Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 23:45

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 109 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 16:46 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Малко преплетено ще стане ама да питам.... Като е механичен компресора, какво се случв, когато се отпусне педала на газта? Оборотите не падат рязко, когато колатае на скорос, но компресора си надува. Айде при коли с голямо наляган има разтоварващ клапан. Ами при тези с лек надуфффф под 0,5 пак ли е задължително да има?

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 16:49 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
Хмм това за пускането на газта ме наведе на въпроса - Като е работило турбото на високи обороти(напр при 4000 двигателни) и се пусне газта рязко - т.е изключване от скорост - това проблем ли е?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 17:21 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Зависи от турбината. При по-мощните изпълнения се слага този разтоварващ клапан. Иначе, като се отпусне газта, съответно изгорелите газове рязко намаляват, от там и тягата, която се упражнява върху турбинната част на турбото и едва ли инерцията, която е набрала ще е пагубна. При по-големите турбини май си трябва вече такъв клапан. При ремъчните е въпросът дали е абсолютно задължителен.

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 17:28 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
myst3 написа:
Малко преплетено ще стане ама да питам.... Като е механичен компресора, какво се случв, когато се отпусне педала на газта? Оборотите не падат рязко, когато колатае на скорос, но компресора си надува. Айде при коли с голямо наляган има разтоварващ клапан. Ами при тези с лек надуфффф под 0,5 пак ли е задължително да има?

Разтоварващия blow off клапан мисля е задължитлен при турбо бензинките,защото там при връщането на газта се затваря дросела и спира един вид турбото.Докато при дизела ,нищо не спира въздуха да влиза в двигателя дори да си върнал газ.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 17:30 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2009, 20:10
Мнения: 1327
Местоположение: Шумен
ако го няма тоя клапан може да прасне съединението между турбината и всмукателните колектори

_________________
Умният работи с мозъка,а глупавия с ръцете си :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 17:48 
Offline
фанатик

Регистриран на: 28 Мар 2006, 16:06
Мнения: 1003
В този случай съединението ще е бял кахър ако се случи така....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 18:22 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Всъщност момента дроселоваа клапа го пропуснах :oops: Ама нали не съм карал бензинка и.... Значи при дизел няма да има значение?

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2010, 14:40 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Ето и карта на IHI турбините използвани в дизелите на мазда.
Toва,което се вижда е ,че максималното налягане ,което прави е 2.7psi,ако примерно се увеличи до 3psi ,какъв ще ефекта за мотора.
Още едно въпросче,има ли начин без пипане по софтуера дасе пусне повече гориво на звяра.
Също така четох ,че се сменят разпръсквачите на дюзите пр и тунинг.Някой знае ли данните на заводсите на мазда и могат ли да се намерят по-големи?


Прикачени файлове:
ihi_maps.gif
ihi_maps.gif [ 20.91 KiB | Прегледано 17074 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2010, 08:41 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Ако не ме лъже памета ти дюлзата (при дизела) не трябва да я пипаш.Просто или увеличаваш налагането на помпата (като преди това си смени нафтовият филтър!!!) или увеличаваш (продължителността) на впръскване или (времето през което тя впръсква).

Ако все пак греша,всеки подобен елемент (инжектор при бензина и дюлза при дизела) си има капацитет - при определено налягане колко количество гориво може да мине през него за определено време.

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2010, 12:35 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
californieca написа:
Ако не ме лъже памета ти дюлзата (при дизела) не трябва да я пипаш.Просто или увеличаваш налагането на помпата (като преди това си смени нафтовият филтър!!!) или увеличаваш (продължителността) на впръскване или (времето през което тя впръсква).

Ако все пак греша,всеки подобен елемент (инжектор при бензина и дюлза при дизела) си има капацитет - при определено налягане колко количество гориво може да мине през него за определено време.

Ето всичкото хубаво,но на старата GE помпата има една плочка с две болчета от където подаващ гориво.А пък тук помапата е електронна.Което значи ,че с чип се подава повече гориво,а пък този чип за Денсо електроник е 2хцената примерно,на Бош или Делфи... :cry:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Мар 2010, 15:36 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
дай VIN или снимки на мотора и помпата!

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2010, 10:00 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
californieca написа:
дай VIN или снимки на мотора и помпата!

VIN:JMZFW19R201128774
ГНП:Изображение
http://img265.imageshack.us/img265/9955/10877193.jpg
Мотор:http://img74.imageshack.us/img74/2971/112236372273820755picnt0.jpg ако искаш ще кача снимки и от EPC-то...
Сега се сетих ,че има DITD мотор монтиран след 2000година в 626 с мощност 110к.с нали?Дали има някакви конструктивни разлика или разликата е в ECU-то?Ако е така и се смени ЕКУ-то с такова ето ти 10к.с отгоре.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2010, 12:49 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
"страшна работа"....
Тук всичко се управлява от ECU-то...
Не знам дали при новите модели мощността е вдигната от ECU-то или просто са направили подобрения по мотора...и си устава същата електроника...а може просто стари мотор с разни "козметични" промени и "надута" електроника и вече е с "НОВ" мотор [-X [-X =D> =D> =D> :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :evil: :evil:

Само чипче помага тук :(. Това е мое мнение,тъй като не сам запознат с този мотор....не мога да коментирам повече само да спамия :P

Успех ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2010, 23:32 
Offline
маниак
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 20 Дек 2007, 21:38
Мнения: 635
Местоположение: София
Мисля, че тук е момента да задам един въпрос:

Ако изолирам турбо частта на компрекса ще работи ли като компресор?

_________________
Леле, кво причиних на клетия COMPREX...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2010, 10:46 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
стига да можеш да го навържеш не мисля че ще има проблем :)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Апр 2010, 22:53 
Offline
маниак
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 20 Дек 2007, 21:38
Мнения: 635
Местоположение: София
californieca написа:
стига да можеш да го навържеш не мисля че ще има проблем :)

Не става - нищо общо няма компрекса с компресор!
:cry:

_________________
Леле, кво причиних на клетия COMPREX...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2010, 21:23 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
mazda69 написа:
californieca написа:
стига да можеш да го навържеш не мисля че ще има проблем :)

Не става - нищо общо няма компрекса с компресор!
:cry:

Някой(ако не се лъжа myst3) беш обмисля да сложи класическа турбинка на мотор ,като твоя ,но незнам какво стана...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Май 2010, 09:57 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Какаво.... Все още имам някакви идеи преди да стигна до това. Но май ще се спра на идеята за голяма турбина от руски трактор T-150. Лошото е, че не мога да и намеря карта. :( Има подобен проект описан в друг форум. Турбината е с доста голяма перка 110мм и максимално и дават 45000 об/мин. Тъпче 6 литров мотор ако не се лъжа. Мисля, че с половината от оборотите може да има ефект върху 2 литров мотор. Използва се само компресорната част без турбинната а на мястото на втулките се слагат лагери... задвижва се като компрекса. Ще видим какво ще стане, като заделя пари за целта.

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2010, 01:43 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
Като заделиш пари за проекта иди и се напий мъжки, почерпи приятели, направи си екскурзия... ако още не ти се е разминала тази идея.
Може да се изчисли колко въздух ще трябва да мине през двигателя, за да завърти това чудовище... но с двулитровата моторетка... сигурно някъде към 10 000 оборота на коляновия вал ще успеят да помръдна турбината, за да направи един нежен надуфф.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2010, 09:21 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Smokie написа:
Като заделиш пари за проекта иди и се напий мъжки, почерпи приятели, направи си екскурзия... ако още не ти се е разминала тази идея.
Може да се изчисли колко въздух ще трябва да мине през двигателя, за да завърти това чудовище... но с двулитровата моторетка... сигурно някъде към 10 000 оборота на коляновия вал ще успеят да помръдна турбината, за да направи един нежен надуфф.



колегата иска да използва само алу.корпус на турбината,само за нагнетяване,тя няма да се задвижва от изгорелите газове,а като механичен компресор :)
като това подобно:
http://www.volkswagen.bg/files/bg/eleme ... 317372.jpg
или:
http://www.real-tuning.com/cars-news/wp ... arger1.jpg

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2010, 11:38 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Smokie, май не си ми разбрал идеята. Както уточни californieca, ще се използва само "студената част" а оста ще се върти посредством ремъка въртящ компрекса.

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2010, 11:59 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Говори се за ЦЕНТРОБЕЖЕН тип Компресор :ok:

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2010, 14:54 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
хахаха един поне да разбере за какво става на въпрос :mrgreen: :mrgreen: =D>

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2010, 19:15 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
Извинявай, не загрях идеята първия път :oops:
Успех.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юни 2010, 20:47 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2010, 09:22
Мнения: 77
skype: LoL_MaFiA
Здравейте колеги много интересни работи пише в тази тема и нямаше как да не питам :D . Имам мазда мх3 в6 1.8 и искам да питам за ето това =>
Прикачени файлове:
750cc7d9_8079.jpg
750cc7d9_8079.jpg [ 28.72 KiB | Прегледано 16763 пъти ]
Пише "ELECTRIC SUPERCHARGER" интересува ме има ли ефект и дали ще мога да го ползвам ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2010, 11:55 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Според мен не. Като знам с каква духалка тествах дали ще има налягане и нямаше, дори при 1500 оборота на мотора.... Представи си при 4-5000 които са нормални за бензинка.

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2010, 12:25 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2009, 20:10
Мнения: 1327
Местоположение: Шумен
туй нещо само вади звук нищо друго. чувал сам сложено такова нещо на кола...

_________________
Умният работи с мозъка,а глупавия с ръцете си :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2010, 09:44 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Някой може ли да ми обясни защо турботата на товарни автомобили нямат регулиране на налягането.В гаража имам един повреден HOLSET S3B и няма нито актуатор нито виждам да има байпас(то и няма какво да го отваря)? :|
ПП:Също така ако някой може да ми помогне с намирането на карти на S3B и H3B фамилията на турботата...ще съм благодарен!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2010, 12:10 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Ако е това което си написал S3A,S3B се монтиран по камиони МАН..ти си направи извода..

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2010, 13:37 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
californieca написа:
Ако е това което си написал S3A,S3B се монтиран по камиони МАН..ти си направи извода..

Знам става дума за камиона ни Volvo F12 то беше с турбина Holset S3B,която преда богу дух след 835000км и сега камиона е с SCHWITZER S3B,но имам възможност дa се замени с турбина от семейството H3B която се монтира на по -големите волво мотори от 16литра...
Пиша тук ,защото незнам подходящ форум ,темата е за турботапък и ми стана любопитно защо тези турбини нямат уесгейт или променлива геометрия...и ме интересуват картите им.


Прикачени файлове:
Изображение0530.jpg
Изображение0530.jpg [ 181.99 KiB | Прегледано 16635 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 109 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб