КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=45&t=4021
Страница 3 от 3

Автор:  valio323 [ 29 Сеп 2008, 17:18 ]
Заглавие: 

Аиде бе човек то стана историческо......Вземаи отпуска и я стягаи наи-накрая.Как имаш търпение почти година незнам.

Автор:  funkflex [ 21 Яну 2009, 11:36 ]
Заглавие: 

BUHALA написа:
Тая зима ще си я направя - обещавам.

Айде колега, че изгорях да я вида. Много специална кола става

Автор:  NightKiller [ 19 Фев 2009, 11:09 ]
Заглавие: 

Колата ще стане уникат дано да имаш време и средства да си завършиш проекта и да не се откажеш защото наистина ще е нещо уникално!Ако може да кажеш горе-долу как върви развитието ще е супер!

Автор:  Psycho!!!™ [ 19 Фев 2009, 11:50 ]
Заглавие: 

Евала и се радвам ,че този вид спорт навлиза с пълна пара и в България дори и със закъснение но не отстъпва по нищо.Брат много си сръчен и изглежда влагаш много старание браво!

Автор:  Ivo5 [ 14 Окт 2009, 20:56 ]
Заглавие: 

Някакъв напредък ??? Какво стана? :?

Автор:  SEAL [ 11 Фев 2010, 09:39 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

В интересно приключение си се вкарал. Дано да имаш време да завършиш проекта, защото ще е си е много работа и човек като почне нещо трябва да го свършва независимо от пречките. [-o< Аз имам следното питане. Това вкорявяване на колата което правиш по този способ, със стъклопласт и смола, няма ли да и качи теглото с доста? Стъклопласта не се слави като лек материал. Интересно ми е какви доработки ще правиш по-мотора. :) Все пак тази част на форума е за силов тунинг, а до тука основно общо взето е боди кит тунинг, което не повишава мощтността. :wink:

Автор:  mimokn [ 17 Фев 2010, 12:45 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

даваи снимки да видим какво става с резачката :mazda-logo:

Автор:  mitakeca [ 19 Авг 2010, 22:03 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

:-k :-k ко ста пич

Автор:  resistor [ 23 Авг 2010, 14:27 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

Абе Бухала май я е разкарал отдавна MX-3 ката. Последно я видях пред тях преди 1.5 години и беше в процес на оптичен тунинг ама от доста време не съм я мяркал...

Автор:  BUHALA [ 27 Авг 2010, 00:48 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

ХАХАХАХАХ - Не съм я разкарал.
Седи си в гаража - недовършена. Като имам време - няма кинти - като има някой лев за работа по нея пък имам друга работа и няма време ...... и така - седи си хайванчето и ме чака кротко кога ще ми дойде ерекцията.

Има развитие ..... но с темпото с което се движи тоя проект едва ли ще е интересно изобщо да се коментира какво правя по нея ....... то докато я направя и тя ще изгние :D

Въпреки всичко ще изнамеря някоя друга снимка ..... или пък ще сляза долу за една нощна фотосесия - да не ме псувате много че съм я заебал тотално. :lol:

Нещата се развиха така - мотора 2,2 турбо от форд проб за който се точих преди 2 години го изтървах още тогава ........ оставих си я с нейния си двигател...... взех един V6 от галант, но не съм го сложил - седи си в угула на двора завит с найлони :D
Дотук идеята е такава че силовия тунинг по тоя проект пропадна и както някой спомена - темата май не е добре да е с такова загкавие и в тоя раздел.
Останалото което се случи с колата - направих я както беше почната и се вижда на снимките сега обаче реших че вече не ми харесва така - смолата се пука, кита се цепи по границата смола-ламарина и много дразни. Съблякох я цялата - тотално. махнах брони, прагове, бузи, раздувки и всичко смоляно по нея. Махнах и предния капак с калниците както бяха направени да са едно цяло - за предница ще мисля друг вариант че този не ми харесва. Изработих и фланци 25мм отпред и 45мм отзад. Фланците са преходни от15" 4/100 на 17" 5/112 с широчини 8J отпред и 9J отзад съответно с гуми 225 и 255 Изрязах калниците до безобразия за да не опират в гумите и започнах изработването на цялостен кит с раздувки тип DTM. Всичко ново което се прави по колата е от ламарина. става с около 14см по-широка цялата кола ..... запазвам оригиналният клиренс на колата - оставям я висока - с така изнесените настрани прагове и вежди се получава визия все едно се влачи по корем, така че предпочитам да ми е висока че ми писна да кърпя прагове и брони всяка седмица.



Такава я бях направил според показаното в проекта:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

После последва описаното разсъбличане на всичко направено до момента и се почна наново.
Засега изнамерих само малко снимки как съм направил фланците и монтажа на джантите .... в момента е в доста по-напреднал стадий, но ще я снимам скоро и ще кача снимки на сегашното и състояние.....
....... м/у другото тия дни намирам малко свободно време за нея - де да знае човек, може пък и да я направя тоя път :D
Та: това са въпросните красоти:
Изображение

Изображение

от едната страна са пробити 4/100 а от другата 5/112
отворите са непроходни, стигат до средата на фланеца - при това положение няма как да се засекат дупките и да се получи "отвор в отвор" което както знаем е задължителен проблем при преминаването от 4 на 5 дупки. Както и да ги въртиш - единият отворна 5цата все се застъпва с един от 4ката - при разпробиване до средата на материала можем да си правим каквито конфигураций си искаме - проблем е само че може да стане при фланци минимум 25мм - при това положение имаме 12мм дълбочина на отвора и 10мм. резба. При по-тесни фланци резбата ще е под 10мм. и става опасно за нас и за околните.

монтирани са на главините така:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Обяснение:
Избиваме шпилките от главините и монтираме фланеца на главината с болтове подадени отзад през главината - през дупките от оригиналните шпилки. Ползваме и лепило за резби на Локтайт - повече тези фланци няма да се махат от тази кола. На описанието на лепилото пише че болт 10мм ще се развие след прилагането на около 40кг сила на развиване. При връщането на главината на мястото и се оказа че главите на болтовете опират в тялото на шенкела и за да не отслабвам болтовете изтърках малко от ръба .... не е проблем - няма отношение към лагера или здравината на шенкела.

И застана на гумите си така:

Изображение

Изображение

Автор:  glavanov [ 27 Авг 2010, 06:58 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

Локтайта колега, аз го лекувам за 10-15 сек. с оксижен или газова горелка и после всичко се развива с нормално усилие...
Пробвано многократно до 3" резба съм спасявал с температура. Друго спасение няма!

Автор:  BUHALA [ 27 Авг 2010, 17:43 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

тва е ясно - такъв е начина ако скаш да ги сваляш. Обяснението ми беше че няма шанс да се саморазвият. Ако трябва да се свалят с тия 40кг нищо чудно и да се скъсат болтовете. Трябва да е сигурна сглобка, понеже там няма шанс да се достигне при обикновен оглед и да се попритегнат ако има нужда - затова ги залепих. А на оксижена досега не съм чул нещо да му се опре :wink:

Автор:  MaPruHa [ 14 Окт 2010, 04:38 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

Колега някакъв друг напредак ?

Автор:  forkata8 [ 24 Дек 2010, 22:53 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

http://www.vbox7.com/play:9af1224b&start=3 колега много добре си се орентирал към ламарината но прави шебовете пльтни само да имаш фантазия

Автор:  therockbg [ 12 Апр 2011, 22:14 ]
Заглавие:  Re: Проект: МХ-3 / 2.2 Turbo - BUHALA

добре де аз от визуалния ти тунинг до момента виждам едно малко копие на celica ... ако толкова харесваше селиките ... ми за тия пари си вземи една селика 7 генерация и си готов. ... колкото до двигателя ... 2.2 турбото което си изтървал ми се струваше по-удачен вариант от галанта ..
и все пак успех с проекта и да видим скоро какво става :)

Страница 3 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/