Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:00

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2008, 23:48 
Offline
фен
Аватар
1990 Mazda 323

Регистриран на: 19 Юни 2008, 20:42
Мнения: 219
Местоположение: София
skype: 0898 69 65 03
Vann написа:
Колега зависи от фирмата произведител всяка си има цветове с различна твърдост..... но попринцип по общо най-твърди водят червените :)

Най-твърдо возят тези наи-голям индекс на натоварване за ход 1 см.
65 е по-твърда от45 примерно.Цветовете са за красота.Това с окачването е много сложна и пипкава тема (и скъпа).

_________________
Тел: 0898 696 503-Павката
Продавам две F-ки BG на части,всякакви масла и др.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2008, 20:21 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Сеп 2008, 18:09
Мнения: 10
По този въпрос шюще се изкажа и аз.Значи дебелината за изработка на пржината,зависи и от броя на навивките.Ако ги скъсите,пружините ще се амортизиратмного повече :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2009, 19:11 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 05 Авг 2008, 14:32
Мнения: 111
възможно ли е да се сложат две пружини? обаче не една след друга, а да вкараш едната в друга? ако да, тогава могат и да се срежат, защото ще стане доста твърдо и ще се компенсира това че е станала по низка, защото няма да кляка.

Винаги ме мъчеше този въпрос, затова реших тук да се изкажа, може би има някой който е правил експерименти


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2009, 19:41 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Могат да се режат, могат да се пилят, могат и да се претопят. Не си правете някакви изводи от нищото, които са ви удобни и ви пасват на плановете и финансите. Колкото до компенсации на рязани пружини, най-добра работа би вършило парче тръба...
Айде стига детски приказки. Никой сериозен механик, няма да тръгне да реже пружини, при положение, че цените на чисто нови и от реномирани марки започват от около 180 лв.
Не се вкарвайте във филми, които не бихте искали да гледате!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2009, 23:50 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 27 Фев 2009, 22:46
Мнения: 91
MiKe написа:
възможно ли е да се сложат две пружини? обаче не една след друга, а да вкараш едната в друга? ако да, тогава могат и да се срежат, защото ще стане доста твърдо и ще се компенсира това че е станала по низка, защото няма да кляка.

Винаги ме мъчеше този въпрос, затова реших тук да се изкажа, може би има някой който е правил експерименти


Това ми се вижда доста странно и някак си............. тъпо?!

_________________
2011 Mazdaspeed 3
Fully Bolted and Freektuned on E85
333hp
335tq


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2009, 01:39 
Offline
любител
Аватар
1990 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Дек 2007, 20:46
Мнения: 36
Местоположение: Асеновград
Няма смисъл от рязане на пружините,това се е правело преди 100 години на лади и шкоди когато не са разполагали със спортни + това при скъсяване с една намотка на стандартна пружина амортизацията ще е по-голяма,ще се измести центъра на самата пружина възмоцно е и колата да стане много по-мека.Така ,че амортисьира да се скапе бързо

_________________
Vann 323f BG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009, 00:04 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 05 Авг 2008, 14:32
Мнения: 111
добре, някой да знае на мойта мазда къде мога да си купя спортно окачване? или да си поръчам от мазда окачване за MPS? не че мойта не е стабилна, със максималната й скорост влизам абсолютно във всички завои на магистрала, ама се накланя доста, иска ми се малко да е по твърда... а пак и за въртене ме е страх някой път като я обръщам на висока скорост на 180 или на 360 градуса, че ще го направя по таван...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009, 01:00 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Google е твой приятел


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009, 19:09 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 05 Авг 2008, 14:32
Мнения: 111
е хубаво, ама аз търсих нещо в БГ, иначе ако отида до руссия това лято с тази кола, ще се върна най-малко със 400 коня и 5 секунди от 0-100, с 4х4 и със сигурност хубаво окачване.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009, 19:58 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
MiKe написа:
добре, някой да знае на мойта мазда къде мога да си купя спортно окачване? или да си поръчам от мазда окачване за MPS? не че мойта не е стабилна, със максималната й скорост влизам абсолютно във всички завои на магистрала, ама се накланя доста, иска ми се малко да е по твърда... а пак и за въртене ме е страх някой път като я обръщам на висока скорост на 180 или на 360 градуса, че ще го направя по таван...
Ти маи доста филми гледаш. :shock: Как няма да се накланя с тая скорост :!:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009, 20:45 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 05 Авг 2008, 14:32
Мнения: 111
кое не се накланя? за кое от всичко казваш? че съм написал доста голям текст. Може би за теб това не е накланяне, ако говориш за влизане в завои на 190 по магистралата, ама аз съм се возил със 997 порше - онова наистину не се накланя , а тук като слизаш по надолнище, имаш чувство, че ще ифърчиш, особенно на връщане към Сф, след последен тунел по Хемус.

Да не помислиш, че се хваля, просто ти казвам, че ми се иска и мойта да е така, само това имам впредвит, нищо друго, иначе разбира се, че не взимам завоя на 2 или 3 гуми, това го правя само на детелините по София, ако не вярваш ела някой ден да покараш след мен, ще ти покажа :D


Последна промяна MiKe на 28 Апр 2009, 20:49, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2009, 20:47 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Колегата се бърка и приема "180" за км/ч, а не за градуси на завъртане.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2009, 01:36 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
MiKe написа:
ако отида до руссия това лято с тази кола, ще се върна най-малко със 400 коня и 5 секунди от 0-100, с 4х4
:?:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2009, 02:12 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
green_miata написа:
MiKe написа:
ако отида до руссия това лято с тази кола, ще се върна най-малко със 400 коня и 5 секунди от 0-100, с 4х4
:?:


Приказки под шипковия храст.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2009, 03:29 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Не просто ми е интересно, какво има предвид човека. Аз тук имам един приятел и той такива ги разправя все маздите със STI-ки и Еволюшън-и ги мери. Първо имаше 3-ка хетчбек 2.3 с филтри, колектори, аспуси и пр., пък аз му скъсах шортите със старата ми Миата (1,6 напълно заводска). Отиде и я смени със SPEED6. Пак се правиха сумати простотии, докато отидоха на драг-пистата и там един друг приятел с GTI (около 235 коня с чип на NEUSPEED) го смачка - 13,3 срещу 13,8 (ако не бъркам), отгоре на всичкото на последния старт прецака и съединителя, а колата беше само на 20000 мили :shock:. Тази зима след само година и половина махна и тая. Сега е със SPEED3 в момента пак се правят хиляди работи по нея и се готвим за драг след няколко седмици :? и в момента, на приказки, гоним 300 коня :o .....
Та така, може човека да има предвид нещо реално, като Еволюшън или нещо от сорта? Интересно ми е.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2009, 18:58 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
MiKe написа:
кое не се накланя? за кое от всичко казваш? че съм написал доста голям текст. Може би за теб това не е накланяне, ако говориш за влизане в завои на 190 по магистралата, ама аз съм се возил със 997 порше - онова наистину не се накланя , а тук като слизаш по надолнище, имаш чувство, че ще ифърчиш, особенно на връщане към Сф, след последен тунел по Хемус.

Да не помислиш, че се хваля, просто ти казвам, че ми се иска и мойта да е така, само това имам впредвит, нищо друго, иначе разбира се, че не взимам завоя на 2 или 3 гуми, това го правя само на детелините по София, ако не вярваш ела някой ден да покараш след мен, ще ти покажа :D
Изкам да кажа че сякаш има разлика между окачването на двете коли 8) Сменяш пружини и амортесьори..подходящи гуми и джанти и си почти като поршето.Само да попитам колата дипломатическа ли е.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2009, 23:37 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 05 Авг 2008, 14:32
Мнения: 111
Значи в Русия мойте приятели със MPS - ево-та и sti-ки на драг ги правят смешни, само че на повече от 400 метра, защото мазда на старт - много върти, след на 150 км/ч MPS настига EVO-то и на 170 - го надминава, ако пак тръгнат на бърз старт, от 50, смятай, че мазда от самото начало печели. А иначе - в Русия има добри майстори - които правят як тунинг, и не ти взимат кой знае какви пари. Тук понеже като отида някаде, в някакъв сервиз който се занимава с тунинга, или ми казват цена, която не си заслужава да я даваш, защото ще си продам мойта и ще взема някое М3 или 350Z от щатите за тези пари, или ми казват, че за нови модели - сложно е с частите ала-бала и така нататък.

Ама аз това за Русия го казах само така, иначе разбира се, че няма да ходя там да правя точно тая колиба.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: пружини
МнениеПубликувано на: 05 Май 2009, 20:10 
Offline
любител
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 17 Юни 2007, 18:10
Мнения: 59
Местоположение: Търговище
skype: dji_dji_4ak1r
темата от рязане на пружини я обарнахте на драг расинг!нека по запознатите да си изказват мненията относно рязане на пружини!щот и аз наскоро сложих на моята 323ф ба,4ервени пружини,оригинални де,щот моята беше с 4ерни!вярно колата слезе на доло,но на мен не ми харесва пак!уж сам със 17ки,гумите ми са 225/45 и кат сложих 4ервените и още има място в калниците,и искам да е още по ниска и се 4удя да се резнат,само предните де!поздрави!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Май 2009, 20:49 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Гледаш колко снижават тези с които си, мериш с колко още искаш да снижиш и купуваш съответния размер. А, ако чак толкова ти се реже, твоя работа. Така или иначе, мнението на "разума" го знаеш вече.
Успех!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Май 2009, 01:36 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Всичко е елементарна физика. Пружините са проектирани да противодействат на силата оказвана им от купето, под влияние на гравитацията. Ако отрежеш от пружината се намалява силата, с която те могат да противодействат, т.е. стават "по-меки" и не могат да държат купето. Има едно изключение, обаче. При някои пружини има т.нар. "мъртви намотки" - първите една-две намотки в края, които са допрени една до друга. Не добре и те да се режат, но ако толкова искаш, може и не е толкова фатално. Те служат за по-голяма здравина на краищата и монтажа на пружините.
Ако искаш да изглеждаш така:

Изображение

Купи си това:

Изображение

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Май 2009, 14:38 
Offline
любител
Аватар
1989 Mazda 323F

Регистриран на: 16 Фев 2007, 22:48
Мнения: 15
Местоположение: Трявна
На моята маздуха така са и срязъни прожините вярно че е по ниска и стъбилна. Ама да я качиш на бордьор забравяш, да влезеш на стръмно място забравяш, минеш ли през дупка треа да си с колан да не си издъниш главата в тавана. Не си струва сега аз търся вариант да си я оправя без да хвърля 1 шапка с пари.

_________________
Четири малки , пет големи и светвам като светулка.Събота си правя китарата на гадулка.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Май 2009, 02:02 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 27 Фев 2009, 22:46
Мнения: 91
green_miata написа:
Не просто ми е интересно, какво има предвид човека. Аз тук имам един приятел и той такива ги разправя все маздите със STI-ки и Еволюшън-и ги мери. Първо имаше 3-ка хетчбек 2.3 с филтри, колектори, аспуси и пр., пък аз му скъсах шортите със старата ми Миата (1,6 напълно заводска). Отиде и я смени със SPEED6. Пак се правиха сумати простотии, докато отидоха на драг-пистата и там един друг приятел с GTI (около 235 коня с чип на NEUSPEED) го смачка - 13,3 срещу 13,8 (ако не бъркам), отгоре на всичкото на последния старт прецака и съединителя, а колата беше само на 20000 мили :shock:. Тази зима след само година и половина махна и тая. Сега е със SPEED3 в момента пак се правят хиляди работи по нея и се готвим за драг след няколко седмици :? и в момента, на приказки, гоним 300 коня :o .....
Та така, може човека да има предвид нещо реално, като Еволюшън или нещо от сорта? Интересно ми е.


Speed 3 с преработено турбо за 700 долара качва над 300 коня

_________________
2011 Mazdaspeed 3
Fully Bolted and Freektuned on E85
333hp
335tq


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Авг 2009, 19:31 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 28 Апр 2009, 19:54
Мнения: 357
Местоположение: София
Малко по темата,рязане на пружини не е препоръчително по евтино е,но не е рентабилно.Слага си се окачване,не само прожини а и амортисьори ако искате истинския ефект,но тогава идва и момента че се вадят много пари няма начин,който е решил да прави такова нещо да не се цигани а да збере некой лев и да се прави както трябва,защото после може да стане и по зле като правите от сорта на направи си сам.по бг малко трудно не са ни свeт пътищата,има и активни окачвания където си регулираш нивото,но надали има много хора който биха си позволили преправяне на цялата с-ма.
По нагоре имаше мнение за гумите,да с по големи гуми стабилноста я има донякаде,окачването също е много важно,на магистралата е едно по по-големите завои съвсем друго


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Авг 2009, 19:33 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 28 Апр 2009, 19:54
Мнения: 357
Местоположение: София
Zdraveca написа:
green_miata написа:
Не просто ми е интересно, какво има предвид човека. Аз тук имам един приятел и той такива ги разправя все маздите със STI-ки и Еволюшън-и ги мери. Първо имаше 3-ка хетчбек 2.3 с филтри, колектори, аспуси и пр., пък аз му скъсах шортите със старата ми Миата (1,6 напълно заводска). Отиде и я смени със SPEED6. Пак се правиха сумати простотии, докато отидоха на драг-пистата и там един друг приятел с GTI (около 235 коня с чип на NEUSPEED) го смачка - 13,3 срещу 13,8 (ако не бъркам), отгоре на всичкото на последния старт прецака и съединителя, а колата беше само на 20000 мили :shock:. Тази зима след само година и половина махна и тая. Сега е със SPEED3 в момента пак се правят хиляди работи по нея и се готвим за драг след няколко седмици :? и в момента, на приказки, гоним 300 коня :o .....
Та така, може човека да има предвид нещо реално, като Еволюшън или нещо от сорта? Интересно ми е.


Speed 3 с преработено турбо за 700 долара качва над 300 коня


ще можели малко инфо за други модели и автомобили имали такава врътка...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 00:50 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 27 Фев 2009, 22:46
Мнения: 91
flexa7777 написа:
Zdraveca написа:
green_miata написа:
Не просто ми е интересно, какво има предвид човека. Аз тук имам един приятел и той такива ги разправя все маздите със STI-ки и Еволюшън-и ги мери. Първо имаше 3-ка хетчбек 2.3 с филтри, колектори, аспуси и пр., пък аз му скъсах шортите със старата ми Миата (1,6 напълно заводска). Отиде и я смени със SPEED6. Пак се правиха сумати простотии, докато отидоха на драг-пистата и там един друг приятел с GTI (около 235 коня с чип на NEUSPEED) го смачка - 13,3 срещу 13,8 (ако не бъркам), отгоре на всичкото на последния старт прецака и съединителя, а колата беше само на 20000 мили :shock:. Тази зима след само година и половина махна и тая. Сега е със SPEED3 в момента пак се правят хиляди работи по нея и се готвим за драг след няколко седмици :? и в момента, на приказки, гоним 300 коня :o .....
Та така, може човека да има предвид нещо реално, като Еволюшън или нещо от сорта? Интересно ми е.


Speed 3 с преработено турбо за 700 долара качва над 300 коня


ще можели малко инфо за други модели и автомобили имали такава врътка...




http://www.protegegarage.com/product_in ... ts_id=1385

_________________
2011 Mazdaspeed 3
Fully Bolted and Freektuned on E85
333hp
335tq


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2009, 01:14 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 05 Авг 2008, 14:32
Мнения: 111
ебати якия сайт. Вече с месеци търся нещо подобно


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 07:01 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 27 Фев 2009, 22:46
Мнения: 91
Виж също streetunit.com тма също има бая неща.

_________________
2011 Mazdaspeed 3
Fully Bolted and Freektuned on E85
333hp
335tq


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2009, 04:53 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Zdraveca написа:
В същият ред на мисли:

http://www.cobbtuning.com/categories/?id=3112

$700 - 300 коня
$700 - downpipe

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2009, 04:32 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 27 Фев 2009, 22:46
Мнения: 91
мдааааа COBB пражят сташни нещица за тия маздички!
особенно аксеспорт-а е железарка!
яд ме е че не искат да напражят такъв за сх-7 бях им писал преди няколко дена щото са много близо до където живея че даже съм съгласен да си дам и количката да тестват върху нея ама нещат!

_________________
2011 Mazdaspeed 3
Fully Bolted and Freektuned on E85
333hp
335tq


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2009, 02:33 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Най-вероятно, защото не са много мераклиите да я правят тая кола, и пазарът е малък. Аз всичките, които виждам по пътищата са сток до перата на чистачките. А и сигурно ги е страх за скоростната кутия....

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб