Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Мар 2024, 12:38

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2016, 09:55 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
На първо място виж дали физически ще станат инжекторите от тези които си показал на колектора и на отвора на рейката.
На второ място за този мотор не е подходящо да слагаш инжектори под 300сс ! Няма да храни и може да беднее сместа.
Ако използваш турбина ще ти трябва поне 500сс инжектори. Задължително е да имаш запас. Като го подкараш GD-то ще разбереш какво съм имал в предвид с запаса ;)
Успех ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2016, 10:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
Мерси californieca ще търся такива инжектори.

сега на дневен ред са основните лагери, не мога да намеря хубави (не знам кои са хубави) намерих корейски GMP.. ще ги сложа да видя поне за хлабините как идва. Нямам часовник/ микрометър да премеря в какво състояние е валът. Ще ползвам пластигаг. Ако има идеи и предложения от къде да намеря хубави и здрави??!?! лагети споделете моля.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2016, 09:52 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
В този случай отдели едни пари и занеси вала на хора който ще го замерят и ще ти кажат дали си първи ремонтен комплект лагери.
Аз лично ти го препоръчвам ако има износване и директно лагери 0.25мм / аз залагам на RIK - JAPAN / .Ама и други но не знам за ремонти комплекти ще намериш ли / ACEL / мисля , че се казваха.
Не подценявай този основен компонент от мотора който винаги е под натоварване - за вала говория и лагерите му.

http://balkanparts.bg/ - тук можеш да попиташ лагери след като разбереш в какво състояние ти е вала.

Успех и не спестявай от качеството на тези компоненти по мотора ! ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2016, 11:13 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
Когато правих ремонта използвах оригинални лагери на киа,биелни и основни, от съкалметал София, имат и други марки лагери.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2016, 23:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
Благодаря колеги, ще го занеса в някой сервиз да го замерят


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2016, 17:09 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
да покажа бутало преди и след
Прикачени файлове:
CIMG0824.JPG
CIMG0824.JPG [ 155.91 KiB | Прегледано 20114 пъти ]

Прикачени файлове:
CIMG0828.JPG
CIMG0828.JPG [ 111.3 KiB | Прегледано 20114 пъти ]



уви всичко се оказа напразно,
оказа се, че имам луфт от 0.015 на всички цилиндри, буталата са завлачили и единия цилндър има надрано, едно бутало се е свило повече от другите - присъда минаване на следващ ремонтен комплект.
Коляновия вал е фрапантно надран, и доста ексцентричен - присъда минаване на следващ ремонтен размер


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2016, 21:11 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Какаво е правено с този мотор за да е в това състояние? - страннооо...
Може би години или повече радаване в педала....

Успех

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2016, 23:43 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
Колега огледайте и главата,по точно клапановите легла, и при двете глави от кия сега спуканата и другата където взех имам пропадане на леглата с близо 1mm. от изпускателната страна.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2016, 00:26 
Offline
любител
2005 Mazda 6

Регистриран на: 12 Сеп 2016, 17:58
Мнения: 24
Местоположение: София
Много ми е интересно да чета какво се получава !! :)
Успех колега !!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2016, 18:15 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
за сега
1. нови киа бутала на 0.25
2. Нови сегменти
3. нови биелни и основни лагери 0.25
остава
вала да се шлайфа
блока да се челоса
цилиндрите да се напасват за новите бутала
сегментите да се напасват за новите бутала


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2016, 22:31 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
ето и малко снимки
Прикачени файлове:
CIMG0848.JPG
CIMG0848.JPG [ 160.85 KiB | Прегледано 20056 пъти ]

Прикачени файлове:
CIMG0850.JPG
CIMG0850.JPG [ 104.31 KiB | Прегледано 20056 пъти ]


следва измиване и започване на сглабяне :)

за главата отделен пост. Там работата в на зле


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2016, 11:36 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Страхотен хониг ;)
Успех със събирането на мотора ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2016, 18:01 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
Супер ще се получи. Ако ти трябват части по главата свиркай,имам части за оборудване на още една глава. Успех :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2016, 18:21 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Само аз ли виждам че хонинга нещо не е в ред?
Виждам не на един цилиндър може би около 10см навътре по едно пръстенче което не е в синхрон с "чертите" които оставя хонинг машината по време на работа.Или съм за очила или снимката ме лъже или наистина има нещо нередно..
Нека автора да каже.. че като го гледам не е нещо безобидно..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2016, 20:23 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
:) браво колега. Наистина има една черта, не се усеща с нокът (за разлика от хонинга) ще трябва да живея с нея.
@rusnaka007 ще се свържа с теб, май ще трябва. мерих клапаните и излизат с 0.005 по-тънки от минимално предписаното (някои отчетливо хлопчат във водачите) хидравличните повдигачи мога да ги събера с пръсти. Ще я пратя на някой който разбира да си каже.
Ето една снимка за аудиторията познайте какъв е този клапан
Прикачени файлове:
CIMG0846.JPG
CIMG0846.JPG [ 150.94 KiB | Прегледано 20017 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2016, 21:57 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
Туй изпускателен бре,май са я карали само на доливка масло не са сменяли. Където взех главата и там беше същата каша, нама да ти казвам какво търкане падна докато я почистих, нягара падаше на люспи.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2016, 23:55 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
на мен това повече ми мяса на всмукателен..
Но ако покажеш челото ще ти кажа със сигурност.. :lol:
Изпускателния клапан, колкото и масло да гори колата няма да в такова "мокро" състояние(ако всъщност така го вадиш от двигателя де,а не си го мокрил ти). Маслото така ще е изгоряло че нагара ще е със друг цвят и във фаза камък.. :lol: :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2016, 09:50 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
И аз смятам ,че това е всмукателен клапан.....нагар от масло по изпускателният клапан не съм виждал / дано да греша / .

Ако има хлабини във водачите ги смени ! - заедно с гумичките им задължително.

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2016, 20:08 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
честито на позналите :) всмукателен е.
не знам какво трябва да се смени ако стеблата са по тънки от предписаното :(


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2016, 20:18 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Водачите също трябва да имат точно определени размери и отклонението е в хилядни..
Най добре да се сменят в комплект със клапаните.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2016, 16:28 
Offline
фен
1989 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2008, 13:33
Мнения: 104
Местоположение: с. Чeрногорово,Пазарджишко
Малък ми се струва на снимката, при мен на новата глава така изглеждаха и всмукателните и изпускатвлните, само че не я снимах да покажа.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2016, 18:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
@maZZda, чак хилядни... Мануел казва 0,025-0,06 за входящи и 0,03-0,065 за изходящи. това са стотни за мен. Принципно бих сменил всичко, макар и да идва цифра, но ако главата е спукана няма да има полза.

Айде сега помощ, как да позная хидравличните повдигачи дали са заминали?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2016, 08:01 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
започнах да сглабям. ето прогрес с малко снимки
Прикачени файлове:
CIMG0869.jpg
CIMG0869.jpg [ 96.42 KiB | Прегледано 19934 пъти ]

ще премеря хлабината на основните лагери. Както се оказва по надолу свързано с редица въпроси
Прикачени файлове:
CIMG0870.jpg
CIMG0870.jpg [ 177.25 KiB | Прегледано 19934 пъти ]

всичко е затегнато на 85Нм с по едно фитилче подложено. Следва демонтиране на капачките и сравнение с еталона
Прикачени файлове:
CIMG0872.jpg
CIMG0872.jpg [ 111.06 KiB | Прегледано 19934 пъти ]

на черупката, добре се е отпечатал
Прикачени файлове:
CIMG0873.jpg
CIMG0873.jpg [ 118.74 KiB | Прегледано 19934 пъти ]

първа пета 0,050
на пета пета 0,063
Прикачени файлове:
CIMG0884.jpg
CIMG0884.jpg [ 136.26 KiB | Прегледано 19934 пъти ]

проблем, по съветника трябва да е 0,025-0,043. Загледах се в петите:
Прикачени файлове:
CIMG0887.jpg
CIMG0887.jpg [ 84.55 KiB | Прегледано 19934 пъти ]

тези с по-голямата хлабина не изглеждаха най-чистите на света, последва търкане и на блока и на петите, онагледено е на едната пета (не добре изчистено <-> лъснато). След тази операция последва окончателно сглобяване с монтажна смазка (колкото е хлабината толкова). В интерес на истината трябва да кажа, че измерванията са правени при температура 11 градуса (няма отопление в гаража). Ако пресметна с колко се е свил коляновият вал излиза 0.007мм от 20С или 0.01мм от 25С, приемем че след почистването всички хлабини са се уеднаквили на 0.05 - следователно съм на горната граница на допуските.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2016, 09:41 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Абе така да се свива коляновият...не ми се вярва !
Какво ще стане с него ако е запалена колата колата на -18 и след това достигне 100+ градуса.... коляновият ще бъде на дъвка :D :D :D :D по тази логика.

Ако след измерването не се налага ремонт...сглобяване и да не забравиш да смениш да смениш с НОВИ семеринги на коляновият отпред и отзад.....Цената им е "безсрамно ниска" за да не ги смениш...ще ще се разкапе след време :( Стягаш всичко с динамо метричен ключ по показания от сервизната документация. Всичките тези неща ти ги споделям,че съм минал по този път и съм осъзнал в последствия грешките които съм допуснал при моето събиране пред блока без условия :D :D :D

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2016, 10:08 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Оп, извинявам се, имал съм впредвид стотни не хилядни :oops: ..
По адрес за свиването на кол. вал имайте впредвид че всеки метал си има линейно разширение.. по точно казано линейно термично разширение, та в този смисъл не се свива и разширява само кол. вал а и всички останали части в ДВГ-то..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2016, 08:29 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
което зависи от мен по сгобяването го спазвам, обезпрашавам, затягам с динамометричен ключ. Днес съм се посветил на търсене на комплект гарнитури и семеринги.
За да не оставям темата без снимки :) няколко на буталата -нови стари
Прикачени файлове:
CIMG0891.jpg
CIMG0891.jpg [ 135.99 KiB | Прегледано 19901 пъти ]

Прикачени файлове:
CIMG0893.jpg
CIMG0893.jpg [ 127.89 KiB | Прегледано 19901 пъти ]

надявам се да падне степента на сгъстяване :twisted:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2016, 11:32 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Имам чувството , че ти повече желаеш да надуеш този мотор отколкото да го събереш / ревизираш :D :D :D
Така като гледам челото на новото бутало е по ниско и ще се поразреди мотора ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2016, 13:35 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Нещо много полезно и ако не се справи трудът ти може да замине на вятъра ;)
https://www.drive2.ru/b/2089749

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2016, 23:45 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 75
Местоположение: София
мерси интересно четиво,
сегментите бяха премерени и разпределени по цилиндрите така че да има 0.20-0.25 разстояние между краищата им. (според литературата трябва да е 0.15-0.30, поне това е в норма)
разположени са както е указано в ръководството. Това което не съм правил е не съм огъвал сегментите за маслото дано не гори много :)

С друг проблем се насрах, белините лагери които имам са от мазда и чопчето което ги пази от превъртане е от дясната страна вместо от лявата, както е на старите. Обиколих всички араби и нямат налични като за мен, сега сме на трупчета и чакам да видя утре дали няма да намеря от София или ще поръчвам от другаде :(


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2016, 00:17 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Същият проблем имах и аз...отивам / тогава / в Euro07 - като за начало там намери I-ви ремонтен комплект ( RIC - червена кутия за около 30-40 лв. по спомен). Гледам нямат отвори като старите в средата за маслото....
Започвам - с настолна бормашина, свредло 3.5мм и след това "фаска" с 4мм...станаха прекрасни... Оглеждам ги как ще се сглобят и гредаааа...чоповете са от едната страна само...
Хайдеее отново по магазините....накрая маи при арабите на Симеон / Бълкан Парт мисля , че се казваше / , намерих за 40-на лв. на NDC / зелено - жълта кутия /. Отварям и усмивка до небесата ;)
Занесох ги на майстора в с.Доброславци /до София / и шлайфа коляновия за тях / 1-ви ремонтен / .
Доволен съм от момчето...точно и коректно !

Успех

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб