Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:28

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2015, 22:26 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
Нещо ме чопли отвътре....
Компресора не може да надуе повече от 0.4, мегата не може да заспи на празните обороти...
Почвам нов проект или 2 фаза от принудителното вкарване на въздух в двигателя.
Мисля да е fe-dohc или fe3. 2 литра трбва да стигнат без много да развалят баланаса на Мx-5

Какво мислите?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2015, 15:20 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
намерих си 1-2 скоросттни кутии, как мислите дали трбва да сменям синхронизтори, зъби.. лагерите си хлопат и ще ги сменя


Прикачени файлове:
4.jpg
4.jpg [ 267.49 KiB | Прегледано 22835 пъти ]
3.jpg
3.jpg [ 165.74 KiB | Прегледано 22835 пъти ]
2.jpg
2.jpg [ 204.45 KiB | Прегледано 22835 пъти ]
1.jpg
1.jpg [ 218.1 KiB | Прегледано 22835 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2015, 06:39 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Dexter Jr написа:
намерих си 1-2 скоросттни кутии, как мислите дали трбва да сменям синхронизтори, зъби..

Мислим, че на този въпрос можеш да си отговориш само ти, :D и то като разглобиш напълно синхронизаторите и зъбните колела . :)
Така по снимка в сглобено положение, само баба Ванга можеше да ти отговори, ама тя почина отдавна .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2015, 23:32 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
разглабям полечка лечка. Гледал лагерите са капсуловини, а ремонтните комплекти не са.
Ако се плиска в масло защо му е да е капсулован?
Ако ги сменя с отворени дали ще изкарат повече, не знам, японеца е слагал капсуловани


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2015, 18:01 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
като гледам кка висчко е умряло....
разглобих... смених лагерите с нови, сега оства да изчистя силикона и да сглабям.. дано да съвпадне всичко.

Имам си двигател, почти от мазда, но си търся капак за клапани на който да пише мазда... от фе3н


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2015, 18:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
айде сега малко по-сериозно. Търся си турбо и изпускателен колектор.
Мотора е FE3N 2.0 литра, какво турбо да сложа зада получа следните резултати:
1. Колата е ежедневка (разхода не е от толкова голямо значение колкото да е надеждна)
2. На колелата да имам 200 коня, т.е. предполагам двигателя да е 220-230
3. Силата да дива от рано и да има голям въртящ момент

Какво турбо ще препоръчате


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2015, 22:13 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Привет, къде се намира "проекта"...по София или...

1. мотора сток е 140к.с.
бърза сметка : 230к.с - 140к.с = 90к.с разлика :!:
2. Този мотор не подлежи на много надув - степента на сгъстяване е 9.2:1
3. готов колектор няма , всичко се прави индивидуално и трябва да се съобрази с турбината.
4. скоростната кутия няма да издържи на Nm. :(

Нямам желание да те отказвам от начинанието...даже напротив но имам в предвид описаните по горе факти !

Успех в проекта ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2015, 22:24 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
Ппекта е в София, двигателя вече и той.
Така изглежда...
Прикачени файлове:
CIMG0590.jpg
CIMG0590.jpg [ 192.44 KiB | Прегледано 22547 пъти ]


започва миене...
Да, колега сметката излиа така почти 100% повишаване на мощността, ще се скапе надеждността

Степента е толкова, има сведения за 0.8-1 бара надуване


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2015, 10:49 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
0,8-1 бар. ще понесе FE3N, само внимавай с детонации да няма ;)
Успех колега!

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2015, 16:58 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
ще има охлаждане въздух/въздух, ще оставя датчика и ще видя мегата какво мисли по въпроса....
но за сега развалям, пардон разглабям.
Ще сменя семерингите мисля си за хонинг, макар и да се виждат следите от оригиналния, чудя се дали да не мина на тойотски бутала.... не знам в БГ къде мога да намеря


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2015, 17:34 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Защо не стартираш с това което разполагаш и само времето ще покаже какво трябва още...
Ако тръгваш с идеята...ама дали ще стане това от еди си какво и дали ще се успее да се намери из БГ...проекта ти се отдалечава от реалността :wink:

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2015, 09:06 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
да се порицая, напредвам супер бавно, а и става студено, ФЕ3 е разкостено, не е в най-добрата си форма. Ще сменя лагери само и сегменти. Приемам предложения и оферти за доверени източници за закупуване. Прилагам малко снимки за разглеждане :)
Прикачени файлове:
CIMG0594.jpg
CIMG0594.jpg [ 207.86 KiB | Прегледано 22361 пъти ]

Прикачени файлове:
CIMG0598.jpg
CIMG0598.jpg [ 159.43 KiB | Прегледано 22361 пъти ]

Прикачени файлове:
CIMG0606.jpg
CIMG0606.jpg [ 187.67 KiB | Прегледано 22361 пъти ]

Прикачени файлове:
CIMG0626.jpg
CIMG0626.jpg [ 140.4 KiB | Прегледано 22361 пъти ]

П.С.
Пиша защото всички коли се потрошиха и съм пешеходец :(
Благодаря на колегите които проявиха интерес.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2016, 22:48 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
ето тука сме се 'съвокуплили' със скоростната кутия
Прикачени файлове:
CIMG0688.jpg
CIMG0688.jpg [ 147.27 KiB | Прегледано 22286 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Авг 2016, 17:22 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
приевет.
Търся си дросел за дзвера 2.0 бензин мисля и турбо да слагам това за ориентация на размера
трбва да има TPS
IAC т.е. машинка за контрол на празния ход
газта да е с жило


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2016, 15:26 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
то само аз си пиша в темата.една две снимки за повдигане на духа
Прикачени файлове:
DSC_0212.JPG
DSC_0212.JPG [ 171.43 KiB | Прегледано 21829 пъти ]

Прикачени файлове:
DSC_0216.JPG
DSC_0216.JPG [ 177.43 KiB | Прегледано 21829 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Авг 2016, 09:50 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Колега, не се отчайвай...ти снимай и действай, ние ще гледаме и ще следим процеса.
Успех в начинанието ;)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Авг 2016, 13:04 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
:console: ...така по-добре ли е :mrgreen:
Успех от мен :ok:

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Авг 2016, 17:04 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
знаех си :) :turbo:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Авг 2016, 19:03 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
В олх има една мазда 626 gd с разглобен fe3 мотор. Предполагам ще има периферия ако ти трябва. Успех


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2016, 07:15 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
rusnaka007 написа:
В олх има една мазда 626 gd с разглобен fe3 мотор. Предполагам ще има периферия ако ти трябва. Успех

златен си колега =D> =D> =D> =D>
обаче не я намирам тази обява, ако може помощ и на лични даже


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2016, 06:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
Напредвам бавно. Входящите колектори порастват и остава да се заварят в окончателното им състояние. Отправям взор към изпускателните. Имам си една турбина !?!?!?! ТД04-13Т с която мисля да започна (не знам колко е читава, но да кажем за начало е ОК). Тази седмица ще режа фланци (12мм черно), та ако някой иска фланец за fe3 да се обади, ще му струва само работа на машината. Следват картинки да не съм голословен.
Прикачени файлове:
DSC_0222.JPG
DSC_0222.JPG [ 122.74 KiB | Прегледано 21665 пъти ]

Прикачени файлове:
DSC_0224.JPG
DSC_0224.JPG [ 147.91 KiB | Прегледано 21665 пъти ]

Прикачени файлове:
DSC_0227.JPG
DSC_0227.JPG [ 127.67 KiB | Прегледано 21665 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2016, 09:47 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Решението за извивката на колектора не е лоша !
Въпрос - защо правиш по дълъг пътя на входящият въздух до главата.

Успех ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2016, 23:28 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
за дължината и аз си го задавам. толкова е на Киата, реално съм преместил само дросела от по средата на от страни. дължината си е цяла наука от прочетеното стигам до изводът, по-дълги повече мощност в ниските за високи по-къси. Като се намеси турбото - все едно. Друго ме терзае повече, дали всички цилиндри ще получават еднакво количество въздух


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016, 20:28 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
О спокойно...ще се нахрани !
Задължително затапваш ЕГР-а с една пластина но преди това почисти каналите му преди да монтиращ финално колектора.
Предполагам ще слагаш оригиналният дросел. Ако успееш монтирай дросел с една клапа / голяма / .

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2016, 23:15 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
Обявата май е изтекла и аз не я намирам, от ней купих климатика. Колата се намира в Дупница.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2016, 12:21 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Тази кола е с FE3 мотор но с останал блок само !!!!...Другото е разпродадено.
Информацията е от преди 1-2 месеца...лично звънях.
Със сменени сегменти..ама кел файда.
Това което се сещам е , че мога да ти ударя едно рамо за ремап ако правиш на тази кола...

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Авг 2016, 07:28 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
@rusnaka007 благодаря колега, ходих :) взех си една стойка за алтернатора.

@californieca чистя всичко (на снимката не е съвсем) не знам как е вървяла предишната кола, но явно маслото го е имало за гориво
дросел взех от от някакъв кореец 3.5Л май галопер. и него го чистя, поне празния ход ще направя лесно освен моторчето си има и винт за регулиране


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Авг 2016, 22:31 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
За нищо колега,просто това ми беше замисъл за моя мотор но сега стягам друг автомобил. Баба мазда остана за возене за сега. Ще следя с интерес и ще помагаме с каквото може.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2016, 06:55 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
след този викенд, съм готов за заваряване. възможно най-простия колектор, защото и турбото ми е просто :) надявам се да е здраво. Да видим къде ще го заварявам
Прикачени файлове:
DSC_0251.JPG
DSC_0251.JPG [ 148.63 KiB | Прегледано 21502 пъти ]

Прикачени файлове:
DSC_0243.JPG
DSC_0243.JPG [ 183.01 KiB | Прегледано 21502 пъти ]

Прикачени файлове:
DSC_0249.JPG
DSC_0249.JPG [ 137.36 KiB | Прегледано 21502 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 22:40 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
чеша си главата какви инжектори да ползвам, някакви подсказки колеги?
Прикачени файлове:
DSC_0278.JPG
DSC_0278.JPG [ 108.99 KiB | Прегледано 21347 пъти ]

Прикачени файлове:
DSC_0274.JPG
DSC_0274.JPG [ 119.96 KiB | Прегледано 21347 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб