Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Мар 2024, 09:24

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 75 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2008, 17:18 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9180
Аиде бе човек то стана историческо......Вземаи отпуска и я стягаи наи-накрая.Как имаш търпение почти година незнам.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2009, 11:36 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 10 Авг 2007, 07:29
Мнения: 836
Местоположение: София
skype: funk_flex_
BUHALA написа:
Тая зима ще си я направя - обещавам.

Айде колега, че изгорях да я вида. Много специална кола става

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2009, 11:09 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Яну 2009, 14:15
Мнения: 18
Колата ще стане уникат дано да имаш време и средства да си завършиш проекта и да не се откажеш защото наистина ще е нещо уникално!Ако може да кажеш горе-долу как върви развитието ще е супер!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2009, 11:50 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Евала и се радвам ,че този вид спорт навлиза с пълна пара и в България дори и със закъснение но не отстъпва по нищо.Брат много си сръчен и изглежда влагаш много старание браво!

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2009, 20:56 
Offline
фен
2000 Mazda MX-5

Регистриран на: 18 Сеп 2009, 21:10
Мнения: 310
Някакъв напредък ??? Какво стана? :?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2010, 09:39 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
В интересно приключение си се вкарал. Дано да имаш време да завършиш проекта, защото ще е си е много работа и човек като почне нещо трябва да го свършва независимо от пречките. [-o< Аз имам следното питане. Това вкорявяване на колата което правиш по този способ, със стъклопласт и смола, няма ли да и качи теглото с доста? Стъклопласта не се слави като лек материал. Интересно ми е какви доработки ще правиш по-мотора. :) Все пак тази част на форума е за силов тунинг, а до тука основно общо взето е боди кит тунинг, което не повишава мощтността. :wink:

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2010, 12:45 
Offline
фен
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 10 Мар 2009, 18:17
Мнения: 108
даваи снимки да видим какво става с резачката :mazda-logo:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Авг 2010, 22:03 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 30 Окт 2009, 22:35
Мнения: 370
Местоположение: Шумен
skype: ivanov619
:-k :-k ко ста пич

_________________
Mazda 323F BA 1.8 16V DOHC 115,hp
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2010, 14:27 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Абе Бухала май я е разкарал отдавна MX-3 ката. Последно я видях пред тях преди 1.5 години и беше в процес на оптичен тунинг ама от доста време не съм я мяркал...

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Авг 2010, 00:48 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 29 Апр 2006, 07:50
Мнения: 245
Местоположение: Пловдив
ХАХАХАХАХ - Не съм я разкарал.
Седи си в гаража - недовършена. Като имам време - няма кинти - като има някой лев за работа по нея пък имам друга работа и няма време ...... и така - седи си хайванчето и ме чака кротко кога ще ми дойде ерекцията.

Има развитие ..... но с темпото с което се движи тоя проект едва ли ще е интересно изобщо да се коментира какво правя по нея ....... то докато я направя и тя ще изгние :D

Въпреки всичко ще изнамеря някоя друга снимка ..... или пък ще сляза долу за една нощна фотосесия - да не ме псувате много че съм я заебал тотално. :lol:

Нещата се развиха така - мотора 2,2 турбо от форд проб за който се точих преди 2 години го изтървах още тогава ........ оставих си я с нейния си двигател...... взех един V6 от галант, но не съм го сложил - седи си в угула на двора завит с найлони :D
Дотук идеята е такава че силовия тунинг по тоя проект пропадна и както някой спомена - темата май не е добре да е с такова загкавие и в тоя раздел.
Останалото което се случи с колата - направих я както беше почната и се вижда на снимките сега обаче реших че вече не ми харесва така - смолата се пука, кита се цепи по границата смола-ламарина и много дразни. Съблякох я цялата - тотално. махнах брони, прагове, бузи, раздувки и всичко смоляно по нея. Махнах и предния капак с калниците както бяха направени да са едно цяло - за предница ще мисля друг вариант че този не ми харесва. Изработих и фланци 25мм отпред и 45мм отзад. Фланците са преходни от15" 4/100 на 17" 5/112 с широчини 8J отпред и 9J отзад съответно с гуми 225 и 255 Изрязах калниците до безобразия за да не опират в гумите и започнах изработването на цялостен кит с раздувки тип DTM. Всичко ново което се прави по колата е от ламарина. става с около 14см по-широка цялата кола ..... запазвам оригиналният клиренс на колата - оставям я висока - с така изнесените настрани прагове и вежди се получава визия все едно се влачи по корем, така че предпочитам да ми е висока че ми писна да кърпя прагове и брони всяка седмица.



Такава я бях направил според показаното в проекта:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

После последва описаното разсъбличане на всичко направено до момента и се почна наново.
Засега изнамерих само малко снимки как съм направил фланците и монтажа на джантите .... в момента е в доста по-напреднал стадий, но ще я снимам скоро и ще кача снимки на сегашното и състояние.....
....... м/у другото тия дни намирам малко свободно време за нея - де да знае човек, може пък и да я направя тоя път :D
Та: това са въпросните красоти:
Изображение

Изображение

от едната страна са пробити 4/100 а от другата 5/112
отворите са непроходни, стигат до средата на фланеца - при това положение няма как да се засекат дупките и да се получи "отвор в отвор" което както знаем е задължителен проблем при преминаването от 4 на 5 дупки. Както и да ги въртиш - единият отворна 5цата все се застъпва с един от 4ката - при разпробиване до средата на материала можем да си правим каквито конфигураций си искаме - проблем е само че може да стане при фланци минимум 25мм - при това положение имаме 12мм дълбочина на отвора и 10мм. резба. При по-тесни фланци резбата ще е под 10мм. и става опасно за нас и за околните.

монтирани са на главините така:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Обяснение:
Избиваме шпилките от главините и монтираме фланеца на главината с болтове подадени отзад през главината - през дупките от оригиналните шпилки. Ползваме и лепило за резби на Локтайт - повече тези фланци няма да се махат от тази кола. На описанието на лепилото пише че болт 10мм ще се развие след прилагането на около 40кг сила на развиване. При връщането на главината на мястото и се оказа че главите на болтовете опират в тялото на шенкела и за да не отслабвам болтовете изтърках малко от ръба .... не е проблем - няма отношение към лагера или здравината на шенкела.

И застана на гумите си така:

Изображение

Изображение

_________________
АвтоДетайлинг, Професионално пастиране, Полиране на фарове, Полиране на портокалов ефект

0884 02 22 23

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Авг 2010, 06:58 
Offline
маниак
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 06 Май 2007, 09:55
Мнения: 754
Местоположение: Велико Търново
Локтайта колега, аз го лекувам за 10-15 сек. с оксижен или газова горелка и после всичко се развива с нормално усилие...
Пробвано многократно до 3" резба съм спасявал с температура. Друго спасение няма!

_________________
626 GE 2.0 16v dohc
Man does what he can until his destiny is revealed


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Авг 2010, 17:43 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 29 Апр 2006, 07:50
Мнения: 245
Местоположение: Пловдив
тва е ясно - такъв е начина ако скаш да ги сваляш. Обяснението ми беше че няма шанс да се саморазвият. Ако трябва да се свалят с тия 40кг нищо чудно и да се скъсат болтовете. Трябва да е сигурна сглобка, понеже там няма шанс да се достигне при обикновен оглед и да се попритегнат ако има нужда - затова ги залепих. А на оксижена досега не съм чул нещо да му се опре :wink:

_________________
АвтоДетайлинг, Професионално пастиране, Полиране на фарове, Полиране на портокалов ефект

0884 02 22 23

Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2010, 04:38 
Offline
любител
Аватар
1992 Mazda 323

Регистриран на: 10 Авг 2009, 18:07
Мнения: 32
Местоположение: София & Дряново
skype: MaPuH_nu4
Колега някакъв друг напредак ?

_________________
Мазда 323f BG 1.8i SOHC 103hp - Бившата /разглобявана и сглобявана От - До/
Мазда 323f BG 1.8i DOHC 128hp - Настоящата


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Дек 2010, 22:53 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Дек 2010, 16:06
Мнения: 2
http://www.vbox7.com/play:9af1224b&start=3 колега много добре си се орентирал към ламарината но прави шебовете пльтни само да имаш фантазия


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Апр 2011, 22:14 
Offline
любител
Аватар
1996 Mazda 626

Регистриран на: 08 Мар 2011, 08:55
Мнения: 15
Местоположение: Aarhus, DK
skype: therockbg
добре де аз от визуалния ти тунинг до момента виждам едно малко копие на celica ... ако толкова харесваше селиките ... ми за тия пари си вземи една селика 7 генерация и си готов. ... колкото до двигателя ... 2.2 турбото което си изтървал ми се струваше по-удачен вариант от галанта ..
и все пак успех с проекта и да видим скоро какво става :)

_________________
There is no beast without cruelty


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 75 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб