КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ http://forum.mazdabg.com/ |
|
Повдигане на Mazda 323 BW http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=46&t=18148 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | pavkata_svt [ 01 Яну 2010, 23:42 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
Здравей,повдигането на колата е малко по-сложно от колкото изглежда,ако целта е после всичко да е поне толкова добро колкото от завода.Тоест като сложиш по-"високи" пружини се променя баланса на хода на аморт.Хода на разтегляне става по-малък и това е проблем до някъде.Същото става и с "рязани пружини" но се променя хода на събиране.Идеалния баланс е готова за път кола(така както се ползва предимно),но без пътници,аморт. да е в средно или близко на него положение на хода си.За този тип окачване има варианти за повдигане,но не е сега момента да пиша.Ако имаш въпроси-заповядай. А 15" джанта става и без никакви промени. П.П. Всичко написано е от теория и практика за перфектно поведение на автомобила на пътя.Според зависи за какво го ползваш намери най добрия за теб вариант-по-"високи"пружини,други аморт. или друго. |
Автор: | vall [ 12 Яну 2010, 00:55 ] | ||
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW | ||
Колеги ето това успях да измисля: От стар амортисьор се реже захващането и се заварява за новия. По този начин се увеличава и мястото за по-голяма гума/джанта, схемата е примерна, приемам всякакви мнения и критики
|
Автор: | sIm0_ [ 12 Яну 2010, 01:09 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
vall написа: Колеги ето това успях да измисля: От стар амортисьор се реже захващането и се заварява за новия. По този начин се увеличава и мястото за по-голяма гума/джанта, схемата е примерна, приемам всякакви мнения и критики да те така вдигат задниците на голфовете |
Автор: | pavkata_svt [ 12 Яну 2010, 18:42 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
vall написа: Колеги ето това успях да измисля: От стар амортисьор се реже захващането и се заварява за новия. По този начин се увеличава и мястото за по-голяма гума/джанта, схемата е примерна, приемам всякакви мнения и критики Критика няма.Това е лесен и сравнително приемлив вариант. |
Автор: | Goroh [ 20 Яну 2010, 21:48 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
В руските форуми видях че правят така Прикачени файлове: Прикачени файлове: Прикачени файлове: Това е повдигната по този начин Примаси Прикачени файлове: Прикачени файлове:
|
Автор: | dokkito [ 21 Яну 2010, 07:07 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
но вариянта на колегата "Goroh " е най добър лесен и одачен .. кеф ти ниска кеф ти висока .. евала за идеята |
Автор: | vall [ 21 Яну 2010, 23:57 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
колега Goroh колко може да е максималната дебелина на тази подложка |
Автор: | Goroh [ 06 Фев 2010, 18:09 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
Отпред слагат 2, а отзад 2.5см. Повече ще е екстремизъм. Целта е да се увеличи просвета на лека кола, а не да се направи всезеход. Ето линкове по темата: http://www.premacy.ru/forum/index.php?topic=776.60 http://forums.drom.ru/mazda-premacy-mazda5/t1151050109.html |
Автор: | sIm0_ [ 10 Апр 2010, 23:42 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
Goroh написа: В руските форуми видях че правят така Прикачени файлове: 04012009021.jpg Прикачени файлове: 1.jpg Прикачени файлове: 2.jpg Това е повдигната по този начин Примаси Прикачени файлове: 3.jpg Прикачени файлове: 4.jpg как да ги напрая тези фланци, че и аз искам да дигна малко 121-цата |
Автор: | Драгойчо [ 25 Юни 2010, 14:50 ] |
Заглавие: | Re: Повдигане на Mazda 323 BW |
Най-лесно ще е от талашит, но понеже ще се разпаднат почти веднага, давай от някакво желязо. Груба разбивка на направата: 1. Сваляне на шаблон/кройка или казано по-технически - чертеж/скица. - измерваш разстоянията между центровете болтовете на тампона и по диагонал. - измерваш диаметъра на централния отвор който ще ти е нужен. - нанасяш центровете на отворите на болтовете и на централния отвор, като за разстоянията помежду им използваш пергел (вярвам, внимавал си в първите часове по геометрия). - пак с пергела, очертаваш окръжностите на самите отвори, според нужните диаметри. - очертаваш външния контур на фланеца, според формата на тампона. - Всичко до тук би могъл да начертаеш направо на материала или на лист хартия. 2. Рязане: - ако имаш под ръка струг или фреза, пробиваш сам. - ако нямаш, отиваш с чертежчето при надежден майстор и му показваш какво искаш. - ако след всичко написано до тук, все още не ти е ясно какво трябва да правиш, свали си тампоните и бягай при гореспоменатия надежден майстор, и се надявай както да те разбере, така и да изработи порядъчно нужните фланци. 3. Евентуално: - болтовете на тампона може да се окажат къси, поради което ще се наложи да разпробиеш (ти или майстора ти) местата където са занитени/заварени към тампона и да ги подмениш с нови, с нужната дължина. Вероятно, нужната дължина ще е оригиналната + дебелината на фланеца. Успех! ПП И не забравяй, че вдигайки колата, по завоите ще се кандилкаш повече от колкото сега! |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |