единия ще работи с таблица на запалването в доста неизгоден диапазон (защо е така е ясно на всеки начинаещ, теб и бъркачите на химии ги изключвам по подразбиране). На това аз не му казвам "оптимално", може за теб и да е така. Давам ти пример директно с мотори 11:1 с еднаква конструкция на 100 и на 91 октана. Втория ще работи в режим с много компромиси - постоянно ще е в детонации и ще трябва да ретардва запалването си - "оптимално" ама друг път...
ПП: Ако аргумента ти е само "имам приятели" - ставаш смешен (отново).


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 22:07 
Offline
Администратор
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 29 Мар 2005, 11:43
Мнения: 4968
Местоположение: София
за конкретния пример - хората отдавна са измислили системи за контрол на запалването (обикновено са компонент от "stand-alone" системите за управление на двигателя)...
...а когато казвам оптимлни параметри, аз наистина разбирам оптимлни и никой не говори за това, как са постигнати те...

както и да е...
вече е ясно, че си тук за да се заяждаш, а не за да си полезен...
...сбъркал си човека, обаче (вероятно и форума)...

седни, чети, учи, вземи по-направи някоя и друга кола и тоава ела пак да споделиш...
...до тогава - не ме занимвай с глупостите си...

_________________
When you go to Hell,
Tell them I'm sending you!
...you'll get a group discount.

__________________________

ВОЙНАТА НА ПЪТЯ: http://www.vbox7.com/play:0992d053 !!!

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 22:34 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Авг 2004, 21:37
Мнения: 128
Горкия той обиден....
Че са измислили - измислили са. И при всяка по-сериозна промяна има нужда от промяна и в подобни таблици - само че ти си нямаш идея от това като гледам. Хайде малко вересия - ето ти прости напътствия от МСД.
http://www.mpsracing.com/products/MSD/ig02n.htm#program%20digital

Знам че не ти е ясно но ще развия примера и в друга насока с нашите 2 двигателя:
100 октана бензин при един от (почти еднаквите) мотори с 11:1, другия си е 9:1 но с 110 октана (да речем). По твоята логика следва втория да има по-висока скорост на горене (по-висок октан, нали ?). Реално обаче е точно обратното - фактора който влияе на скоростта на горене е степента на сгъстяване...

За капак във всеки един режим за всеки един модел двигател точния момент на подаване на запалване е само един. Това му е и тунинга - не да разчиташ на заводския модул който е разчетен с много запас и неоптимизиран, а да намериш реалните зони в които мотора работи и безопасно, и по-добре. Да не говорим за доработени двигатели и употреба на екзотични горива !

ПП: Бъди по-подготвен следващия път. Не ми е интересно, на нивото на Любчо Далаверката си :lol:
ППП:
Цитат:
...а когато казвам оптимлни параметри, аз наистина разбирам оптимлни и никой не говори за това, как са постигнати те...
Разбирам че хал хабер си нямаш как се прави. Нищо ново под слънцето 8) Те сами се настройват мдаааа.....


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2007, 23:26 
Offline
Администратор
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 29 Мар 2005, 11:43
Мнения: 4968
Местоположение: София
та ти таже не си разбрал за какво е тази тема, но даваш "компетентни" мнения по нея...
...прочети пак и тогава давай примери...

знам - силен си по форумите...
...а аз правя коли, давам опит от първо лице, единствено число и ми е писнало да се раправям със "знаещи"...

може и да не съм на твоето ниво на "знания", но ме ме цитират в доста сериозни тунинг теми, не само в БГ...
...не твърдя че знам всичко - това го твърдят наистина "знаещите", като теб, но така да се каже - имам някъква идея как се правят нещата под капака... ;-)

моля - остави ме на мира с "компетентните" си мнения...
ето ти теми - поле за изява...
...за резултатите всеки сам си носи последствията...

не си прави труда да ми отговряш - нямам намерение да пиша повече в тази тема - каквото имал да кажа - казал съм го...
...от тук нататък те оставям да обясняваш на нас "не-знаещите" как се прави тунинг...

а ако искаш сериозно да разбереша как е правят нещата, ще седнем някой ден на по бира, ще поговорим, ще ти разясня какво се случва и защо...
...и изобщо за тунинг-а, от който си нямам идея, даже... ;-) 8)

_________________
When you go to Hell,
Tell them I'm sending you!
...you'll get a group discount.

__________________________

ВОЙНАТА НА ПЪТЯ: http://www.vbox7.com/play:0992d053 !!!

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2007, 10:57 
Offline
фанатик

Регистриран на: 28 Мар 2006, 16:06
Мнения: 1003
защо отново става така че тема пост-ната за да се събере накуп информацията и опита на участниците във форума за дадено нещо се превръща в тема за спорове...Мисля че е по-добре всеки да си изкаже мнението а не да казва кое е вярно според него....то по тази логика всеки си има мнение и не може да бъде убеден в друго.
Призовавам ви давайте съвети от познания или опит. Мисля че човека постнал темата ще реши кое да направи и кое не :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2007, 11:19 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Авг 2004, 21:37
Мнения: 128
Добре, накратко:
Няма смисъл от октани когато двигателя не ги изисква. При ниска степен на компресия висок октан е безполезен, при повишена - задължителен.
Добавките от бензиностанциите не повишават чувствително октана. За тази цел се добавя (в количества 10-30%) високооктаново "гориво" - най-често толуол. На практика особено лятото няма пречка да се кара и само на толуол - 118-122 октана си е. Почти във всички случаи при подобни манипулации се увеличава аванса на запалването.
Също както и етилираните бензини (другия ефективен вариант за повишаване на октана - тетраетилолово) толуола е канцерогенен - и на вдишване изпарения, и на допир.

Всякакви спиртни добавки (най-вече метанол и етанол) носят риск за горивната система (спирта е хигроскопичен) и следва веднага след употреба да се покара малко само с бензин. Метанола е силно отровен.

Толкова за химиите в бензина - от мен. Философите на бира са ми писнали, особено тия с дървените тикви 8)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2007, 12:27 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 12 Мар 2006, 15:17
Мнения: 135
Местоположение: русе
jamie написа:
................

jamie написа:
................

jamie написа:
................

jamie написа:
................

jamie написа:
................

jamie написа:
................

jamie написа:
................

jamie написа:
................

jamie написа:
................

jamie написа:
................


беше ли нужно като изказваш мнение да се заяждаш? темата ми беше за добавките в бензина ако не си забелязал а не как да направим скандал в форума :idea: ако смяташ че някои не е прав му го кажи по нормален начин а не с обиди и нападки :idea: караи я малко по спокоино поне тука в форума това е място за обмяна на опит и знания а не място кадето да си намериш човек за скандал :idea:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2007, 13:36 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Авг 2004, 21:37
Мнения: 128
vauxall, не си търся човек с когото да се заяждам. Всичките ми мнения са подкрепени с аргументи - за разлика от опонентите ми.
ПП: Всъщност ти си прав - я си трошете колите и си сипвайте "химий" които нямат НИКАКЪВ ефект, и колите и парите са си ваши. 8)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2007, 18:37 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda RX-8

Регистриран на: 22 Фев 2005, 20:40
Мнения: 1911
Местоположение: Варна
jamie написа:
Цитат:
И един съвет за тетрата. Повече от 10 грама на литър е прекалено много, и най-важното, като слагате тетра, изгорете цялото количество и неоставяйте от сместа в резервоара, или смесете с голямо количество бензин за да се разсее. Иначе изгарят съединенията и води до негативни резултати!


10 грама е примерно 3 пъти повече от нужното. Да припомня че в близкото минало етилирания бензин е обработен именно с тетраетилолово - никакви вредни влияния по каквито и да било компоненти (освен ламбда и катализатор)....
Колегите тук май толкова много са чели че им е станал микс в главите :lol: Питам се някой изобщо нещо пробвал ли е ?


.....еми незнам кои какво е чел, ама на ралиджииките, включително и на Ксарата която карахме целият минал сезон 10 грама ( максимум подчертавам) - препоръчано количество от Ники Златков, нищо не й стана......така, че незнам........Искам и да подчертая, че специално този Ситроен е с толкова минимални подобрения по мотора, че си е 95% сток кола откъм мотор. Примери мога да дам още над 10. Друг е въпроса на кои за каква кола и за какво му трябва!

_________________
Mazda RX-8 - my wife
Mazda RX-7 FC TII S4 - the ultimate
Mazda MX-5 1.6 B6 - ? will see

VRC-VarnaRacingClub2001
0878 200001
www.ROTARY.mobile.bg


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2007, 18:50 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda RX-8

Регистриран на: 22 Фев 2005, 20:40
Мнения: 1911
Местоположение: Варна
Пухи, аз умишлено не влизам в т.н. спор, понеже няма смисъл. Искам само да попитам едно - защо като влезе въпросният господин почти където и да било, от ~ полезна и интересна тема, тя се превръща в безконечен спор. То, че и тука ще е така е повече от ясно затова трябв ада се въоръжиш с търпение. На мене Джейми ми е стара слабост няма спор :lol: :lol: :P знаеш :lol: ! Само дето много точно ми каза какво се толерира и какво не ТУК.
Силно се надявам сега тази тема да НЕ се превърне в личностно заяждане (каквато е по-голямата вероятност), а реално всеки да си каже мнението с цел да се извлече някаква полза.
Аз си казах моето, дадох и пример. Пухи ти също. Относно мненията на jamie, нямам абсолютно нищо против тях, напротив, някои каза, че в спора се ражда истината, но когато те са подкрепени със заяждане, не мисля, че са уместни за ТОЗИ форум. Нека да не се стига до простотии :wink: !

P.S- малее колко сдържано се изкарах, чак немога да повярвам :lol: !

_________________
Mazda RX-8 - my wife
Mazda RX-7 FC TII S4 - the ultimate
Mazda MX-5 1.6 B6 - ? will see

VRC-VarnaRacingClub2001
0878 200001
www.ROTARY.mobile.bg


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2007, 19:18 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 12 Мар 2006, 15:17
Мнения: 135
Местоположение: русе
Изображение

Изображение

http://www.racing-fuels.net/ тука има повече инфо :lol:

някои ползвал ли е някои от тези продукти :?:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2007, 20:06 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda RX-8

Регистриран на: 22 Фев 2005, 20:40
Мнения: 1911
Местоположение: Варна
Аз! И логично само с тази добавка ефект няма. За да има, трябва и доста по-голямо количество въздух. Мои приятели доста я хвалят, но само в точни пропорции. В смисъл - много проби с различни настройки. За оптимален резултат - аванс, друга помпа, регулатор и cold air intake!

_________________
Mazda RX-8 - my wife
Mazda RX-7 FC TII S4 - the ultimate
Mazda MX-5 1.6 B6 - ? will see

VRC-VarnaRacingClub2001
0878 200001
www.ROTARY.mobile.bg


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2007, 20:56 
Offline
Администратор
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 29 Мар 2005, 11:43
Мнения: 4968
Местоположение: София
именно... :wink: 8)

_________________
When you go to Hell,
Tell them I'm sending you!
...you'll get a group discount.

__________________________

ВОЙНАТА НА ПЪТЯ: http://www.vbox7.com/play:0992d053 !!!

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2007, 00:32 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Авг 2004, 21:37
Мнения: 128
Lubo_car написа:
Пухи, аз умишлено не влизам в т.н. спор, понеже няма смисъл. Искам само да попитам едно - защо като влезе въпросният господин почти където и да било, от ~ полезна и интересна тема, тя се превръща в безконечен спор. То, че и тука ще е така е повече от ясно затова трябв ада се въоръжиш с търпение. На мене Джейми ми е стара слабост няма спор :lol: :lol: :P знаеш :lol: ! Само дето много точно ми каза какво се толерира и какво не ТУК.
Силно се надявам сега тази тема да НЕ се превърне в личностно заяждане (каквато е по-голямата вероятност), а реално всеки да си каже мнението с цел да се извлече някаква полза.
Аз си казах моето, дадох и пример. Пухи ти също. Относно мненията на jamie, нямам абсолютно нищо против тях, напротив, някои каза, че в спора се ражда истината, но когато те са подкрепени със заяждане, не мисля, че са уместни за ТОЗИ форум. Нека да не се стига до простотии :wink: !

P.S- малее колко сдържано се изкарах, чак немога да повярвам :lol: !


Абe ПЛЪХ, как да направиш личностно заяждане като си плазмодий а не личност ???
Всезнайкото Златков знаеш ли че продава инжектори 311 кубика за 360 кубикови - понеже толкова разбира ? И това - в магазина Проспийд :lol: И купувачите разпродават после понеже са измамени - преди 2 дни гръмна и тази "вест".


Цитат:
.....еми незнам кои какво е чел, ама на ралиджииките, включително и на Ксарата която карахме целият минал сезон 10 грама ( максимум подчертавам) - препоръчано количество от Ники Златков, нищо не й стана......така, че незнам........Искам и да подчертая, че специално този Ситроен е с толкова минимални подобрения по мотора, че си е 95% сток кола откъм мотор. Примери мога да дам още над 10. Друг е въпроса на кои за каква кола и за какво му трябва!


Kакви примери ша даваш бре, я виж къде пише 10 грама (дори под 1 е типичното).
http://en.wikipedia.org/wiki/Tetraethyl_lead
Цитат:
Typical formulations called for 1 part of ethyl fluid (prepared TEL) to 1260 parts untreated gasoline.

Колко си карал ти лично се съмнявам - може да си се снимал някъде само покрай Ксара.

Вече казах - слагайте каквото искате, нещата от които има полза са ясни отдавна. Продуктите за балъци - също. До момента никой със сток двигател не е прокопсал дори от правилни добавки, изобщо не коментирам тия по бензиностанциите в шарените опаковчици.

ПП: Хайде памперса - и да нанкаш. Сънчо мина.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2007, 02:29 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Яну 2007, 02:16
Мнения: 2
poohey написа:
не се заяждай - казва ти се - еднакви двигатели, което предполага еднакви механични параметри, включително степен на сгъстяване, компресия и прочие...

при положение, че всички настройки са оптимални, спрямо окановото число и двигателите са еднакви - да - има - по-високия октан ще изгори по-бързо...


точно обратното:)
ако силния октан изгаря по бързо защо местим аванса напред??---я помисли кво ще стане?? сместа ще се възпламени доста преди горна мъртва точка....

големия октан не позволява при хвърлянето на искра и повишаването на налягането да има други фронтове на самовъзпламеняване-детонационно...така погледнато- нискооктановия бензин се възпламенява по бързо:)

самата скорост на горене -няма толко общо с октана погледната еднозначно,,,съотношението на сместа по може да има ако се вманячаваме...

така общо-- щом колата е по бърза- значи сместа гори по бързо...звучи доста найвно..
май само джейми знае за какво говори..


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2007, 02:30 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda RX-8

Регистриран на: 22 Фев 2005, 20:40
Мнения: 1911
Местоположение: Варна
Виж какво малоумно нахално селянче. Незнам какво си мислиш, но докато теб те нямаше тук всичко си беше абсолютно нормално. Незнайно защо като се появи, за пореден път, в случая в ТОЗИ форум, ей така случайно стават пак скандали. Защо ли се получава така, явно си достатъчно малоумен, че неможеш да разбереш.
С тъпите ти коментари неможа да разбереш, че не само не помагаш ( тука целта е да се помага, а не точно обратното, каквото правиш ти), а правиш точно обратното. Бях достатъчно сдържан да ти пиша нормално без заяждане, но при контактите с теб това явно е невъзможно.
Незнам за какъв се мислиш, тъпан такъв, ама трябва да си много прост, че да влизаш тук и да нападаш двама от модераторите за щяло и нещяло.
Нито аз, нито Пухи имаме каквито и да са претенции. За разлика от теб. Но не се и правим на всезнаещи, за какъвто се мислиш ти. "Панимаиш" селянин прост?
Я да те питам, на мама детето, ти след 5 години писане, нареждане, скандали и изхвърляне, опс сгреших, изритване от над 90% от форумите в които си писал, най-накрая какво направи бе акъл неземен. Една кола изкара ли някъде? Направи ли нещо, ама поне нещо малко, за да защитиш мега самочувствието си на всезнаещ бог в тунинговането,а и не само? Това, че само плямпаш вече всички го знаем, ама не се научи и да говориш нормално.
Тук НЕ Е мястото където пак ще водиш САМО И ЕДИНСТВЕНО до скандали - чаткаш ли мистър франкенщаин.

И ти не си човека които ще ми казва какво и колко. За пореден път, пак повтарям за пореден път говориш пълни глупости, и пак, повтарям пак ще ти го докажа.
За количеството тетра мога да ти изброя хората които са си слагали включително на ралиджиики, включително и на сток коли. Ела и ги питаи търтеи такъв. То да се стой пред компютъра и да се нарежда е най-лесно.
За Ники Златков какво продава и какъв човек е съвсем друга тема, и ти бягаш отново от контекста, понеже няма какво да кажеш.
Сума ти и народ кара с приблизително такова количество тетра от сума ти и години, ама не не било така. Имаш хабер ти какво карат хората и какъв ефект има. Ти поне знаеш ли какъв цвят е тетрата бре акъл?
За това дали съм бил с Ксарата. Абе малоумник недодялан, вземи малко попитай и помисли преди да пишеш бре мармот оскубан. Спори нашия за пореден път за нещо дето и представа си няма. Ами какво ще стане ако това което казвам е истина АААА? Кажи бе троянска мишка?
От правилни добавки нямало ефект. Няма ефект главата ти от правилен алкохол май, понеже си толкова препил, пак, че нямаш оправия. Това, че ти не си намерил точният начин незначи, че хората не са го намерили много отдавна. Примери искаш ли, включително и със скапани варненски коли дошли на Божура......!

_________________
Mazda RX-8 - my wife
Mazda RX-7 FC TII S4 - the ultimate
Mazda MX-5 1.6 B6 - ? will see

VRC-VarnaRacingClub2001
0878 200001
www.ROTARY.mobile.bg


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2007, 03:09 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Яну 2007, 02:16
Мнения: 2
vauxhall написа:
Изображение

Изображение

http://www.racing-fuels.net/ тука има повече инфо :lol:

някои ползвал ли е някои от тези продукти :?:


ей тук пък има въпроси без отговори от 2005та,,,а какво мислите за универсалния руски модификатор хит преди 4-5 години или електрическите турбини -дет вдигат 10-15 коня и са по 100вата -хит от края на 90сете??

http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E8&start=0


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2007, 20:51 
Offline
Администратор
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 29 Мар 2005, 11:43
Мнения: 4968
Местоположение: София
rudolf написа:
.........ако силния октан изгаря по бързо защо местим аванса напред??.......

а кой е казал, че местим аванса напред?... ;-)

да - октановото число има "някъкво" отношение към аванса, но то е незначително спрямо влиянието на количеството въздух и механичните параметри на двигателя, в конкретния режим...

но както и да е...
...темата отиде на зле...

искам да се изиня на всички останли свестни потребители, които просто искаха да чуят мнения и да научат нещо, но с оглед спазването на добрия тон във форума се налага да заключа темата...

_________________
When you go to Hell,
Tell them I'm sending you!
...you'll get a group discount.

__________________________

ВОЙНАТА НА ПЪТЯ: http://www.vbox7.com/play:0992d053 !!!

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб