Е колеги измина доста време откакто стартирах този проект близо 5 години.Проекта ту тръгваше ту спираше и така до преди няколко месеца.Вече по сериозно съм се захванал с нещата,проблема в момента ми е времето.При всички проекти е така ако имаш време нямаш пари,ако имаш пари пък нямаш време.Затова бих посъветвал всички колеги които стартират по сериозни проекти да си направят поне малка сметка какво ще им коства като време и пари това начинание.Наи лесно е да се разглоби една кола за два дни.
viewtopic.php?f=45&t=26429Това е началото на проекта.Вече купето е друго(това поръждяса от стоенето),концепцията е друга,идеите са други.Целта също.Това което остава непроменено е марката и модела
Затова реших и да пусна нова тема.
Сега ето и идеята.Колата ще бъде с атмосферен мотор 2.0 FS за да влезе в клас НС3 за планински изкачвания(Hillclimb).
На първо време намерих кола без абсолютно никаква ръжда.И пак старата песен-напълно разглобяване на купето
Всичко от колата е извадено но последната щипка.След това махнахме абссолютно всички крепежни елементи-планки,стоики и тем подобни.Може би всичките са поне едни 3 кг.Продължаваме с махането на антикорозионното покритие на колата отвън и отвътре.Тук вече едни 10 кг сме свалили със сигурност.
Така продължаваме със запушването на всички излишни отвори и презаваряване на цялото купе.Това означава заваряване на всички места където има наставки между детаилите на купето.
След 2 седмици заварки и 1 топка тел за телоподаващото приключихме.Доиде време за усилване на купето.На всички места които преценихме че имаше нужда усилихме купето с планки.
Изработихме и заварихме така наречените Камбър преитове на предните бомбета
усилване на бомбетата с планка и тръба към предпазната клетка
Доиде време и за предпазната клетка(Rollcage)
Изработихме кутия за акумулатора които ще седи там където е била долната част на задната седалка,не се вижда добре но ще направя и снимки във завършен вид
По пръта на волана изхвърлихме всичко излишно,дори и огромната стоика която го държи.Заварихме му малка стоика директно на тръбата на Ролкеиджа.Ще пусна скоро и готов вид.
По купето остана да се заварят стоики за седалката.
Доиде ред на окачване
Разглобихме всичко и пратих щангите да им сменят тампоните с втулки от полиамид.Скоро и на тях ще пусна снимки готови.
Взех главини и шенкели от мазда премаси,причината е че оста на шенкела е с 3мм по дебала-съответно по здрава.Разбира се лагер-главината е по-здрава и по-голяма.Другото предимство е че ще изнесе джантата с 10мм от всяка страна.
Малко олекотяване и тук-махнах гривната на АБС-а от главината и изрязахме ушите за датчиците на АБС-а от шенкелите
Тук се вижда премахнатото ухо и почистване на шенкелите
Всичко е изчистено и вече боядисано
За сега толкова скоро още....